Gewoon met intervallen gewerkt en verder op m'n gevoel afgegaan. Werkt misschien niet het meest effectief maar voel me er wel prettig bij. Nu werk ik met 5 minuten rennen, 1 minuut lopen. Werkt primaquote:Op woensdag 3 december 2014 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ben je dan wel met een fatsoenlijk schema bezig/begonnen?
Nee dat is het niet, meestal ligt de oorzaak buiten het sporten zelfquote:Op woensdag 3 december 2014 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien heb je dan de eerste training teveel van je lichaam gevraagd en ben je nog niet hersteld?
Nu loop ik te langzaam, ben al aan het opvoerenquote:
Volgens wie of wat loop je te langzaam dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon met intervallen gewerkt en verder op m'n gevoel afgegaan. Werkt misschien niet het meest effectief maar voel me er wel prettig bij. Nu werk ik met 5 minuten rennen, 1 minuut lopen. Werkt prima
[..]
Nee dat is het niet, meestal ligt de oorzaak buiten het sporten zelf
[..]
Nu loop ik te langzaam, ben al aan het opvoeren
Volgens mezelfquote:Op woensdag 3 december 2014 17:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens wie of wat loop je te langzaam dan?
En als er oorzaken buiten het hardlopen zijn waardoor je minder goed herstelt, moet je daar ook rekening mee houdenIk ga de ochtend na een keiharde party ook geen tempotraining of duurloop van 2 uur doen.
Dan loop je blijkbaar elke keer op je maximum van wat je kan. Zou ik niet doen. Loop afentoe lekker langzaam (10 min langer over je 9,5 km bijv) en dan zonder wandelpauzes of korter (5 km) op hetzelfde tempo. En dan weer zo'n rondje met intervallen zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mezelf
Ik weet het, maar ik moet nog een beetje aftasten wat mijn grenzen zijnHad bijvoorbeeld slecht geslapen, poef, dat is best heftig. Keer vergeten het raam 's avonds open te doen en de verwarming uit de doen, poef, dat was dramatisch. Heb gelukkig nooit last van krachttraining (spierpijn) als ik ga lopen
Goede tip, die neem ik zeker mee en ga er wat mee doen! Zoals ik eerder heb gezegd ben ik nog echt een newbie, maar hoop dat ik me ooit kan meten met de Groten uit dit topic!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan loop je blijkbaar elke keer op je maximum van wat je kan. Zou ik niet doen. Loop afentoe lekker langzaam (10 min langer over je 9,5 km bijv) en dan zonder wandelpauzes of korter (5 km) op hetzelfde tempo. En dan weer zo'n rondje met intervallen zo snel mogelijk.
Zeker als je dus ruk hebt geslapen, lekker kalm aan doen
Iedereen is grootquote:Op woensdag 3 december 2014 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goede tip, die neem ik zeker mee en ga er wat mee doen! Zoals ik eerder heb gezegd ben ik nog echt een newbie, maar hoop dat ik me ooit kan meten met de Groten uit dit topic!
Dittuh dus!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
Jezelf aan anderen meten is op ons sterfelijken niveau (uitgezonderd Jero dus) niet echt verstandig. Meet vooral je eigen verbetering en probeer je eventueel aan anderen op te trekken/uitdaging te zoeken in een vriendelijke competitie, maar 'je meten aan' kan tot veel frustratie lijden, vooral omdat de omstandigheden waarin een ieder loopt en traint maar zelden gelijk zijn.
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zou vandaag lopen, in mijn hoofd al helemaal voor de kou ingepakt en een route uitgestippeld.
Maar blijkt dat mijn vrouw extra moet werken vanavond.. ik baal nu dat ik niet door de kou in het donker kan lopen
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:13 schreef Murmeli het volgende:
Bier
Daar heb ik trek in zeg! En koud drinken is goed bij keelpijn. Mmmm
Jawel, gewoon ontbijt, soep met paar stukken brood en straks avondeten als die mafketel van postnl zich eens meldt (kan ik douchen en gaan koken)quote:Op woensdag 3 december 2014 18:15 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat je weer een beetje normaal hebt kunnen eten vandaag anders kon zo'n biertje wel eens heel hard binnen komen.
Oh dan ga ik ook effe!quote:Op woensdag 3 december 2014 18:28 schreef Voccar het volgende:
Heb afgelopen dagen keelpijn gehad en had verwacht dat deze door zou zetten. Weet niet hoe het kan, maar tijdens en na het hardlopen is het steeds overgegaan. Positieve externe effecten van het hardlopen
quote:Op woensdag 3 december 2014 18:43 schreef cafca het volgende:
Belgische reset, dat is per ongeluk de stekker(s) eruit trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |