abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147241420
Hoe vernederend is dit nou?
En heeft die Bram helemaal GEEN vrienden?
Begrijp het niet, doet me overigens wel een beetje denken aan het faillissement van Patty Brard jaren geleden, alhoewel ik met Patty wel een tikkie meer medelijden had, en dit meer is van "eigen schuld dikke bult" en boven je stand leven en wie met pek omgaat etc etc...

Goed van Gordon maar waarom weer die publiciteit erbij? Dit komt weer zo narcistisch over en PR-achtig.

quote:
Gordon betaalt rekening Bram Moszkowicz
RTL 4-ster Gordon betaalt de rekening van 15.000 euro die Bram Moszkowicz open heeft staan bij zijn advocaat Gabriël Meijers. Dat vertelt de entertainer in De Telegraaf. Een groot deel van de inboedel van Moszkowicz zou vanochtend worden geveild om de rekening te kunnen voldoen, maar dat kan Gordon niet aanzien. “Dat mag niet gebeuren”, zegt hij. “Ik betaal daarom de rekening. Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.”
Gordon ziet het als een lening aan de voormalig strafpleiter. “Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt-ie het me maar terug.”

Een week geleden probeerde Moszkowicz om de veiling tegen te houden via een kort geding, maar dat mislukte. Hij zou vandaag afscheid nemen van zijn hele inboedel, behalve zijn bankstel en eettafel met stoelen.

De oud-advocaat zou ook nog een schuld hebben bij de belastingdienst en crimineel Donald G. Dat laatste wordt overigens door hem ontkend.

Het nieuws dat Gordon de rekening van Moszkowicz betaalt, is vanochtend bekendgemaakt op de voorpagina van De Telegraaf. Veel media berichten erover.

Zowel Gordon als Moszkowicz werken voor het RTL 4-programma RTL Boulevard.
  woensdag 3 december 2014 @ 10:34:29 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147241433
Hoax, Brammetje heeft een schikking getroffen met de schuldeisers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nu.nl/binnenla(...)-baan-schikking.html
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 3 december 2014 @ 10:35:45 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_147241467
quote:
Het nieuws dat Gordon de rekening van Moszkowicz betaalt, is vanochtend bekendgemaakt op de voorpagina van De Telegraaf.
Uiteraard, zoiets kan natuurlijk niet even onder elkaar geregeld worden, IEDEREEN MOET HET WETEN!!!
  woensdag 3 december 2014 @ 10:36:22 #4
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147241487
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:33 schreef hunter2011 het volgende:
Goed van Gordon maar waarom weer die publiciteit erbij? Dit komt weer zo narcistisch over en PR-achtig.

Slim toch, gratis publiciteit.

Als de bank rente vraagt over geleend geld doet niemand moeilijk, maar als Gordon Bram geld leent en er wat voor terug krijgt is het wel ineens een probleem.
  woensdag 3 december 2014 @ 10:37:16 #5
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_147241515
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:35 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Uiteraard, zoiets kan natuurlijk niet even onder elkaar geregeld worden, IEDEREEN MOET HET WETEN!!!
De telegraaf is dan ook de ebola onder de kranten in NL :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_147241533
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:35 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Zooooooo, self-promotor number 1.
Maarrre Joling en Brard bv hebben daar ook een handje van....net zoals talloze andere BN-ers.
Voor wat, hoor wat...
  woensdag 3 december 2014 @ 10:38:06 #7
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_147241539
Hoezo heeft Bram eigenlijk een advocaat nodig? Mag hij zichzelf niet vertegenwoordigen ondanks dat hij uit het ambt is gezet?
  woensdag 3 december 2014 @ 10:42:09 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_147241650
Zo is het bij Patty Brard ook gegaan, toen heeft Manfred Langer (oprichter/eigenaar van de iT) een deel van haar bezittingen zoals gouden platen gekocht. Maar dat is ver voor jullie tijd vermoed ik. :+
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 10:43:09 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147241676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:42 schreef static het volgende:
Zo is het bij Patty Brard ook gegaan, toen heeft Manfred Langer (oprichter/eigenaar van de iT) een deel van haar bezittingen zoals gouden platen gekocht. Maar dat is ver voor jullie tijd vermoed ik. :+
Ja nee, een beetje, ze is behoorlijk leeggehaald, tot aan speelgoed van haar dochter aan toe.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147241761
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja nee, een beetje, ze is behoorlijk leeggehaald, tot aan speelgoed van haar dochter aan toe.
Nooit leuk als zoiets gebeurt maar kan me meer inleven in zo'n situatie als Patty Brard toendertijd dan Bram die volgens mij flink heeft zitten rommelen met bloedgeld en ook geen kleine kindereren heeft.
  woensdag 3 december 2014 @ 10:49:34 #11
15080 static
pi_147241836
quote:

[..]

Jij was uitgesloten van die laatste opmerking. }:|

Anyway, ze was helemaal álles kwijtgeraakt, inderdaad tot en met de speel-poppen van Priscilla. Dat was ook de reden dat ze toen echt alles aanpakte om er weer bovenop te komen. Wat dat betreft heb ik wel respect voor haar.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_147241846
quote:
Daar deed dit me ook aan denken :)

Verder ben ik het met Gordon eens, al die zogenaamde goede vrienden als Winston en Albert, hebben makkelijk 15.000 euro liggen toch?
pi_147241864
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:49 schreef static het volgende:

[..]

Anyway, ze was helemaal álles kwijtgeraakt, inderdaad tot en met de speel-poppen van Priscilla. Dat was ook de reden dat ze toen echt alles aanpakte om er weer bovenop te komen. Wat dat betreft heb ik wel respect voor haar.
Ik ook, ze doet er alles aan om een dergelijk faillissement weer te voorkomen, voelt zich nergens te goed voor, respect :)
  woensdag 3 december 2014 @ 10:51:19 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147241876
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:38 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoezo heeft Bram eigenlijk een advocaat nodig? Mag hij zichzelf niet vertegenwoordigen ondanks dat hij uit het ambt is gezet?
Iemand die zichzelf verdedigt heeft een domme cliënt en een slechte advocaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 december 2014 @ 10:53:30 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147241924
quote:

[..]

Behalve de alimentatie voor Priscilla.... van ƒ 20.000 per maand.

En daar kon je destijds (ruim 20 jaar geleden?), je kind ook nog aardig van voeden en kleden, een dak boven het hoofd kon er ook nog wel af met dat bedrag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 3 december 2014 @ 10:54:14 #16
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147241949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:50 schreef Paddenstoel2015 het volgende:

[..]

Daar deed dit me ook aan denken :)

Verder ben ik het met Gordon eens, al die zogenaamde goede vrienden als Winston en Albert, hebben makkelijk 15.000 euro liggen toch?
Misschien zijn die bang dat ze geld niet terug gaan zien, of vinden ze dat hij het heus zelf wel kan betalen als hij wil, weet jij veel.
  Admin woensdag 3 december 2014 @ 10:58:13 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147242071
quote:

[..]

Dat, ze is dat alles te boven gekomen ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147242434
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 10:54 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Misschien zijn die bang dat ze geld niet terug gaan zien, of vinden ze dat hij het heus zelf wel kan betalen als hij wil, weet jij veel.
Wellicht ook angst, let wel Bram had/heeft ook te maken met een aantal zware criminelen waar liquidatie geen vreemd woord voor is
pi_147242527
Ik heb ook een rekening naar Gordon gestuurd.
Moeten zij weten
  woensdag 3 december 2014 @ 11:36:42 #20
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_147242993
quote:
Met 37 weet ik dat ook toevallig. Nu val ik zeker ook onder de oude garde ;-)
If you can dream it, you can do it...
pi_147245629
Ik heb Gordon zelf geld gestuurd, of hij met zijn ebolahoofd alsjeblieft van de tv wilt verdwijnen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 3 december 2014 @ 14:04:42 #22
15080 static
pi_147246788
Dijenkletser. :O
  woensdag 3 december 2014 @ 14:07:17 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147246856
quote:
De veiling van de spullen van oud-advocaat Bram Moszkowicz gaat niet door, zegt zijn advocaat Herman Loonstein. De veiling was aangevraagd door advocaat Gabriël Meijers, die nog 15.000 euro van Moszkowicz krijgt.

De advocaten hebben nu een regeling getroffen. "De spullen blijven waar ze nu staan", zegt Loonstein. Details over de regeling zijn niet bekendgemaakt.

Loonstein zegt niets te weten van het aanbod van Gordon. De zanger wilde de openstaande rekening voor Moszkowicz betalen. Gordon noemde het in De Telegraaf onvoorstelbaar dat Bram "door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten". Hij zei ook dat Moszkowicz het geld terug kan betalen "als het weer wat beter met hem gaat".

Nu Moszkowicz' advocaat Loonstein zegt dat hij niets weet van een aanbod van Gordon, is het ook niet waarschijnlijk dat de zaak is afgedaan door een bijdrage van de zanger.
Bron
ook hierrr
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147249539
http://www.mediacourant.nl/

quote:
Gordon redde Moszkowicz ‘niet voor publicitair gewin’

Gordon heeft Bram Moszkowicz niet de helpende hand toegestoken om er zelf beter van te worden. Dat heeft de RTL 4-ster laten weten in een schriftelijke reactie aan 100% NL. Dagblad Metro en mensen op Twitter, waaronder enkele BN’ers, vragen zich af of het Gordon niet te doen is om zijn eigen imago. “Deze geste is puur vriendschappelijk en ben niet uit op enig publicitair gewin. Dit is mijn manier van vriendschap voor iemand in nood. Ik hoop dat men dat begrijpt“, aldus de entertainer.
Volgens psychiater Bram Bakker komt deze vriendendienst Gordon niet verkeerd uit. “De publiciteitswaarde van de redding van Moszkowicz door Gordon bedraagt veel meer dan 15.000 euro“, twittert hij.

Acteur Kasper van Kooten moet er om gniffelen. “Gordon die Moszkowicz redt. Charles Dickens had dit kerstverhaal niet bedacht. Ontroerend!”

Met de 15.000 euro van Gordon, heeft Bram Moszkowicz op het laatste moment weten te voorkomen dat zijn inboedel zou worden geveild.

Vanavond geeft de voormalig strafpleiter een exclusief interview aan RTL Boulevard.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 december 2014 @ 15:47:25 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147249870
quote:
Ik heb vanmorgen mijn telefoon maar uitgezet. Zoveel geweldige reacties na mijn 'donatie' aan Bram, een vent die ik heel hoog heb zitten.Ik heb gehandeld zoals een vriend zou moeten handelen en waarvan ik hoop dat mijn vrienden ook zo zouden reageren als ik in tijd van nood zit of ooit zou komen te zitten. De afschuw spreek ik uit over die media die dan weer durven schrijven dat ik hier zelf 'beter' van wil worden. Diezelfde media die schrijven dat mijn programma zo'n flop is en dat de kijkers weg lopen? 1.2 miljoen mensen elke week bestempelen als 'randdebielen' omdat ze mijn programma leuk vinden.Zo blijft het een strijd elke dag maar weer om je te moeten verdedigen waar je echt voor staat. Maar eerlijkheid en oprechtheid duurt het langst en vandaar dat mijn succes voortduurt. Waar zijn de vrienden van Bram of liever gezegd waar waren ze? Ik veeg m'n reet af met die mensen met hun grote bek die alles maar roepen over iemand zonder het fijne er van te weten. We hebben allemaal fouten gemaakt in ons leven en ik maak ze ook nog heel vaak , ook Bram en ' gij die verschoond zijt van enige zonde werpen de eerste steen' Ik had geen publiciteit gehoeven net zoals ik dat niet wil voor de vele andere goede doelen die ik steun vanuit mijn prive persoon. Het is een ieders plicht om een medemens te helpen.Dus laat al die linkse gemene honden maar weer blaffen ik weet uit welk hart dit gebaar is gemaakt, mijn hart namelijk. Datzelfde hart wat straks op 24 december 140 allereenzaamste ouderen in Nederland een kerstbrunch aanbied in Blushing, mijn succesvolle koffieboutique in Blaricum. Ik kan alleen maar zeggen, kijk wat je wel hebt en om je heen hoe gelukkig jij een ander kan maken. Fijne feestdagen alvast en liefde en respect voor iedereen! X Gordon
https://www.facebook.com/(...)69237&id=90652884236
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_147250130
quote:
Gordon is boos! :Y
En volgens mij komt er ook kritiek vanuit de rechtse kant en niet alleen de linkse rakkers...
  woensdag 3 december 2014 @ 15:56:48 #27
15080 static
pi_147250144
quote:
Nee, vandaar dat hij het in de media brengt.

Houd dan gewoon je giegel dicht als barmhartige samaritaan.
  woensdag 3 december 2014 @ 15:57:19 #28
15080 static
pi_147250159
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:56 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Gordon is boos! :Y

En nooit van interpunctie gehoord.
pi_147250202
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:57 schreef static het volgende:

[..]

En nooit van interpunctie gehoord.
Hij gaat nu zelfs te keer met bijbelse spreuken, zou hij in de Here zijn?

pi_147250458
Dat wordt met de aars omhoog voor Bram. 10000 euro lening / 100 euro per beurt == bloed.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147256870
Mooi bozige bram bij boulevard. Smullen!
pi_147270121
waar dus bekend werd gemaakt dat niet gordon zelf, maar john vd heuvel de lening naar buiten heeft gebracht
pi_147270128
en bram geen antwoord wilde geven op de vraag waarom familie en/of vrienden niet zijn bijgesprongen
pi_147275947
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 07:40 schreef JaneDoe het volgende:
en bram geen antwoord wilde geven op de vraag waarom familie en/of vrienden niet zijn bijgesprongen
Zijn gewoon bang voor represailles, Bram heeft te nauwe banden met de maffia en heeft vermoed ik, nog behoorlijk wat schulden daar.
Die linke jongens gaan het dan verhalen bij de mensen waar Bram geld van heeft geleend.
Hij heeft veel misstappen gemaakt die Bram.
pi_147276313
Ik wist niet dat hij schulden had? En wat heeft Gordon met het verhaal te maken? Wat is zijn motief om een advocaat te betalen?
pi_147279803
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 12:45 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Zijn gewoon bang voor represailles, Bram heeft te nauwe banden met de maffia en heeft vermoed ik, nog behoorlijk wat schulden daar.
Die linke jongens gaan het dan verhalen bij de mensen waar Bram geld van heeft geleend.
Hij heeft veel misstappen gemaakt die Bram.
nou zijn de relaties sowieso niet erg warm tussen de gebroeders mosko
dus t zou ook best kunnen dat zijn broers hem niet wílllen helpen, of dat brammetje hun hulp niet wil aannemen
  donderdag 4 december 2014 @ 16:54:22 #37
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147282580
quote:
en mocht ze gratis in het appartement van moeder Borsato
ze kreeg nog ergens een nieuw stel gesponsorde tetten en kwakte alles direct op de tv onder aanvoering van Willem Henselman
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 4 december 2014 @ 18:05:36 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_147284520
quote:

Haar ex had haar bedrogen met geld. Door hem kwam ze in de schulden Erik Peute heette hij :r
  donderdag 4 december 2014 @ 18:06:09 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 4 december 2014 @ 18:07:50 #40
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147284581
quote:
15s.gif Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Haar ex had haar bedrogen met geld. Door hem kwam ze in de schulden Erik Peute heette hij :r
haar centen zaten toch in een blad, de hello of zo dat failliet ging ? en daar had die Erik Peute inderdaad met zijn vingers tussen gezeten, en die Peute hield toch ook meer van neuten dan van haar ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_147284611
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 16:54 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en mocht ze gratis in het appartement van moeder Borsato
ze kreeg nog ergens een nieuw stel gesponsorde tetten en kwakte alles direct op de tv onder aanvoering van Willem Henselman
Niet de moeder van Borsato, familie van de toenmalige vriend van Leontien.
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:28:22 #42
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147298874
Ligt het nu aan mij of zou het toch echt beter zijn om dit - de veiling van de inboedel - te laten gebeuren? Dat moet toch iedereen die bepaalde fouten maakt, op de blaren zitten? Ik hoor Bram ook nooit zeggen dat hij fouten heeft gemaakt, nee, de enige fouten die hij volgens hemzelf heeft gemaakt zijn de fouten om met bepaalde mensen in zee te gaan. Nooit steekt hij eens de hand in eigen boezem. En dan wordt-ie gered door Gordon, nog zo iemand bij wie alles altijd de schuld van een ander is.
pi_147299274
Wat hoor ik nou, gaat Gordon de straf van Holleeder uitzitten?
Karper diem, vis van de dag
pi_147329709
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)pak-rammel-te-geven/

quote:
‘Moszkowicz vroeg cliënt om Jort Kelder een pak rammel te geven’

BINNENLAND Ex-advocaat Bram Moszkowicz heeft in 2007 zijn toenmalig cliënt Donald G. gevraagd om journalist Jort Kelder “een pak rammel” te geven. Dat zegt Donald G. vandaag in een interview in NRC Handelsblad. Moszkowicz had in 2007 een conflict met Kelder, die de advocaat een maffiamaatje noemde en hem beschuldigde van het aannemen van koffers vol zwart geld.
Donald G. heeft inmiddels zelf ook een conflict met de voormalig advocaat. Moszkowicz leende in 2007 35.000 euro van hem, maar weigert die terug te betalen. De voormalig strafpleiter ontkende afgelopen week op televisie dat hij geld heeft geleend van zijn ex-cliënt. Donald G. is woedend dat hij door Moszkowicz als leugenaar wordt neergezet en vertelt daarom zijn verhaal.

BEKEND IN CRIMINEEL MILIEU
De Amsterdammer Donald G. is een bekende in het criminele milieu. De 50-jarige G. groeide op met bekende criminelen als Dino S., de vermoorde Stanley Hillis, Mink Kok, Willem Holleeder en verschillende Hells Angels. Afgelopen zomer werd hij tot 30 maanden cel veroordeeld wegens afpersing en witwassen.

Onlangs kreeg G. van de rechter toestemming om bij Moszkowicz beslag te leggen, om zijn 35.000 euro terug te krijgen. Moszkowicz was niet bij de zaak aanwezig en tekende geen bezwaar aan. Zijn advocaat Herman Loonstein laat nu weten dat zijn cliënt binnenkort alsnog verzet aantekent tegen de beslissing van de rechter. Moszkowicz ontkent ooit geld van G. geleend te hebben. Die zegt op zijn beurt dat hij getuigen heeft die zijn verhaal kunnen bevestigen.

VERTROUWENSBAND
In het gesprek met NRC vertelt G. hoe hij een vertrouwensband met Moszkowicz opbouwde en hoe de strafpleiter hem een aantal keren belde voor “probleempjes”. Zo vroeg de strafpleiter hem in 2007 of hij iets aan Jort Kelder kon doen. Kort daarop bemiddelde G. naar eigen zeggen in een ruzie tussen crimineel Stanley Hillis en Moszkowicz.

“Hillis vertelde dat Moszkowicz fouten had gemaakt, afspraken niet was nagekomen en vrienden had benadeeld. Toen ik Bram vertelde dat Hillis het erbij liet zitten, zei hij dat ik zijn leven had gered.”
GEEN INTERESSE
Moszkowicz reageerde niet op verzoeken tot commentaar. Zijn advocaat Loonstein laat weten dat hij zijn cliënt ook niet kon bereiken. Twee vrienden van Donald G. bevestigen desgevraagd dat G. dit verhaal indertijd aan hen heeft verteld.

G. brak in 2013 met Moszkowicz omdat de strafpleiter volgens hem totaal geen interesse toonde in de strafzaak waarin hij toen verwikkeld was. Dat verhaal vertelden ook andere ex-cliënten van Moszkowicz vorig jaar in de tuchtzaak die toen tegen hem werd gevoerd. Hij werd uiteindelijk uit zijn ambt gezet onder meer vanwege het aannemen van grote sommen contant geld van cliënten zonder het te melden en het ontbreken van een deugdelijke administratie.
http://glamora.ma/

quote:
MOSZKO WILDE JORT KELDER LATEN KLAPPEN
Wat doe je wanneer je woedend bent omdat iemand je en plein publique een "maffiamaatje" heeft genoemd? Nou, dan bel je een maffiamaatje Hell's Angels-homie op om de vuilspreker eens goed te laten aftuigen. Althans, dat beweert Donald G vandaag in de NRC over zijn vroegere vriend Bram Moszowicz. Die twee zijn tegenwoordig met elkaar in onmin, want G. leende het befje naar eigen zeggen 35K om zijn personeel te kunnen betalen en voor een plastisch chirurgische ingreep. Maar dat geld kwam niet terug en dus klapt Donald - die de lening uitgebreid uit de doeken deed in de Telegraaf - nu tegenover een andere krant uit de school over Kelder-gate. Die had destijds in het openbaar geroepen dat Moszko zwart geld zou aannemen en hem daarom een maffiamaatje genoemd, tot grote woede van de strafpleiter, die destijds de belasting al moet hebben opgelicht en nu dus ook criminelen zou hebben ingeschakeld om zijn opponenten te belagen. WANT HIJ WAS GEEN MAFFIAMAATJE, VERDOMME. Volgens G. fungeerde hij destijds in ieder geval als vertrouwenspersoon en loste wel vaker conflicten en probleempjes op voor zijn Bram. Bijvoorbeeld toen die in de clinch lag met een andere boef, Stanley Hillis. Totdat G. even met hem ging praten. 'Hillis vertelde dat Moszkowicz fouten had gemaakt, afspraken niet was nagekomen en vrienden had benadeeld. Toen ik Bram vertelde dat Hillis het erbij liet zitten, zei hij dat ik zijn leven had gered.' En dus is de surrogaat-bodyguard nu pissig, want blutte Bram ontkent hun connectie en zelfs het geld te hebben geleend. Een reactie van zijn kant op de nieuwste kwestie ontbreekt voorlopig, hoewel hij deze week nog uitgebreid commentaar gaf tegenover RTL Boulie. En ook zijn advocaat 'kon hem niet bereiken', maar twee van G's contacten hebben desgevraagd wel bevestigd dat het verhaal klopt. Toestanden hoor, daar gaat Bram's rustige Kerst. Gordon, waar ben je?!?
pi_147336518
Meh, geloof het niet zo eigenlijk.
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:22:48 #46
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147337088
"Hallo ik ben Gordon en ik wil weer eens aandacht"
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147340523
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Meh, geloof het niet zo eigenlijk.
Nou ja, als een rechter toestemming voor beslaglegging geeft neem ik aan dat er bewijzen van die lening aan Donald G. zijn.
Spoilers!
  zaterdag 6 december 2014 @ 20:23:12 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147340744
:X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147340830
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:23 schreef Leandra het volgende:
:X
Snelle edit ;)
Spoilers!
  zaterdag 6 december 2014 @ 20:50:45 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147341662
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Snelle edit ;)
Ik had beter gewoon eerst goed kunnen lezen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147341697
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou ja, als een rechter toestemming voor beslaglegging geeft neem ik aan dat er bewijzen van die lening aan Donald G. zijn.
Oh ik doelde op het laten aanpakken van Jort K.
pi_147342415
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

die beslaglegging is vanwege een onbetaalde rekening van zn advocaat, donald g. heeft daar niks mee te maken
pi_147342564
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:11 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

die beslaglegging is vanwege een onbetaalde rekening van zn advocaat, donald g. heeft daar niks mee te maken
Volgens NRC heeft G beslag laten leggen bij Moszkowicz vanwege een niet terugbetaalde lening van 35.000 euro.
Spoilers!
pi_147342607
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oh ik doelde op het laten aanpakken van Jort K.
Ah ja, daar lijkt Bram me ook niet dom genoeg voor.
Spoilers!
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 18:00:18 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147365071
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ah ja, daar lijkt Bram me ook niet dom genoeg voor.
Het past qua 'handigheid' wel in zijn recente oeuvre, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147369476
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 18:00 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het past qua 'handigheid' wel in zijn recente oeuvre, hoor.
Maar zo recent is die maffiamaatje-opmerking toch niet?
Spoilers!
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 21:09:28 #57
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147371937
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Maar zo recent is die maffiamaatje-opmerking toch niet?
Nee, dit speelt in 2007. Komt alleen nu pas naar buiten omdat boef G. nu zelf belazerd is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zondag 7 december 2014 @ 21:11:48 #58
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147372046
Ik kan er gewoon bijna niet bij dat een intelligente én gewiekste man als Bram nu zó aan de grond zit. In zijn hoogtijdagen had-ie toch alvast een paar miljoen weg kunnen sluizen naar een of ander belastingparadijs of Zwitserse bank?
On-be-grij-pe-lijk.

Als-ie tenminste écht aan de grond zit nu...
pi_147374830
quote:
99s.gif Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan er gewoon bijna niet bij dat een intelligente én gewiekste man als Bram nu zó aan de grond zit. In zijn hoogtijdagen had-ie toch alvast een paar miljoen weg kunnen sluizen naar een of ander belastingparadijs of Zwitserse bank?
On-be-grij-pe-lijk.

Dat heb ik ook ja. Het lijkt wel of hij in paniek is en daardoor niet helder denkt ofzo. Of hij heeft een of ander middelenprobleem. Wie weet wat voor vreemde dingen hij doet als hij onder invloed is en hoe hij dat weer recht probeert te breien als hij bijgekomen is.

Of hij heeft inderdaad miljoenen weggesluisd. Dat zou me sowieso niet verbazen.

Ik heb geen idee maar er klopt echt iets niet.
Spoilers!
pi_147378360
quote:
On-be-grij-pe-lijk.

Het is niet dat dit van de een op de andere dag is gebeurd. Dat hij op te grote voet leeft speelt al echt een tiental jaar. Dus hij is nu even gered, maar binnen een paar maanden is hij sowieso failliet.
pi_147394676
Ik verbaas me er ook echt over dat hij blijkbaar zo aan de grond zit
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 16:43:01 #62
43556 miss_dynastie
pi_147394842
quote:
On-be-grij-pe-lijk.

Maar daar kan je prima je boodschappen, maatpakken en schoenen van betalen, maar geen schulden...
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 20:16:24 #63
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147402324
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar daar kan je prima je boodschappen, maatpakken en schoenen van betalen, maar geen schulden...
Met zijn status en tarief had-ie nooit schulden moeten maken. Mijn vermoeden is dat-ie opgelicht, bedreigd of gechanteerd is door de penoze die hij zelf verdedigde. Of concurrenten daarvan. Ergens zijn een paar deals misgegaan...
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 20:17:31 #64
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147402364
Nou ja, verder geen medelijden of zo, ik vroeg het me alleen af. :)

/kamp Jort.
  † In Memoriam † maandag 8 december 2014 @ 20:25:09 #65
43556 miss_dynastie
pi_147402670
quote:
99s.gif Op maandag 8 december 2014 20:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Met zijn status en tarief had-ie nooit schulden moeten maken. Mijn vermoeden is dat-ie opgelicht, bedreigd of gechanteerd is door de penoze die hij zelf verdedigde. Of concurrenten daarvan. Ergens zijn een paar deals misgegaan...
Mwoa, het schijnt zo te zijn dat veel mensen met een hoog inkomen er geen rekening mee houden dat de geldstroom ooit kan stoppen en dat het wennen aan een lager inkomen heel erg moeilijk is en jaren kan duren. Ik geloof best dat hij, zonder chantage, zo goed als al zijn legale centjes kwijt is geraakt. Tweeëneenhalf miljoen is veel geld, ook voor hem (http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-terug-aan-de-staat/)
pi_147420571
quote:
Jort Kelder: ‘Bram Moszkowicz is tot alles in staat’

Jort Kelder is niet geschrokken van de uitspraken van crimineel Donald G. dat Bram Moszkowicz hem heeft gevraagd om de tv-presentator een ‘pak rammel’ te geven. Dat heeft het AvroTros-gezicht laten weten aan Shownieuws. Kelder was er al van op de hoogte. “Het verbaast mij helaas niet. Ik kan je vertellen dat het niet de enige keer is dat hij het bij iemand verzocht heeft. Ik wist dit natuurlijk al. Ik ben niet helemaal slecht geïnformeerd. Er is tenminste nog één andere keer dat hij het geprobeerd heeft.“
Hij vindt Moszkowicz ongelofelijk. “Een man die tientallen jaren namens het recht op televisie is geweest, maar kennelijk bereid is om gewoon iemand te laten molesteren.”

Moszkowicz is nu vooral in het nieuws vanwege zijn financiële problemen. “Tegelijkertijd verbaast het mij dat hij geen geld meer heeft. Ik snap niet dat hij al dat zwarte geld niet ergens heeft weggezet, maar goed.”

Gordon heeft hem vorige week 15.000 euro geleend. “Hij heeft natuurlijk foute vriendjes die hem financieren. Zijn familie is het ook een beetje zat.”

Vorige week gaf Moszkowicz uitleg in RTL Boulevard. “De val van de man is nu wel compleet en hij blijft daar met een ongelooflijk arrogant hoofd op dat RTL doorkwaken alsof het allemaal aan anderen ligt.”

“Hij heeft nog werkelijk nooit een spiegel voorgehouden gekregen van: joh, waar ben je nou mee bezig? Wat ben je nou aan het doen, man?“
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')