Dat gaat snel. Echt een mooie broek, man.quote:Op maandag 29 december 2014 12:47 schreef rickstarr het volgende:
@Kimetto Goeie fit die masa 1001!
-------- -
- --------
Mijn pbj is nu bijna 2 maanden.
-------- -
weggeknipte pbj foto's
- --------
Sta er echt versteld van hoe hard deze gaat. De verschillende kleuren blauw die je ziet in het zonlicht zijn echt fokking awesome. Dat is helaas moeilijk vast te leggen.
Nee. Denham is sanforized, wat wil zeggen dat de fabric al zo goed als volledig gekrompen is.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:08 schreef Kazenbazen het volgende:
Ik heb op dit moment een Denham jeans, maar vind hem iets te groot. Is er een mogelijkheid met heet wassen oid om de broek te laten krimpen?
quote:
great war always leave you a bullet holes scars. Enjoy the marks!quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:23 schreef apenkont het volgende:
Omg jij ook al? Ik heb hem zondag ook gescheurd...tijdens het bowlen.. wel 130 punten
Dem sexy socksquote:Op woensdag 31 december 2014 11:43 schreef kipknots het volgende:
RRL:
[ afbeelding ]
Kleur is in het echt wel een stuk donkerder. Dit is redelijk waarheidsgetrouw:
[ afbeelding ]
Ongeveer 3 maanden wear nu en twee keer gewassen.
Ik heb er ook een boxer van. Zit reuze oké. RRL zo sexy, nu nog smallere fits erbij en dan overweeg ik ook 1. Ik ga in het nieuwe jaar oriënteren op wat nieuws. Voor nu nog goed voorzien met m'n apc.quote:Op woensdag 31 december 2014 13:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb het combo pack met matchende boxer
Here you go, Bob. The first crotchrip in my 1001.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:32 schreef Bob_lorr het volgende:
Can you guys post some pics of the rips, I'll put them on the hall off rips ! haha
quote:Op maandag 29 december 2014 19:05 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Ik doe er niet echt iets speciaals mee. Gewoon iedere dag aan. Ik fiets wel regelmatig naar mijn werk.
Heb broeken 2 jaar gedragen en nooit gewassen. Meeste na 1 jaar ofzo pas keer, en daarna nooit meerquote:
Je username klinkt anders ook niet frisquote:
Nee sorry dat doe ik echt niet. 3 dagen en dan gaat 'ie in de was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:35 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Heb broeken 2 jaar gedragen en nooit gewassen. Meeste na 1 jaar ofzo pas keer, en daarna nooit meerTenzij je contrast wilt versterken.
Is niet goor, probeer het zelf maar en oordeel dan
Cool story bro.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee sorry dat doe ik echt niet. 3 dagen en dan gaat 'ie in de was.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef kimetto het volgende:
Na drie avondjes skihut is je true religion wel aan een wasje toe... ik begrijp je helemaal, mattie
Is het een raw jeans? If so, dan is het fading proces afhankelijk van de kwaliteit van de denim. Bij dagelijkse wear moet je de eerste fades toch wel na een maand of twee gaan zien. Maar ook dit verschilt per broek. APC's faden bijvoorbeeld enorm snel, terwijl je andere merken broeken een half jaar moet dragen voordat je de wear gaat zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een jeans van BonPrix. Intussen is hij denk ik 3 maanden niet gewassen. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat zo'n broek mooi wordt?
Mijn ervaring is dat jouw ervaring onzin is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is het een raw jeans? If so, dan is het fading proces afhankelijk van de kwaliteit van de denim. Bij dagelijkse wear moet je de eerste fades toch wel na een maand of twee gaan zien. Maar ook dit verschilt per broek. APC's faden bijvoorbeeld enorm snel, terwijl je andere merken broeken een half jaar moet dragen voordat je de wear gaat zien.
Mijn ervaring: hoe goedkoper de jeans, hoe minder effect ze geven.
Tell me more!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:39 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat jouw ervaring onzin is.
Zijn levi's stf 501 die zijn onder de 50 dollarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tell me more!
Liefst pics van H&M jeans met zieke fades
Is die ook 3 maanden gedragenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:12 schreef Burdie het volgende:
Ik heb een jeans van BonPrix. Intussen is hij denk ik 3 maanden niet gewassen. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat zo'n broek mooi wordt?
Dat zal ik niet ontkennen, maar mijn reactie was vooral op BonPrix/H&M genre-jeansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zijn levi's stf 501 die zijn onder de 50 dollarMet zieke fades
Precies en dank jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Zijn levi's stf 501 die zijn onder de 50 dollarMet zieke fades
[..]
Is die ook 3 maanden gedragen
Sowieso dat het niet ongewassen is. En die stitches zijn lelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:53 schreef kimetto het volgende:
Ze hebben zelfs een herenmodel
http://www.bonprix.nl/pro(...)bundle=7530186#image
2/3 lined back pockets, wat wil je nog meer
[ afbeelding ]
Wat moet die kosten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:09 schreef edwwally het volgende:
Iemand interesse in een Naked and Famous skinny guy size 33? 1 keer gepast, maar zat niet goed.
http://blueowl.us/product(...)5oz-indigo-selvedge/
Of heeft iemand tips waar je zo n broek goed kan verkopen?
quote:
Allemaal koopjes aan het afstruinen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:20 schreef kimetto het volgende:
Iemand interesse in indigo Dr. Martens? 65 euro bij sarenza.
http://www.sarenza.nl/dr--martens-cagney-s2540-p0000098724
[ afbeelding ]
Mee eens. Doorgaans ging ik een kijkje nemen wanneer ik in de stad was, altijd wel een leuke winkel gevonden.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:47 schreef Atta-boy het volgende:
Balen. Kocht er eigenlijk nooit wat maar vind het wel betere winkels dan 90℅ van wat er verder in de stad staat
Liever Robbie dan Farrel Williamsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:47 schreef tweemeter het volgende:
Lol 22 euro selvedge broek bij de Primark...
Van Farrel wat blijkbaar een merk is van Robbie Williams.
Hey Bob, I'm actually a little bit disappointed wirh the quality of the masa. I've already had a crotch blowout and now a second one is developing rght next to the old one. Also, the stitching on the back of the denim is coming of. Although the blue hue coming through is really nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |