Done.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:35 schreef infp2009 het volgende:
Pssst... Mag ik in de OP met mijn projectjes?
3Sixteen ST-220x
N&F Okayama Spirit Weird guy
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:45 schreef BigSmurf het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb. Ik mag uit de OP, draag helemaal geen dry's meer. Heb het zoeken naar een passende fit opgegeven.
Die Momo is al aardig oud. Zeker een goede 2,5 jaar... Als het al niet langer is. Maar de wear is sporadisch, vandaar dat ie niet zo heel veel contrast heeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef rickstarr het volgende:
Mooi die momo! Hoeveel wear zit erin? Jij hebt toch ook een pbj 007 heb je daar ook wat update pics van?
Heb je die Olaf Hussein voor retail gekocht? En wat denk je van de prijs/kwaliteit verhouding?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:54 schreef Blaxje het volgende:
Mijn denimentries in de OP kloppen trouwens ook niet meer. Heb nu een APC Petit Standard, Olaf Hussein New Standard Slim en Naked & Famous SSG Left Hand Twill.Binnenkort wat progress postingssss
Linkje naar die app?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef Atta-boy het volgende:
[..]nooooooh
Wat draag je nu dan?
Het is nu trouwens gemakkelijker geworden voor je omdat je een soort app hebt die de perfecte broek zoekt bij de measurements die je op geeft.
True thatquote:Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Linkje naar die app?
Ik draag momenteel afwisselend een Scotch & Soda chino en een S&S, G-star en ALD Princeton prewash, allen loose tapered. De S&S chino heeft een wat hogere rise, de G-star prewash heeft (ja echt) de beste fit van allemaal met een vrij lage rise, en de ALD is echt een zomerbroek. Allen genoeg ruimte boven de knie met toch een acceptabele leg opening.
Dus tsja, behelpen. Zeker met al die veel te smalle kutfits tegenwoordig.
Low thigh en knee zijn vooral de issue.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:58 schreef kipknots het volgende:
Wat voor waist en thigh zoek je dan?
Large leg buddies.quote:
Inderdaad zeg,quote:Op donderdag 4 december 2014 18:24 schreef droommoord het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)ized-jeans-your-way/
misschien leuk voor jullie denimheads, heb er weinig verstand van maar ziet er tof uit
Jammer dan. Net artist denim iig.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:56 schreef droommoord het volgende:
[..]
de $65 zijn wel al allemaal weg
Nee, voor de helft ervan. Fijnste fit die ik ooit gepast heb. Echt mooie denimquote:Op woensdag 3 december 2014 23:01 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb je die Olaf Hussein voor retail gekocht? En wat denk je van de prijs/kwaliteit verhouding?
This post is worthless without pics.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, voor de helft ervan. Fijnste fit die ik ooit gepast heb. Echt mooie denim
De denim zelf ook of is het vooral de fit?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, voor de helft ervan. Fijnste fit die ik ooit gepast heb. Echt mooie denim
De denim zelf is ook veel mooier. Fades zijn veel dieper blauw, terwijl APC een beetje bruinig/wit wordt. Zal binnenkort wat progress posten!quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:03 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
De denim zelf ook of is het vooral de fit?
Had altijd een beetje het idee dat het een soort dure versie van apc was maar kan er ook compleet naast zitten![]()
Wel benieuwd naar hoe het nou daadwerkelijk is in vergelijking met andere merken.
Goede progress m1stral
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef Bob_lorr het volgende:
show time.
mijn Masa, hoop dat jullie het leuk vinden![]()
[ link | afbeelding ]
Looks like a sugarcane as well, right?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef Bob_lorr het volgende:
show time.
[ link | afbeelding ]
Looks great.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:15 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef Bob_lorr het volgende:
show time.
[ link | afbeelding ]
Oke thanx! want ik zoek eigenlijk een jeans die wat nauwer is bij de enkels zodat hij niet over me schoenen heen hangt zeg maar, maar wil geen te skinny jeans dragen :p.quote:
No problem, still on time for christmas. Nothing better than unwrapping your self-bought presentsquote:Op dinsdag 9 december 2014 04:22 schreef Bob_lorr het volgende:
Dear FoK fellas,
Due to flight cancelled, shipment will delay about 4 days,
Will arrive in Germany on 16 DEC.
I'm so sorry for an inconvenience.
Die denim tux competition - voor eckte denimbazenquote:Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gaat er nog iemand meedoen aan DWC?
http://denimworldchampionship.com/ http://denimworldchampionship.com/info/
Kan al vanaf 7oz
Ik zou hem gewoon gaan dragen. Hoewel de knieën niet zoveel zullen rekken (de waist rekt denk ik wel behoorlijk), wordt de stof sowieso zachter. Had er met mijn N&F SuperSkinnyGuys de eerste week ook last van, maar nu na anderhalve week wear is het al een stuk minder.quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef kimetto het volgende:
Fok broekenliefhebbers, ik heb een vraag.
De Masa 1001 is binnen. Prachtige broek en de fit ziet er perfect uit in de spiegel. Het enige problem is dat hij zoo strak zit dat hij gewoon in mijn knieholtes snijdt als ik mijn knieen buig. Om de bovenbenen is hij bijna skintight maar daar kan ik wel mee leven als de knieen genoeg rekken.
Heeft iemand hier ervaring met broeken die in het begin eigenlijk te strak om de knieen zitten? Komt het goed of is het wel bijna zeker dat hij uiteindelijk in de verkoop moet
Mijn ondertitel kan ik ook wel veranderen. Dat de broek om de benen te strak zou zijn had ik echt niet kunnen bedenken vantevoren. En dat terwijl de waist gewoon nog een maat kleiner had gekund.
Ik heb ook de Masa 1001 en ik stond ook op het punt om hem terug te sturen omdat hij erg strak bij de knees en thighs zat. Maar geloof dit wordt echt beter na een week. Gewoon ff volhouden!quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef kimetto het volgende:
De Masa 1001 is binnen. Prachtige broek en de fit ziet er perfect uit in de spiegel. Het enige problem is dat hij zoo strak zit dat hij gewoon in mijn knieholtes snijdt als ik mijn knieen buig. Om de bovenbenen is hij bijna skintight maar daar kan ik wel mee leven als de knieen genoeg rekken.
Heeft iemand hier ervaring met broeken die in het begin eigenlijk te strak om de knieen zitten? Komt het goed of is het wel bijna zeker dat hij uiteindelijk in de verkoop moet
Mijn ondertitel kan ik ook wel veranderen. Dat de broek om de benen te strak zou zijn had ik echt niet kunnen bedenken vantevoren. En dat terwijl de waist gewoon nog een maat kleiner had gekund.
Die PBJ's natuurlijk ;-).quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn PBJ's vanaf januari gewoon lekker aan te doen naar het werk.
Of Momo's... Hmmm.
Momo's die worden dan echt episch, PBJ moet je nog een beetje netjes houdenquote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn PBJ's vanaf januari gewoon lekker aan te doen naar het werk.
Of Momo's... Hmmm.
Kon bij de eerst keer passen de 1001 ook niet lekker over mijn bovenbenen krijgen, maar na een paar wears zat ie al een stuk beter en een stuk losser.quote:Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef kimetto het volgende:
Ik kan ook amper een fiets op met m'n apc pns. Voor de rest is de fit precies zoals ik wilde. Dan maar minder fietsen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Masa 2001 binnen
Super mooi ding, maar helaas toch te strak
Waist perfect, lengte goed, vanaf knee goed, maar kan mijn fiets niet opstappen helaas en loopt alsof ik een strakke rok aan zou hebben
@bob: thought it would be perfect but in the end way too narrow!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |