abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147484886
Update:

Buiten pics:

We fear that which we cannot see
pi_147485155
Bonus pics:

Oldblue office:

donderdag 11 december 2014 @ 16:14:01 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_147485531
Toffe foto's Ali ^O^ :9
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_147490172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:14 schreef don-diablo het volgende:
Toffe foto's Ali ^O^ :9
Thanks, in the office maken zij MTO Jeans.

Nog een filmpje:

Backpocket sewing
pi_147506613
Ik was net in de webshop van UshowU aan het kijken, die heeft nog wel een interessante sale. Wat RRL dingen met flinke korting en een Sugarcane Hawaii 30x34 voor 100 euro. Ze hadden ook Union Stars, maar die zijn uitverkocht.

Red Wings zijn daar niet in de uitverkoop, maar de normale prijzen zijn wel best ok. Iron Rangers voor rond de 240 bv.
pi_147585282
Gaat er nog iemand meedoen aan DWC?

http://denimworldchampionship.com/ http://denimworldchampionship.com/info/

Kan al vanaf 7oz ;)

:D
pi_147594244
weet iemand misschien waar je een beetje mooie riem kan scoren ?
budget 50/70 euro
pi_147594519
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 21:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Gaat er nog iemand meedoen aan DWC?

http://denimworldchampionship.com/ http://denimworldchampionship.com/info/

Kan al vanaf 7oz ;)

:D
Die denim tux competition - voor eckte denimbazen :7 Ben benieuwd of er ook mensen echt aan mee gaan doen.
pi_147595215
24 maanden in double denim gaat mij te fur.
pi_147596325
Je kan natuurlijk kiezen hoeveel wear je in je tux steekt he :+
Maar om mee te doen voor de prijzen zal het vast aardig wat zijn.
Miss dat ik met die vervolg competitie mee ga doen met mijn oldblue, hij kan best nog even mee. En dan rouleer ik gewoon met mijn denimasa en 0702 waardoor hij die 2 jaar misschien nog wel haalt :)
Faka G
pi_147673853
Hello guys, all packages have been shipped out from Germany this morning. :D *O*
sorry for delay, officer said they take 3-4 days to arrive in NL
Denimasa
  woensdag 17 december 2014 @ 18:34:52 #62
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_147676758
*O*
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 20 december 2014 @ 16:28:30 #63
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_147777040
Masa is here and I like it. :) Details are great!
Could have taken 1 size smaller, it's quite loose. But that's fine.
Quick pic:

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_147778383
Zo een paar mooie jeans van Angelo Litrico gekocht bij de C&A :) Beide voor minder dan ¤ 15.

Oh is er trouwens geen centraal C&A topic?
pi_147791030
Wat zijn de kosten bij de meetlat om te hemmen? Wil mijn Masa gaan hemmen denk ik, word die stacks zat.
  zondag 21 december 2014 @ 22:08:08 #66
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_147821396
Ik zit eraan te denken om mijn PBJ's vanaf januari gewoon lekker aan te doen naar het werk.

Of Momo's... Hmmm.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_147824929
Fok broekenliefhebbers, ik heb een vraag.

De Masa 1001 is binnen. Prachtige broek en de fit ziet er perfect uit in de spiegel. Het enige problem is dat hij zoo strak zit dat hij gewoon in mijn knieholtes snijdt als ik mijn knieen buig. Om de bovenbenen is hij bijna skintight maar daar kan ik wel mee leven als de knieen genoeg rekken.

Heeft iemand hier ervaring met broeken die in het begin eigenlijk te strak om de knieen zitten? Komt het goed of is het wel bijna zeker dat hij uiteindelijk in de verkoop moet :(

Mijn ondertitel kan ik ook wel veranderen. Dat de broek om de benen te strak zou zijn had ik echt niet kunnen bedenken vantevoren. En dat terwijl de waist gewoon nog een maat kleiner had gekund.
pi_147825579
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 23:13 schreef kimetto het volgende:

De Masa 1001 is binnen. Prachtige broek en de fit ziet er perfect uit in de spiegel. Het enige problem is dat hij zoo strak zit dat hij gewoon in mijn knieholtes snijdt als ik mijn knieen buig. Om de bovenbenen is hij bijna skintight maar daar kan ik wel mee leven als de knieen genoeg rekken.

Heeft iemand hier ervaring met broeken die in het begin eigenlijk te strak om de knieen zitten? Komt het goed of is het wel bijna zeker dat hij uiteindelijk in de verkoop moet :(

Mijn ondertitel kan ik ook wel veranderen. Dat de broek om de benen te strak zou zijn had ik echt niet kunnen bedenken vantevoren. En dat terwijl de waist gewoon nog een maat kleiner had gekund.
Ik zou hem gewoon gaan dragen. Hoewel de knieën niet zoveel zullen rekken (de waist rekt denk ik wel behoorlijk), wordt de stof sowieso zachter. Had er met mijn N&F SuperSkinnyGuys de eerste week ook last van, maar nu na anderhalve week wear is het al een stuk minder.
pi_147826160
quote:

Ik heb ook de Masa 1001 en ik stond ook op het punt om hem terug te sturen omdat hij erg strak bij de knees en thighs zat. Maar geloof dit wordt echt beter na een week. Gewoon ff volhouden!
pi_147826244
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef M1stral het volgende:
Ik zit eraan te denken om mijn PBJ's vanaf januari gewoon lekker aan te doen naar het werk.

Of Momo's... Hmmm.
Die PBJ's natuurlijk ;-).
pi_147832773
Hello guys, heard you guys got the packages already.

Dont worry and don't be panic c_/ it they fit really tight,

Jeans will stretch out about 1 size after 5-10 wears if they are really tight they will stretch out faster. And will stretch out 1/2 size if you wear it normal.

Fabric 13.7 oz Sanforized Organic cotton stretch out easily if you wear them tight.

People who wear Nudies and APC will know how mid-weight sanforized raw denim stretch out easily. ^O^

Do squats couple times and you will feel the different. ;)

My pair now stretch out 1 and 1/2 size,( I size down 1 size)
Denimasa
  maandag 22 december 2014 @ 10:02:46 #72
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_147834351
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef M1stral het volgende:

Of Momo's... Hmmm.
Momo's die worden dan echt episch, PBJ moet je nog een beetje netjes houden ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_147834593
quote:

Kon bij de eerst keer passen de 1001 ook niet lekker over mijn bovenbenen krijgen, maar na een paar wears zat ie al een stuk beter en een stuk losser.
pi_147837721
Masa 2001 binnen :D

Super mooi ding, maar helaas toch te strak :(

Waist perfect, lengte goed, vanaf knee goed, maar kan mijn fiets niet opstappen helaas en loopt alsof ik een strakke rok aan zou hebben :')

@bob: thought it would be perfect but in the end way too narrow!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 22 december 2014 @ 12:29:12 #75
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_147838049
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef T_Fuff het volgende:
Masa 2001 binnen :D

Super mooi ding, maar helaas toch te strak :(

Waist perfect, lengte goed, vanaf knee goed, maar kan mijn fiets niet opstappen helaas en loopt alsof ik een strakke rok aan zou hebben :')

@bob: thought it would be perfect but in the end way too narrow!
Ik kan ook amper een fiets op met m'n apc pns. Voor de rest is de fit precies zoals ik wilde. Dan maar minder fietsen. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')