quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Inmiddels behoorlijk gestresst, klotezooi.
Afstudeerstage zoeken terwijl de deadline nadert... kutzooi ik wil verdomme in juni afstuderenquote:
Iedereen mailen die je interessant vindt, anderen laten weten dat je ook op zoek bent etc. Komt echt wel goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Afstudeerstage zoeken terwijl de deadline nadert... kutzooi ik wil verdomme in juni afstuderen
*stuurt een knuffelduif*quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Helsinki het volgende:
Rot. Niet mijn dag en alles is vandaag gewoon echt heel erg stom enzo.
Ken het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
(Over)vermoeid. Echt kapot. Daardoor snel geïrriteerd en emovanavond vroeg naar bed en hopelijk goed en genoeg slapen
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:25 schreef yats het volgende:
Een mengeling tussen klote, eenzaam en onzeker. Gelukkig heb ik straks een verjaardag en dus wat afleiding qua gedachten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
Lang geleden dat ik huilend wakker werd.
quote:Op woensdag 10 december 2014 08:43 schreef Dqod het volgende:
Zoveel dingen die er geregeld moeten worden, all at once.
En zwaar verkouden. M'n keel brandt
Ik heb geen winterdip, ik kijk echt uit naar m'n kerstvakantie. Alleen wat ik daarvoor nog allemaal moet doen wordt ik helemaal gek vanquote:Op woensdag 10 december 2014 10:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]op je keel
En voel me nog steeds niet top.
Winterdip ofzo.
Ik hoop er maar het beste vanquote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Komt wel goed!
OT: relaxt. Op weg naar mijn etterbakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |