abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 3 december 2014 @ 08:32:20 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_147239122
quote:
Hoogste tuchtrechter zet Moszkowicz definitief uit ambt

De beslissing van het Hof van Discipline is het sluitstuk van een tuchtzaak die de Amsterdamse deken van de Orde van Advocaten Germ Kemper tegen Moszkowicz heeft aangespannen.
Inzet van de zaak was onder meer het stelselmatig aannemen van contante betalingen van boven de 15.000 euro, zonder deze aan de deken te melden. Ook een aantal ex-cliënten heeft zich over de bekende strafpleiter beklaagd.

Structureel

De misdragingen spelen zich af over een langere periode en zijn structureel, vindt het hof. Moszkowicz heeft zich gedragen alsof de regelgeving niet voor hem bedoeld was. Gedragsregels lapte hij aan zijn laars, hij legde geen verantwoording af aan de deken van de Orde van Advocaten en beschaamde ook het vertrouwen van zijn cliënten.
Een lichtere straf dan schrapping van het tableau vindt het hof niet passend. Het hof heeft er geen vertrouwen in dat Moszkowicz zijn leven professioneel gezien zal beteren en woog ook mee dat hij eerder is bestraft door de tuchtrechter.

Bezinnen

"Ik ben er klaar mee", zei Moszkowicz in RTL Boulevard op de vraag of hij nog in hoger beroep gaat tegen de beslissing. "Ik ga me bezinnen in de luwte en hoop dat ik na een maand kan zeggen: ik heb een baan." Hij is in elk geval niet van plan als adviseur in de advocatuur verder te gaan. ''Ik moet pleiten en ik moet in een zaal staan", liet hij weten.
De inmiddels ex-advocaat zei dat het feitelijk onjuist is dat hij niet heeft getoond dat hij zijn leven niet wilde beteren. "Ik ben als een gek cursussen gaan volgen en heb mijn administratie gedaan, die is keurig op orde gebracht", aldus Moszkowicz in het programma.
Moszkowicz zei verder dat hij geen traan heeft gelaten om de uitspraak van de tuchtrechter. Maar hij werd wel geraakt door de wijze waarop deze werd gebracht. ''Ze hebben mij niet eens aangekeken", beklaagde hij zich. ''Ik heb gevochten tegen een ivoren toren. De arrogantie spatte ervan af.

Betalingen

Deken Germ Kemper van de Amsterdamse orde bracht de zaak vorig jaar voor de tuchtrechter. Centraal in de reeks verwijten stonden de vele contante betalingen die Moszkowicz niet bij de deken meldde. Boven de 15.000 euro zijn advocaten hiertoe verplicht.
Daarnaast had Moszkowicz zijn boekhouding niet op orde en liet hij zich niet bijscholen. Kemper hekelde in de tuchtzaak ook het gebrek aan medewerking van Moszkowicz aan zijn onderzoek.
Behalve de grieven van de deken, maakte ook een stapel klachten van vijf ex-cliënten deel uit van de zaak. Ook die verklaarde het hof gegrond. Het ging hierbij onder meer om het niet nakomen van afspraken en niet terugbetalen van voorschotten, terwijl cliënten daar wel recht op hadden.

Bedroevend

Moszkowicz vindt het bedroevend dat hij is geschrapt als advocaat. Daarnaast heeft hij ''weinig woorden'' voor de manier waarop het Hof van Discipline hem uit het ambt heeft gezet. ''Het is het hof onwaardig. Je kunt verschillend over dingen denken, maar dit bevalt me niet.''
Moszkowicz kondigde aan half mei een persconferentie te zullen geven.
De Nederlandse Orde van Advocaten noemt de uitspraak "ingrijpend maar volgens de normen".
Gordon: ik betaal rekening Moszkowicz

Zanger Gordon wil voorkomen dat de spullen van ex-advocaat Bram Moszkowicz vandaag worden geveild. Daarom betaalt hij de rekening aan diens advocaat Gabriël Meijers.

"Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten", zegt Gordon in De Telegraaf. "Als het weer wat beter met hem gaat, betaalt ie het me maar terug."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 december 2014 @ 08:40:08 #2
862 Arcee
Look closer
pi_147239202
Zal zo'n Moszkowicz nou echt geen 15K over hebben? Waar is dat geld van die peperdure consulten dan gebleven?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_147239262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:40 schreef Arcee het volgende:
Zal zo'n Moszkowicz nou echt geen 15K over hebben? Waar is dat geld van die peperdure consulten dan gebleven?
Bij de ontvanger lijkt mij.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147239315
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 08:40 schreef Arcee het volgende:
De belastingdienst heeft beslag laten leggen voor EUR 300.000 dus al zijn inkomsten gaan naar de belastingdienst. Die krijgt voorrang.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 3 december 2014 @ 09:01:20 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_147239471
In Zwitserland
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_147239528
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:01 schreef Dos37 het volgende:
In Zwitserland
Ik mag aannemen dat Bram wel weet dat je daar je geld al weg had moeten halen.

Dubai wellicht, al denk ik dat hij gelet op hoe hij tegende lamp is gelopen vooral dacht dat hij overal mee weg kon komen, dus ik twijfel of hij ergens een mooie stapel heeft liggen.
pi_147239636
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 07:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Helpt Gordon ook mensen aan de onderkant van de samenleving?
Mag Gordon dat zelf bepalen zonder eerst jouw toestemming vooraf te vragen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 december 2014 @ 09:21:06 #8
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_147239747
Ik vind het stom van Gordon ;(

Ik zat me juist zo te verheugen op de beelden van het inrammen van Brams deur, die vervolgens in de weg gaat liggen waarop hij uiteindelijk af moet worden gevoerd door de politie terwijl ze op de achtergrond de spullen uit z'n huis slepen :9
pi_147239764
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:21 schreef Tijn het volgende:
Ik vind het stom van Gordon ;(
Ik denk dat hij daar wakker van ligt...
pi_147239846
Ik mag aannemen dat Gordon gewoon in zijn ootje genomen wordt nu en Brammetje best wat spaarcenten heeft op buitenlandse rekeningen en/of op naam van derden. Als Holleeder er aan gedacht heeft heeft onze topadvocaat dat zeker ook wel toch?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 3 december 2014 @ 09:59:54 #11
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147240539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 07:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Helpt Gordon ook mensen aan de onderkant van de samenleving?
Gordon stopt veel geld in een fonds waaruit oa scholen worden gefinancierd, werkloze mensen geholpen, ontwikkelingshulp gedaan, etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_147242305
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mag Gordon dat zelf bepalen zonder eerst jouw toestemming vooraf te vragen?
Denk aan je hart, ik stel slechts een vraag.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gordon stopt veel geld in een fonds waaruit oa scholen worden gefinancierd, werkloze mensen geholpen, ontwikkelingshulp gedaan, etc etc
^O^

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2014 11:07:48 ]
  woensdag 3 december 2014 @ 11:21:30 #13
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_147242593
Hoe kan je 300k schuld hebben bij de Belastingdienst?
  woensdag 3 december 2014 @ 11:23:21 #14
165633 eriksd
The grand facade...
pi_147242648
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:21 schreef xzaz het volgende:
Hoe kan je 300k schuld hebben bij de Belastingdienst?
Inkomen verzwijgen?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 3 december 2014 @ 11:23:43 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_147242658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Inkomen verzwijgen?
Maar dan hou je geld over...
  woensdag 3 december 2014 @ 11:25:57 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147242723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:23 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat duurt maar zolang je het niet opmaakt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 december 2014 @ 12:03:41 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147243768
quote:
Wat je vervolgens uitgeeft in de pc hoofstraat aan glitter voor je neukertjes ;)
Jaren later blauwe correctie enveloppe met boete en tadaa :7
Een jood in geldnood _O-
  woensdag 3 december 2014 @ 12:06:31 #18
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147243838
quote:
De veiling van de spullen van oud-advocaat Bram Moszkowicz gaat niet door, zegt zijn advocaat Herman Loonstein. De veiling was aangevraagd door advocaat Gabriël Meijers, die nog 15.000 euro van Moszkowicz krijgt.

De advocaten hebben nu een regeling getroffen. "De spullen blijven waar ze nu staan", zegt Loonstein. Details over de regeling zijn niet bekendgemaakt.

Loonstein zegt niets te weten van het aanbod van Gordon. De zanger wilde de openstaande rekening voor Moszkowicz betalen. Gordon noemde het in De Telegraaf onvoorstelbaar dat Bram "door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten". Hij zei ook dat Moszkowicz het geld terug kan betalen "als het weer wat beter met hem gaat".

Nu Moszkowicz' advocaat Loonstein zegt dat hij niets weet van een aanbod van Gordon, is het ook niet waarschijnlijk dat de zaak is afgedaan door een bijdrage van de zanger.
Bron
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 3 december 2014 @ 12:19:12 #19
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_147244156
quote:

[..]

Niet als je op grote voet leeft en de Belastingdienst opeens toch met terugwerkende kracht toch z'n geld wil hebben + boete vanwege de onjuiste aangiftes.
pi_147246269
Ome Goor kan dus mooie sier maken en het kost hem geen cent, wat een Baas.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:14:15 #21
165633 eriksd
The grand facade...
pi_147247053
quote:

[..]

Ja, en een schuld bij de fiscus + boete. Wat een rare post is dit.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  woensdag 3 december 2014 @ 14:19:36 #22
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_147247214
quote:
10s.gif Op woensdag 3 december 2014 14:14 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ja, en een schuld bij de fiscus + boete. Wat een rare post is dit.
8}
  woensdag 3 december 2014 @ 15:32:49 #23
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147249398
Goor draait nu echt door :D

Gordon: kerstbrunch voor ouderen
Na Bram Moszkowicz geholpen te hebben, gaat Gordon door met mensen helpen. 24 december nodigt hij 140 eenzame ouderen uit in Blushing voor een kerstbrunch. Vanessa Bontje heeft de details!

http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_ouderen__.html

Bram ook aanwezig daar :P :?
pi_147249540
quote:
14s.gif Op woensdag 3 december 2014 12:06 schreef Snowballed het volgende:
... advocaat Herman Loonstein. ..
Is dat niet die man die in zijn eentje Federatie Joods Nederland of zo is en denkt namens alle Joden te spreken?
pi_147250077
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:37 schreef Nemephis het volgende:
Herman Loonstein.
Ja, het zal wel een bedankje zijn voor Moszkowiczs bijdragen aan de zionistische zaak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_147250910
quote:
6s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Goor draait nu echt door :D

Gordon: kerstbrunch voor ouderen
Na Bram Moszkowicz geholpen te hebben, gaat Gordon door met mensen helpen. 24 december nodigt hij 140 eenzame ouderen uit in Blushing voor een kerstbrunch. Vanessa Bontje heeft de details!

http://www.telegraaf.nl/t(...)_voor_ouderen__.html

Bram ook aanwezig daar :P :?
Bram is nog lang zo oud niet als je wellicht zou vermoeden.
pi_147250964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, het zal wel een bedankje zijn voor Moszkowiczs bijdragen aan de zionistische zaak.
Mmm, wie is wie in dit verhaal is idd ook wel interessant.
Het merendeel is joods, begrijp ik zo?
Make my day!
  woensdag 3 december 2014 @ 16:26:03 #28
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_147251112
quote:
2s.gif Op woensdag 3 december 2014 15:37 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Is dat niet die man die in zijn eentje Federatie Joods Nederland of zo is en denkt namens alle Joden te spreken?
Ik heb geen flauw idee wie het is.. ik ken m niet..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_147251707
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:21 schreef agter het volgende:

[..]

Mmm, wie is wie in dit verhaal is idd ook wel interessant.
Het merendeel is joods, begrijp ik zo?
Zionistisch vooral. Loonstein heeft aangifte gedaan tegen Duisenberg en Van Agt, Moszkowicz heeft aangifte gedaan tegen Van Bommel, allemaal voor kritiek op Israel. Ook heeft Moszko Wilders zijn showproces gegeven. Het lijkt er dus op dat het strijdmakkers zijn, in de strijd voor Groot-Israel.
  woensdag 3 december 2014 @ 18:02:25 #30
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147254113
Gordon woest na ophef over 'Moszkowicz-donatie' :D

Gordon is boos. De zanger-presentator vindt het afschuwelijk dat zijn 'donatie' aan voormalig strafpleiter Bram Moszkowicz door sommige media wordt weggezet als een actie uit eigenbelang.

,,Ik heb vanmorgen mijn telefoon maar uitgezet. Zoveel geweldige reacties na mijn 'donatie' aan Bram, een vent die ik heel hoog heb zitten,'' schrijft Gordon op zijn Facebookpagina. ,,De afschuw spreek ik uit over die media die dan weer durven schrijven dat ik hier zelf 'beter' van wil worden.''

De zanger zegt dat hij helemaal niet zit te wachten op publiciteit rondom zijn gift. ,,Net zoals ik dat niet wil voor de vele andere goede doelen die ik steun vanuit mijn privépersoon. Het is een ieders plicht om een medemens te helpen.''

Gordon maakte woensdag bekend dat hij bereid is de rekeningen te betalen van de in geldnood verkerende Bram. Het zou gaan om een bedrag van 15.000 euro. Advocaat Gabriel Meijers wil de spullen van Moszkowicz laten verkopen om een openstaande rekening voor juridische bijstand te vereffenen. Volgens Gordon mag Moszkowicz 'het bedrag terugbetalen als het weer beter met hem gaat. ,,Ik vind het onvoorstelbaar dat Bram kennelijk door al zijn vrienden en familie in de steek wordt gelaten.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kowicz-donatie.dhtml

Soap dus
:P :|W
  woensdag 3 december 2014 @ 19:02:52 #31
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147255974
Bram Moszkowicz exclusief in RTL Boulevard

Nu op rtl 4 *O*

Moet nog komen dus nu inschakelen :7

En ja hij komt zelluf :P

Let op dure schoenen pakken horloges etc :+
pi_147256232
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 07:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wie, Gordon?
Jup. Prima dat hij geld leent maar eerst de publiciteit zoeken (weet niet precies hoe dat gegaan is dus laten we dat even negeren) maar die opmerking over de familie en vrienden van Moscowitz deed mijn nekharen rijzen tot grote hoogte.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 december 2014 @ 19:17:45 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147256553
Nu in BLVD.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 3 december 2014 @ 19:19:54 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147256618
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:17 schreef borisz het volgende:
Nu in BLVD.
^O^ Ben nu aan het Fokken ! maar de opname loopt :7
Eens kijken voor een leuk sccreenshoje ofsow :+ _O-
pi_147257066
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zanger zegt dat hij helemaal niet zit te wachten op publiciteit rondom zijn gift.

Gordon maakte woensdag bekend dat hij bereid is de rekeningen te betalen van de in geldnood verkerende Bram.
Right Gordon. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_147257110
Mooie tv. Duidelijk ongemakkelijke Bram.
pi_147257263
quote:
13s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Right Gordon. :')
Gordon heeft nooit zoveel te koop gelopen met zijn giften etc. Ik geloof hem wel.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 3 december 2014 @ 19:52:19 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147258358
Volgens mij zat hij weer flink te liegen. Hij is natuurlijk niet in de problemen met de fiscus gekomen omdat hij is geschrapt, maar omdat de fiscus had geconcludeerd dat hij had gefraudeerd met zijn inkomsten. Ook stelde hij dat Meijers een ander motief had dan het betaald krijgen van zijn rekening voor de verkoop, omdat de fiscus voorraang zou hebben bij de verdeling van dat geld. Maar dat lijkt me niet, want hij had immers een regeling met de belastingdienst, en dan is onderdeel van zo'n regeling dat de belastingdienst niet tot executoriale verkoop overgaat.

Leuk is dat, je client betaalt zijn rekening gewoon niet, en ruilt zijn auto ook niet in voor een kleinere of zo om in ieder geval een deel te betalen, hij treft ook geen regeling of zo. Als hij niks verkoopt dan maar zijn spullen laten verkopen, maar op het laatst komt er dankzij Gordon nog een regeling waarbij ze er allebei over zouden zwijgen. En dan gaat meneer dezelfde avond doodleuk op tv vertellen dat het bedrag eigenlijk niet verschuldigd zou zijn, en dat de veiling van zijn spullen met een of ander dubieus motief zou zijn gevorderd.

Enerzijds best stoer dat hij er toch gaat zitten, anderzijds is hij niet zo stoer om de waarheid te vertellen maar is hij gewoon zijn leugenachtige achterbakse zelf alsof er niks gebeurd is de laatste jaren, alsof hij niet door de mand is gevallen.
  woensdag 3 december 2014 @ 20:45:13 #40
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147259944
En dat natrappen naar Meijers die hem verdedigd heeft :X
Grootste fout van mijn leven om hem te vragen mij te verdedigen en had niet verwacht dat hij een rekening zou sturen :r
Meijers was het nl die een moeilijke periode doormaakte in zijn leven en dankzij Bram :r was hij toch aangenomen bij paps Max sr :r
En hij had geen verweer gevoerd tegen die 15000 euro omdat hij niet dacht dat hij iets verschuldigd zou zijn :r
Tot slot nog ff fijntjes vertellen dat van Loonstein het wel gratis doet :r
_O- een jood die gratis iets doet moet nog geboren worden :7
Bram je was weer abject en infaam bezig :r
Nog niet je lesje geleerd sukkel :|W
Op naar de goot w/
pi_147260562
Wat is deze man diep gevallen zeg. Heb gewoon bijna medelijden met hem. Was de afgelopen jaren een toonbeeld voor het strafrecht. Maar zo zie je maar, het kan snel gaan in Nederland. Gister in de Aston Martin morgen in de Fiat.
pi_147261026
Als je 54 en beroemd bent, en de enige die je willen helpen in nood zijn een militante collegazionist en een aandachtsgeile BN-er met wie je wel eens een biertje hebt gedronken, dan zegt dat ook wel wat over je karakter.
  woensdag 3 december 2014 @ 21:25:26 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147261636
Bram Moszkowicz ontkent lening bij oud-cliënt

Bram Moszkowicz zegt dat het niet waar is dat hij in 2009 een lening van 35.000 euro zou hebben afgesloten bij zijn voormalig cliënt Donald G. Hij gaat tegen die aanklacht verzet aantekenen.

Dat vertelt de door financiële problemen geplaagde ex-strafpleiter woensdagavond in een interview met RTL.

Bram zegt dat het een moeilijke periode is, maar dat hij er niet 'doorheen zit'. ''Ik relativeer alles. Ik vind het jammer dat ik nu hier op deze manier zit, laat dat duidelijk zijn. Maar wat me echt raakt is mijn directe omgeving.'' Volgens Moszkowicz lezen zijn naasten namelijk 'de rotzooi' op internet.

Bram laat ook weten dat zijn oud-advocaat Gabriel Meijers weet dat hij geen cent zou krijgen bij een eventuele veiling. Alles gaat direct naar de fiscus. Moszkowicz denkt dan ook dat Meijers hem voor schut wil zetten. ''Ik heb een heleboel fouten in mijn leven gemaakt. En een van mijn grootste fouten was het in de arm nemen van deze man.'' Moszkowicz zou Meijers in het verleden in moeilijke tijden ook hebben geholpen, en alleen al om die reden heeft hij geen recht op advocaatskosten, vindt Bram.

Gordon
Dat Gordon nu bereid is de 15.000 euro te betalen die Meijer nog van Bram krijgt, noemt de oud-advocaat 'ontroerend' en 'bijzonder'. ''Hij doet dit puur omdat hij me een warm hart toedraagt'', zegt Bram daarover.

Over de 300.000 euro die Bram de Belastingdienst is verschuldigd, zegt hij: ''Je zet de dingen op een rij. Ik heb fouten in mijn leven gemaakt en je vraagt je af hoe je in deze situatie terecht bent gekomen. Twee jaar geleden viel mijn inkomen weg maar de kosten bleven hetzelfde. Omdat ik wel aan de verplichtingen van de fiscus wil voldoen kom ik nu in de financiële problemen.''

http://www.telegraaf.nl/p(...)ng_oud-client__.html

Goed bezig Bram
:|W
Hoe lang nog voordat je gestopt wordt door een kogel :?
  woensdag 3 december 2014 @ 21:39:30 #44
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_147262217
Ach hij heeft wel lef en gaat er toch zitten. Ergens heb ik wel enig respect voor hem.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 3 december 2014 @ 23:26:38 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147266058
Brammetje spotten doen we hier ;)

http://www.freds-steakribhouse.nl
pi_147266721
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef VeX- het volgende:
Ach hij heeft wel lef en gaat er toch zitten. Ergens heb ik wel enig respect voor hem.
Sorry hoor, maar om bij RTL Boulevard te gaan zitten, waar hij zelf heeft gewerkt, en jezelf in het media optreden in een slachtoffer rol te plaatsen, daar is weinig lef voor nodig.
  woensdag 3 december 2014 @ 23:49:44 #47
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147266798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:47 schreef Breekfast het volgende:
Sorry hoor, maar om bij RTL Boulevard te gaan zitten, waar hij zelf heeft gewerkt, en jezelf in het media optreden in een slachtoffer rol te plaatsen, daar is weinig lef voor nodig.
;) ^O^ dat dus en bovendien zit hij daar al jaren als deskundige :') en dan een keer niet opkomen draven als het over jezelf gaat is wel heel erg laf :7
Albert zat er ook toen het over Onno en toyboy ging :s)
pi_147266839
Daarnaast zit hij gewoon keihard te liegen. De rechter heeft een uitspraak gedaan dat hij 35.000 euro moet terubetalen aan de crimineel Donald G.

Hoe wil je dan in hemelsnaam nog ontkennen dat je uberhaupt geld bij hem geleend hebt?
pi_147267229
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:51 schreef Breekfast het volgende:
Hoe wil je dan in hemelsnaam nog ontkennen dat je uberhaupt geld bij hem geleend hebt?
Fase 1 – ontkenning ;)

In eerste instantie reageren mensen met ongeloof op een slecht bericht. Dit algemene afweermechanisme werkt als buffer na een onverwacht schokkend bericht en geeft de persoon kans om tot zichzelf te komen. Vervolgens zal zij geleidelijk herstellen van de schok. Het is daarbij belangrijk dat zij zijn gevoelens kan uiten bij bijvoorbeeld een vertrouwenspersoon. Aan het einde van deze fase gaat de persoon op zoek naar feiten, de waarheid en eventuele schuldigen.

Hoe gaat iemand met een ingrijpende en verdrietige ervaring om? In antwoord op deze vraag, ontwikkelde de Zwitserse psychiater Elisabeth Kübler-Ross een vijf fasen model, dat laat zien hoe mensen traumatische of ingrijpende ervaringen in privé- of werkleven verwerken.

Kübler-Ross ontdekte dat ongeneeslijk zieke mensen telkens een aantal fasen doorlopen gedurende hun ziekteproces. Haar vijf fasen model geeft inzicht in hoe mensen ingrijpende verandering of verlies in hun leven verwerken. Omdat een dergelijk proces ook rouwverwerking wordt genoemd, is de andere benaming voor dit vijf fasen model, de rouwcurve van Kübler-Ross.

http://www.scienceprogres(...)van-rouw-kubler-ross

Nog 4 fases te gaan Bram en je zit nog niet eens aan einde fase 1 :7
pi_147268636
Brammetje was onderwerp bij pauw met advocaten Hammerstein en Plasman in de studio :P
Bram was ook uitgenodigd maar wilde niet :r
Werd ff lekker afgebrand over zijn optreden bij boulevard _O_
Advies van Hammerstein begin een broodjeszaak :D
Met een broodje holleeder, blauwe bonensoep, en kogelbiefstuk ben je zo weer miljonair _O-
Terugkijken dus hilarische tv :7

http://pauw.vara.nl/gemist ;)
pi_147268741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zionistisch vooral. Loonstein heeft aangifte gedaan tegen Duisenberg en Van Agt, Moszkowicz heeft aangifte gedaan tegen Van Bommel, allemaal voor kritiek op Israel. Ook heeft Moszko Wilders zijn showproces gegeven. Het lijkt er dus op dat het strijdmakkers zijn, in de strijd voor Groot-Israel.
Bram moet toch wel op hele zere teentjes getrapt hebben om überhaupt uit de orde gezet te zijn geworden.
Welke tenen waren dat?
Make my day!
pi_147268867
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:28 schreef agter het volgende:

[..]

Bram moet toch wel op hele zere teentjes getrapt hebben om überhaupt uit de orde gezet te zijn geworden.
Welke tenen waren dat?
pallestijnse lobby,het hoofd van het palestina-comite Bertus Hendriks had zo´n mooi plannetje samen met de president van de Amsterdamse rechtbank bedacht om Geert Wilders onschadelijk te maken, daar stak Mosko een stokje voor.
En dan komen dat soort types samen en vernietigen je als je dan zelf suffe steken laat vallen.
pi_147269583
quote:
10s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:

pallestijnse lobby,het hoofd van het palestina-comite Bertus Hendriks had zo´n mooi plannetje samen met de president van de Amsterdamse rechtbank bedacht om Geert Wilders onschadelijk te maken, daar stak Mosko een stokje voor.
En dan komen dat soort types samen en vernietigen je als je dan zelf suffe steken laat vallen.
Lees anders eens gewoon de motivering. Het is eigenlijk een wonder dat hij niet eerder buiten geschopt was.
pi_147270766
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:28 schreef agter het volgende:

[..]

Welke tenen waren dat?
Op de teentjes van iedereen die vindt dat het vak van advocaat wat voorstelt en dat een client op zijn advocaat moet kunnen rekenen.
pi_147280212
ALTIJD MAAR ELLENDENOG MEER STRONT BIJ DE MOSKO'TJES

Houdt het dan nimmer op met de edele (hihi) advocatenfamilie Moszkowicz? Gordon heeft dan wel gelapt voor arme sloeber Brammetje. Maar intussen is er weinig over van de goede naam van de Mosko-clan. En laat nou net over die naam gerommel zijn geweest. Yehudi Mosko, een volle neef van Bram, David en Max werd door die laatste twee gesommeerd om zijn Utrechtse advocatenkantoor niet 'Moszkowicz Advocaten' te noemen. :D

Een klachtprocedure bij het Benelux-Merkenbureau is afgelopen week afgewezen. Volgens Yehudi gaan de zaken heel vilein 'ondanks en niet dankzij' zijn achternaam goed en je zou het bijna geloven. Het is toch treurig allemaal, nu de Amsterdamse Mosko'tjes niet één maar twee zwarte schapen kent.:P

De voormalig posterboy van de vaderlandse advocatenscene moet nu op televisie aan Albert Verlinde vertellen hoe lief Gordon voor hem geweest is. Die rare zenuwtrek waarbij hij zijn ogen dichtknijpt duikt steeds vaker op lijkt het wel. En dat kokette accent klinkt welhaast potsierlijk voor een man die 1k per maand mag uitgeven.

En trouwens, nog even over die gulle gift van Gordon aan Bram. Volgens de Volkskrant, die ook naar de uitzending van Boulevard keek en vervolgens helemaal een roddeljasje aantrok, heeft Gordon die 15k helemaal niet betaald. Maar wie dan wel hè, dat zegt VK'tje niet. Maar misschien willen we het ook wel helemaal niet weten.

http://glamora.ma/2014/12/nog_meer_stront_bij_de_moskotj.html

Gezellige kerst wordt het daar met zijn alle onder een boom :+
pi_147280270
Kan ik ook wat geld lenen van die Gordon? Of leent hij alleen aan mensen die hun hele leven toch al in weelde leven en crimineel geld aannemen?
pi_147284178
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 01:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Brammetje was onderwerp bij pauw met advocaten Hammerstein en Plasman in de studio :P
Bram was ook uitgenodigd maar wilde niet :r
Werd ff lekker afgebrand over zijn optreden bij boulevard _O_
Advies van Hammerstein begin een broodjeszaak :D
Met een broodje holleeder, blauwe bonensoep, en kogelbiefstuk ben je zo weer miljonair _O-
Terugkijken dus hilarische tv :7

http://pauw.vara.nl/gemist ;)
De afgunst bij jou is wel echt duidelijk te merken. Je rukt het complete fragment volledig uit zijn verband. Sterker nog, Hammerstein verdedigde Moszkowicz bijna de gehele uitzending. Ook Plasman was van mening dat Bram een ijzersterk merk is en dat als hij zich focust op wat anders het volledig goedkomt. Maar goed, blijf vooral afgeven en azijn pissen.
pi_147284850
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 17:53 schreef Accursius het volgende:

[..]

De afgunst bij jou is wel echt duidelijk te merken. Je rukt het complete fragment volledig uit zijn verband. Sterker nog, Hammerstein verdedigde Moszkowicz bijna de gehele uitzending. Ook Plasman was van mening dat Bram een ijzersterk merk is en dat als hij zich focust op wat anders het volledig goedkomt. Maar goed, blijf vooral afgeven en azijn pissen.
Toch opvallend dat geen van beide hem adviseerde om zijn juridische expertise te gelde te maken. Hammerstein verdedigde hem wel, maar ook weer niet zo heel stevig. Ik zie het ook niet gebeuren, nu de mythe van hem als slimme topadvocaat die het mooi voor mekaar heeft is doorgeprikt, wordt het meer en meer een karikatuur van zichzelf. Met die zenuwtic erbij wordt hij er ook niet tv-genieker op, en vrienden maken, die hem daarbij dan zouden kunnen helpen, blijkt evenmin een sterk punt van hem.
pi_147312946
quote:
Bram vond ondervraging bij RTL Boulevard niet leuk

Bram Moszkowicz vindt de manier waarop hij woensdag werd ondervraagd in RTL Boulevard niet leuk. Dat heeft de oud-strafpleiter laten weten op Radio 538. Moszkowicz, die in financiële problemen verkeert, werd behoorlijk aan de tand gevoeld door Albert Verlinde. “If you can’t stand the heat, get out the kitchen. Zo voel ik dat een beetje“, reageert hij. “Als het wel goed ging, zat ik er ook. Dit was niet leuk, maar ik denk dat dat gewoon wel de manier is waarop de man het doet.“

Hij was in het programma om te reageren op het feit dat een gulle Gordon op het laatste moment een veiling van zijn inboedel heeft voorkomen. “Dat is ontzettend lief. Ik wist al dat we goed met elkaar waren, maar dit had ik ook niet durven te dromen. Deze man denkt met zijn hart, wat ze ook over hem zeggen“, zegt hij nu.

Moszkowicz ligt niet wakker van al zijn problemen. “Ik heb een heel vervelende tijd, maar ik kan gelukkig relativeren. Daardoor kom ik er denk ik ook weer uit.”

De komende tijd moet een groot deel van wat Moszkowicz verdient, direct naar de belastingdienst. “Men verzoekt mij nu om lezingen te geven. Dat deed ik al en dat zal ik wat stimuleren. Ik ga eerst even kijken wat er over nieuwe debuutroman wordt gezegd.“
bron

Wat een vent, ook met zijn boek dat vast wel voor een weggeefprijs bij ketens zoals de Action in de schappen komt te leggen :') .
pi_147313488
Bram moet gewoon een boek gaan schrijven of iets anders gaan doen, je kan mij niet wijs maken dat hij nu niks meer kan doen en aan de grond zit, zijn naam is gewoon een merk inderdaad.
pi_147313542
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bram moet gewoon een boek gaan schrijven of iets anders gaan doen, je kan mij niet wijs maken dat hij nu niks meer kan doen en aan de grond zit, zijn naam is gewoon een merk inderdaad.
Hij heeft al een boek geschreven ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:20:42 #62
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147313591
Zo groot is die schuld niet. Paar lezingkjes, beetje bijbeunen als consultant en hij zit zo weer in de groene cijfers.
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:21:21 #63
165633 eriksd
The grand facade...
pi_147313605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 17:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Wat een vent, ook met zijn boek dat vast wel voor een weggeefprijs bij ketens zoals de Action in de schappen komt te leggen :') .
Wat is je punt?
Bis bis bis
pi_147313725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:18 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Hij heeft al een boek geschreven ;)
Ow echt? je zou verwachten dat hij dat overal zat te promoten dan, misschien gemist.
Maarja zoals van Poppel ook zegt, beetje consulten en het is zo terug.
Het lijkt me stug dat Bram gauw onder een brug zal zitten en aan de voedselbank lopen, ondanks zijn tenondergang.
pi_147314067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ow echt? je zou verwachten dat hij dat overal zat te promoten dan, misschien gemist.
Maarja zoals van Poppel ook zegt, beetje consulten en het is zo terug.
Het lijkt me stug dat Bram gauw onder een brug zal zitten en aan de voedselbank lopen, ondanks zijn tenondergang.
Consulten? In welk veld van expertise zou dat dan moeten zijn? Consiglierien misschien, maar Holleeder is ook niet meer in de positie om hem daarvoor te betalen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:29:14 #66
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147315284
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 17:54 schreef Mylene het volgende:
:Y idd en dan nog janken bij Erland Galjaard ook :|W

Erland Galjaard heeft spijt van Moszkowicz

RTL-baas Erland Galjaard heeft er spijt van dat Bram Moszkowicz 'boete' moest doen bij RTL Boulevard.

"Afgelopen woensdag kwam Bram 'boete' doen bij Boulevard en uitleggen over schulden te ja te nee. Waarom moet iemand met wie velen eerst wegliepen nu zo door het stof? Hadden we anders moeten doen. Niet namelijk", schrijft Galjaard in een column voor Broadcast Magazine. :r :r

Ook de beelden van de 'nieuwe toyboy' van Onno Hoes, Robbie, hadden wat hem betreft niet getoond hoeven worden: "En waarom zonden we gisteren zoveel uit van het door Pownews gemaakte en door ons en vele anderen terecht bekritiseerde beeldmateriaal? Hadden we niet moeten doen. Fout."

De programmadirecteur en echtgenoot van Wendy van Dijk ziet een verschuiving in wat zijn kijkers willen. "Er is een limiet aan wat mensen kunnen en willen verdragen aan negativiteit (...) Na verloop van tijd wil men perspectief, hoop, positiviteit, liefde, kansen en licht aan het eind van de tunnel. Die emoties zijn veel sterker en wezenlijker voor ons dagelijks leven, als individu en samenleving. Die overstijgen leedvermaak."

"De verantwoordelijkheid om dit om te draaien, ligt ook bij onszelf. In hoe we consumeren, maar ook in wat we (uit)zenden. Als ik wat dat betreft kijk naar mijn eigen invloed dan is er ruimte voor verbetering."

http://www.telegraaf.nl/p(...)an_Moszkowicz__.html

Goh Erland bang dat Bram een beerput opentrekt over jezelf en rtl :?
  zaterdag 6 december 2014 @ 00:59:26 #67
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147325215
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

:Y idd en dan nog janken bij Erland Galjaard ook :|W

Erland Galjaard heeft spijt van Moszkowicz

RTL-baas Erland Galjaard heeft er spijt van dat Bram Moszkowicz 'boete' moest doen bij RTL Boulevard.

"Afgelopen woensdag kwam Bram 'boete' doen bij Boulevard en uitleggen over schulden te ja te nee. Waarom moet iemand met wie velen eerst wegliepen nu zo door het stof? Hadden we anders moeten doen. Niet namelijk", schrijft Galjaard in een column voor Broadcast Magazine. :r :r

Ook de beelden van de 'nieuwe toyboy' van Onno Hoes, Robbie, hadden wat hem betreft niet getoond hoeven worden: "En waarom zonden we gisteren zoveel uit van het door Pownews gemaakte en door ons en vele anderen terecht bekritiseerde beeldmateriaal? Hadden we niet moeten doen. Fout."

De programmadirecteur en echtgenoot van Wendy van Dijk ziet een verschuiving in wat zijn kijkers willen. "Er is een limiet aan wat mensen kunnen en willen verdragen aan negativiteit (...) Na verloop van tijd wil men perspectief, hoop, positiviteit, liefde, kansen en licht aan het eind van de tunnel. Die emoties zijn veel sterker en wezenlijker voor ons dagelijks leven, als individu en samenleving. Die overstijgen leedvermaak."

"De verantwoordelijkheid om dit om te draaien, ligt ook bij onszelf. In hoe we consumeren, maar ook in wat we (uit)zenden. Als ik wat dat betreft kijk naar mijn eigen invloed dan is er ruimte voor verbetering."

http://www.telegraaf.nl/p(...)an_Moszkowicz__.html

Goh Erland bang dat Bram een beerput opentrekt over jezelf en rtl :?
maar als Erland dit doortrekt dan had het Pieter Georgina filmpje of dat van Wes en Yolanthe ook vast nooit het scherm gehaald
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_147328148
quote:
'Moszkowicz wilde Jort Kelder laten aanpakken'

Ex-advocaat Bram Moszkowicz wilde dat Jort Kelder een 'pak rammel' kreeg. Hij vroeg zijn toenmalig cliënt Donald G. dat te regelen. Dat is vandaag te lezen in een interview met G. in het NRC.

Aanleiding is een conflict tussen de twee in 2007. Kelder noemde de voormalig topadvocaat 'maffiamaatje', omdat hij zwart geld aannam.

Volgens G., bekend in het criminele circuit, had hij met Moszkowicz een vertrouwensband opgebouwd. De strafpleiter belde hem voor allerhande 'probleempjes'. Ook moest G. bemiddelen in een ruzie tussen Moszkowicz en crimineel Stanley Hillis.

Donald G. ligt nu in de clinch met Moszkowicz. G. zou hem 35.000 euro geleend hebben, maar Moszkowicz ontkent dat en weigert terug te betalen. Daarom klapt hij uit de school in het NRC
http://www.parool.nl/paro(...)aten-aanpakken.dhtml
pi_147328671
Het wordt nu wel heel kinderachtig...
pi_147328691
Nou zeg...
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:22:26 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147328710
Een crimineel (beloven te) betalen om iemand aan te pakken, omdat je boos bent dat die persoon je maffiamaatje genoemd heeft :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:24:08 #72
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147328737
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:22 schreef Leandra het volgende:
Een crimineel (beloven te) betalen om iemand aan te pakken, omdat je boos bent dat die persoon je maffiamaatje genoemd heeft :D
Lekker ironisch ja :D
pi_147328740
quote:
Kelder vertelde ook dat Holleeder die voor zijn redactie rondhing en de kogels door de ruit waarschijnlijk te maken hadden met de omstandigheid dat hij iets met een dame had waar Moszko achteraan zat, en dat je van de vrouwen van de mafia afblijft.
  zaterdag 6 december 2014 @ 11:42:43 #74
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_147329036
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Kelder vertelde ook dat Holleeder die voor zijn redactie rondhing en de kogels door de ruit waarschijnlijk te maken hadden met de omstandigheid dat hij iets met een dame had waar Moszko achteraan zat, en dat je van de vrouwen van de mafia afblijft.
er zal wel eea hebben gespeeld
pi_147329494
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 11:42 schreef Marrije het volgende:

[..]

er zal wel eea hebben gespeeld
Het ligt natuurlijk al wat langer voor de hand dat Moszko niet het type advocaat was dat tot zijn teleurstelling Holleeder weer op zijn kantoor zag verschijnen omdat hij niet op het rechte pad was gebleven en niks van straf had geleerd. Als je zo innig met je client omgaat is het niet meer dan logisch dat je adviseert hoe georganiseerde criminaliteit te bedrijven met het minste risico op de minste jaren straf, en het zo te organiseren dat het zitgeld voor de onderknuppels ook geregeld wordt. Dat maakt het moreel ook medeplichtig aan de liquidaties, folteringen en bedreigingen waar zo'n bende zich aan schuldig pleegt te maken.

Maar als hij iemand laat bedreigen omdat die 'zijn' meisje afpakt, dan zou dat betekenen dat hij echt één van hun is en direct persoonlijke voordeeltjes trekt van de geweldsbereidheid in die kringen. Dan is het geen kwestie meer van bang zijn voor Holleeder en die werveving met zijn criminele organisatie toe moeten staan.

Maar goed, Kelder heeft er natuurlijk ook belang bij om hem neer te zetten als mafioos en nog even een sneer uit te delen dat hij de vrouw had die Moszko had willen hebben. De bedreiging kon ook heel goed voortkomen uit iets wat hij in Quote had of wilde publiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')