Jeetje zeg.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:30 schreef Faxie het volgende:
Zie dat de wind is aangetrokken. Tijd om te gaan. Fijne dag enzo
Lekkah lekkahquote:Op woensdag 3 december 2014 08:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel ben nu aan het aankleden tas inpakken enz
Veel plezier. Jij liever dan ik met dit weerquote:Op woensdag 3 december 2014 08:30 schreef Faxie het volgende:
Zie dat de wind is aangetrokken. Tijd om te gaan. Fijne dag enzo
Doe het wel kalm aan he onthou dat zij moeite moet doen voor jou, JIJ bent de hoofdprijs.quote:
Whud?quote:
Is goedquote:Op woensdag 3 december 2014 08:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe het wel kalm aan he onthou dat zij moeite moet doen voor jou, JIJ bent de hoofdprijs.
Niet andersom.
Oh je hebt blijkbaar niet teruggelezen.quote:
Hier nergens last vanquote:
Ben zelf een kachel, zit met korte mouwen hierquote:
Jaloersquote:Op woensdag 3 december 2014 08:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben zelf een kachel, zit met korte mouwen hier
Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 08:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh je hebt blijkbaar niet teruggelezen.
Had beetje struggles enzo heb een oogje op een meisje en had gevraagd of ze een keer wat wil doen en ze zei net jaa
quote:
nog geen ideequote:Op woensdag 3 december 2014 09:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Goed bezig jongen
Wat gaan jullie doen?
Hoe ken je haar?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
nog geen idee
heb je misschien een idee
Filmpje kijken, winkelen,ergens wat drinkenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
nog geen idee
heb je misschien een idee
Zou kunnen jaquote:Op woensdag 3 december 2014 09:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Filmpje kijken, winkelen,ergens wat drinken
Grote kansquote:Op woensdag 3 december 2014 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te wachten tot het dag wordt maar volgens mij kan ik dan lang wachten he?
Hoe hossel je die chicks via Instakilo?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zit op m'n school maar ik ken haar via Instagram en Whatsapp.
Biosje misschien?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze zit op m'n school maar ik ken haar via Instagram en Whatsapp.
Gaan volgen en daarna haar nummer vragen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hossel je die chicks via Instakilo?
Niet te moeilijk denkenquote:
Van te voren en er na wat drinken. Heb je ook meteen wat om over te praten als dat een probleem voor je isquote:Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
hmm ik hoorde van iemand dat dat niet zo slim is omdat je dan niet kan praten
hmm kan het voorstellenquote:Op woensdag 3 december 2014 09:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Van te voren en er na wat drinken. Heb je ook meteen wat om over te praten als dat een probleem voor je is
Ik zit ook maar hardop te denken hoor, tijd geleden dat ik gedate heb
Het hosselen gaat wel maar ik kan nauwelijks random chicks vinden op instakilo.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gaan volgen en daarna haar nummer vragen.
Ze kent mij ook van gezicht enzo maar ons eerste gesprek was dus via Insta/Whatsapp
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:36 schreef S15 het volgende:
[..]
Van te voren en er na wat drinken. Heb je ook meteen wat om over te praten als dat een probleem voor je is
Ik zit ook maar hardop te denken hoor, tijd geleden dat ik gedate heb
Ondertussen al wel irl contact met haar gehad?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gaan volgen en daarna haar nummer vragen.
Ze kent mij ook van gezicht enzo maar ons eerste gesprek was dus via Insta/Whatsapp
Ja maar het is geen random chickquote:Op woensdag 3 december 2014 09:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hosselen gaat wel maar ik kan nauwelijks random chicks vinden op instakilo.
Heb het pas sinds gisteren.
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:39 schreef S15 het volgende:
[..]
Ondertussen al wel irl contact met haar gehad?
Begin daar eerst eens mee anders? Gewoon even een kort gesprekjequote:Op woensdag 3 december 2014 09:41 schreef Fylax het volgende:
[..]Nooit pauze met haar
Wel soms een Hey als we langs elkaar lopen in de gang
Op school?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:42 schreef S15 het volgende:
[..]
Begin daar eerst eens mee anders? Gewoon even een kort gesprekje
Wel tof voor je
Maar ik zie haar verder nooit op schoolquote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja?
Gewoon een random "Hee, hoe is het? Lange dag vandaag? Welke lessen heb je?"
Nee joh, gewoon meteen vragen hoe ze ebola wil bestrijden en de beste manier om volgens haar IS uit te roeien.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja?
Gewoon een random "Hee, hoe is het? Lange dag vandaag? Welke lessen heb je?"
Ik vind het ook schattig, maar ik vind Fylax een tof jochie, dus die probeer ik zo goed mogelijk te helpenquote:
Dan valt het niet mee hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 09:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar ik zie haar verder nooit op school
En wat ze later gaat stemmen natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon meteen vragen hoe ze ebola wil bestrijden en de beste manier om volgens haar IS uit te roeien.
Liev van je.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:45 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik vind het ook schattig, maar ik vind Fylax een tof jochie, dus die probeer ik zo goed mogelijk te helpen
Al is mijn laatste date alweer zo'n 4,5 jaar geleden
'Later'quote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wat ze later gaat stemmen natuurlijk
En hoe zij denkt dat het universum is ontstaanquote:Op woensdag 3 december 2014 09:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
En wat ze later gaat stemmen natuurlijk
En of ze gelovig is iddquote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe zij denkt dat het universum is ontstaan
quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze oma gaat weer even breien.
Jezelf voorbereiden op de winterquote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze oma gaat weer even breien.
En of jullie later een kat of een hond nemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
Er zijn sowieso wat belangrijke punten die je op een eerste date zou moeten bespreken.
Hoe ze denkt over seks voor het huwelijk.
Hoe ze denkt over het huwelijk.
Of ze kinderen zou willen.
Ja toch. Straks weer lekker gezond stamppotje maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
#cleaneating #healthy #mealprep #fitspo
Doet me denken aan Bridget Jones, dat ze zich helemaal voorbereid op haar date met Daniel Cleaver en heel intelligent begint over Tsjetsjenië en hij zegt 'Fuck Tsjetsjenië'quote:Op woensdag 3 december 2014 09:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En hoe zij denkt dat het universum is ontstaan
Bridget Jonesquote:Op woensdag 3 december 2014 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doet me denken aan Bridget Jones, dat ze zich helemaal voorbereid op haar date met Daniel Cleaver en heel intelligent begint over Tsjetsjenië en hij zegt 'Fuck Tsjetsjenië'
Kinderen van zijn leeftijd zijn allang gefapt door iemand.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax gaat met zijn date gewoon over Lego praten of wat het ook is dat kinderen tegenwoordig mee spelen.
Wat is er mis met Legoquote:Op woensdag 3 december 2014 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fylax gaat met zijn date gewoon over Lego praten of wat het ook is dat kinderen tegenwoordig mee spelen.
Vaak zatquote:Op woensdag 3 december 2014 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je er wel eens met je blote voeten op gestaan?
En trio's regelen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kinderen van zijn leeftijd zijn allang gefapt door iemand.
RIP Soliquequote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En trio's regelen natuurlijk.
Sure.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:02 schreef artelligence het volgende:
Ik wil ook datenFylax, wil hij m'n wingman zijn?
Over 2.5 jaar wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Klasse!kunnen helaas niet naar een kroeg samen
Ahjoh zo oud zie je er niet uit (complimentquote:Op woensdag 3 december 2014 10:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is waarnog even wachten. Fuck, ik besef me net dat ik twee keer zo oud ben
Strikvraagquote:Op woensdag 3 december 2014 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Artelligence is nu 2 keer zo oud als Fylax.
Hoe oud is Fylax als Art 60 is?
Lief.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag de Sinterklaas cadeautjes inpakken.En een tekening maken voor de jongste die nog geen gedichtjes kan lezen.
/huismoederinspe.
Iets met hello kitty denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Wat voor tekening ga je maken?
Met eenhoorns en prinsessen of iets?
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vandaag de Sinterklaas cadeautjes inpakken.En een tekening maken voor de jongste die nog geen gedichtjes kan lezen.
/huismoederinspe.
Toch niet als je 15 bent myr?quote:Op woensdag 3 december 2014 09:50 schreef Myraela het volgende:
Er zijn sowieso wat belangrijke punten die je op een eerste date zou moeten bespreken.
Hoe ze denkt over seks voor het huwelijk.
Hoe ze denkt over het huwelijk.
Of ze kinderen zou willen.
Vereerd natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2014 10:18 schreef yats het volgende:
Die TT...Art, ik weet niet of ik me nu vereerd moet voelen of niet.
Romeo en Juliet waren 14 geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Middeleeuwen had je er dan al 3 rondlopen hoor.
Die bestonden niet echt toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romeo en Juliet waren 14 geloof ik.
Juliet was 13.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Romeo en Juliet waren 14 geloof ik.
Schijnen wel echt bestaan te hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die bestonden niet echt toch?
Een melodramatische tiener die doordat ze met haar kut denkt meerdere doden veroorzaakt.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een melodramatische tiener die doordat ze met haar kut denkt meerdere doden veroorzaakt.
Dan ben je best een kuthoer.
nee, een of andere kneus die een kind wil neuken (terwijl hij de middag ervoor nog hoteldebotel was op een ander), z'n beste vriend de dood injaagt, Julia's neef omlegt en dan zo dom is zelfmoord te plegen terwijl ze helemaal niet dood is omdat hij niet kan luisteren.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een melodramatische tiener die doordat ze met haar kut denkt meerdere doden veroorzaakt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feminisme topic is hier:quote:Op woensdag 3 december 2014 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, een of andere kneus die een kind wil neuken (terwijl hij de middag ervoor nog hoteldebotel was op een ander), z'n beste vriend de dood injaagt, Julia's neef omlegt en dan zo dom is zelfmoord te plegen terwijl ze helemaal niet dood is omdat hij niet kan luisteren.
En dan terwijl hij al de hele tijd een voorgevoel heeft dat er iets staat te gebeuren en dat hij het eind niet zal halen.
Kneus.
Even inlezen.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feminisme topic is hier:
R&P / Het feminisme topic #8 Waar we er al bijna zijn!
Heb je het boek gelezen?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feminisme topic is hier:
R&P / Het feminisme topic #8 Waar we er al bijna zijn!
Pas op dat je niks in je mond hebt als je leest. Je verslikt je zo.quote:
Jaar of 15 geleden. Ik heb het ergens nog staan.quote:
quote:
Houd die tong eens bij je, nozemquote:Op woensdag 3 december 2014 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Een nieuw avontuur voor Suske en Wiske en de vuige fraudeur.
Neequote:
Moet ik ook nogquote:
Thijsquote:
Sol!quote:
Smurf!quote:
Ja, iets voor volgende week zaterdagquote:
Nu al mee bezig?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, iets voor volgende week zaterdag
De mijne ookquote:
idemquote:
Jij denkt dat ik even in 10 minuten iets uit typequote:
It did cross my mind, yesquote:Op woensdag 3 december 2014 13:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik even in 10 minuten iets uit type
Voor vanavond; sinterklaas vieren met m'n dispuut. Dus het moet het liefst zo langdradig mogelijk.quote:
Welk dispuut?quote:Op woensdag 3 december 2014 14:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voor vanavond; sinterklaas vieren met m'n dispuut. Dus het moet het liefst zo langdradig mogelijk.
Zal ik naar college gaan of.tijd investeren in een fantastisch gedicht?keuzes, keuzes...
Jennifer Lawrence zit erin, dus al zet je het geluid uit, het is een goede film.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Days of Future Past helemaal niet zo'n geweldige x-men film vind?
Vond hem ook niet super. Niet zo goed als First class iig.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben ik de enige die Days of Future Past helemaal niet zo'n geweldige x-men film vind?
Jepquote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is het enige pluspunt zo'n beetje...quote:Op woensdag 3 december 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence zit erin, dus al zet je het geluid uit, het is een goede film.
Mee eens.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence zit erin, dus al zet je het geluid uit, het is een goede film.
Kan ook anderhalf uur naar een stilstaand plaatje van haar kijken en daarna vol overtuiging zeggen dat de film geweldig wasquote:
Hij was okay.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vond film wel ok.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 december 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dude....quote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was okay.
Ik vermaakte me meer met Expendables 3 en Transformers 4.
Dan moet ie wel heel slecht zijn.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was okay.
T4 speelt nuquote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was okay.
Anders had je nu een ticket naar de VS geboekt? Bosje rozen in je hand en hosselen?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
T4 speelt nu
Veul beter, jammer dat die meid maar 17 is..
Goedzoquote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Woohh ook een 7.5 voor het debat.Heb ik het toch beter gedaan dan verwacht.
Been there, done thatquote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Anders had je nu een ticket naar de VS geboekt? Bosje rozen in je hand en hosselen?
quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel slecht zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my godquote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god, ik moet nog een surprise of een vet mooi gedicht maken. Gedicht gaat 'm niet worden, daar ken ik de persoon niet goed genoeg voor.
Zijn er websites met stap voor stap instructies voor het maken van een mooie surprise?
Heb je wel iets van hobby's of iets waar je iets om zou kunnen verzinnen?quote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh god, ik moet nog een surprise of een vet mooi gedicht maken. Gedicht gaat 'm niet worden, daar ken ik de persoon niet goed genoeg voor.
Zijn er websites met stap voor stap instructies voor het maken van een mooie surprise?
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 16:55 schreef artelligence het volgende:
Laatste surprise die ik gemaakt heb was een uil. En daarin zat: een uil.
Nee, ik heb echt geen flauw idee.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je wel iets van hobby's of iets waar je iets om zou kunnen verzinnen?
That's what she said..quote:Op woensdag 3 december 2014 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HahaOwlception.
[ afbeelding ]
Hehe jaquote:Op woensdag 3 december 2014 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
HahaOwlception.
[ afbeelding ]
Ok, dat gaat lastig worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt geen flauw idee.I'm doomed.
30 cmquote:Op woensdag 3 december 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat gaat lastig worden.Hoe groot is je cadeau?
2 kleine dingen. Budget van 10 euro. Het is met vrienden/kennissen. Ik heb een kennis getrokken.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dat gaat lastig worden.Hoe groot is je cadeau?
Ben jij mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zou overigens gewoon een taart bakken en het daar in stoppen, maar dat is meer omdat ik met cake wel overweg kan en met schaar en papier niet.
Ik heb godverdomme een strikje geknipt voor op een cadeau vanmiddag, en in totaal met dat ene cadeau een uur bezig geweest.
Daarom heb ik dus zo'n hekel aan surprises.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 kleine dingen. Budget van 10 euro. Het is met vrienden/kennissen. Ik heb een kennis getrokken.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
Yats is wel een populair TT onderwerp zeg.
Nicequote:Op woensdag 3 december 2014 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Transformersquote:Op woensdag 3 december 2014 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij was okay.
Wie woont dan ook in Puttequote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
Yats is wel een populair TT onderwerp zeg.
Heb je een crush op yats?quote:
Nou, hier in de buurt ofzoquote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Waar zou ik anders moeten wonen?
En sterven van verveling?quote:
Part-time Enschede, part-time Turnhout. Mooier kan ik het niet makenquote:
Ha je bent straks dichtbij me ik voel je aura al hihihiquote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Part-time Enschede, part-time Turnhout. Mooier kan ik het niet maken.
Amaiquote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha je bent straks dichtbij me ik voel je aura al hihihi
Meten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meten?Wat wil je meten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh nice. Altijd al willen weten hoe groot deze precies is.quote:
Kom maar langsquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh nice. Altijd al willen weten hoe groot deze precies is.
Inbel?quote:
?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:40 schreef Fera het volgende:
Iemand hier verstand van (topografische) waterscheidingen?
I take that as a no.quote:
Ik snap de vraag niet helemaal, dus waarschijnlijk nee inderdaadquote:
What? You could be within 30 seconds to Mars right now?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mijn nieuwsgierigheid strekt zich niet zover dat ik ervoor naar Almelo zou willen gaan.quote:
Nee, zo boeiend ben ik ook niet verder.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid strekt zich niet zover dat ik ervoor naar Almelo zou willen gaan.
Wat valt er niet te snappen aan de vraag? De vraag is of je er verstand van hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet helemaal, dus waarschijnlijk nee inderdaad
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..][quote]Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kabel, ADSL, glasvezel, de hele reutemeteut
Verstand waarvan? Dat werd mij niet duidelijk uit de vraagquote:Op woensdag 3 december 2014 19:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen aan de vraag? De vraag is of je er verstand van hebt.
Alleen als ik je kontwond mag zien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, zo boeiend ben ik ook niet verder.
Als jij een trauma wilt hebben mag dat. Moet je het wel een beetje uit elkaar halen, dweil je zelf al het bloed op?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als ik je kontwond mag zien.
Topografische waterscheidingen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstand waarvan? Dat werd mij niet duidelijk uit de vraag
Rivieren, meren?quote:
Gelijk zijn kontje willen zien hequote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als ik je kontwond mag zien.
Geen idee. Daarom vraag ik het.quote:
Komt goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij een trauma wilt hebben mag dat. Moet je het wel een beetje uit elkaar halen, dweil je zelf al het bloed op?
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Loka weet het vast wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom vraag ik het.
Ik vroeg het vanmiddag aan een docent en hij vertelde heel erg mooi over stroomgebieden en dergelijke, maar volgens mij gaat de opdracht over iets anders.
Waarschijnlijk wel.quote:
Will Smith zit ook in die film, wat jammerlijk is.quote:
Geen idee of ze ergens online is trouwens, maar spreek haar even aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.
Ik moet de waterscheidingen op een kaart intekenen. Ik heb echt geen flauw idee.
De opdracht gaat dus over topografische waterscheidingen. Dat zijn dus meren, rivieren, kanalen, zee, oceanenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom vraag ik het.
Ik vroeg het vanmiddag aan een docent en hij vertelde heel erg mooi over stroomgebieden en dergelijke, maar volgens mij gaat de opdracht over iets anders.
Dat klinkt zo simpel. Ik had het idee dat het iets complexer lag. Meer in de bodem of ondergrond gelegen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De opdracht gaat dus over topografische waterscheidingen. Dat zijn dus meren, rivieren, kanalen, zee, oceanen
Wat voor kaart is het? Als het de kaart van Nederland is kan je de rivieren en het ijsselmeer in tekenenquote:Op woensdag 3 december 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klinkt zo simpel. Ik had het idee dat het iets complexer lag. Meer in de bodem of ondergrond gelegen.
Waarom vind je dat jammerlijk?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Will Smith zit ook in die film, wat jammerlijk is.
Omdat hij er alleen inzit omdat ze een grote naam wilden hebben, en meer diversiteit.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom vind je dat jammerlijk?Vind het best een goede acteur.
I am legend
The persuit of happyness
Pursuitquote:Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I am legend
The persuit of happyness
Pursuitquote:Op woensdag 3 december 2014 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
I am legend
The persuit of happyness
Faxiequote:
Oké.quote:
Je spreekt in raadselenquote:
Ik weet eigenlijk niet waarom ze het fout spellen in de filmtitel. Is niet echt logisch of zo.quote:
Ja?quote:
Of je slaat wartaal uit dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 december 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik word de nieuwe Riddler :$
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom ze het fout spellen in de filmtitel. Is niet echt logisch of zo.
quote:Het Engelse woord happiness wordt met een i en niet met een y geschreven. De titel van de film verwijst naar de graffiti op de muur naast het kinderdagverblijf van Christopher. In een scène zegt de vader over deze graffiti: "Happiness is spelled with an I instead of a Y." Waarop zijn zoontje vraagt "Oh, okay. Is "Fuck" spelled right?"
quote:The word "happiness" in the title is deliberately misspelled, just as it was on the wall of a day care center where Gardner once sought care for his young son, Chris Jr., during some of his worst days." Chris (Will Smith) even points out the misspelling to the Chinese care-giver that the mural decorating his son's daycare is spelled incorrectly. Chris wanted to make sure that his son was taught things the correct way, so that he could grow up to be an educated man and make something great of himself. Chris "took offense" to the fact that the world happiness was spelled wrong on the wall and became irritated by it. But the word comes to signify Chris' own pursuit of happiness.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was enthousiast omdat Fylax online kwam!
Daar denken mn ouders ook aan bij het woord "bush".quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk iedere keer als ik Fas zie posten aan schaamhaar door haar ondertitel.
Kate Bush is dan ook erg onbekend.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar denken mn ouders ook aan bij het woord "bush".
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, happyness.Althans, als titel van die film.
Pursuit is wel een pijnlijke inderdaad.
Hipstersquote:The word "Happyness" in the title has been taken from the misspelling of "Fun Joy Happyness" on a mural children have painted on the Chinatown daycare center where Chris Gardner takes his son, Christopher. When Chris points out the mistake, Mrs. Chu replies that it is not important to the pre-schoolers how the word is spelled, only that they have happiness. This leads Chris to contemplate the inclusion of the concept of the individual's right to "pursuit of happiness" in the Declaration of Independence, and how to pursue a happier, more emotionally secure childhood for his son, than his own had been.
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
Ik voel me vandaag goed! Goed geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |