quote:Op woensdag 3 december 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag leerde ik een nieuw woord voor een geslachtsdeel. Ik ben er echter nog niet uit welk.
quote:
Zo rollen wequote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was eigenlijk naar een ander plaatje op zoek, maar dit werkt ook I guess.
[ afbeelding ]
Kirby, altijd goedquote:Op woensdag 3 december 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was eigenlijk naar een ander plaatje op zoek, maar dit werkt ook I guess.
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Ik vind zwarte paarden mooierquote:Op woensdag 3 december 2014 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg Sinterklaas rijdt nu op een zwart paard, schande!
Dan een schimmel? Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zwarte paarden mooier
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zwarte paarden mooier
Y?quote:
Goed nummerquote:
Ah, hier nietquote:Op woensdag 3 december 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij staat bij mij op mijn zielig- lijstje.
quote:
quote:
quote:
quote:
lekkerquote:Op woensdag 3 december 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga straks pas slapen. Net terug van werk. Eerst maar een koud pilsje, straks een eitje maken en broodje banaan naar binnen trappen
Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga straks pas slapen. Net terug van werk. Eerst maar een koud pilsje, straks een eitje maken en broodje banaan naar binnen trappen
Ditquote:
Trustenquote:
Gaat snel zoquote:Op woensdag 3 december 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
70.000 posts gepasseerd, watsdeze
Niet gek tochquote:Op woensdag 3 december 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
70.000 posts gepasseerd, watsdeze
quote:
shots firedquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig nog geen 100k+, want dat is echt kansloos.
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe gezellig het ook is, het is mij te koud.. ik ga lekker onder de dekens liggen![]()
Slaapze
Eens. Wat een losers zijn datquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig nog geen 100k+, want dat is echt kansloos.
Trusteuhquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe gezellig het ook is, het is mij te koud.. ik ga lekker onder de dekens liggen![]()
Slaapze
Helemaal niks.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ, wat ga je doen dan in je vakantie?
Ik ken 'tquote:Op woensdag 3 december 2014 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Had mezelf wel voorgenomen nieuwe dingen te gaan leren, ook wel even geprobeerd dit weekend, en de afgelopen dagen, maar echt concentratie en motivatie kan ik er niet voor vinden.
Zo kut is dat.quote:
Wat wou/wil je leren?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo kut is dat.In m'n hoofd al helemaal ideeën bedacht, en toen zag het er allemaal nog leuk uit enzo, had ik er ook echt zin in.. Totdat ik er aan begon. Toen was het allemaal kut en had ik er echt geen zin meer in.
Beter programmeren, structuur qua code beter op orde hebben. En in die structuur wou ik dus een soort CMS / Blog idee maken, dat heel eenvoudig uit te breiden / aan te passen moest zijn.. En als dat dan allemaal werkte, alle details uitwerken met nieuwe CSS / HTML5 functies. Als ik er tijd voor had in ieder geval.quote:
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd
Die filmpjes
uhhquote:Op woensdag 3 december 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beter programmeren, structuur qua code beter op orde hebben. En in die structuur wou ik dus een soort CMS / Blog idee maken, dat heel eenvoudig uit te breiden / aan te passen moest zijn.. En als dat dan allemaal werkte, alle details uitwerken met nieuwe CSS / HTML5 functies. Als ik er tijd voor had in ieder geval.
wow stoerquote:Op woensdag 3 december 2014 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
http://tympanus.net/Tutorials/3DHoverEffects/index.html
Dit soort effecten met CSS / jQuery.
quote:
Aha ja got it.quote:Op woensdag 3 december 2014 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt er simpelweg op neer dat mijn code er nu rommelig uit ziet, en niet makkelijk uit te breiden is, en als ik dat netjes via een bepaalde manier doe, het wel makkelijk uit te breiden is, en ook nog eens netjes is.
En verder wou ik gewoon een soort Wordpress / tumblr maken, maar dan net iets simpeler, en dus ook makkelijk uit te breiden. Is handig als je klanten hebt die niet weten wat ze willen, en uiteindelijk met een uit de hand gelopen weblog zitten, waar achteraf nog eens een webshop ingebouwd zit ofzo.
Komt wel goed. Moet je nog steeds een keer html/css lerenquote:Op woensdag 3 december 2014 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha ja got it.
Ik wil dat ook nog kunnen, een Tumblr theme kunnen maken
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik ga ook in bed liggenbyeeeeeeeee
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Die filmpjes
Economiequote:
Terechte klachtquote:
Ik klik dat soort pagina's altijd direct weg. Ik kan zo verschrikkelijk kwaad worden op dat petjesvolkquote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Die filmpjes
Petjesquote:Op woensdag 3 december 2014 11:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik klik dat soort pagina's altijd direct weg. Ik kan zo verschrikkelijk kwaad worden op dat petjesvolkDan zit ik mijzelf op te vreten om niets te zeggen
altijd fijnquote:
haten op pettenquote:
Een petje ophebbenquote:
anders heeft mijn hoofd het koudquote:
Dan zet je een mooie muts opquote:Op woensdag 3 december 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
anders heeft mijn hoofd het koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan zet je een mooie muts opik vindt petten fijner. muts is meteen weer te warmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben al lang kaalReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ohquote:Op woensdag 3 december 2014 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vindt petten fijner. muts is meteen weer te warm
en ik ben al lang kaal
ben ik ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht altijd dat jij eind 20 / begin 30 was
Ah okequote:Op woensdag 3 december 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik ook.
en kaal zijn is een keuze
alhoewel, inmiddels eigenlijk niet echt meer
Zo hoort het ookquote:
Goedemiddag Gianniquote:
Duitsquote:
en, hoe groot was de postzak?quote:
freulle is toch geen duits?quote:
DrNick kwam met een doosquote:Op woensdag 3 december 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, hoe groot was de postzak?
[..]
freulle is toch geen duits?
nee, helemaal niet volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick kwam met een doos
Deels wel toch?
Ohquote:Op woensdag 3 december 2014 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet volgens mij
een mooi zo
quote:
quote:Freule is een aanspreekvorm voor ongetrouwde vrouwelijke edelen. Het is noch een adellijke titel noch een adellijk predicaat.
Ohquote:
"wat je van beren leren kan... "quote:
Die van mij zat niet in een doosquote:Op woensdag 3 december 2014 12:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DrNick kwam met een doos
Deels wel toch?
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"wat je van beren leren kan... "
ik heb er stiekem niet zelf 1 geschreven, maar gemaakt op kaartwereld. anders moest postzegels gaan kopenquote:Op woensdag 3 december 2014 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij zat niet in een doosIk was stiekem te laat met opsturen naar DrNick.
Dat kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van mij zat niet in een doosIk was stiekem te laat met opsturen naar DrNick.
Die VHS-band heb ik grijsgekeken vroeger.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"wat je van beren leren kan... "
krijg dat domme liedje niet meer uit mn hoofd door een dubsmashfilmpje.quote:
Ik zie een klein schattig meisje.quote:
SV was de enige met een handgeschreven kaart dacht ik uit m'n hoofdquote:Op woensdag 3 december 2014 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er stiekem niet zelf 1 geschreven, maar gemaakt op kaartwereld. anders moest postzegels gaan kopen
nu heb ik die gisteren alsnog moeten gaan kopen om aan de fhf kerstpakketten actie mee te doen
Ik kijk 't niet eensquote:Op woensdag 3 december 2014 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krijg dat domme liedje niet meer uit mn hoofd door een dubsmashfilmpje.
overigens vind ik alle, maar dan ook werkelijk alle dubsmash filmpjes kut
behalve die ene dan
Who?quote:
verstandigquote:
te weinig bedoel jequote:Op woensdag 3 december 2014 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo heeft gelijk, ik post teveel
Te weinig?quote:Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verstandig
[..]
te weinig bedoel je
ja, je was bijna de hele ochtend afwezigquote:
Als het goed is, de hele ochtendquote:Op woensdag 3 december 2014 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je was bijna de hele ochtend afwezig
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het goed is, de hele ochtend
Oiquote:Op woensdag 3 december 2014 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SV was de enige met een handgeschreven kaart dacht ik uit m'n hoofd![]()
Ohja ohja ohjaquote:
Oh hier net op station RAI. Nog ff mee gebabbeld tot de metro kwam.quote:
Geselliequote:Op woensdag 3 december 2014 12:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh hier net op station RAI. Nog ff mee gebabbeld tot de metro kwam.
Zeker. Alleen altijd weer kut als dan je metro komt en blijkt dat zij die niet moet hebben.quote:
Het is je vergeven. Dat handschrift zou ik ook niet willen onthouden.quote:
ja, over het algemeen zijn het blanken.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:15 schreef Sardu het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven een schoorsteenveger gezien.
Ze zijn een stuk minder zwart dan je zou denken.
Zo lelijk is het niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Dat handschrift zou ik ook niet willen onthouden.
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, over het algemeen zijn het blanken.
het beroep is niet heel populair in warmere landen
Het is net als je eigen stem horen, dat is ook geen pretje.quote:
Is niet Duitsquote:
Ja jaquote:
Vind m'n handschrift wel okéquote:Op woensdag 3 december 2014 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Hij was ook veel te dik om door de schoorsteen te passen. Hele leven op z'n kop.
[..]
Het is net als je eigen stem horen, dat is ook geen pretje.
NEIN NEIN NEIN NEIN !1!1!EINZEINZZ!1!1!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
NEIN NEIN NEIN NEIN !1!1!EINZEINZZ!1!1!
Vertel, ik ben een en al oogquote:Op woensdag 3 december 2014 14:41 schreef LittleBrownie het volgende:
Die gasten in mn klas, stelletje kneuzen
Gewoon van die kleine dingetjes waar ik me lichtelijk aan irriteerquote:Op woensdag 3 december 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vertel, ik ben een en al oog
quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Zo'n gast met een boerenkop die straattaal probeert te spreken
I know rightquote:Op woensdag 3 december 2014 15:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]_____________________________________________________!
Straattaal is echt voor het plebsquote:Op woensdag 3 december 2014 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I know right
Sowieso straattaal
Zegt meneer de patriciër?quote:Op woensdag 3 december 2014 15:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Straattaal is echt voor het plebs
Helemaal juistquote:
Ach ja, ik stam af van Karel de Grote.quote:
Oke, dan ben jij dus een Lodewijkjequote:Op woensdag 3 december 2014 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach ja, ik stam af van Karel de Grote.
Dit zijn allemaal voorouders van mij, incest voor de win.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke, dan ben jij dus een Lodewijkje
Mompelt iets met een mongooltjequote:Op woensdag 3 december 2014 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal voorouders van mij, incest voor de win.
[ afbeelding ]
We stammen allemaal van een aantal mensen af uiteindelijk, iedereen is een mongool!quote:Op woensdag 3 december 2014 15:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mompelt iets met een mongooltje![]()
Hoera voor ons allemaalquote:Op woensdag 3 december 2014 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We stammen allemaal van een aantal mensen af uiteindelijk, iedereen is een mongool!
Kan je heel makkelijk berekenen hè. De verste generatie die ik heb gevonden in mijn stamboom is Marovech: https://nl.wikipedia.org/wiki/Merovech Dan zit ik op generatie 52. Geschat wordt dat er in de hele geschiedenis van de aarde 107 miljard mensen hebben rondgelopen. Als je dan een kleine berekening doet: 2(ouders)*2(hun ouders)^g waarin g generatie is dan zit je bij 2*2^36 al op 137 miljard mensen. Dus Vanaf generatie 35 heb je sowieso incest ergens.quote:
Bedankt voor deze wijze les Dagoquote:Op woensdag 3 december 2014 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je heel makkelijk berekenen hè. De verste generatie die ik heb gevonden in mijn stamboom is Marovech: https://nl.wikipedia.org/wiki/Merovech Dan zit ik op generatie 52. Geschat wordt dat er in de hele geschiedenis van de aarde 107 miljard mensen hebben rondgelopen. Als je dan een kleine berekening doet: 2(ouders)*2(hun ouders)^g waarin g generatie is dan zit je bij 2*2^36 al op 137 miljard mensen. Dus Vanaf generatie 35 heb je sowieso incest ergens.
Tot zover FOK! ONZ-SC educatie.
Maar aangezien bij die 107 miljard rekening wordt gehouden dat de mens vanaf 50k voor Christus rondloopt op deze aardkloot klopt het niet helemaal. Want ik reken die mensen van voor generatie 36 (dus generatie 36>...), dat is zeg maar iedereen geboren voor het jaar 900 ook mee. Dat is dus al fout. Maar niemand heeft enig idee hoeveel mensen er voor 900 hebben geleefd. Daarom houdt deze vage les alweer op.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze les Dago
Koop dan een brommerquote:Op woensdag 3 december 2014 16:14 schreef BBQSausage het volgende:
The fuck.M'n moeder wil een nieuwe fiets. Elektrisch.
Die krengen zijn bijna ¤2.000,-
quote:
''Leren van het verleden, leven in het heden.'' - Karel de Grotequote:
Ja.quote:
Vast niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Komen er nog verkiezingen op FOK! Deze maand?
Ohquote:
Echt wel.quote:
Ik denk dat ONZ ook niet zo'n grote speler is op FOK! in vergelijking met KLBquote:
Die waren er juist niet vorig jaar; http://verkiezingen.fok.nl/quote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
Oh wacht, dat waren de FOK! verkiezingen, niet de ONZ.
2009:quote:Op woensdag 3 december 2014 17:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die waren er juist niet vorig jaar; http://verkiezingen.fok.nl/
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2009:
14. Deze user mag nooit mod worden! (162 inzendingen / 23%)
1. Paul (40)
2. Lamon. (17)
3. tong80 (13)
-knip-
59. Dagoduck (1)
-knip
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
7. Minst waardevolle aanwinst voor FOK! (97 inzendingen / 14%)
1. Lamon(.) (11)
2. Paul (9)
3. tong80 (6)
4. phpmystyIe (4)
5. Meki (3)
6. Dagoduck (2)
10. Leukste relschopper (79 inzendingen / 11%)
1. Lamon (4)
2. Sebasser (3)
3. Michielos (3)
-knip-
42. Dagoduck (1)
-knip
Ro-aldquote:
Zeg dat wel, ik was tenminste wel een beetje bekend!quote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[..]
Iets om trots op te zijn
Halloquote:
quote:
Hij heeft nog op dat filmpje gereageerd ook.quote:
Heb ik ook nog niet gedaanquote:Op woensdag 3 december 2014 18:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Valt wel mee moet mijn ballen nog scheren
Jij hebt dus nog nooit iemand gehad die aan je ballen zoog.quote:
Dat nummer rijdt zo lekkerquote:Op woensdag 3 december 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Alsof ik weer in Hongarije in de disco sta als ik dit hoor
Die eerste paar woordjes heb ik twee weken geleden bij zo'n beetje elke rij waar ik in stond elke twee minuten gehoord.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Alsof ik weer in Hongarije in de disco sta als ik dit hoor
quote:Lyrics:
Starts off with some french dude speaking, have no clue what he is saying but it sounds cool…
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben maar vast begonnen met kerstkneiters luisteren![]()
Godverquote:
quote:
quote:
quote:
RIP BBQquote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef BBQSausage het volgende:
Whehe, WoW account dat ik een hele poos geleden had uitgeleend, en nooit meer naar om heb gekeken was blijkbaar banned. Heb even een mailtje gestuurd om te kijken of het nog wat was.. Gewoon een lvl 84 character.
Neuh. 't is dat m'n vrienden toen speelden, ik deed toen gezellig mee, maar zie 't mezelf echt niet meer spelen.quote:
Mooie datum 08/09quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
08/09/2010, jup, da's echt lang geleden.
Afzetterij.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
Vieze ratten van de jumbo/pathe, 5 euro korting beloven en dan 5euro korting geven op een normale voorstelling met een kleine popcorn, ik wil de popcorn niet ik wil 5 euro korting.. maar dat kan niet.
Goede film, maar kijk 'm het liefst gewoon zonder reclame.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:14 schreef Ro-ald het volgende:
Twijfelen of ik The Green Mile ga kijken voor de zoveelste keer die vanavond op tv komt
Kost allemaal geld om daar code voor te schrijven joh.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Als je hebt gekozen voor een Pathé bioscoopvoucher, dan ontvang je de e-voucher(s) in een aparte e-mail vanuit Pathé binnen 1 werkdag
Niet eens geautomatiseerd
Heb die film al vaak gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 20:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goede film, maar kijk 'm het liefst gewoon zonder reclame.
quote:Voor papa die altijd het vuurwerk verzorgde voor nieuwjaar en helaas een paar maanden terug is heengegaan dus zou helemaal top zijn als we dit kunnen winnen voor de familie!!
Beetje proberen die goede mensen te beinvloeden met sad storiesquote:Wil ik graag winnen om een klote jaar af te sluiten en een goed jaar in te gaan dus deel ik like
Altijd zo triest ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:
Je kan een gratis vuurwerk pakket winnen..
[..]
[..]
Beetje proberen die goede mensen te beinvloeden met sad stories
Ik krijg gewoon 20 euro waardebon bij de AHquote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
16 december mijn eigen kerstpakket samenstellen
Zie WhatsApp gr grquote:
Bij mij op het werk is er dan een kerstmarkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon 20 euro waardebon bij de AH
Oh nicequote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij mij op het werk is er dan een kerstmarkt.
En dan krijg ik muntjes ongeveer 25 euro aan muntjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |