quote:Op woensdag 3 december 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lief dagboek, vandaag leerde ik een nieuw woord voor een geslachtsdeel. Ik ben er echter nog niet uit welk.
quote:
Zo rollen wequote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was eigenlijk naar een ander plaatje op zoek, maar dit werkt ook I guess.
[ afbeelding ]
Kirby, altijd goedquote:Op woensdag 3 december 2014 02:17 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was eigenlijk naar een ander plaatje op zoek, maar dit werkt ook I guess.
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:
Ik vind zwarte paarden mooierquote:Op woensdag 3 december 2014 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
Omg omg Sinterklaas rijdt nu op een zwart paard, schande!
Dan een schimmel? Dat sowieso ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zwarte paarden mooier
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind zwarte paarden mooier
Y?quote:
Goed nummerquote:
Ah, hier nietquote:Op woensdag 3 december 2014 02:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij staat bij mij op mijn zielig- lijstje.
quote:
quote:
quote:
quote:
lekkerquote:Op woensdag 3 december 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga straks pas slapen. Net terug van werk. Eerst maar een koud pilsje, straks een eitje maken en broodje banaan naar binnen trappen
Nice.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga straks pas slapen. Net terug van werk. Eerst maar een koud pilsje, straks een eitje maken en broodje banaan naar binnen trappen
Ditquote:
Trustenquote:
Gaat snel zoquote:Op woensdag 3 december 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
70.000 posts gepasseerd, watsdeze
Niet gek tochquote:Op woensdag 3 december 2014 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:
70.000 posts gepasseerd, watsdeze
quote:
shots firedquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig nog geen 100k+, want dat is echt kansloos.
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe gezellig het ook is, het is mij te koud.. ik ga lekker onder de dekens liggen![]()
Slaapze
Eens. Wat een losers zijn datquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Gelukkig nog geen 100k+, want dat is echt kansloos.
Trusteuhquote:Op woensdag 3 december 2014 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe gezellig het ook is, het is mij te koud.. ik ga lekker onder de dekens liggen![]()
Slaapze
Helemaal niks.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:49 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ, wat ga je doen dan in je vakantie?
Ik ken 'tquote:Op woensdag 3 december 2014 02:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal niks.
Had mezelf wel voorgenomen nieuwe dingen te gaan leren, ook wel even geprobeerd dit weekend, en de afgelopen dagen, maar echt concentratie en motivatie kan ik er niet voor vinden.
Zo kut is dat.quote:
Wat wou/wil je leren?quote:Op woensdag 3 december 2014 02:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo kut is dat.In m'n hoofd al helemaal ideeën bedacht, en toen zag het er allemaal nog leuk uit enzo, had ik er ook echt zin in.. Totdat ik er aan begon. Toen was het allemaal kut en had ik er echt geen zin meer in.
Beter programmeren, structuur qua code beter op orde hebben. En in die structuur wou ik dus een soort CMS / Blog idee maken, dat heel eenvoudig uit te breiden / aan te passen moest zijn.. En als dat dan allemaal werkte, alle details uitwerken met nieuwe CSS / HTML5 functies. Als ik er tijd voor had in ieder geval.quote:
Wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/opleidingaltijdgeslaagd
Die filmpjes
uhhquote:Op woensdag 3 december 2014 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beter programmeren, structuur qua code beter op orde hebben. En in die structuur wou ik dus een soort CMS / Blog idee maken, dat heel eenvoudig uit te breiden / aan te passen moest zijn.. En als dat dan allemaal werkte, alle details uitwerken met nieuwe CSS / HTML5 functies. Als ik er tijd voor had in ieder geval.
wow stoerquote:Op woensdag 3 december 2014 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
http://tympanus.net/Tutorials/3DHoverEffects/index.html
Dit soort effecten met CSS / jQuery.
quote:
Aha ja got it.quote:Op woensdag 3 december 2014 03:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt er simpelweg op neer dat mijn code er nu rommelig uit ziet, en niet makkelijk uit te breiden is, en als ik dat netjes via een bepaalde manier doe, het wel makkelijk uit te breiden is, en ook nog eens netjes is.
En verder wou ik gewoon een soort Wordpress / tumblr maken, maar dan net iets simpeler, en dus ook makkelijk uit te breiden. Is handig als je klanten hebt die niet weten wat ze willen, en uiteindelijk met een uit de hand gelopen weblog zitten, waar achteraf nog eens een webshop ingebouwd zit ofzo.
Komt wel goed. Moet je nog steeds een keer html/css lerenquote:Op woensdag 3 december 2014 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Aha ja got it.
Ik wil dat ook nog kunnen, een Tumblr theme kunnen maken
Trustenquote:Op woensdag 3 december 2014 03:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar ik ga ook in bed liggenbyeeeeeeeee
quote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Die filmpjes
Economiequote:
Terechte klachtquote:
Ik klik dat soort pagina's altijd direct weg. Ik kan zo verschrikkelijk kwaad worden op dat petjesvolkquote:Op woensdag 3 december 2014 02:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Die filmpjes
Petjesquote:Op woensdag 3 december 2014 11:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik klik dat soort pagina's altijd direct weg. Ik kan zo verschrikkelijk kwaad worden op dat petjesvolkDan zit ik mijzelf op te vreten om niets te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |