Ik kan dan wel niet zoenen maar heb mijn kwaliteiten, Roy.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Making a girl feel special Thijs-Style
38quote:
Ik heb 8 jaar gestudeerd, nooit iets anders gehoord!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is nieuw.....
Wat ze allemaal verzinnen![]()
ik ga liever voor kijk diep in mijn ogen tijdens het klinken want anders heb je 7 jaar slechte seks
11quote:
Nou ja, het klonk zo ... Dunnow.quote:
Krijg nou de tering.quote:
te veel gerekenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
Maar hoeveel tijgerpunten? Dat is veel leuker om te weten!
zout erbijquote:
Weer maagdquote:
Op het formulier stond dit toch wel op de voorpagina hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een optie, die word niet bij elk model man standaard bijgeleverd.
Dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Teveel vrouwelijke hormonen geloof ikdie nothing box heb ik niet.
Verklaart wellicht ook mijn weinige lichaamshaar.
Was meer een GMTA ...quote:
Lage tijgerpunten high 5!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb 8 tijgerpunten! Nee geen idee eigenlijk
tellen de panda's en tijgers niet meer ... moet je wel seks hebben anders heb je er ook niks aanquote:
Ai...Dan heb je nog genoeg dingen die je kunt proberen.quote:
hoe kinky je bentquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef Inolvidable het volgende:
Ik snap eindelijk die pandapunten, beginnen ze over tijgerpunten. Wat zijn tijgerpunten?
Duurde gruwelijk lang, man.quote:
Sorry, ik ben nu eenmaal experimenteelquote:
5 min is de wachttijd ... #old[Singles]rulezstillapplyquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb serieus 4 minuten gewacht. Toen was het welletjes
Had je maar op moeten schieten, trage slak.quote:
Ja hoe tel ik dat dan?quote:
Dat weten die newb's niet ouwequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
5 min is de wachttijd ... #old[Singles]rulezstillapply
Wat voor wild seks leven je hebtquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef Inolvidable het volgende:
Ik snap eindelijk die pandapunten, beginnen ze over tijgerpunten. Wat zijn tijgerpunten?
MMM seks? Wat is dat ook al weer?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tellen de panda's en tijgers niet meer ... moet je wel seks hebben anders heb je er ook niks aan
Ok, ik had er 53 in juli van dit jaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
te veel gereken
[..]
zout erbij![]()
[..]
Weer maagd
[..]
Op het formulier stond dit toch wel op de voorpagina hoor
[..]
Dat zou kunnen ja
[..]
Was meer een GMTA ...
Iemand wil vast wel even die link plaatsen voor jequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja hoe tel ik dat dan?
BLOND HALLO.
Nog een keer.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik ben nu eenmaal experimenteel
Af en toe van de zolderkamer af komen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kan het dat iedereen zo ervaren is?
Ik in mei het dubbelequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik had er 53 in juli van dit jaar
zie hierboven...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Had je maar op moeten schieten, trage slak.
Veel doen of er goed in zijn, zijn twee verschillende dingen. #wijzenegerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Student?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik noem iedereen man. Gelijke rechten yo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
-Vrouw- ..... ik was aan het multiquotenen wist niet dat ik 301 was
Jij hebt me waarschijnlijk binnenkort ingehaald. Ik sta even stil momenteel.quote:
Dat is dat rare gedoe.... je weet welquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
MMM seks? Wat is dat ook al weer?
Ja, gelukkig wel. Dat waren er 53 teveelquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch op?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal het eens aan mijn vriendin vragenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is dat rare gedoe.... je weet wel
quote:
Smoesjes.quote:
Ik heb er 10.quote:
Yequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik noem iedereen man. Gelijke rechten yo.
Beter om het niet te weten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Tijgers? Panda's? Seks? Lastig hoor allemaal.
ik ga maar eens verhuizen......quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb er maar 31
Ik moet wat meer op andere continenten gaan kijken denk ik.
Jong en wild, prima.quote:
Als je er niks mee hebt, dan heb je er ook niks aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:43 schreef Koettie het volgende:
[..]
Je moet toch ergens over kunnen opscheppen. Wat heb je anders aan tijgerpunten.
Ben ik niet?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:44 schreef Koettie het volgende:
Er is geen bier meer in huis. De gruwel.
Maagd?quote:
Bijna wel ja, of beter net niet meerquote:
Ik heb de helft man, dus ik ben nog veel te braafquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
Hmm, ik was een aantal vergeten aan te kruisen. Waaronder doggy, tegen de muur en 69.
Kom nu op 20. Nog steeds een braverik.
Ook voor mij?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt.
Even brood smeren en een biertje pakken.
Gefeli.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna wel ja, of beter net niet meer
Ohquote:
En wat is jouw score?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Het is meer een wensenlijstje dan een vragenlijstje zo lijkt het
To do list dusquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Tijn, jij was van de week jarig toch?quote:
87 punten had jij toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Juist.quote:
Zal straks een invullen maar op het eerste gezicht zo zal het niet hoog zijn verwacht ikquote:
Joh, ik zit op 10. Als je daar onder komt krijg je van mij een zak bruine pepernoten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Zal straks een invullen maar op het eerste gezicht zo zal het niet hoog zijn verwacht ik
wel eerlijk zijn hequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist.
[..]
Zal straks een invullen maar op het eerste gezicht zo zal het niet hoog zijn verwacht ik
Thnx ja ik ben zaterdag verjaardquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijn, jij was van de week jarig toch?
Nog gefeliciteerd.
Eens kijken wat ik nog wil doen van die lijstquote:
Want? Die heb ik dan nodig als troost?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Joh, ik zit op 10. Als je daar onder komt krijg je van mij een zak bruine pepernoten.
Nee, is gewoon een aardigheidje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want? Die heb ik dan nodig als troost?
Wij zijn te braaf manquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:56 schreef Solique het volgende:
Mijn score zal ook wel belabberd wezen
December.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
Mijn handen vriezen eraf. Wat is dit toch.
En dat is?quote:
3quote:
Harde struggles.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:58 schreef Koettie het volgende:
Problem. Ik heb honger maar er is alleen brood. Wil geen brood.
Nu kan ik wel chocolade bonbons maken maar dan moet ik opstaan alles.
Moeilijk maar niet onmogelijk. Tenzij Yvie een echte saint blijkt te zijn.quote:
Yup, en daar kom ik ook nooit van af.quote:
Dus Yvie en Solique wat zijn jullie scoresquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeilijk maar niet onmogelijk. Tenzij Yvie een echte saint blijkt te zijn.
Nou eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Moeilijk maar niet onmogelijk. Tenzij Yvie een echte saint blijkt te zijn.
Ach, over een paar dagen zijn we van de pietendiscussie af en nog minder dan een maandje en we beginnen aan een nieuw jaar.quote:
14 maar, wie helpt er om dat te verhogen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus Yvie en Solique wat zijn jullie scores
goede voornemens?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ach, over een paar dagen zijn we van de pietendiscussie af en nog minder dan een maandje en we beginnen aan een nieuw jaar.
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Solique het volgende:
[..]
14 maar, wie helpt er om dat te verhogen?
Sporten en stoppen met roken. As always.quote:
nee eigenlijk niet echt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Sporten en stoppen met roken. As always.
Jij?
Noem me maar gewoon bij mijn naam hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
hoe wil een man het liefst genoemd worden? Lekker ding?Lekkere kerel? Sexy kerel?
14?quote:
Sjezus, ik loop echt achter.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Solique het volgende:
[..]
14 maar, wie helpt er om dat te verhogen?
Was een serieuze vraagquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon bij mijn naam hoor
Waarom las ik 'genomen'quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
hoe wil een man het liefst genoemd worden? Lekker ding?Lekkere kerel? Sexy kerel?
dat laatste vind ik niksquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
Die vind ik nietsquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
Binnen? Met verwarming aan?quote:
Wat dan wel?quote:
Oke.quote:
Ik ook, hoor op mijn leeftijd het dubbele te hebben. Al was ik misschien wat voorzichtig met invullen, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
14?
[..]
Sjezus, ik loop echt achter.
Schattig. Ik heb me laten vertellen dat dat een heel positief woord is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, hoor op mijn leeftijd het dubbele te hebben. Al was ik misschien wat voorzichtig met invullen, dat kan ook natuurlijk.
Een mooi doel voor volgend jaar
Ik kan dit bevestigen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schattig. Ik heb me laten vertellen dat dat een heel positief woord is.
Daar ging mijn thee bijnaquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik loop achter, weet het.quote:
Ik loop ook flink achter hoorquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me altijd knapperd.quote:
Dat klinkt echt iets wat een oma zou zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me altijd knapperd.
Werd altijd knuffelbeer genoemdquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:04 schreef Californium het volgende:
IK weet niet of hij dat als compliment kan zien. Ik denk dat ik het wel als compliment kan gevenquote:
Kost entreegeld bij mij, hequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet nu waar ik het fotoboek kan vinden. Wat leuk, allemaal even spieken bij jullie.
Wij ook niet. Maar volgens mannen is schattig genoemd worden iets goeds.quote:
En wat denk je er dan van als je ervan wordt beticht een "leuk koppie" te hebben, dan weet je ook voldoende.quote:
Daarom moest ze er ook mee stoppen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt echt iets wat een oma zou zeggen.
Knuffelleeuwquote:
Lieverd, schatquote:
Ik beer omdat ik altijd groter/breder/dikker wasquote:
Wie zei het tegen jequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat denk je er dan van als je ervan wordt beticht een "leuk koppie" te hebben, dan weet je ook voldoende.
Ik omdat ik een leeuw als sterrenbeeld benquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik beer omdat ik altijd groter/breder/dikker was
Die krijg ik ook regelmatig. Hekel aan!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En wat denk je er dan van als je ervan wordt beticht een "leuk koppie" te hebben, dan weet je ook voldoende.
Ik ook, maar dan nog gebruikten ze dat vaak niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik omdat ik een leeuw als sterrenbeeld ben
Je hebt niet eens foto's van jezelf.quote:
Spieken is een berichtje achter laten hequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:09 schreef Inolvidable het volgende:
Ik weet nu waar ik het fotoboek kan vinden. Wat leuk, allemaal even spieken bij jullie.
Nog spieken ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je hebt niet eens foto's van jezelf.
Slecht van zequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog gebruikten ze dat vaak niet.
Ik heb voor iedereen wel een eigen woord, eigenlijk, wat bij ze past.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
Lieverd. Dat vind ik ook wel een leuk woordje. Wel standaard. Maar wel leuk.
quote:
Mijn ex noemde me boo-boo-kittyfuckquote:
Hopende dat het terug praat?quote:
Ik hoop dat dat de reden is dat je 'm eruit getrapt hebt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me boo-boo-kittyfuck
Serieus? Why?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb voor iedereen wel een eigen woord, eigenlijk, wat bij ze past.
quote:
Nee joh! Was van onze filmquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat de reden is dat je 'm eruit getrapt hebt.
M'n broer noemt me Betty.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex noemde me boo-boo-kittyfuck
Speciaal voor jou heb ik een reactie achtergelaten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spieken is een berichtje achter laten he
Zelf gemaakt?quote:
"Ik heet eigenlijk Larissa, maar noem me maar Paula."quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer noemt me Betty.
M'n zus noemt me Lucille.
Poppetje, veel complimenteuzer wordt 't niet hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:16 schreef Inolvidable het volgende:
Mijn ex noemde me 'poppetje'. Wtf is er poppetje aan mij.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik een reactie achtergelaten.
Ik weet niet, het voelt raar om 2 vriendinnetjes bij dezelfde bijnaam te noemen.quote:
Wat is daar complimentieus aan. Soms veranderde hij het in 'Poepetje'.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poppetje, veel complimenteuzer wordt 't niet hoor.
Liefquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:16 schreef Inolvidable het volgende:
Mijn ex noemde me 'poppetje'. Wtf is er poppetje aan mij.
Zeker wel, fantastischquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Californium het volgende:
Niemand heeft jay and silent bob strike back gezien?![]()
Laiverd?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Californium het volgende:
Ik vind poppetje leukZo noemt
me ook wel eens.
IK denk dat ik laiverd wel leuk vind
Lieverd maar dan Gronings!quote:
Heheh. Maar jij bent keislank.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
Mijn Friese ex noemde me bargje. (varkentje)
Betty als in uglyquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Ik heet eigenlijk Larissa, maar noem me maar Paula."
Jay & Silent Bobquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Californium het volgende:
Ik vind poppetje leukZo noemt
me ook wel eens.
IK denk dat ik laiverd wel leuk vind
Mwah, ik weeg inmiddels 78 kilo door het niet veel kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heheh. Maar jij bent keislank.
I know, maar ik vind het wel schattig klinkenquote:
Ik ken wel borgje, dat zijn gecastreerde varkens.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
Mijn Friese ex noemde me bargje. (varkentje)
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken wel borgje, dat zijn gecastreerde varkens.
Dus weet je dan niet dat een borg een gecastreerde beer isquote:
Geen idee, maar BARGJE is Fries voor varkentje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus weet je dan niet dat een borg een gecastreerde beer is?
Ik hoor het nu pas voor het eerstquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik leer het nu pas van jou.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, complimenteus die ex van je.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, maar BARGJE is Fries voor varkentje.
Dank jequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je verjaardag he
Misschien vond ze me vies dik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, complimenteus die ex van je.
Ja geen idee. Ik zou zelf voor monster gaan, denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:24 schreef artelligence het volgende:
Mijn ex noemde me cutie. En een scharrel begon me ook ineens zo te noemen, tot ik haar erop wees dat het aan mijn ex deed denkenen hoe komen ze erbij dat ik cute ben
!!!
Ach, die krijg je vanzelf welquote:
quote:
Ja, vraag maar aan Kaneel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of heb je toevallig een varkensneus?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, een beetje een biggenneusje.
ja!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik zou zelf voor monster gaan, denk ik.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat verklaart de naam, dan. Ik kom net op Google trouwens een Friezin tegen die Bargje heet. Dan heb je een kutleven, denk ik.
Er zijn blijkbaar heel veel (11) vrouwen in Nederland die Pik heten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat verklaart de naam, dan. Ik kom net op Google trouwens een Friezin tegen die Bargje heet. Dan heb je een kutleven, denk ik.
Dan heb je een pikleven, denk ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar heel veel (11) vrouwen in Nederland die Pik heten.
Gaat wel weer over, dekentje en theequote:Op dinsdag 2 december 2014 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen gaan wel prima, ik heb alleen een beetje winterdip
Ik lijk alleen niet op Samzz.quote:
Hahah, dat is wel erg.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk alleen niet op Samzz.
Scheelt voornamelijk wat in het borstengedeelte.
[..]
Hahah, dat is wel erg.
Pik een naamquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hé Lokje!quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat jouw arm?quote:
Dat is lulligquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:29 schreef Lokasenna het volgende:
Niet alleen daar. Ik heb tevens geen piemeltje. En mijn buik is plat. Soort van.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lijk alleen niet op Samzz.
Scheelt voornamelijk wat in het borstengedeelte.
[..]
Hahah, dat is wel erg.
Ik zie me het ongelukkige voorval al voor me met een vader die Gilles de la Tourette heeft.quote:
Dat hoeft ook niet. Dat doe ik wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit durf ik nog niet zeker te zeggen
Is leuk.quote:
Heel eng dat mijn naam hier genoemd wordt.quote:
Ter inspiratiequote:Baardaapje
Smurfje
Poezelewoepsie
Je hebt niet eens foto's van jezelf.quote:
Blaas?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel eng dat mijn naam hier genoemd wordt.
Echt wel die in het paars.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt niet eens foto's van jezelf.
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alleen daar. Ik heb tevens geen piemeltje. En mijn buik is plat. Soort van.
Dan valt pik nog mee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie me het ongelukkige voorval al voor me met een vader die Gilles de la Tourette heeft.
Jezus wat jongquote:
Moet het serieus zijn dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt?
Ik kan het gewoon niet serieus nemen
Nee, Annebelle.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in
[..]
Dan valt pik nog mee.
[..]
Jezus wat jong
Sorry.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Heel eng dat mijn naam hier genoemd wordt.
Blinky Bilquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:34 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.ze.nl/p/151783/de_meest_misselijkmakende_koosnaampjes
[..]
Ter inspiratie
Te jong dus danquote:
Netjes gezetquote:
Ik vind het gewoon eng toeval.quote:
Volgens mij schrijf je dat anders.quote:
Stanley Messie was het toch?quote:
veeg me opquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door. Riet is ziek.
Dat was die koala toch?quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng toeval.
[..]
Volgens mij schrijf je dat anders.
Niet mijn ding, maar hij staat mooiquote:
quote:
Nogmaals sorryquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eng toeval.
[..]
Volgens mij schrijf je dat anders.
Geen idee meer, te lang geledenquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar hij staat mooi
"Ik heb toverkracht, ik heb toverkracht!"quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef CherryLips het volgende:
De cursus rietdekken gaat niet door. Riet is ziek.
Okequote:
Ik miste de "huu peerd" paint maar ik had al niet al te veel hoop. Maar toch, weer even een update van het een en ander, wat tekeningen.quote:
Jeffrey Bruma heeft gisteren een auto-ongeluk gehad. Het is te hopen dat zijn verzekering beter dekt dan hij zelf.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik heb toverkracht, ik heb toverkracht!"
En even verderop:
"Ik heet To."
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was die koala toch?
Ik denk dat ik pimp daddy maar gewoon ga gebruiken voortaan als koosnaam.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jeffrey Bruma heeft gisteren een auto-ongeluk gehad. Het is te hopen dat zijn verzekering beter dekt dan hij zelf.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Ik heb toverkracht, ik heb toverkracht!"
En even verderop:
"Ik heet To."
Daarom juist.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Dat keek ik vroeger vaak. Was wel leuk.
Pimp Daddy? Ik zie Newb niet echt voor me als een Pimp Daddy.
Dat vind ik dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
Ik noemde één vriendje mijn prince of darkness. #gothleef
Dank je wel, he.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik miste de "huu peerd" paint maar ik had al niet al te veel hoop. Maar toch, weer even een update van het een en ander, wat tekeningen.
Niet dat ik in bijzonder een vermakelijke tijd heb gehad aldaar, maar het was geen verkwistte tijd.
Ik ging vrijdag naar een bijeenkomst voor mensen die prematuur ejaculeren.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of: de cursus 'omgaan met teleurstellingen kan helaas niet doorgaan.'
instant slappe als een vrouw dat tegen me zou zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
Ik noemde één vriendje mijn prince of darkness. #gothleef
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of: de cursus 'omgaan met teleurstellingen kan helaas niet doorgaan.'
quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ging vrijdag naar een bijeenkomst voor mensen die prematuur ejaculeren.
Ik kwam helaas te vroeg.
En ik was zijn princess ofcourse.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |