Aah dat wist ik nietquote:Op maandag 26 januari 2015 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben journalist, ik volg meer dan de eigen regio alleen
Ja m'n eigenquote:Op maandag 26 januari 2015 23:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aah dat wist ik niet![]()
Werk je ook voor sites út Fryslân?
Al in je privacy-instellingen gekeken?quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:54 schreef hel_en_omstreken het volgende:
dit is t facebooktopic ja?
dan heb ik n simpele vraag.
hoe zorg ik ervoor dat onbekenden, oftewel mensen waar ik geen facebook vrienden mee ben, niks kunnen zien op van mn foto's, timeline en dergelijke(oud en nieuw)?
alvast bedankt!
Tsja, er is nog steeds geen "vind-ik-niet-leuk" knopquote:Op donderdag 29 januari 2015 08:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
Hebben sommige mensen op Facebook echt geen verstand? Hoe kun je een verkoudheid leuk vinden? Ziek zijn is toch helemaal niet leuk
[ afbeelding ]
Ja die zou er echt moeten komen vind ik, maar goed Facebook heeft al duidelijk gemaakt dat die er niet komt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Tsja, er is nog steeds geen "vind-ik-niet-leuk" knop
Idd. : privacy-instellingen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 02:54 schreef hel_en_omstreken het volgende:
dit is t facebooktopic ja?
dan heb ik n simpele vraag.
hoe zorg ik ervoor dat onbekenden, oftewel mensen waar ik geen facebook vrienden mee ben, niks kunnen zien op van mn foto's, timeline en dergelijke(oud en nieuw)?
alvast bedankt!
ik heb de setting van future posts op 'Friends' gezet en een andere op 'limit past posts'. zorgt dit ervoor dat onbekenden(bijv een werkgever) eerst vriendjes moeten worden om oude foto's te zien en berichten te lezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Idd. : privacy-instellingen.
En als je hun namen weet kun je ze zelfs blokkeren. Dan zien ze ook geen reakties van jou bij (gemeenschappelijke) vrienden.
Die neppe facebookreacties ook daaronder.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:13 schreef DroogDok het volgende:
Niet echt een klacht, meer bewondering. Deze stond op mijn tijdlijn:
[ afbeelding ]
Als je erop klikt kom je op deze site:
http://internetdagblad.co(...)4&sxid=soi3h6304806#
Best leuk in elkaar gezet.
quote:Het is echt het beste wat ons als mannen is overkomen. Sterker nog, als je hier niet snel lid van wordt ben je waarschijnlijk gay.
Die wordt wel een beetje eentonig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef xzaz het volgende:
https://www.facebook.com/(...)tiepagina?fref=photo
![]()
![]()
![]()
Ik moest echt drie keer lezen voordat ik die zin begreepquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:35 schreef sneakydesert het volgende:
Toen ik reageerde met "het is nog altijd een meid, geen geit en schijt" kreeg ik deze reactie: "dislectie is ook anders gespeld en dat heb ik dus geen gramnazi zijn dankje "
De kommaknop kon ie niet vinden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |