Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijftquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het wat apart.Als ik zoen/tong zit ik ook niet constant met mijn tong bij een ander. Het is meer dat je elkaar soms gewoon even tegenkomt.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch Royco en nooit verslagen?!
Jij doet ook niet echt je best he?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ga nu niet meer in Yats zijn vaarwater zitten, je moet weten wanneer je verslagen bent.
Dankje.quote:
Ik had geen zin om een andere TT te bedenken.quote:
Volgens mij ook ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijft
Jij hebt de gun-factor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je moet een ander ook wat gunnen.
Be the bigger man and just walk away
High five! Wij kunnen goed zoenenquote:
Lijkt mij wel. Tenminste, ik neem aan dat je je zoenpartner niet wilt chocken met je tongquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Dat het gewoon in het midden blijft
JE PIEMEL IN HAAR KUT DRUKKENquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef Californium het volgende:
Zoenen! Kussen
! Strelen
! Vrijen
! Knuffelen
!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JE PIEMEL IN HAAR KUT DRUKKEN!
JJ Abrams doet ook mee, dus lens flarequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
En dan als je wegloopt dat de muziek gaat spelen, terwijl je lange zwarte jas in de wind wappert.
En als Bay de regisseur is een flat die ontploft.
Dat is weinig subtiel hequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Tsja, ik draai er niet omheenquote:
Oh wacht, gaan we nu de ikwijsjeeerstafenalsjedanverdergeenmoeitemeervoormedoetdanwiljedusnietvoormevechten speech weer krijgen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Jij doet ook niet echt je best he?
[..]
Dankje.
Goed zo, gewoon straight to the pointquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Tsja, ik draai er niet omheen
Vond ik eerst ook, maar mijn vorige scharrel die gebruikte dat woord altijd en sindsdien vind ik het wel een mooier woordquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb je niet afgewezen, jij hebt je niet aangeboden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh wacht, gaan we nu de ikwijsjeeerstafenalsjedanverdergeenmoeitemeervoormedoetdanwiljedusnietvoormevechten speech weer krijgen?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedenavond iedereen, trouwens.
Hoi CLquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dudequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt goed, zaterdag?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef Californium het volgende:
Zoenen! Kussen
! Strelen
! Vrijen
! Knuffelen
!
Ik hoop hetquote:
Jij noemt het liever 'de liefde bedrijven'?quote:
Schuld van Yviequote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik heb je niet afgewezen, jij hebt je niet aangeboden.
Idem...Al acht ik bij jou de kans groterquote:
quote:
Goedenavond Kersquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij noemt het liever 'de liefde bedrijven'?
Wij hebben elkaar al een keer naakt gezien, dus dan is die stap makkelijkerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Idem...Al acht ik bij jou de kans groter
Nee. Soms misschien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slipping her a length.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die begon over langskomen, ik wilde alleen maar weten wat je in Nijmegen ging doen.quote:
Noem je mij nou ontspoord?!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die begon over langskomen, ik wilde alleen maar weten wat je in Nijmegen ging doen.
En vanaf toen ontspoorde het gesprek.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al een keer naakt gezien, dus dan is die stap makkelijker
Vreselijk.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slipping her a length.
A little bit of the old in-out, in-out.
Engels is een mooie taal.
Waarom haar kut?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
Wat? ik zou het zaterdag wel weer eens leuk willen hebben in bedquote:
Dat sowieso. Ik zit nog in die fase 'wat nu als de ander niet hetzelfde wil' en moet daar zo snel mogelijk uit zien te komenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar al een keer naakt gezien, dus dan is die stap makkelijker
Jij wil liever een ander gat?quote:
Goed puntquote:
Nou, je hebt er nu 3 dus. Als daar niks tussen zitquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat? ik zou het zaterdag wel weer eens leuk willen hebben in bedNiets mis mee lijkt me!
Die fase is bij mij niet anders, alleen wel met sexquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik zit nog in die fase 'wat nu als de ander niet hetzelfde wil' en moet daar zo snel mogelijk uit zien te komen
Nee nu hoef ik geen kusjes meer.quote:
3 wat?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, je hebt er nu 3 dus. Als daar niks tussen zit
Helemaal waar. Beetje teasen is fijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoenen moet subtiel zijn. Niet de monden tegen elkaar beuken, tong uitsteken en roeren maar
Nooit gedacht dat ik een ervaringsdeskundige zou worden
Haha, idd. Hier precies zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef artelligence het volgende:
[..]
NeeIk probeer dan altijd heel snel mijn cursus zoenen over te brengen.
Hoi, wie ben je en wat doe je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Koettie het volgende:
hoi. Ik kom er als nieuwkomer even inbeuken. Ik verveel me.
Inderdaad niets mis mee. Seks is gewoon fijn om te hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat? ik zou het zaterdag wel weer eens leuk willen hebben in bedNiets mis mee lijkt me!
Ik hou de optie open dat het ook eventueel in een ander gat kanquote:
Dus geen goedmaakseks?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee nu hoef ik geen kusjes meer.
Oh, is yats 1 van de 2 waar je mee aan het daten bent?quote:
Kom maar dan.quote:
Ik verwijs je door naar de KSC (Koffie Slowchat).quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoi ik ben Koettie en ik drink momenteel koffie
True, alles is te leren en smaken verschillen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, idd. Hier precies zo.Maar vaak hoef ik het slechts één keer even te zeggen en dan is het goed. Kwestie van smaak ook, denk ik.
Hallo, wij zijn hier voor je entertainment.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Koettie het volgende:
hoi. Ik kom er als nieuwkomer even inbeuken. Ik verveel me.
Neequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, is yats 1 van de 2 waar je mee aan het daten bent?
Tja,dan had jij of een voortvarende date of was jij zelf gewoon heel duidelijk qua signalen/acties. Als ik zeker weet dat die ander me leuk vind en we zoenen leid dat meestal ook tot 'meer'quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Die fase is bij mij niet anders, alleen wel met sex![]()
Proost dan maar!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoi ik ben Koettie en ik drink momenteel koffie
Nevermind, ik snap het al niet meerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Neewat? zaterdag zie ik 1 van de twee waar ik mee aan het daten ben, die hier 2 weken geleden was en waarmee het erg gezellig was
Andersom ook ja.quote:
Hou vol. Niet zo denken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zo'n zin in chocolade.
Ik baal er van dat ik niet zie dat ik ben afgevallen. Zie er nog net zo dik uit als een half jaar terug.Dan kan ik net zo goed chocolade eten.
Voel me meteen zo in een hokje gezet nu.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwijs je door naar de KSC (Koffie Slowchat).
Is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hallo, wij zijn hier voor je entertainment.
Wat voor soort act wil je zien?
Eh...niet dat ik weet. Al woont ze wel in dezelfde stad als mijn date. Aeque, kom er maar inquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, is yats 1 van de 2 waar je mee aan het daten bent?
Voortvarende date nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Tja,dan had jij of een voortvarende date of was jij zelf gewoon heel duidelijk qua signalen/acties. Als ik zeker weet dat die ander me leuk vind en we zoenen leid dat meestal ook tot 'meer'
Nee mijn vragen zijn altijd oprecht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef Koettie het volgende:
[..]
Voel me meteen zo in een hokje gezet nu.
[..]
Is dit een strikvraag?
Ok. Wanneer? Je moet me nog het hof maken.quote:
Niet selectief gaan lezen. Yats en ik hebben zaterdag allebei een datequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nevermind, ik snap het al niet meer
Dat spreekt voor zich. Vrouwen eerst.quote:
Hallo groentetuin mevrouw.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Koettie het volgende:
Ah, iedereen aan de date hier?? Ik wil ook een date.
Met een serenade en gedichten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ok. Wanneer? Je moet me nog het hof maken.
Goed. Woon je in het zuiden?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Koettie het volgende:
Kijk, dat soort 'hints' kan zelfs ik wat mee. Die kreeg ik helaas nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Voortvarende date nietIk heb gewoon gezegd dat ik wel zin had
Ik snap het, thanksquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet selectief gaan lezen. Yats en ik hebben zaterdag allebei een dateallebei met een ander
Nee.quote:
Gezellig vermaak kan hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Koettie het volgende:
Gezellig vermaak? Of is dat te algemeen. Ik heb teveel specifieke leerdoelen moeten formuleren vandaag dus ik ben een beetje kapot.
Ik woon in Tilburg. Hoi Thijs.quote:
Genoeg liefhebbers hier vermoed ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Koettie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef Koettie het volgende:
[..]
Yeah ik heb al een bijnaam gemaakt. Voel me meteen een forummeubel.
Hé, jammer. Dan is even op en neer rijden ook niet 'even'.quote:
Hquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk, dat soort 'hints' kan zelfs ik wat mee. Die kreeg ik helaas niet
Bij mannen moet je duidelijk zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk, dat soort 'hints' kan zelfs ik wat mee. Die kreeg ik helaas niet
Nee.quote:
Oh, wil jij een kopje koffie of wat anders gaan nuttigen dan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik woon in Tilburg. Hoi Thijs.
Jij?quote:
Waar?quote:
Haha, zo erg thuis voel ik me nog niet, om meteen een matrasje te spelen. Ik begin wel als gezellig bosje bloemen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Toch niet het matras gelijk?
Ik lust geen koffie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, wil jij een kopje koffie of wat anders gaan nuttigen dan?
Vertel dat de rest van de vrouwen in de wereldquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
H
[..]
Bij mannen moet je duidelijk zijn
Is gewoon even een lastige maand denk ik, sowieso ook gewoon omdat er veel te veel momenten zijn waarop eten een grote rol speelt. Dus dan ben ik al snel van "Oh, vrijdag eten we dat, dan kan ik vandaag ook wel dit eten".quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou vol. Niet zo denken.
Ik heb trouwens hetzelfde. Was een keer vijf kilo kwijt, maar merkte er niets van. Gek genoeg andere mensen in mijn omgeving wel. Ik merkte het trouwens ook aan jou en twi.Komt ook omdat ik jullie natuurlijk niet zo heel vaak zie.
Ja.quote:
Ben allergisch voor bloemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:11 schreef Koettie het volgende:
.
[..]
Haha, zo erg thuis voel ik me nog niet, om meteen een matrasje te spelen. Ik begin wel als gezellig bosje bloemen!
Trouwens, jij kwam toch uit Berkelquote:
Ah, dat is nog wel te overzien.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:12 schreef Koettie het volgende:
Haha huh waarom zei ik noord. Ik bedoelde meer west. Ben echt kaput. Omgeving Amsterdam!
Ajaxied?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:12 schreef Koettie het volgende:
Haha huh waarom zei ik noord. Ik bedoelde meer west. Ben echt kaput. Omgeving Amsterdam!
Als jij dan ook even verteld aan de mannen dat ze hun bedoelingen wel duidelijker mogen makenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Vertel dat de rest van de vrouwen in de wereld
Ja, ik kom uit Berkel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Trouwens, jij kwam toch uit Berkel
En ik zei ook 'of iets anders'
Daar maak je me heel gelukkig mee.quote:
Je kunt het Myr.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is gewoon even een lastige maand denk ik, sowieso ook gewoon omdat er veel te veel momenten zijn waarop eten een grote rol speelt. Dus dan ben ik al snel van "Oh, vrijdag eten we dat, dan kan ik vandaag ook wel dit eten".
En ik heb het ook gewoon allemaal in huis omdat ik voor vrijdag dus een tiramisu met kruidnoten en chocolade ga maken.
En dan doen we dat, is het nog niet goed!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dan ook even verteld aan de mannen dat ze hun bedoelingen wel duidelijker mogen maken![]()
Dealquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Als jij dan ook even verteld aan de mannen dat ze hun bedoelingen wel duidelijker mogen maken![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daar maak je me heel gelukkig mee.
Neequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Deal
Bij deze, mannelijke fokkers, wees duidelijk
Afdoende zo?
quote:
Die woont in Belgiëquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Samzz toch.... ik heb er alleen ff gewoond
Die is Belg nuquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Samzz toch.... ik heb er alleen ff gewoond
quote:
Tukker in hart en nieren. Donderdag en vrijdag ben ik weer in het mooie Twentequote:
Ja volgens mij welquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu ja... maar dat was volgens mij eerst ergens bij Enschede
Waar?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tukker in hart en nieren. Donderdag en vrijdag ben ik weer in het mooie Twente.
Mijn vader komt uit Haaksbergen en ik drink enkel door Grolsch gebrouwen bier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Haha!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:13 schreef yats het volgende:
[..]
Deal
Bij deze, mannelijke fokkers, wees duidelijk
Afdoende zo?
Gewoon wegflikkeren die dingen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
De drang naar een sigaret nu is groot. Maar tegelijk weet ik ook dat ik er nu flink beroerd van word.![]()
Niet doen dus
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Haaksbergen en ik drink enkel door Grolsch gebrouwen bier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DOEN doen ... reverse thingy ... werkt het?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
De drang naar een sigaret nu is groot. Maar tegelijk weet ik ook dat ik er nu flink beroerd van word.![]()
Niet doen dus
Vandaag gezondigd met knakworsten en koekjes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij ook nog een beetje gezond bezig?
Amsterdam is dan ook een wereld op zichquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef Koettie het volgende:
Man, dat is voor mij allemaal andere kant van de wereld hoor.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Haaksbergen en ik drink enkel door Grolsch gebrouwen bier.armte jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.olaquote:
Gelukkig ben je niet meer wanhopigquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
Ik kom op nog geen half per jaar gemiddeld
En een paar in het begin deed ik alleen maar omdat ik wanhopig was
True. Woon er niet in he, gewoon in de buurt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Amsterdam is dan ook een wereld op zich
Dat staat niet in mijn handleiding heurquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha!
Vrouwelijke fokkers: Als je wil neuken: zeg het gewoon ipv moeilijke signalen te geven!!
Down door de afwijzing?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag gezondigd met knakworsten en koekjes.
Maar ik was down, dus moest even.
Ik ook niet hoor, 0,4 per jaar ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha!
Vrouwelijke fokkers: Als je wil neuken: zeg het gewoon ipv moeilijke signalen te geven!!
Nu morgen nog in de stad dat tegen iedereen zeggen. Ik ben in Nijmegen morgen, daar woonde jouw date toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Haha!
Ja het werktquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
DOEN doen ... reverse thingy ... werkt het?
panda's nodig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:16 schreef Faxie het volgende:
Sure. Het schijnt dat je ongeveer even oud bent als ik, ik ben 19. Alles goed?quote:
Da's niet heul dichtbijquote:
Ja, maar jij bent dan ook een engelquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat staat niet in mijn handleiding heur
Da's dus morgenavond, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet heul dichtbij. Dan denk ik eerder aan Glanerbrug of Buurse, of zo. Maar inderdaad, niet heel ver weg. Kom er woensdagavond doorheen.
Prima, je bent meerderjarig. Geef je adres maar.quote:
*stapt in de auto*quote:
Gelukkig maar jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet meer wanhopig
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey ik heb emoties, shocking.
Hoe is het hier?
ZIE JE.quote:
Ik ben nu toch duidelijk of niet?quote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima, je bent meerderjarig. Geef je adres maar.
Nou, jij komt vanavond dus ook al nietquote:
Ja en jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Da's dus morgenavond, toch?
Met de trein?
Het is ook meer een FastChat tegenwoordig.quote:
HEEEEB jij emoties? Waar heb je die gevonden /flauwemode uitquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey ik heb emoties, shocking.
Hoe is het hier?
wij willen veroverenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ZIE JE.
Mannen.
[..]
Ik ben nu toch duidelijk of niet?
[..]
Ok.
Die schijnen 'anders' te zijn ofzo...quote:
Ik merk het. Kwam hier voor mn rust maar pfftquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is ook meer een FastChat tegenwoordig.
6 hele panda's?quote:
Ja.quote:
En nuquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..], ik ben morgenavond misschien ook op het station in Almelo
Heul toevalligquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Toto69 het volgende:
[..], ik ben morgenavond misschien ook op het station in Almelo
Weet niet... lijkt op een valstrikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ZIE JE.
Mannen.
[..]
[..]
Ok.
quote:
Dan niet.quote:
Ik moet zo eerst even taxi spelen, remember? Maar ik kom zeker langsquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, jij komt vanavond dus ook al niet
Ben je lekker?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ZIE JE.
Mannen.
[..]
[..]
Ok.
Ja, ik ben emo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
HEEEEB jij emoties? Waar heb je die gevonden /flauwemode uit
Prima hoorik ben huishoudelijkontwijkendgedrag aan het vertonen
Gewoon rustig meelezenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik merk het. Kwam hier voor mn rust maar pfft
Prima, ik wacht wel.quote:
quote:
Ups en downs zijn er altijd. Vooral veel downs.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is gewoon even een lastige maand denk ik, sowieso ook gewoon omdat er veel te veel momenten zijn waarop eten een grote rol speelt. Dus dan ben ik al snel van "Oh, vrijdag eten we dat, dan kan ik vandaag ook wel dit eten".
En ik heb het ook gewoon allemaal in huis omdat ik voor vrijdag dus een tiramisu met kruidnoten en chocolade ga maken.
Taxi naar inolvidable zekerquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst even taxi spelen, remember? Maar ik kom zeker langs
Dan zou ik mezelf neuken.quote:
Ik heb er 8, maar ik reken in studentenpanda'squote:
Is dat 1 pandapunt per week of 1 pandapunt per maand?quote:
ja met die halo en vleugels moet je wat hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef yats het volgende:
[..]
Die schijnen 'anders' te zijn ofzo...
6 alweerquote:
Het is hier geen bejaardensoosquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ik merk het. Kwam hier voor mn rust maar pfft
Ik ben pas laat in Almelo, hoor. Rond half elf of zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat je gillend wegrent.
[..]
:s
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En nog wel wat, maar dat is niet voor hier te delen.
ik kan mijn kloontje wel even ophalenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ze negeert me wel, beetje jammer. Andere meisjes van 22 of jonger hier?
*knuffel*quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik ben emo.Dat ben ik normaal nooit.
Oh dat doe ik met studie gerelateerde zaken. Boks.
Maand...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat 1 pandapunt per week of 1 pandapunt per maand?
Deze vrouw weetquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jagen jagen.... neerknuppelen en meeslepen ...
Oh lawd, dan lig ik allang in bed.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben pas laat in Almelo, hoor. Rond half elf of zo.
Bij mij is het gelukkig alweer over.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
Niet doen dus
quote:
Ja.quote:
Geen fan...van tiramisu?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ups en downs zijn er altijd. Vooral veel downs.Ik heb de laatste tijd echt ziekelijk vaak friet of snacks gegeten.
Nu wel weer redelijk op het 'juiste' pad. Maar op deze manier gaat het nog twee jaar duren vrees ik.
Klinkt wel keilekker. Ook al ben ik niet echt een fan van tiramisu.
Heb je dan 6 punten of ben je 6 panda's?quote:
Zet de kachel aan danquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Ik sta bij de kachelik heb het koud!
12 punten is 1 panda toch?quote:
Ik hoorde laatst een grappige uitspraak : Wij vrouwen zijn net engelen. Als je ons echter onze vleugels ontneemt blijven we vliegen, alleen dan meestal op een bezemsteel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja met die halo en vleugels moet je wat hoor
Komt vast wel weer goed.quote:
Heb je problemen met onervaren mannen?quote:
Boks......quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, ik ben emo.Dat ben ik normaal nooit.
Oh dat doe ik met studie gerelateerde zaken. Boks.
1968 belde netquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een grappige uitspraak : Wij vrouwen zijn net engelen. Als je ons echter onze vleugels ontneemt blijven we vliegen, alleen dan meestal op een bezemsteel.
Engel met een B, yats.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst een grappige uitspraak : Wij vrouwen zijn net engelen. Als je ons echter onze vleugels ontneemt blijven we vliegen, alleen dan meestal op een bezemsteel.
Mja, ik heb me zelf weer eens een klein beetje van m'n gevoelige kant laten zien. Daar gaat mijn imago als harteloze klootzakquote:
Normaal staan ze uit. Dit is eigenlijk wel goed. Lekker potje janken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Emoties uitschakelen zou wel fijn zijn soms
Ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed.
Maar bedankt
[..]
Heb je problemen met onervaren mannen?
Was Rocky op tv?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, ik heb me zelf weer eens een klein beetje van m'n gevoelige kant laten zien. Daar gaat mijn imago als harteloze klootzak
Kijk en daar gaat het dus misquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat 1 pandapunt per week of 1 pandapunt per maand?
Ik lust het wel, maar er zijn zoveel andere dingen die lekkerder zijn dat ik het gewoon nooit kies.quote:
Snel, scheld me uit!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, ik heb me zelf weer eens een klein beetje van m'n gevoelige kant laten zien. Daar gaat mijn imago als harteloze klootzak
Die is gloeiend heet. Heb thermostaat op 23. Ik sterf alleen als ik op de bank zit. Te dicht bij de ramen. Enkele beglazing. Dus eventjes stoken, en vroeg naar bed. Ben al warm aangekleed.quote:
Maar ik kan het je wel leren hoor.quote:
Want?quote:
als je geen sex gehad hebt kan dat ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:23 schreef Koettie het volgende:
#Confessions, ik heb nog nooit een pandapunt gehad.
Kan ik niet. Jou niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar er zijn zoveel andere dingen die lekkerder zijn dat ik het gewoon nooit kies.
[..]
Snel, scheld me uit!
Telt dat dan niet? Flauw hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je geen sex gehad hebt kan dat ook niet
Wat ben je met 53 pandapunten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Want?
Voor studenten 1 pandapunt per week en bij geen studenten 1 pandapunt per maand en met 12 punten ben je een panda
Enkele beglazing, bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die is gloeiend heet. Heb thermostaat op 23. Ik sterf alleen als ik op de bank zit. Te dicht bij de ramen. Enkele beglazing. Dus eventjes stoken, en vroeg naar bed. Ben al warm aangekleed.
Jij hoeft dus niet eens op datequote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
Hier 22 graden want vreundje kan niet tegen kou, de zieligerd.
Niet zo veelquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
Maar hoeveel tijgerpunten? Dat is veel leuker om te weten!
eens.... maar art... jij bent man dan is dat toch veel simpeler? ik bedoel jullie hebben de nothing boxquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Emoties uitschakelen zou wel fijn zijn soms
Ben ik weer te schattig?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ik niet. Jou niet in ieder geval
quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Koettie het volgende:
Maar hoeveel tijgerpunten? Dat is veel leuker om te weten!
Hoeft niet. Maar open relatie dus soms is wel leuk. Laatste keer is 100 eeuwen geleden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Enkele beglazing, bestaat dat nog?
[..]
Jij hoeft dus niet eens op date
Brohugquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kent me te goed Roy, dit wordt eng.
kachel aanzettenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:23 schreef artelligence het volgende:
Ik sta bij de kachelik heb het koud!
Dat is een optie, die word niet bij elk model man standaard bijgeleverd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eens.... maar art... jij bent man dan is dat toch veel simpeler? ik bedoel jullie hebben de nothing box
Altijd de neiging om je in je wangen te knijpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben ik weer te schattig?
Wat als ik zeg dat ik het lekker vind?
Teveel vrouwelijke hormonen geloof ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eens.... maar art... jij bent man dan is dat toch veel simpeler? ik bedoel jullie hebben de nothing box
Dat is best lang. Als je nog weet wat drinken is, dan kom ik wel een keer langs.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:28 schreef Koettie het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar open relatie dus soms is wel leuk. Laatste keer is 100 eeuwen geleden.
Bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:26 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik kan het je wel leren hoor.
Dat dus...Uitgezonderd baardharenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Teveel vrouwelijke hormonen geloof ikdie nothing box heb ik niet.
Verklaart wellicht ook mijn weinige lichaamshaar.
Nee... het is 1 week of 1 maand of 1 jaar ... ligt eraan wie je spreekt.....quote:
Helemaal in het verre westen, zonder ook maar boobpics te hoeven sturen. Het leven is soms zo makkelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is best lang. Als je nog weet wat drinken is, dan kom ik wel een keer langs.
die kende ik nog niet... maar goed bedacht jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zal 1 panda nooit de deur uit doenquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... het is 1 week of 1 maand of 1 jaar ... ligt eraan wie je spreekt.....en sommige gooien al hun panda's de deur uit als ze eens gefriemeld hebben
kortom niet te druk om maken
Graag gedaan hoor.quote:
Een emo bui?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:25 schreef Californium het volgende:
emoties? Wat zijn dat? Ik had vorige week een emo-bui!
Ik ben een makkelijk iemand.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:30 schreef Koettie het volgende:
[..]
Helemaal in het verre westen, zonder ook maar boobpics te hoeven sturen. Het leven is soms zo makkelijk.
En pandapunten?quote:
Stoom ze!quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:32 schreef yats het volgende:
Zo, ik ben taxi spelen. Tot later
En VA, tot straks!
0.quote:
Art, pls.quote:
Dat is nieuw.....quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Want?
Voor studenten 1 pandapunt per week en bij geen studenten 1 pandapunt per maand en met 12 punten ben je een panda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |