Wedstrijdzwemmers doen niks anders.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:48 schreef Sjoerd1993 het volgende:
(ik heb het dan over een sportief speedo/adidas badpak)
Dit inderdaad, zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wedstrijdzwemmers doen niks anders.
Wellicht word TS dan ook meegenomen door de begeleiding volgende keer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb wel eens gehandicapten zien zwemmen in een soort badpak,
Zijn ze makkelijk te herkennen door begeleiding denk ik.
Werkt wel.quote:
Dat is een vrouwenbadpak? Sorry, maar ik vind het echt geen gezicht. Ik zou me echt niet durven te vertonen in zo'n ding.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:02 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Moet er niet aan denken zoals in 1900 gekleed te gaan!
Wat ik droeg is meer zoiets als http://www.perrysport.nl/i-s-1pc_100028425.html (alleen dan zonder roze kleur)
En ja ik weet dat er een forum is en ook weleens wat op zitten lezen van waar het al vaker voorkomt. Toch is het niet echt een forum waar ik me thuis zou voelen, ik draag een badpak omdat ik het gewoon fijner vind zwemmen (en het eigenlijk niks meer is dan een zwembroek wat nog wat meer bedekt), en ik hoef niet zo nodig bij een groepje badpakzwemmers (met alle respect voor hun) te horen.
Net zoals mannen niet een clubje hebben die samen in zwemshort gaan zwemmen en dames die samen met elkaar in bikini gaan zwemmen
badpakmanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:15 schreef Prospos het volgende:
Hier was vroeger een heel forum voor opgericht met allemaal kerels die bijhielden waar het wel en niet mocht.
Maar wat vind je dan zo fijner aan het zwemmen met een badpak? Ik begrijp het niet helemaal hoor. Als ik zo iemand zou zien, zou ik denken dat hij dat uit schaamte voor zijn lichaam draagt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:19 schreef Sjoerd1993 het volgende:
Dan wordt het toch eens tijd om over je angst heen te komen![]()
Maar sirieus, ja het is een vrouwenbadpak, en ik vond het doodeng de 1e keer.
Ik was als de dood om keihard uitgelachen te worden (en dat is ieders goed recht natuurlijk), maar na het zwembad ingelopen te zijn bleef het stil! (geen keihard gelach, niet een heel zwembad dat naar me keek, helemaal niks.)
Gewoon de trap opgelopen en na even wachten van de glijbaan gegaan zonder enige reactie. Ook tijdens het zwemmen, merkte ik totaal niks en was ik na 10 minuten al mijn badpak vergeten en gewoon eens mezelf kunnen zijn tijdens het zwemmen.
En iemand die zichzelf "badpakman" noemt vind ik wel ver gaan, in de zin van dat mijn leven niet om badpakken draait. Er is wel een forum (http://manneninbadpak.fr.yuku.com/) maar ik ga toch liever gewoon lekker zwemmen als me tijd daar besteden.
Was hilarisch om te lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
badpakman
http://jongensinzwempak.freeforums.org(wel dood nu)
En hierin kun je eveneens je grote bobbel showen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
Waarom een vrouwenbadpak en niet gewoon zoiets, dan?
[ afbeelding ]
Zit ook strak, dus ga je net zo snel van de glijbaan.
Is alleen iets minder gay.
Zonder het 'gevaar' van uitstekende plukjes schaamhaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 23:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En hierin kun je eveneens je grote bobbel showen.
TS wil gewoon zichzelf kunnen zijn tijdens het zwemmen. Dat heb jij maar te respecteren, Mora.quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
Waarom een vrouwenbadpak en niet gewoon zoiets, dan?
[ afbeelding ]
Zit ook strak, dus ga je net zo snel van de glijbaan.
Is alleen iets minder gay.
Nou ik wil ook wat hebben om naar te kijken tijdens het zwemmenquote:Op woensdag 3 december 2014 07:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
TS wil gewoon zichzelf kunnen zijn tijdens het zwemmen. Dat heb jij maar te respecteren, Mora.
Nee, maar dat geldt ook voor die malloterigheid van een onderbroek onder je zwembroek dragen en dan nog zichtbaar ook...quote:Op woensdag 3 december 2014 09:25 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zou je een badpak aan willen? Wat is de meerwaarde daarvan? Ik snap het niet helemaal.
Het is voor de meesten een fetish, raken ze opgewonden van etc.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:25 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zou je een badpak aan willen? Wat is de meerwaarde daarvan? Ik snap het niet helemaal.
Badpak een fetish? Dat is net zoiets als een burka een fetish vinden.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is voor de meesten een fetish, raken ze opgewonden van etc.
Dat is waar! En Borat versie blijft koning natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt ook voor die malloterigheid van een onderbroek onder je zwembroek dragen en dan nog zichtbaar ook...
Maar wederom: als iemand daar gelukkig van wordt...
(als je dan toch voor een badoak kiest als man, neem dan de Borat versie... Dat is iig nog humor.)
Dat lijkt mij al helemaal geen gezicht in een vrouwenbadpak!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is voor de meesten een fetish, raken ze opgewonden van etc.
Je hebt toch ook badpakken voor vrouwen met twee ruggen?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:10 schreef Karina het volgende:
Als je een vrouwenbadpak aan hebt dan heb je aan de bovenkant toch wat stof over lijkt me? Zo ten hoogte van de borsten
Voor zover ik weet niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 10:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt toch ook badpakken voor vrouwen met twee ruggen?
O, dat is raar. Dat lijkt mij dan ook niet echt prettig voor vrouwen die minder bedeeld zijn... Dat je kan zien dat er wat ontbreekt zegmaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
Voor zover ik weet niet hoorEr zit altijd wel iets aan de bovenkant om eventuele borsten of borstjes in te stoppen.
Vrouwenbadpakken zijn sowieso natuurlijk iets anders 'gesneden' dan mannenbadpakken. Eigenlijk begrijp ik niet helemaal hoe een man in een vrouwenbadpak past. Volgens mij zit het dan op sommige plekken te wijd en op sommige te strakquote:Op woensdag 3 december 2014 10:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, dat is raar. Dat lijkt mij dan ook niet echt prettig voor vrouwen die minder bedeeld zijn... Dat je kan zien dat er wat ontbreekt zegmaar.
O well...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Misschien is hij net die fokker die het gemiddelde naar beneden haalt?quote:Op woensdag 3 december 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
Vrouwenbadpakken zijn sowieso natuurlijk iets anders 'gesneden' dan mannenbadpakken. Eigenlijk begrijp ik niet helemaal hoe een man in een vrouwenbadpak past. Volgens mij zit het dan op sommige plekken te wijd en op sommige te strak
Nou ja, kijk maar naar de geposte link hierboven. Allemaal verhalen hoe ze opgewonden raken ervan.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Badpak een fetish? Dat is net zoiets als een burka een fetish vinden.
Die reacties vind ik nog wel wat meerquote:Op woensdag 3 december 2014 12:00 schreef Modus het volgende:
TS.
http://forum.girlscene.nl(...)dragen-314177.0.html
quote:Op woensdag 3 december 2014 10:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er zijn ook minder hoog utgesneden vrouwenbadpakken. Misschien is dat wel prettiger voor je manly parts. En anderen hun ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |