quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, Jan Smit 1x, Borsato 1x en Blof ook 1x
Wat hebben ze gedaan om hun fans af te stoten?quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, ...
Dat is een pak van m'n hartquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:58 schreef laxus13 het volgende:
Nick & Simon 5x uit de lijst gevallen, Jan Smit 1x, Borsato 1x en Blof ook 1x
Maar ook 1x Boudewijn, Wonderkind van 50quote:
Geen idee, de fans stemmen niet meer denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wat hebben ze gedaan om hun fans af te stoten?
Hmmm, om dat nummer ben ik zelf niet echt rouwig. Er staan mooiere nummers op Een Nieuwe Herfst die er niet in staanquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar ook 1x Boudewijn, Wonderkind van 50
Oh en Kinderballade ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hmmm, om dat nummer ben ik zelf niet echt rouwig. Er staan mooiere nummers op Een Nieuwe Herfst die er niet in staan
Ze zijn nu fan van One Direction?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Geen idee, de fans stemmen niet meer denk ik
Hoeveel nummers van hem staan er nog in dan, 12?quote:
Nope 11quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hoeveel nummers van hem staan er nog in dan, 12?
Krijs, krijs! Laat die handjes zien! Wij zijn gothic! Hiep hoi!quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:51 schreef NaturalScience het volgende:
De twee pareltjes van Within Temptation staan er ook weer gewoon in!
Oef, in 2005 waren het er zo'n 15 nogquote:
Bij mij precies andersomquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
How Can You Mendmis ik niet maar You Should Be Daning
![]()
Je moet natuurlijk wel een beetje herkenbaar zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het eerste wat ik las uit die post was genot, toen wist ik genoeg.
Je bedoelt dat dat nummer dan 3x in jouw lijst komt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:08 schreef Pino112 het volgende:
Het systeem van Radio 2 is nog best goed gemaakt, van bijv Part III (Emeli Sandé) maakt ie er automatisch 3 van, waardoor de lijst die ik zo heb niet 100% klopt, want zo zijn er nog wel meer dingetjes.
Nee, van de Romeinse drie (dus III) maakt ie onze drie (dus 3), waardoor mijn lijst zal zeggen dat ie er niet meer in staat terwijl dat wel zo is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dat nummer dan 3x in jouw lijst komt?
Alle queues met een cijfer naar een apart overzicht gooien en dan handmatig checken?quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, van de Romeinse drie (dus III) maakt ie onze drie (dus 3), waardoor mijn lijst zal zeggen dat ie er niet meer in staat terwijl dat wel zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |