En dat paste allemaal in een Volkswagen Up?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef houdjemond het volgende:
14 tassen. TC heeft ze naar mijn huis gebracht, komt geen einde aan
Had zelf al het meeste mee, dus het ging netquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat paste allemaal in een Volkswagen Up?
Ook dat. En dan binnenkant is buitenkant jasquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Om in en -uit elkaar te halen bedoel je? Ja, ik draag ze gewoon over elkaar heen. Geen zin in dat gepruts
is er een datum vastgelegd van in dienst Treding waarbij je die krijgt? Ik heb niets gehad nog en overigens de dichtbij afgelopen zaterdag ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef gelestipjes het volgende:
de kerstcadeaubrief is binnen! Zitten zo op het eerste gezicht nog wel wat aardige dingen tussen zoals een cadeaubon van de v&d, xenos of intratuin of een bioscard.
wanneer ben je in dienst getreden dan? Ik weet niet precies meer hoe lang je al in dienst moet zijn, maar wel een paar maanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:05 schreef Leontje het volgende:
[..]
is er een datum vastgelegd van in dienst Treding waarbij je die krijgt? Ik heb niets gehad nog en overigens de dichtbij afgelopen zaterdag ook niet
Wat voor model zakmes? Zoals onderstaand?quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:50 schreef Pietertje71 het volgende:
Nou ik heb al een cadeau uitgekozen. De jongste wilde graag een zakmes hebben.
Blijkbaar vond mijn vrouw mijn oude 'Rambo-knife' iets te veel van het goede
Hm, het kan zijn dat ik niet goed gekeken heb maar volgens mij staat er bij mij geen zakmes tussen. In welke categorie staat die? (niet dat ik een zakmes wil, maar nu ben ik toch wel benieuwd of er verschil is in aanbod qua postbezorgers en postbodes/voorbereiders)quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:50 schreef Pietertje71 het volgende:
Nou ik heb al een cadeau uitgekozen. De jongste wilde graag een zakmes hebben.
Blijkbaar vond mijn vrouw mijn oude 'Rambo-knife' iets te veel van het goede
Precies. Daarom heb ik ook voor die cadeaukaart gekozen. Had er vorig jaar eentje van de HEMA. Prima tochquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef superkimmi het volgende:
hier issie ook. ga voor de vd cadeaukaart. Die is namelijk 25 euro waard en 9 van de 10 producten die je kan nemen staan bij de v&d voor minder dan 25 euro
dat vond ik ook raar ja, ik keek om een uur of 12, dan zijn de meeste collega's nog aan het werk en hebben de meesten hun post nog niet gekregen, en toch stond er al bij aardig wat dingen dat het bijna op was. Hoeveel hadden ze er dan ingekocht van die producten, 5 of zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:41 schreef ann3 het volgende:
Vanmiddag stond bij mij het zakmes er ook nog tussen. Nu niet meer. Wat me wel verbaasde was dat er vanmiddag en nu ook al cadeaus zijn die bijna op zijn.
Oh my wat mis ik qua cadeaus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:00 schreef V__L_N het volgende:
Ik zie ook al dingen die weg zijn sinds 1 uur. Toen keek ik namelijk voor het eerst. Vaag gedoe weer.
Overigens, iemand die de kerstreclame van de postnl heeft gezien? Wat is schiet dat ding weer totaal z'n doel voorbij. Zo nep-klef en nep-sociaal.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat kun je maar beter niet weten. Voor jou geen flatscreen of een reisje naar de Bahama's
Ik vrees dat er hier weinig mensen zitten die ooit bij de Braziliaanse post gewerkt hebben, lastig in te schatten dus hoe lang een pakje er daar normaal over doet zodra het in Brazilië is aangekomen. Ik zou me nog niet direct zorgen maken, ik kan me zo voorstellen dat ook in Brazilie de decembermaand een drukke maand is qua post en dat er dan wel wat vertraging kan zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:20 schreef kurk_droog het volgende:
2 weken terug op maandag een pakket naar Brazilie verzonden. Vorige week maandag kwam er een melding dat het aangekomen is in het land van bestemming maar nu is het nog niet op het adres aangekomen terwijl vandaag de 15e dag is. Moet ik mij zorgen maken?( het is met T&T ).
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat kun je maar beter niet weten. Voor jou geen flatscreen of een reisje naar de Bahama's
Die laatste stond er bij mij nog wel bij, maar dan had ik de hele reis achter het vliegtuig moeten waterskiën. Dat zag ik niet echt zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja precies, even niet aan gedacht ook. Hoopte dat het voor Sinterklaas aan zou komen aangezien het ook iets van Sinterklaas is...niet dat ze het vieren maar voor als ze hier komt te wonen alvast wat gewenningquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vrees dat er hier weinig mensen zitten die ooit bij de Braziliaanse post gewerkt hebben, lastig in te schatten dus hoe lang een pakje er daar normaal over doet zodra het in Brazilië is aangekomen. Ik zou me nog niet direct zorgen maken, ik kan me zo voorstellen dat ook in Brazilie de decembermaand een drukke maand is qua post en dat er dan wel wat vertraging kan zijn.
Ja dat was hier ook het idee, maar nee we doen het lekker op de hier drukste dagquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef posje het volgende:
Die AH-zooi krijgen wij er dus morgen bij, lekker op een daldag. De buit zou eerst over drie dagen verdeeld worden, maar dat bleek in de praktijk te ingewikkeld (met bezorgers die niet alle dagen werken, of geen vaste wijk hebben). Jammer dat dat ook niet even gecommuniceerd wordt, bezorgers waren er nu twee dagen voor niks op voorbereid. En alles op de woensdag, dat maakt best veel uit, zeker als je meer wijken loopt. Nee nee, ik loop er maar één![]()
(Maar voel me wel geroepen om zonodig bij te springen. Liever hoor ik van tevoren of dat gewenst is, ik vind het ook ieders eigen verantwoordelijkheid om aan te geven of het teveel wordt, niet de mijne i.i.g.)
TC gelooft niet dat het bijna net zoveel tijd zal kosten als een piekdag (op herladen na). We zullen zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |