Is ook best gek. Al ruim 20 jaar aan de top en na Taylor de meeste grote overwinningen behaald.quote:Op maandag 15 december 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
En het maar gek vinden dat men hem veelvuldig bekritiseert.
Rowby Rodriguez - Caven - Lewis - Wade/M. Smith - Taylor of de hele bups - Van Gerwen/Andersonquote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Won ook de premier liek , die gek heeft zo zijn momenten soms .
Hmm sterft in ronde 3 dusquote:Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rowby Rodriguez - Caven - Lewis - Wade/M. Smith - Taylor of de hele bups - Van Gerwen/Anderson
Zou knap zijn
Omdat hij dat over zichzelf afroept en een lachwekkende slechte verliezer is.quote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is ook best gek. Al ruim 20 jaar aan de top en na Taylor de meeste grote overwinningen behaald.
Waarom zou je hem dan veelvuldig gaan bekiritiseren?
Geluk gehad toen Taylor en al die anderen de BDO verlieten. Bleef die , dan was die hooguit 1 of 2 keer wereldkampioen gewordenquote:Op maandag 15 december 2014 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is ook best gek. Al ruim 20 jaar aan de top en na Taylor de meeste grote overwinningen behaald.
Waarom zou je hem dan veelvuldig gaan bekiritiseren?
Hij heeft recentelijk nog de premier league gewonnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als alles op zijn plek valt kan Barney weleens heel ver komen.quote:Op maandag 15 december 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou het meest grote mirakel zijn dat de afgelopen dartsjaren heeft plaatsgevonden.
Daar staat geen druk op van het verdedigen van ponden of knok out systeem.quote:Op maandag 15 december 2014 21:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij heeft recentelijk nog de premier league gewonnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als alles op zijn plek valt kan Barney weleens heel ver komen.
Hij zal er wel voor knokken denk ik ja.quote:Op maandag 15 december 2014 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar staat geen druk op van het verdedigen van ponden of knok out systeem.
Barney vs Smith?quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd wie het record nee schudden gaat pakken. Gaat weer een nek aan nek race worden.
Met de bushalte?quote:Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd wie het record nee schudden gaat pakken. Gaat weer een nek aan nek race worden.
Ik denk sowieso top 4 voor hemquote:Op maandag 15 december 2014 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk stopt de bus van MVG niet , maar vrees ervoor
Vindt zijn A game op het moment een stukkie lager dan Taylor en Anderson. Zie hun als favorieten.quote:Op maandag 15 december 2014 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk sowieso top 4 voor hem
Dan heffen Stijn ik en Powerloungen ons account op en houden een lange winterslaap.quote:Op maandag 15 december 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Stel je eens voor dat Raybar het WK wint, dat zou echt formidabel zijn.
En Thornton als ie zijn dag (niet) heeftquote:Op maandag 15 december 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vincent gaat ook lekker mee doen.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heffen Stijn ik en Powerloungen ons account op en houden een lange winterslaap.
Dat kan toch niet joh, hij moet tong nog achterhalen qua postcount.quote:Op maandag 15 december 2014 23:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan heffen Stijn ik en Powerloungen ons account op en houden een lange winterslaap.
Hierin ga ik meequote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Overigens hoop ik dat Anderson dit keer kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |