Ik ook net nog een extra trui aangedaan. Wel lekker, beetje jammer alleen dat ik soms op de michelinman lijk dan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het koud, heb maar een vest aangedaan
Mijn kasten zitten vol met zooi en of kleding iddquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Te veel zooi?
Nja gelukkig heb je straks een vrouw om je warm te houden
Wat gaan jullie doen?
Hehe. Lekker overal rolletjes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook net nog een extra trui aangedaan. Wel lekker, beetje jammer alleen dat ik soms op de michelinman lijk dan.
Zo moeilijk om die dingen allemaal te onthoudenquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:37 schreef Fera het volgende:
Ik moest net buiten lopen om winterkenmerken van bomen en struiken te leren. Kon alleen maar denken aan m'n koude tenen.
Ik moet echt winterkleding hebben. En ik kan weer een hele zooi weggooien dankzij mijn dikheid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik moet ook echt wat nieuwe (lange) vesten kopen. Mijn kastinhoud is echt wat treurig.
Door te gaan weet je nu in ieder geval dat het waarschijnlijk niets ergs is.Het was dus sowieso niet voor niets om te gaan.Alhoewel het natuurlijk fijner is als ze wel een oorzaak hadden kunnen vinden die makkelijk op te lossen was.Dat word dus 'ontstressen' ,hardlopen en voorlopig geen alcohol.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was nog in de wachtkamer. Had net zo goed niet kunnen gaan.Geen gekke dingen als bloed of onverklaarbaar gewichtsverlies, geen rare dingen gevoeld aan de buik. Gewoon 'luie' darmen waarschijnlijk door stress en alcohol. Ik moet meer bewegen en gezond blijven eten en mocht het echt niet verbeteren weer terugkomen.
Best wel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo moeilijk om die dingen allemaal te onthouden
Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet echt winterkleding hebben. En ik kan weer een hele zooi weggooien dankzij mijn dikheid.
Ik dacht dat je wat was afgevallen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet echt winterkleding hebben. En ik kan weer een hele zooi weggooien dankzij mijn dikheid.
Ik vind het sowieso knap dat je al zoveel onthoudt van die dingen. Het gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Best wel.Naakte knop, één schub, paar schubben, veel schubben. Afwisselende bladstand, verspreid, tegenoverstaand. Wel of geen lenticellen. Wel of geen kurkvorming. Eventueel beharing op de twijg of knop. Of een gewimperde rand. Zoveel dingen.
Kleding van langer geleden die ik maar weer eens aan deed en toch te klein was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat was afgevallen?
[..]
Ik vind het sowieso knap dat je al zoveel onthoudt van die dingen. Het gaat bij mij het ene oor in en het andere weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |