abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147610903
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:14 schreef betyar het volgende:

[..]

:')
Goede onderbouwing
Tja, het referendum voldeed aan geen enkele standaard en ging in tegen de geldende grondwet.
Dat referendum als argument gebruiken voor annexatie is eerder een :') waard :)
pi_147610960
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2014 19:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, het referendum voldeed aan geen enkele standaard en ging in tegen de geldende grondwet.
Dat referendum als argument gebruiken voor annexatie is eerder een :') waard :)
Kosovo en vele andere landen is inderdaad een doos van Pandora. Maar om dat nou als argumentatie op te voeren. Die standaarden zijn nogal relatief, niet?
so long and thanks for all the fish
pi_147610992
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 19:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat heeft Europa te winnen met een agressor haar gang laten gaan in haar achtertuin?
Wat heeft Rusland te winnen met een agressor op haar grens?

Je schermt immers zelf met het economische wapen.
Waarvan je zelf suggereert dat het effectiever is dan bommen granaten (vrij naar kapitein Haddock).
pi_147611063
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:17 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Kosovo en vele andere landen is inderdaad een doos van Pandora. Maar om dat nou als argumentatie op te voeren. Die standaarden zijn nogal relatief, niet?
Is het nu zo lastig om het gewoon bij deze casus te houden?
Of is voor jou het wangedrag van de een reden om het wangedrag van een ander goed te praten?
pi_147611098
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:18 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Wat heeft Rusland te winnen met een agressor op haar grens?

Je schermt immers zelf met het economische wapen.
Waarvan je zelf suggereert dat het effectiever is dan bommen granaten (vrij naar kapitein Haddock).
Welke agressie van de EU heeft de Russische agressie dan precies uitgelokt?
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 19:23:54 #206
230491 Zith
pls tip
pi_147611185
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:13 schreef crashbangboom het volgende:
Vergeet de Yuan niet ;)
Wat bedoel je precies?

(Blauw is USD-CNY)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_147611320
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:23 schreef Zith het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?

[ afbeelding ]

(Blauw is USD-CNY)
Dat de oude wereld valuta niet hun perspectief is. Rijke russen investeren ook niet in Europa of Amerika, maar in Asiapacific. Daar zijn ze overigens bepaald geen uitzondering in.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 19:28:19 #208
230491 Zith
pls tip
pi_147611344
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:27 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Dat de oude wereld valuta niet hun perspectief is. Rijke russen investeren ook niet in Europa of Amerika, maar in Asiapacific. Daar zijn ze overigens bepaald geen uitzondering in.
Ah zo :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_147611446
quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 19:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is het nu zo lastig om het gewoon bij deze casus te houden?
Of is voor jou het wangedrag van de een reden om het wangedrag van een ander goed te praten?
Ik heb niet helemaal geteld of je nu bij deze vooruit ging in je aantal posts tussen ad hominens :)

In beide is trouwens het antwoord; geenzins, nu jij nog :)

quote:
7s.gif Op maandag 15 december 2014 19:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Welke agressie van de EU heeft de Russische agressie dan precies uitgelokt?
lees even terug, graag.

Had jij nog een onderbouwing van je diverse los geponeerde stellingen, overigens? ;)
pi_147611602
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:28 schreef Zith het volgende:

[..]

Ah zo :)
Geen oud nieuws toch, waarom zou je investeren in jurisdicties waar de wet zo flexibel is als kauwgum? Waar morgen de politiek je om opportunistische redenen koud kan stellen? - en dat ook doet.

Ook al liggen er nog enkele honderden miljarden op de zuidas waar Rutte c.s. om begrijpelijke redenen niet aan durft te komen zolang dat de pers niet haalt.- voornamelijk bedrijven waar de sancties ondubbelzinnig toe zijn.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 19:37:42 #211
230491 Zith
pls tip
pi_147611650
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:36 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Geen oud nieuws toch, waarom zou je investeren in jurisdicties waar de wet zo flexibel is als kauwgum? Waar morgen de politiek je om opportunistische redenen koud kan stellen?
Heb je misschien een bron? Ik kan dit vinden (van 2012)

http://www.ceicdata.com/e(...)russia-headed-europe

Heb je iets nieuwers?
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 19:40:24 #212
230491 Zith
pls tip
pi_147611738
2014:

http://www.russia-direct.(...)st-western-sanctions

"...Russian capital primarily is fleeing abroad, particularly to Europe, pointing out that some people invest in property and “buy a flat in Berlin by sharing the cost, not because they need it, but because they want to save money,” while others are selling their assets and equities to invest in Europe."
pi_147612119
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:40 schreef Zith het volgende:
2014:

http://www.russia-direct.(...)st-western-sanctions

"...Russian capital primarily is fleeing abroad, particularly to Europe, pointing out that some people invest in property and “buy a flat in Berlin by sharing the cost, not because they need it, but because they want to save money,” while others are selling their assets and equities to invest in Europe."
Moet je wel de hele quote quoten :)

Niet alleen geen Rus die er geen heil in ziet in Europa te investeren, dat geldt vrij algemeen. Of dacht je dat de euro voor niks in het dal zakt ondanks het inmense handelsoverschot. Het verschil is de negatieve investeringsquote vanuit het buitenland.

Kunnen we ons wel warmen aan de neergang van de Ruble, maar opnieuw, zonde als dat verhindert om het echte probleem onder ogen te zien, en daar naar te handelen. Tijd voor wat zelfbesef en concentratie.

Nee, kan ik je niet geven, moet je eens aan Rutte vragen. Die weet prima waar die trustkantoren het geld naar transfereren.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 19:56:27 #215
230491 Zith
pls tip
pi_147612342
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:51 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

Moet je wel de hele quote quoten :)

Niet alleen geen Rus die er geen heil in ziet in Europa te investeren, dat geldt vrij algemeen.

Mja, het is nu jouw woord tegen een profesor economie in Moscow...
quote:
Of dacht je dat de euro voor niks in het dal zakt ondanks het inmense handelsoverschot. Het verschil is de negatieve investeringsquote vanuit het buitenland.
Verder is de EURUSD -7% in 6 maanden, de USDRUB -85%. Dit komt vooral door een sterke USD want EURGBP en EURCAD bijv scheelt niet meer dan 2%.

De EUR zit lekker in het midden. Het is gewoon de USD die het beter doet dan de rest.
pi_147612429
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, het is nu jouw woord tegen een profesor economie in Moscow...
mij maakt het niet uit, maar ik denk inderdaad dat ik beter weet wat daar op de zuidas overgemaakt wordt dan de weledelgeleerde.

quote:
Verder is de EURUSD -7% in 6 maanden, de USDRUB -85%. Dit komt vooral door een sterke USD want EURGBP en EURCAD bijv scheelt niet meer dan 2%.
Hiernieuwd, waarom is de investeringsbalans in Europa sterk negatief, denk je? Want we hebben een primair handelsoverschot wat enkel door China overtroffen wordt.

Ik begrijp dat het cool is om de Russische beer op de knieeen te dwingen - qua beeldvorming.
Maar wat gaat hier mis?
pi_147612782
Crazy. Beetje over mn aandelen aan t lezen, kom ik dit tegen:

quote:
Meanwhile, the collapse of the rouble continued, with the Russian currency falling by an unprecedented 9% following news the US Senate passed a bill to intervene directly in the situation in Ukraine.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 20:12:09 #219
230491 Zith
pls tip
pi_147612961
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 19:58 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

mij maakt het niet uit, maar ik denk inderdaad dat ik beter weet wat daar op de zuidas overgemaakt wordt dan de weledelgeleerde.

[..]

Hiernieuwd, waarom is de investeringsbalans in Europa sterk negatief, denk je? Want we hebben een primair handelsoverschot wat enkel door China overtroffen wordt.

Ik begrijp dat het cool is om de Russische beer op de knieeen te dwingen - qua beeldvorming.
Maar wat gaat hier mis?
En heb je hier misschien een bron voor? De Balance of Payments (verschil tussen net capital inflow en outflow) steeg de laatste paar jaren.

http://ec.europa.eu/inter(...)t-2013-part-1_en.pdf

pi_147614952
Hey waarom ben ik hier nooit yt-links van 't Testtube kanaal tegengekomen? Wel geinige video's.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2014 20:48:40 ]
pi_147615095
Inmiddels is de Roebel verder gedaald naar 82 roebel/euro ^O^
pi_147615446
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef J.B. het volgende:
ergo, Ukraine is verworden tot een economische opportunistische oorlog :)

Duimpjes omhoog mensen. Niks beter als u krom staat :)
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 20:58:33 #223
230491 Zith
pls tip
pi_147615471
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 20:50 schreef J.B. het volgende:
Jammer dat er geen goede webshops zijn a-la AliExpress om hier voordeel van te doen :P

Al valt er niet zo veel uit Rusland te importeren behalve vrouwen en drank... en die mogen niet :N
pi_147615604
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 20:57 schreef crashbangboom het volgende:

[..]

ergo, Ukraine is verworden tot een economische opportunistische oorlog :)

Duimpjes omhoog mensen. Niks beter als u krom staat :)
Ik sta nog lang niet krom ^O^
pi_147615730
quote:
10s.gif Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik sta nog lang niet krom ^O^
Jawel, heb je alleen nog niet door ;)

Een neger achter je, pas op :P

Dat is keuze die Europa je biedt, wie wil je in je gaatje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')