Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.quote:
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Prive lijkt me zo. Al heb ik werkelijk waar geen idee momenteel.
Had ook eens iemand heir op zuid op het station gezien, ook zo'n bekende kop, ook geen idee. Kwam ik er een uur later achter dat ie van GTST was.
Maar ik denk dat die van gister wel prive was.
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Er zat iemand in de trein bij mij gister, die ik kende.. maar ik geen idee heb waarvan. Best irritant
Ik herken gezichten altijd nog.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik ook een keer, een gozer die me enorm bekend voorkwam. Bleek ik op de basisschool een groep boven hem te hebben gezeten ofzoIk zou niet meer weten bij wie ik allemaal in de klas heb gezeten, maar blijkbaar herken ik ze wel.
Ha! Ik weet lekker alle namen nog wel!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik herken gezichten altijd nog.
Namen vergeet ik altijd.
Nooit van gehoord zelfsquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren Slarioux, geen idee of jullie die nog kennen, tegen. Die werkt sinds gisteren bij mij op kantoor. Hij was net 2 minuten binnen en dan kom je meteen mij tegen. Arme jongen.
Wat nog erger is, iemand die bijvoorbeeld Joris heet, maar het is meer een Henk-type. Dan blijft t echt nooit hangen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst nieuwe onderbuurman ontmoet. Was na twee minuten al z'n naam vergeten. En z'n gezicht. Kan me alleen z'n hond herinneren, dat leidt ook zo af.
Date? Do tell!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:44 schreef Kluts het volgende:
Date werpt zich op als klusjesman.
Hoe lief!
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel zielig jaGelukkig werk je regelmatig thuis
First world problemsquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan deze week niet thuiswerken omdat een externe onder mijn account moet werken.
Bijslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig vrijdag en maandag wel vrij, lang zuipweekend.
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!quote:
Heeft'ie al een sleutel?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, ik ben sinds een paar weken voorzichtig aan t daten. Met n hele leuke vent!
Afgelopen weekend zou hij eigenlijk alleen vrijdag hier zijn, maar ging pas gisterochtend weer weg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |