abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:47:10 #205
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149569588
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:04 schreef barryz het volgende:
Hotel heb ik al een paar maanden geleden geboekt, dat had ik al wel verwacht. Mooi hotel in Greenwich, 20 minuutjes lopen van Greenwich Park.

Wij komen uit Brabant, dus voor ons is Eindhoven (15 minuten) en Weeze (45 minuten) veruit het makkelijkst.
En prijzen om in Londen te komen valt wel mee hoor, voor ongeveer 20 euro heb je al een retour Stansted Express naar Liverpool Street.
Ik weet niet of de prijzen nog zullen dalen. Ik denk het wel, maar je zult wel regelmatig de vluchten in de gaten moeten houden.

Trouwens, heb ook eens zitten kijken voor een treinreis. Maar wat zijn die goddomme duur joh!
Vanaf Antwerpen voor 130 euro of Düsseldorf voor 110 euro zou ik doen (25 tot 27 sept heb ik gekeken en dan heb je keuze uit mooie tijden). Beide op London City dus dan heb je aansluiting op de DLR die je ook naar Greenwich brengt. Vanaf Stansted kun je naar Liverpool Street, dan underground en dan DLR maar dat kost je wel heel veel meer tijd en geld. Dan is je vliegticket al een stuk minder goedkoop, maar nog altijd 100% ryanair in kwaliteit.

Düsseldorf ook voor 100 naar Heathrow maar daar heb je niks aan.
Eindhoven is er dan vanaf 90 en Weeze vanaf 60 op Stansted.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149569590
quote:
Hotel heb ik al een paar maanden geleden geboekt, dat had ik al wel verwacht. Mooi hotel in Greenwich, 20 minuutjes lopen van Greenwich Park.

Wij komen uit Brabant, dus voor ons is Eindhoven (15 minuten) en Weeze (45 minuten) veruit het makkelijkst.
En prijzen om in Londen te komen valt wel mee hoor, voor ongeveer 20 euro heb je al een retour Stansted Express naar Liverpool Street.
Ik weet niet of de prijzen nog zullen dalen. Ik denk het wel, maar je zult wel regelmatig de vluchten in de gaten moeten houden.

Trouwens, heb ook eens zitten kijken voor een treinreis. Maar wat zijn die goddomme duur joh!
Snap ik, vanuit Utrecht - waar wij wonen - is Schiphol dan weer het beste te doen. We vliegen op Luton omdat de bus van Luton naar Londen voor ons hotel stopt (Holiday Inn Swiss Cottage, paar minuten van Finchley Road tube station). Zaterdagochtend nemen we de trein naar Brighton om de twee wedstrijden daar te bezoeken (Zuid Afrika - Japan en USA - Samoa) en nemen we zondagavond het vliegtuig van Gatwick (dichtbij Brighton) naar Schiphol.
pi_149569639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Wat is er zo speciaal aan The Toucan? Is wel mooi gelegen, mijn meetinglocatie voor maandagavond zit ook aan Soho Square :)
Toffe kroeg, kwam er 11 jaar geleden vaak toen ik in Londen woonde. Ging er vaak drinken als we later die nacht in Soho uitgingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 13:49:11 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:49:21 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149569650
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Snap ik, vanuit Utrecht - waar wij wonen - is Schiphol dan weer het beste te doen. We vliegen op Luton omdat de bus van Luton naar Londen voor ons hotel stopt (Holiday Inn Swiss Cottage, paar minuten van Finchley Road tube station). Zaterdagochtend nemen we de trein naar Brighton om de twee wedstrijden daar te bezoeken (Zuid Afrika - Japan en USA - Samoa) en nemen we zondagavond het vliegtuig van Gatwick (dichtbij Brighton) naar Schiphol.
Dit hotel in Brighton is erg gaaf
http://www.artistresidence.co.uk/

Je zult wel al geboekt hebben en zal wel voor zitten... maar het is fantastisch
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149569690
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:49 schreef XL het volgende:

[..]

Ik heb maanden geleden al geboekt, eigenlijk zodra het kon. Het enige wat toen nog enigszins betaalbaar was in Brighton was Jurys Inn vlakbij het station. Prijzen liggen zo bizar hoog dat weekend.
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:52:16 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569734
quote:

Ik vond dat Stansted kuuuuuuuuuuuuuuuut. Sowieso, wat een tyfuslange rij voor de paspoortcontrole. Ik zal ook wel pech hebben gehad omdat ik met 100 vluchten tegelijk aankwam maar ik heb zeker 45 minuten in de rij gestaan.

Overigens ben ik ook een mongool dat ik er pas op het eind achterkwam dat ik blijkbaar een 'e-passport' heb en dus niet tussen alle paupers had hoeven staan, maar dat terzijde. Vervolgens stond ik weer een hele tijd in de rij voor die bus. Niet dat ze een paar extra bussen erin knallen als alle ochtenvluchten aankomen, dus je staat te wachten tot de bus vol is en daarna kun je weer 20 minuten wachten op de volgende bus.

Daarnaast was het superdruk in de stad dus deed de bus er nog eens een half uur langer over. 8.00u sochtends geland op Stansted, was 11.00u op Baker Street. Gódverdomme. Maar heb wel mooi 20 euro uitgespaard door op Stansted te vliegen, moehahahaha. ( :') )
Gourmetten of steengrillen?
pi_149569740
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:49 schreef XL het volgende:

[..]

Is nog wel beschikbaar maar voor minimaal 2 nachten. We zijn maar 1 nacht in Brighton.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:10:36 #212
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149570215
quote:
6s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:52 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Is nog wel beschikbaar maar voor minimaal 2 nachten. We zijn maar 1 nacht in Brighton.
En is het schreeuwend duur, ik zou zo de Swiss Cottage opzeggen om daar te gaan zitten. Swiss Cottage is echt zo'n van der Valk kloon (Marriott Courtyard ofzo toch?) langs de motorway. Je zult er wel vanwege de nabijheid van Wembley zitten. Daar is niks op in te brengen....
pi_149570352
quote:
99s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:10 schreef XL het volgende:

[..]

En is het schreeuwend duur, ik zou zo de Swiss Cottage opzeggen om daar te gaan zitten. Swiss Cottage is echt zo'n van der Valk kloon (Marriott Courtyard ofzo toch?) langs de motorway. Je zult er wel vanwege de nabijheid van Wembley zitten. Daar is niks op in te brengen....
Uh nee. Sowieso zit Holiday Inn Swiss Cottage in Londen en dit hotel in Brighton. Ik zit er niet vanwege de nabijheid tot Wembley maar vanwege de lage prijs en een metroritje van 10 minuten naar Westminster.
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:20:55 #214
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149593521
In maart ga ik naar Londen. Uiteraard ben ik mijn Oystercards kwijt geraakt in de verhuizing (gelukkig waren ze zo goed als leeg) en ik zit nu te twijffelen of ik ze online moet kopen op visitbritain (met activerings en verzendkosten) of dat ik ze gewoon in londen haal. Iemand advies? : D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149593687
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:20 schreef Frag_adder het volgende:
In maart ga ik naar Londen. Uiteraard ben ik mijn Oystercards kwijt geraakt in de verhuizing (gelukkig waren ze zo goed als leeg) en ik zit nu te twijffelen of ik ze online moet kopen op visitbritain (met activerings en verzendkosten) of dat ik ze gewoon in londen haal. Iemand advies? : D
Ik zou er gewoon daar weer een kopen. Je hebt hem van te voren toch niet nodig en het is (blijkbaar) goedkoper. :)

Een vraag over de Stansted express: Is die trein een beetje betrouwbaar en toegankelijk op vrijdagmiddag? (Richting het vliegveld.)
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:45:17 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149593907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon daar weer een kopen. Je hebt hem van te voren toch niet nodig en het is (blijkbaar) goedkoper. :)

Een vraag over de Stansted express: Is die trein een beetje betrouwbaar en toegankelijk op vrijdagmiddag? (Richting het vliegveld.)
Wellicht haal ik ze toch maar daar dan, dankje!

De stansted express, ik ga hem in Maart voor de eerste keer gebruiken, zonder advance tickets vond ik die nooit leuk en was altijd te laat. Heb eigenlijk altijd de bus vanaf liverpool st. gehad :)
pi_149593947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:45 schreef Frag_adder het volgende:

De stansted express, ik ga hem in Maart voor de eerste keer gebruiken, zonder advance tickets vond ik die nooit leuk en was altijd te laat. Heb eigenlijk altijd de bus vanaf liverpool st. gehad :)
Vooral erg prettig dat de kaartjes een hele dag geldig zijn, dat is in Engeland wel eens anders. :P
Ik gok erop dat de trein wat stipter is dan de bus.
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:50:48 #218
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149594010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Vooral erg prettig dat de kaartjes een hele dag geldig zijn, dat is in Engeland wel eens anders. :P
Ik gok erop dat de trein wat stipter is dan de bus.
Ja ik heb het bij de bus altijd erg ruim genomen en Stansted verveel je je dan de pleuris. Deze keer toch maar met net wat minder tijd doen want trein :D wanneer ga je? ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Laatste keer op Stansted gewoon niet op ID gecontroleerd en ticket alleen bij de gate, kon de luchthaven zo oplopen... dat was dan wel weer waardeloos.
pi_149594184
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja ik heb het bij de bus altijd erg ruim genomen en Stansted verveel je je dan de pleuris. Deze keer toch maar met net wat minder tijd doen want trein :D wanneer ga je? ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Laatste keer op Stansted gewoon niet op ID gecontroleerd en ticket alleen bij de gate, kon de luchthaven zo oplopen... dat was dan wel weer waardeloos.
Later dan jij waarschijnlijk, dus aan mij heb je niet zoveel. :P

En in Engeland vinden ze het niet zo interessant wie het land verlaat. Ze zijn meer geïnteresseerd in wie er binnenkomt. :)
pi_149596823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Volgens mij rijdt deze trein ieder kwartier. Ik heb hem anderhalve week geleden 2x genomen (1x op een vrijdagmiddag van het vliegveld > Londen, en 1x op de dinsdagochtend de andere kant op), en beide keren ging dat vlekkeloos.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:01:47 #221
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149596956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:58 schreef Operc het volgende:

En in Engeland vinden ze het niet zo interessant wie het land verlaat. Ze zijn meer geïnteresseerd in wie er binnenkomt. :)
Mensen die vertrekken worden niet geteld idd. Hoeveel mensen 'blijven hangen' hebben ze dus geen idee van. Het is ook bijzonder makkelijk illegaal te zijn in de UK. Daarom zijn er ook zo veel. Best belangrijk deel van de economie ook.
reset
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:08:34 #222
62913 Blik
The one and Only!
pi_149597094
Vraag over Heathrow. moet vanaf Heathrow de tube nemen. Wijst zich dat allemaal vanzelf als je op LHR aankomt? Moet je nog speciale kaartjes kopen of kun je gewoon een dagkaart/single ticket kopen en klaar is Kees?
pi_149597148
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:50 schreef Frag_adder het volgende:
Merk ik steeds vaker op vliegvelden, waar dan ook.
Ik vind de aankomst op vliegvelden wel steeds dramatischer, vorige keer dat ik op Heathrow aankwam en het gore lef had om met m´n Poolse paspoort het land binnen te komen een kwartier aan een kruisverhoor onderworpen. :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_149597162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:08 schreef Blik het volgende:
Vraag over Heathrow. moet vanaf Heathrow de tube nemen. Wijst zich dat allemaal vanzelf als je op LHR aankomt? Moet je nog speciale kaartjes kopen of kun je gewoon een dagkaart/single ticket kopen en klaar is Kees?
Kaart kopen, tube in. Klaar is kees.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 12 februari 2015 @ 12:47:49 #225
62913 Blik
The one and Only!
pi_149598095
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Kaart kopen, tube in. Klaar is kees.
Mooi, kan ook lekker blijven zitten want ik moet eruit op Leicester Square. iPadje mee en boekje lezen denk ik :)
pi_149598808
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Volgens mij rijdt deze trein ieder kwartier. Ik heb hem anderhalve week geleden 2x genomen (1x op een vrijdagmiddag van het vliegveld > Londen, en 1x op de dinsdagochtend de andere kant op), en beide keren ging dat vlekkeloos.
Top, dankjewel. :) Klinkt een stuk sneller/betrouwbaarder dan de bus. :P
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:42:12 #227
62913 Blik
The one and Only!
pi_149599518
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:16 schreef Operc het volgende:

[..]

Top, dankjewel. :) Klinkt een stuk sneller/betrouwbaarder dan de bus. :P
Ja, trein is inderdaad prima en heeft genoeg zitplaatsen ook. Kunt vooraf al online een ticket kopen voor de trein, scheelt significant in de kosten.
pi_149599598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:42 schreef Blik het volgende:

[..]

Ja, trein is inderdaad prima en heeft genoeg zitplaatsen ook. Kunt vooraf al online een ticket kopen voor de trein, scheelt significant in de kosten.
Ik zag het ja. Bedankt. :)
pi_149614338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 12:10 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Merk ik steeds vaker op vliegvelden, waar dan ook.
Ik vind de aankomst op vliegvelden wel steeds dramatischer, vorige keer dat ik op Heathrow aankwam en het gore lef had om met m´n Poolse paspoort het land binnen te komen een kwartier aan een kruisverhoor onderworpen. :')
Mijn ervaringen van en naar Londen afgelopen zomer waren toch wel wat anders... Op Gatwick controleerden ze ook echt nog wel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 februari 2015 @ 12:37:37 #230
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149722824
Vandaag naar Londen, is de six nations al begonnen? Zijn er wedstrijden tot en met woensdag?
pi_149723928
quote:
99s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:37 schreef XL het volgende:
Vandaag naar Londen, is de six nations al begonnen? Zijn er wedstrijden tot en met woensdag?
ja die is begonnen maar de wedstrijden zijn in het weekend
pi_149804337
vrijdag naar Londen *O*

[ Bericht 60% gewijzigd door Memento-Mori op 18-02-2015 21:56:00 ]
pi_149810680
Hi mensen! Ik ga in de meivakantie naar Londen via Amsterdam naar het vliegveld Southend Londen, heeft iemand nog tips hoe ik makkelijk richting het centrum kom? En weet iemand ook nog een handige app met navigatie in Londen ofzo? En dan heb ik nog een vraag! Weet iemand nog iets leuk om heen te gaan ja ik ken Londen Eye etc wel. Maar echt een aanrader (ga overigens naar White Hart Lane)

Alvast bedankt!
pi_149810766
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
Hi mensen! Ik ga in de meivakantie naar Londen via Amsterdam naar het vliegveld Southend Londen, heeft iemand nog tips hoe ik makkelijk richting het centrum kom? En weet iemand ook nog een handige app met navigatie in Londen ofzo? En dan heb ik nog een vraag! Weet iemand nog iets leuk om heen te gaan ja ik ken Londen Eye etc wel. Maar echt een aanrader (ga overigens naar White Hart Lane)

Alvast bedankt!
App CityMapper

Ben je ook gelijk geholpen van hoe je het beste van vliegveld naar centrum komt :Y

App staat alles in inclusief kosten. Ook eventueel van taxi's etc.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_149835060
Weet iemand welke straat dit is in Londen?

pi_149836223
quote:

Alvast bedankt!
Tegenover de uitgang van het vliegveld is een treinstation. Treinen reiden twee keer per uur. Die brengen je in een uurtje naar Liverpool Street. Vanaf daar kun je makkelijk de metro pakken :)
  donderdag 19 februari 2015 @ 19:46:51 #237
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149836561
quote:
Volgens de beschrijving van de video Brick Lane
pi_149836846
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:46 schreef XL het volgende:

[..]

Volgens de beschrijving van de video Brick Lane
oh :') niet op zitten letten..
  donderdag 19 februari 2015 @ 20:16:02 #239
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149837708
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 19:54 schreef andreas612 het volgende:

[..]

oh :') niet op zitten letten..
Als je daar wil gaan fotograferen moet je er rekening meehouden dat het er megadruk is met toeristen.
pi_149841185
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 20:16 schreef XL het volgende:

[..]

Als je daar wil gaan fotograferen moet je er rekening meehouden dat het er megadruk is met toeristen.
yea, ik vond voornamelijk die oude gevels wel vet
  donderdag 19 februari 2015 @ 21:31:50 #241
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149841595
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:23 schreef andreas612 het volgende:

[..]

yea, ik vond voornamelijk die oude gevels wel vet
Daarmee staat london vol
pi_149842571
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:31 schreef XL het volgende:

[..]

Daarmee staat london vol
Ja, alleen is d'r nog wel een verschil tussen oud en architectonisch interessant.
  donderdag 19 februari 2015 @ 22:01:23 #243
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149842944
quote:
7s.gif Op donderdag 19 februari 2015 21:52 schreef andreas612 het volgende:

[..]

Ja, alleen is d'r nog wel een verschil tussen oud en architectonisch interessant.
Dan moet je naar Bermondsey, ten oosten van tower bridge road (zuid kant van de brug).
pi_149843032
quote:
99s.gif Op donderdag 19 februari 2015 22:01 schreef XL het volgende:

[..]

Dan moet je naar Bermondsey, ten oosten van tower bridge road (zuid kant van de brug).
ait, zal eens uitchecken, volgende keer wordt sowieso beetje de 't centrum mijden en de buitenwijken checken
pi_149858238
Vanaf september gaan diverse metrolijnen - Piccadilly, Victoria, Central, Jubilee en Northern - over op 24-hour service in het weekend. Andere lijnen, DLR en Overground volgen later.

Ik zit medio september in een hotel aan de Jubilee line, dus ik hoop dat ik er dan al gebruik van kan maken!

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-31547712
pi_149894593
quote:

Alvast bedankt!
Om nog even terug te komen op mijn vraag. Ik zit vlakbij Tanners Hill dat is een straat in Londen.. als ik dan naar White Hart Lane (stadion van Tottenham) ga dan duurt via de app Citymapper meer dan een uur. Is dit dan ook zo? En ja met de bus.. ik weet alleen niet als dat ook voor de metro geld. Kan iemand mij een beetje duidelijkheid hier in geven?
pi_149894805
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Om nog even terug te komen op mijn vraag. Ik zit vlakbij Tanners Hill dat is een straat in Londen.. als ik dan naar White Hart Lane (stadion van Tottenham) ga dan duurt via de app Citymapper meer dan een uur. Is dit dan ook zo? En ja met de bus.. ik weet alleen niet als dat ook voor de metro geld. Kan iemand mij een beetje duidelijkheid hier in geven?
Ja dit klopt wel ja. Helemaal van zuidoost naar behoorlijk noordelijk. Londen is groot.
pi_149894991
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:57 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Dit is de is de site van het OV in Londen, daar kun je ook de route laten bepalen:

www.tfl.gov.uk
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_149895458
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:11 schreef Felixa het volgende:

[..]

Dit is de is de site van het OV in Londen, daar kun je ook de route laten bepalen:

www.tfl.gov.uk
Grappig bedankt idd. Lopen scheelt soms gewoon 10 minuten en is sneller dat wist ik niet.
  Eindredactie Film & TV / PR zaterdag 21 februari 2015 @ 19:26:24 #250
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_149895494
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja dit klopt wel ja. Helemaal van zuidoost naar behoorlijk noordelijk. Londen is groot.
Ik heb t ook een keer gedaan met de bus, duurde idd lang. Pas aub op voor je spullen trouwens bij Tottenham want t ligt echt in een gajesbuurt
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
  Licht Ontvlambaar zaterdag 21 februari 2015 @ 19:35:55 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_149895830
Net terug en we hebben echt een heerlijke tijd gehad :)

Voor vroegboekers kan ik het Ibis budget Whitechapel absoluut aanraden. Het ligt nog net in zone 1 vlakbij Aldgate East.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_149903771
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 19:26 schreef daan1601 het volgende:

[..]

Ik heb t ook een keer gedaan met de bus, duurde idd lang. Pas aub op voor je spullen trouwens bij Tottenham want t ligt echt in een gajesbuurt
Tja dat heb je ook als je in de Bijlmer loopt.
pi_149911447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

De Bijlmer is een kindvriendelijke familiewijk vergeleken met Tottenham.
pi_149911976
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf september gaan diverse metrolijnen - Piccadilly, Victoria, Central, Jubilee en Northern - over op 24-hour service in het weekend. Andere lijnen, DLR en Overground volgen later.

Ik zit medio september in een hotel aan de Jubilee line, dus ik hoop dat ik er dan al gebruik van kan maken!

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-31547712
O mooi, dat scheelt weer een taxi.
Tap tap tap
  Eindredactie Film & TV / PR zondag 22 februari 2015 @ 10:35:41 #255
414892 crew  daan1601
Filmfreak
pi_149912625
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nou ga maar eens rondlopen bij Seven Sisters, je bent blij als je levend je hotel bereikt.
Maakt ook festivalverslagen:
Pinkpop 2015 2016 2017 2018 2019
Lowlands 2015 2016 2017 2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')