Tja dat heb je ook als je in de Bijlmer loopt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:26 schreef daan1601 het volgende:
[..]
Ik heb t ook een keer gedaan met de bus, duurde idd lang. Pas aub op voor je spullen trouwens bij Tottenham want t ligt echt in een gajesbuurt
De Bijlmer is een kindvriendelijke familiewijk vergeleken met Tottenham.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja dat heb je ook als je in de Bijlmer loopt.
O mooi, dat scheelt weer een taxi.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:00 schreef Nielsch het volgende:
Vanaf september gaan diverse metrolijnen - Piccadilly, Victoria, Central, Jubilee en Northern - over op 24-hour service in het weekend. Andere lijnen, DLR en Overground volgen later.
Ik zit medio september in een hotel aan de Jubilee line, dus ik hoop dat ik er dan al gebruik van kan maken!
http://www.bbc.com/news/uk-england-london-31547712
Nou ga maar eens rondlopen bij Seven Sisters, je bent blij als je levend je hotel bereikt.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kew Gardens is spectaculair! Romantisch ook dus dat komt wel goed, helemaal in de lente.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:43 schreef gothic-blackie het volgende:
Verder als in ieder geval (voor ons) een nieuw ding zal de royal gardens in Kew worden.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 23:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdamquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:07 schreef LintuxCx het volgende:
Treinkaartje kan soms goedkoper zijn als je 't online bestelt en dan uit de automaat trekt. Alhoewel vooral als je dan ook al precies weet in welke trein je gaat zitten, en dat is natuurlijk niet zo waarschijnlijk als je net uit een vliegtuig komt.
(Southend, je vliegt vanaf Eelde?)
Alle vliegvelden binnen 100 mijl worden London genoemd. London-Oxford, London-Cambridge..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef LintuxCx het volgende:
Heu, AMS-SEN bestaat ook al?
(En toch is naar SEN verwijzen als "London Southend" net zoiets als het hebben over Amsterdam Eindhoven Airport.)
Vorig jaar (met school) vlogen we ook van Schiphol naar SEN. Dit keer vliegen we retour (zaterdag-maandag) voor ¤60,- ppquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef LintuxCx het volgende:
Heu, AMS-SEN bestaat ook al?
(En toch is naar SEN verwijzen als "London Southend" net zoiets als het hebben over Amsterdam Eindhoven Airport.)
Zo te zien doet National Express alleen bussen vanuit Southend stad, niet het vliegveld. Heb daar idd ook weinig coaches gezien tot nu toe.
Kijk eens naar Royal National. Scherp geprijsd en bij Russel Square. Binnen tien minuten sta je in hartje centrum.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:01 schreef viezequiche het volgende:
Als je eind juli wilt gaan, wanneer kan je dan het beste een hotel boeken? Ik dacht dat je met vroeg boeken misschien voordelig uit zou zijn, maar ik zie nu alleen maar veredelde hostels (privekamer maar gedeelde badkamer) voor ongeveer 100 euro per nacht. Lijkt me dat dat nogal duur is.
London-Le Havre, London-Calais...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef Individual het volgende:
[..]
Alle vliegvelden binnen 100 mijl worden London genoemd. London-Oxford, London-Cambridge..
Zo snel mogelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:01 schreef viezequiche het volgende:
Als je eind juli wilt gaan, wanneer kan je dan het beste een hotel boeken? Ik dacht dat je met vroeg boeken misschien voordelig uit zou zijn, maar ik zie nu alleen maar veredelde hostels (privekamer maar gedeelde badkamer) voor ongeveer 100 euro per nacht. Lijkt me dat dat nogal duur is.
Ik weet niet of er vliegtuigen bestaan die genoeg brandstof kunnen meenemen voor die afstand..quote:Op woensdag 11 maart 2015 06:45 schreef XL het volgende:
[..]
London-Le Havre, London-Calais...
Zijn er eigenlijk vluchten van bijv Gatwick naar Stansted?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |