Straks op de website of Youtube kijken. Smullen.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, er is blijkbaar n ieder geval niet veel over van 'ik praat er alleen nog maar over als we samen aan tafel zitten'
Snap niet goed waarom ze de herinnering voor het volk niet gewoon als 'mooi' houden in plaats van elkaar zo met pek en veren te blijven besmeuren. Ben trots op het eindresultaat en hou die onderlinge strijd gewoon voor jezelf
Ilse heeft er toch maar één keer iets over gezegd bij Humberto? Of heb ik nog wat uitingen gemist?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:27 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook benieuwd, kennelijk is er toch meer gebeurd en heeft hij al die tijd zijn mond gehouden maar nu Ilse zo met JB loopt te dingesen overal gaat hij toch uit de school klappen![]()
Snap het niet. Kan hij beter niet doen.
Behalve als het ECHT sleeze and dirt is, dan kom maar op
Jij bent niet tevreden over de begeleiding van de The Voice band?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze ziet er idd, naar mijn mening, steeds beter uit. Hopelijk volgende week geen complete live versie (gespeeld door the voice band), maar muziek op tape en zang live.
Dat weten we toch niet, wie weet praat ze slecht over hem 'in het wereldje', tegen collega artiesten, boekingsbureaus, geen idee. Hoeft niet, kan wel. Hij zal een reden hebben dat hij nu ineens wel gaat praten. Maar ik ga niet kijken, want ik heb er geen zin meer anquote:Op woensdag 10 december 2014 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ilse heeft er toch maar één keer iets over gezegd bij Humberto? Of heb ik nog wat uitingen gemist?
Nah, ik had gedacht dat uitgerekend jij likkebaardend voor de tv zou zittenquote:Op woensdag 10 december 2014 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ga niet kijken, want ik heb er geen zin meer an
Oh op die fietsquote:Op woensdag 10 december 2014 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we toch niet, wie weet praat ze slecht over hem 'in het wereldje', tegen collega artiesten, boekingsbureaus, geen idee. Hoeft niet, kan wel. Hij zal een reden hebben dat hij nu ineens wel gaat praten. Maar ik ga niet kijken, want ik heb er geen zin meer an
Wacht maar tot Trijntje met een waardeloos lied komtquote:Op woensdag 10 december 2014 18:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben een beetje ophef-moe merk ik zo aan het eind van het jaar
Nee, wel in Spoorquote:Op woensdag 10 december 2014 18:56 schreef Maanvis het volgende:
heeft trijntje ooit in de playboy gestaan?
Daarom spaar ik mijn ophefenergie nog even één dagjequote:Op woensdag 10 december 2014 18:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wacht maar tot Trijntje met een waardeloos lied komt
Nee, alleen dat hij waarschijnlijk de beerput bij Profiel compleet opentrekt... toch jammerquote:
Wanneer komt dat dan op tv?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, alleen dat hij waarschijnlijk de beerput bij Profiel compleet opentrekt... toch jammer
Van het weekend ergens op Ned1 geloof ikquote:
Jawel, maar het klinkt gewoon anders (niet perse slechter) dan wanneer de muziek op band staatquote:Op woensdag 10 december 2014 18:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij bent niet tevreden over de begeleiding van de The Voice band?
CATS en Never Alone vond ik op het eerste gehoor beide goede radioliedjes maar iets aan de brave kant... het verschil wordt echter gemaakt op het podium: CATS werd briljant gepresenteerd, Never Alone was qua presentatie een drol op het hoofdmenu van een 5-sterrenrestaurantquote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef ato het volgende:
Ik geloof dat er nog heel wat gemixt en gepimpt wordt voor Wenen :-)
Maar ben benieuwd bij eerste indruk en gehoor.
Ik was trouwens wel meteen gecharmeerd van CATS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |