Whadap, brother from another mother!quote:
Oh, ik heb haar pas nog gehoord?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Bronson het volgende:
Goh Anouk hebben we al even niet meer gehoord.
Befteling hihaho schijtlol.quote:
#anoukpromoweekquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Bronson het volgende:
Goh Anouk hebben we al even niet meer gehoord.
Gielquote:
Pijpen op de wc na de Staatquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
WIJ GAAN IN JANUARI NAAR DE STAAT![]()
![]()
![]()
Cadeautje van rubbereend, hoe lief![]()
Wat zou een leuk cadeautjen terug zijn? Help ff
Romanticus.quote:
quote:
Een trileend?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Pas je wel op met wilde eendenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Ik was aan het scrollen en bij de post van Minthy wist ik zeker dat er van jou zoiets zou volgen. Goed om te zien dat ook deze open deur vol enthousiasme is ingetrapt!quote:
kan beter tijdens, dan hoef je die herrie ook niet aan te horenquote:
een opblaasbadje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Starlord > de restquote:
Jawel, maar Parks & Rec > praktisch alles.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Starlord > de rest
Of heb je Guardians of the galaxy niet gezien?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was aan het scrollen en bij de post van Minthy wist ik zeker dat er van jou zoiets zou volgen. Goed om te zien dat ook deze open deur vol enthousiasme is ingetrapt!
Oh ja, heerlijk!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn altijd de zekerheden in het leven die het dragelijk maken
Dat werkt ook niet omdat je dan je voeten afkneltquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
3 paar sokken aan en nog steeds koude voeten
Zittend op urinoirquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk!!![]()
Maar goed, mannen- of vrouwentoilet?
Vrouwentoilet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk!!![]()
Als je suggesties hebt hoor ik ze graag.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet omdat je dan je voeten afknelt
wat vind je van mijn suggestie danquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk!!![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt hoor ik ze graag.
Een stukje gaan lopenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je suggesties hebt hoor ik ze graag.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat doe ik tegen koude handen?
Een stukje gaan lopen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
En wat doe ik tegen koude handen?
Als je achter je computer zit werken. En zo nu en dan een pauze nemenquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe krijg ik dan mijn werk af als ik de hele dag aan het lopen ben?
Staand werken is geen slecht ideequote:Op dinsdag 2 december 2014 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis bestelt een loopband en een hoog bureau.
Prachtig!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat vind je van mijn suggestie dan
Hard genoeg knijpen!!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Prachtig!!![]()
Maar rubbereend is geen pieperd
Gooi de radio uit het raamquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:38 schreef HarveySpecter het volgende:
GVD mijn oordopjes vergeten vandaag. Kan ik de hele dag luisteren naar Sky Radio Christmas wat ze hier op kantoor draaien
hahaha genieten!!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 14:38 schreef HarveySpecter het volgende:
GVD mijn oordopjes vergeten vandaag. Kan ik de hele dag luisteren naar Sky Radio Christmas wat ze hier op kantoor draaien
Deed ie weer de fruitmasjien?quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:14 schreef Pandaplint het volgende:
Rabbering radio spelletjes[ afbeelding ]
Sinterklaas en de Black Keysquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deed ie weer de fruitmasjien?
Topshowquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Sinterklaas en de Black Keys
Sinterklaasliedjes met teksten van Black keys nummers
Postnatale abortus is de enige optiequote:Op dinsdag 2 december 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
http://www.buzzfeed.com/jobarrow/these-people-exist
Hahaquote:Op dinsdag 2 december 2014 14:38 schreef HarveySpecter het volgende:
twitter:SeriousRequest twitterde op dinsdag 02-12-2014 om 15:53:16Het blog van @Coen3fm over zijn #3FM #SR14 reis naar Colombia met het @RodeKruis lees je hier: http://t.co/aBqU7EStGY http://t.co/728FPBTcJ0 reageer retweet
Van Destine?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:21 schreef Sersjee het volgende:
Ik word hier blij van en ik denk dat dat na 400 draaibeurten nog zo is.
Op mijn recentere foto zijn ze er toch wel op vooruit gegaanquote:
Suikerspinhoofdquote:
Godsammequote:
Hoeveel zijn er nu overgebleven?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsamme
Helaas is trouwens Only Seven Left uit elkaar
Die waren ook altijd zo fotogeniek
Jeuhquote:
ohquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeuhy
Maar ik heb niet daarop gestemd
Want meestal stem ik niet op nummers uit hetzelfde kalenderjaar als de lijst waarop ik stem.quote:
haha maar dat is een koffiemok lolquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat deze bestellen als Kerstcadeau
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben we vandaag Roy dondersquote:
Mag ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil geld wedden dat hij Tori Amos met Winter gaat draaien.
en word je aangenomen denk jequote:Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
BAM. Twee perfecte sollicitatiebrieven de deur uit gedaan voor 12u
Was je eerste zin: "altijd al willen samen werken met een Panda? Neem mij aan!"quote:Op woensdag 3 december 2014 12:33 schreef Pandaplint het volgende:
BAM. Twee perfecte sollicitatiebrieven de deur uit gedaan voor 12u
Lekker hoor.quote:
Een panda heeft nooit zin.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was je eerste zin: "altijd al willen samen werken met een Panda? Neem mij aan!"
Saai? bepaald niet het eerste wat in me opkomt.quote:Op woensdag 3 december 2014 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Manmanman. Kan ie nóg een keer dat saaie kapotgedraaide kutnummer ten gehore brengen.
godverquote:Op woensdag 3 december 2014 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben dol op panda-n rijst
Whahahahaha
Laat je de stad een beetje heel?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Groeten uit Eindhoven!
Straks Rosmalen
4x Jett Rebel?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:19 schreef Bronson het volgende:
Verdomme, mijn lunchbox is nog steeds niet voorbij gekomen.
Brilgrapjesquote:
"Dus. Ik zeg het maar."twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 03-12-2014 om 14:46:27Zo meteen vlak voor 15u @3FM een mooie bekendmaking qua een best bekende band die komt spelen in Nederland. Dus. Ik zeg het maar. reageer retweet
Die band gaan we kapotdraaien de komende weken. En kaarten weggeven totdat je er misselijk van wordt. Dus. Ik zeg het maar.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:47 schreef Pino112 het volgende:
"Dus. Ik zeg het maar."twitter:wilbertmutsaers twitterde op woensdag 03-12-2014 om 14:46:27Zo meteen vlak voor 15u @3FM een mooie bekendmaking qua een best bekende band die komt spelen in Nederland. Dus. Ik zeg het maar. reageer retweet
quote:Op woensdag 3 december 2014 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die band gaan we kapotdraaien de komende weken. En kaarten weggeven totdat je er misselijk van wordt. Dus. Ik zeg het maar.
Was getekend,
W. Mutsie
CEO Platenmaatschappij 3FM
Wel veel beter dan Arena.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef rubbereend het volgende:
Mojo duwt dat Ziggodome echt door de strot, alles moet maar daarheen
En het is wel een heel fijne zaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef rubbereend het volgende:
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Bronson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)02/dikke_tetten.html
![]()
dit iddquote:Op woensdag 3 december 2014 15:00 schreef rubbereend het volgende:
Het gonst zelfs!twitter:bartjancune twitterde op woensdag 03-12-2014 om 15:11:54U2 komt naar NL gonst hier over de redactie bij #3FM! Mooi nieuws. 8 & 9 september 2015 in de ZiggoDome: http://t.co/523nbikCr1 #nosop3 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
goed filmpjequote:Op woensdag 3 december 2014 15:01 schreef Bronson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)02/dikke_tetten.html
![]()
Het zit je hoog hequote:Op woensdag 3 december 2014 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
"3FM Presents U2".![]()
![]()
Bal. Rond.
/Piño.
quote:Toegangsprijzen
¤ 265 (Red Zone)
¤ 65 (Rang 1 staanplaats)
¤ 170 (Rang 2 zit)
¤ 95 (Rang 3 zit)
¤ 65 (Rang 4 zit) (¤30 Rang 5 zit)
Is rang 5 de plee ofzo het is zo goedkoop...quote:
waarschijnlijk word je in een geluidsdichte ruimte achter een paal gezet....quote:Op woensdag 3 december 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is rang 5 de plee ofzo het is zo goedkoop...
Metallica is 100 keer goedkoper en 1000 keer beterquote:
6 jaar geleden in de Arena was het nog 55 euro geloof ik. En zitplaatsen waren vanaf 35 dacht ik.quote:
maar dan kan je er ook niks van verstaan door dat geluid daarquote:Op woensdag 3 december 2014 16:47 schreef alors het volgende:
[..]
6 jaar geleden in de Arena was het nog 55 euro geloof ik. En zitplaatsen waren vanaf 35 dacht ik.
voor 2.65euro naar Metallica??? wauw!quote:Op woensdag 3 december 2014 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Metallica is 100 keer goedkoper en 1000 keer beter
Goedkope prijs voor een pijpbeurtquote:Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef rubbereend het volgende:
ik ga lekker in januari naar de Staat voor 17 euro. Nouja twee keer 17 euro
daarvoor moet ik Minthy meenemen naar een musicalquote:Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goedkope prijs voor een pijpbeurt![]()
Owh fok, nu verklap ik het
Southpark.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor moet ik Minthy meenemen naar een musical
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een mu-suck-al in dat gevalquote:Op woensdag 3 december 2014 16:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarvoor moet ik Minthy meenemen naar een musical
dan weet Eend iig zeker dat Eendje staatquote:Op woensdag 3 december 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
die sig van jou kan echt niet meer hoor!quote:
Maar ik heb niets anders leuks om te melden daarquote:Op woensdag 3 december 2014 17:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die sig van jou kan echt niet meer hoor!
ik ook niet...daarom heb ik er een stukje songtekst neergezetquote:Op woensdag 3 december 2014 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik heb niets anders leuks om te melden daar
💩😴quote:Op donderdag 4 december 2014 08:28 schreef Pino112 het volgende:
Volgende week is het zover:
http://www.skyradio.nl/playlists/sky-radio-christmas/08
GENOT
We kunnen je figuurtjes van je mobiel niet zien.quote:
Pure aidsquote:Op donderdag 4 december 2014 08:28 schreef Pino112 het volgende:
Volgende week is het zover:
http://www.skyradio.nl/playlists/sky-radio-christmas/08
GENOT
Jij niet, iddquote:Op donderdag 4 december 2014 08:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We kunnen je figuurtjes van je mobiel niet zien.
Mis je het?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Spanje-Paul.En EW is alweer bijna een jaar weg.
Het was een wijs besluit dat ze gingen stoppen, het was al jaren over het hoogtepunt heen. Maar wat ervoor terug is gekomen is een belachelijk, nietszeggend programma. Sindsdien 'mis' ik pas het gekeet op de vrijdagavond.quote:
Hese stemmenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:45 schreef Sersjee het volgende:
Zo hard meegezongen dat m'n stem begint te piepen... Lekker is dat.
Niks mis met dit nummer van U2quote:
Ik had het over Dotanquote:Op donderdag 4 december 2014 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis met dit nummer van U2
Desire
Dit is de presale winstkans, op het eind hebben ze ook nog een keer kaarten uiteraard.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
Beginnen ze nu al met die U2 onzin? Wanneer was dat concert ook alweer?
Over 10 maanden.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
Beginnen ze nu al met die U2 onzin? Wanneer was dat concert ook alweer?
quote:
Ik ben bang dat hier een generatiekloof zitquote:
dat zou best eens kunnenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik ben bang dat hier een generatiekloof zit
Ik was 16 toen dit uitkwam. M'n puberbrein vond dit hi-la-risch en nu kan ik er eens per jaar onbedaarlijk hard om lachen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Aan welke kant sta jij?quote:
Ik vind Living Doll leuker.quote:
mwahquote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer blijft 100x beter dan z'n tweede single.
nog maar 2 weekjes dan is t weer zo verquote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Living Doll leuker.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allebei mooiquote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer blijft 100x beter dan z'n tweede single.
Aan de schijtlol kant. Ik denk dat ik te jong ben.quote:
Zin in.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog maar 2 weekjes dan is t weer zo ver
Useless manquote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nog maar 2 weekjes dan is t weer zo ver
Ik ben van de oudere generatie maar ik vind er ook geen kut aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
daar is Minty ook weer.quote:
Ach... wat is jong...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aan de schijtlol kant. Ik denk dat ik te jong ben.
Je komt wel op het juiste moment binnenquote:
Ik kan pas vanmiddag weer luisteren, mits de juiste collega werkt.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je komt wel op het juiste moment binnen
Dit! LB2 dus, maar die verliest toch...quote:
twitter:au_tom_otive twitterde op donderdag 04-12-2014 om 12:08:16Here is Bond's new car - the @astonmartin DB10. Wowzer! #Bond24 #Spectre http://t.co/AMG6rUGy3V reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |