Dit jaquote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Ga gewoon daten, dan zie je vanzelf wel of het wat kan worden of niet.
Maar niet zo wanhopig doen, daar houdt niemand van.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo ben je radeloos? Ze heeft het duidelijk voor jou uitgemaakt. Eerst zeg jij dat je haar leuk vindt, zij zegt dat het wederzijds is en niet veel later is het uit met haar vriend. Dus inderdaad gewoon vaker afspreken. Ik zou haar bij de volgende date gewoon zoenen trouwens.
Op zich... wel.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:04 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Waarom?
Dit klinkt niet heel raar toch?
Omdat TS radeloos is natuurlijk, snap dat dan!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Waarom verklaar je de liefde aan een meisje met een vriend...
Gewoon blijven whappen, en dan komt het vanzelf wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Bluntsan het volgende:
Hallo allemaal,
Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar. Ze had eerst een vriend, maar is vorige week uitgegaan. Zij heeft het zelf uitgemaakt omdat ze hem niet meer leuk leuk vond. Ik heb haar ong. een maand geleden toegegeven dat ik haar heel leuk vond. Ze antwoordde daarop dat ze mij ook leuk vond. Alleen toen had ze nog een vriend. Nu is het uit dus maak kans!
De laatste tijd whappen we veel met elkaar en we hebben vandaag zelfs afgesproken in de stad. Het was allemaal erg gezellig en mijn gevoelens worden steeds groter.
Nu is natuurlijk de vraag: hoe pak ik dit aan? Want het is natuurlijk net uit dus dan moet ik niet te snel gaan, snap je. Maar ik vind haar zo leuk.
Help me a.u.b.!
Groeten radeloze jongen (19)
Ditquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef .sfinx het volgende:
Zou maar uitkijken, je gaat gebruikt worden als rebound.
Niet benaderen waar haar exvriend bij is, sommigen verkopen een stomp tussen je ogenquote:Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef Bluntsan het volgende:
Thnx voor de tips. Ik ga zeker wat vaker met haar daten. Ze kent mij goed, we zitten bij elkaar in de klas. Maar het probleem is gwn dat het net uit is met haar vriend. Ik weet niet helemaal goed hoe ik zoiets moet benaderen.
Wat een onzin en wat een slecht advies. Je moet juist je interesse laten blijken. Als je te lang wacht komt ze zo een ander tegen, en ja, dan krijg je wel die reactie.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef vervoerder23 het volgende:
TS, laat niet merken hoe graag je haar eigenlijk wilt. Anders eindig je waarschijnlijk met de ze zin: Ik vind je wel leuk maar niet op die manier.
Waarschijnlijk is dat moeilijk voor je maar 9/10 keer wanneer de man oprechte interesse heeft eindigt dat zo. succes!
Neuk haar gewoon!!quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Bluntsan het volgende:
Hallo allemaal,
Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar. Ze had eerst een vriend, maar is vorige week uitgegaan. Zij heeft het zelf uitgemaakt omdat ze hem niet meer leuk leuk vond. Ik heb haar ong. een maand geleden toegegeven dat ik haar heel leuk vond. Ze antwoordde daarop dat ze mij ook leuk vond. Alleen toen had ze nog een vriend. Nu is het uit dus maak kans!
De laatste tijd whappen we veel met elkaar en we hebben vandaag zelfs afgesproken in de stad. Het was allemaal erg gezellig en mijn gevoelens worden steeds groter.
Nu is natuurlijk de vraag: hoe pak ik dit aan? Want het is natuurlijk net uit dus dan moet ik niet te snel gaan, snap je. Maar ik vind haar zo leuk.
Help me a.u.b.!
Groeten radeloze jongen (19)
Je hebt niet goed gelezen, hij moet wel blijk geven van zijn intenties maar niet te graag willen. Anders is het voor haar niet uitdagend en loopt ze hoogstwaarschijnlijk weg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:12 schreef Papiervis het volgende:
Jullie vinden elkaar leuk, hebben veel contact en zelfs al afgesproken. Ik snap niet hoe je in deze situatie radeloos kan zijn.
[..]
Wat een onzin en wat een slecht advies. Je moet juist je interesse laten blijken. Als je te lang wacht komt ze zo een ander tegen, en ja, dan krijg je wel die reactie.
quote:Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef vervoerder23 het volgende:
TS, laat niet merken hoe graag je haar eigenlijk wilt. Anders eindig je waarschijnlijk met de ze zin: Ik vind je wel leuk maar niet op die manier.
Waarschijnlijk is dat moeilijk voor je maar 9/10 keer wanneer de man oprechte interesse heeft eindigt dat zo. succes!
Je moet gewoon niet dat soort spelletjes spelen. Daar schiet geen van beiden wat mee op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen, hij moet wel blijk geven van zijn intenties maar niet te graag willen. Anders is het voor haar niet uitdagend en loopt ze hoogstwaarschijnlijk weg.
Hij schiet er ook niets mee op als ze met iemand anders wegloopt omdat hij te gretig wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Papiervis het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet dat soort spelletjes spelen. Daar schiet geen van beiden wat mee op.
Kun je wel. Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Bluntsan het volgende:
Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |