abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147264848
Hallo allemaal,

Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar. Ze had eerst een vriend, maar is vorige week uitgegaan. Zij heeft het zelf uitgemaakt omdat ze hem niet meer leuk leuk vond. Ik heb haar ong. een maand geleden toegegeven dat ik haar heel leuk vond. Ze antwoordde daarop dat ze mij ook leuk vond. Alleen toen had ze nog een vriend. Nu is het uit dus maak kans!
De laatste tijd whappen we veel met elkaar en we hebben vandaag zelfs afgesproken in de stad. Het was allemaal erg gezellig en mijn gevoelens worden steeds groter.
Nu is natuurlijk de vraag: hoe pak ik dit aan? Want het is natuurlijk net uit dus dan moet ik niet te snel gaan, snap je. Maar ik vind haar zo leuk.

Help me a.u.b.!

Groeten radeloze jongen (19)
  woensdag 3 december 2014 @ 22:50:43 #2
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147264929
Ze zoekt nu juist naar een rebound.
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_147264931
Vaker op date gaan

Niet de bios want dan praat je 2u lang niet met elkaar

Groetjes
Wolfje
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 3 december 2014 @ 22:51:34 #4
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147264957
Ga gewoon daten, dan zie je vanzelf wel of het wat kan worden of niet.

Maar niet zo wanhopig doen, daar houdt niemand van.
pi_147265062
Thnx voor de tips. Ik ga zeker wat vaker met haar daten. Ze kent mij goed, we zitten bij elkaar in de klas. Maar het probleem is gwn dat het net uit is met haar vriend. Ik weet niet helemaal goed hoe ik zoiets moet benaderen.
pi_147265194
quote:
7s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef CherryOnTop het volgende:
Ga gewoon daten, dan zie je vanzelf wel of het wat kan worden of niet.

Maar niet zo wanhopig doen, daar houdt niemand van.
Dit ja

En de bios is apenaids inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_147265836
Hoezo ben je radeloos? Ze heeft het duidelijk voor jou uitgemaakt. Eerst zeg jij dat je haar leuk vindt, zij zegt dat het wederzijds is en niet veel later is het uit met haar vriend. Dus inderdaad gewoon vaker afspreken. Ik zou haar bij de volgende date gewoon zoenen trouwens.
pi_147266329
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo ben je radeloos? Ze heeft het duidelijk voor jou uitgemaakt. Eerst zeg jij dat je haar leuk vindt, zij zegt dat het wederzijds is en niet veel later is het uit met haar vriend. Dus inderdaad gewoon vaker afspreken. Ik zou haar bij de volgende date gewoon zoenen trouwens.
:')
pi_147267209
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef Jelia het volgende:

[..]

:')
Waarom :') ?
Dit klinkt niet heel raar toch?
pi_147267270
Dat soort wijven vind ik dus helemaal niets he...beetje skippen tussen piemels. Niet te vertrouwen want over 2 jaar ben jij het die ze verlaat.
pi_147267332
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:04 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Waarom :') ?
Dit klinkt niet heel raar toch?
Op zich... wel.
  donderdag 4 december 2014 @ 00:19:17 #12
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_147267578
Waarom verklaar je de liefde aan een meisje met een vriend...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_147267706
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:09 schreef Jelia het volgende:

[..]

Op zich... wel.
Vertel.
pi_147268833
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Waarom verklaar je de liefde aan een meisje met een vriend...
Omdat TS radeloos is natuurlijk, snap dat dan!
Je suis Charlie Sheen
pi_147270933
TS, laat niet merken hoe graag je haar eigenlijk wilt. Anders eindig je waarschijnlijk met de ze zin: Ik vind je wel leuk maar niet op die manier.

Waarschijnlijk is dat moeilijk voor je maar 9/10 keer wanneer de man oprechte interesse heeft eindigt dat zo. succes!
pi_147270959
quote:
4s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:48 schreef Bluntsan het volgende:
Hallo allemaal,

Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar. Ze had eerst een vriend, maar is vorige week uitgegaan. Zij heeft het zelf uitgemaakt omdat ze hem niet meer leuk leuk vond. Ik heb haar ong. een maand geleden toegegeven dat ik haar heel leuk vond. Ze antwoordde daarop dat ze mij ook leuk vond. Alleen toen had ze nog een vriend. Nu is het uit dus maak kans!
De laatste tijd whappen we veel met elkaar en we hebben vandaag zelfs afgesproken in de stad. Het was allemaal erg gezellig en mijn gevoelens worden steeds groter.
Nu is natuurlijk de vraag: hoe pak ik dit aan? Want het is natuurlijk net uit dus dan moet ik niet te snel gaan, snap je. Maar ik vind haar zo leuk.

Help me a.u.b.!

Gewoon blijven whappen, en dan komt het vanzelf wel.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_147272048
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 00:09 schreef Jelia het volgende:

[..]

Op zich... wel.
Goed beargumenteerd. :')
pi_147313009
Zou maar uitkijken, je gaat gebruikt worden als rebound.
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_147313364
Ga wat leuks doen samen, leer elkaar kennen, en ga niet praten over haar vorige relatie of jullie beginnende relatie. Als zij erover begint, luister aandachtig en schuif naar een ander onderwerp zodra je kan.
pi_147314086
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef .sfinx het volgende:
Zou maar uitkijken, je gaat gebruikt worden als rebound.
Dit
pi_147315450
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 22:54 schreef Bluntsan het volgende:
Thnx voor de tips. Ik ga zeker wat vaker met haar daten. Ze kent mij goed, we zitten bij elkaar in de klas. Maar het probleem is gwn dat het net uit is met haar vriend. Ik weet niet helemaal goed hoe ik zoiets moet benaderen.
Niet benaderen waar haar exvriend bij is, sommigen verkopen een stomp tussen je ogen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147329577
Jullie vinden elkaar leuk, hebben veel contact en zelfs al afgesproken. Ik snap niet hoe je in deze situatie radeloos kan zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef vervoerder23 het volgende:
TS, laat niet merken hoe graag je haar eigenlijk wilt. Anders eindig je waarschijnlijk met de ze zin: Ik vind je wel leuk maar niet op die manier.

Waarschijnlijk is dat moeilijk voor je maar 9/10 keer wanneer de man oprechte interesse heeft eindigt dat zo. succes!
Wat een onzin en wat een slecht advies. Je moet juist je interesse laten blijken. Als je te lang wacht komt ze zo een ander tegen, en ja, dan krijg je wel die reactie.
pi_147331557
quote:
Hallo allemaal,

Help me a.u.b.!

Neuk haar gewoon!!

maar besef wel: ze is een slet en zal dit ook een keer bij jou flikken...
pi_147335057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 12:12 schreef Papiervis het volgende:
Jullie vinden elkaar leuk, hebben veel contact en zelfs al afgesproken. Ik snap niet hoe je in deze situatie radeloos kan zijn.

[..]

Wat een onzin en wat een slecht advies. Je moet juist je interesse laten blijken. Als je te lang wacht komt ze zo een ander tegen, en ja, dan krijg je wel die reactie.
Je hebt niet goed gelezen, hij moet wel blijk geven van zijn intenties maar niet te graag willen. Anders is het voor haar niet uitdagend en loopt ze hoogstwaarschijnlijk weg.
pi_147336337
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 08:56 schreef vervoerder23 het volgende:

;(
pi_147344994
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Je hebt niet goed gelezen, hij moet wel blijk geven van zijn intenties maar niet te graag willen. Anders is het voor haar niet uitdagend en loopt ze hoogstwaarschijnlijk weg.
Je moet gewoon niet dat soort spelletjes spelen. Daar schiet geen van beiden wat mee op.
pi_147355378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Papiervis het volgende:

[..]

Je moet gewoon niet dat soort spelletjes spelen. Daar schiet geen van beiden wat mee op.
Hij schiet er ook niets mee op als ze met iemand anders wegloopt omdat hij te gretig was
  zondag 7 december 2014 @ 12:26:24 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147355818
quote:
Er is een meisje waar ik ontzettend verliefd op ben. Echt ik kan niet zonder haar.
Kun je wel. Stel je niet zo aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')