Whadap, brother from another mother!quote:
Oh, ik heb haar pas nog gehoord?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Bronson het volgende:
Goh Anouk hebben we al even niet meer gehoord.
Befteling hihaho schijtlol.quote:
#anoukpromoweekquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:06 schreef Bronson het volgende:
Goh Anouk hebben we al even niet meer gehoord.
Gielquote:
Pijpen op de wc na de Staatquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
WIJ GAAN IN JANUARI NAAR DE STAAT![]()
![]()
![]()
Cadeautje van rubbereend, hoe lief![]()
Wat zou een leuk cadeautjen terug zijn? Help ff
Romanticus.quote:
quote:
Een trileend?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Pas je wel op met wilde eendenquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Ik was aan het scrollen en bij de post van Minthy wist ik zeker dat er van jou zoiets zou volgen. Goed om te zien dat ook deze open deur vol enthousiasme is ingetrapt!quote:
kan beter tijdens, dan hoef je die herrie ook niet aan te horenquote:
een opblaasbadje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:20 schreef minthy het volgende:
![]()
![]()
Starlord > de restquote:
Jawel, maar Parks & Rec > praktisch alles.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Starlord > de rest
Of heb je Guardians of the galaxy niet gezien?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was aan het scrollen en bij de post van Minthy wist ik zeker dat er van jou zoiets zou volgen. Goed om te zien dat ook deze open deur vol enthousiasme is ingetrapt!
Oh ja, heerlijk!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn altijd de zekerheden in het leven die het dragelijk maken
Dat werkt ook niet omdat je dan je voeten afkneltquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
3 paar sokken aan en nog steeds koude voeten
Zittend op urinoirquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk!!![]()
Maar goed, mannen- of vrouwentoilet?
Vrouwentoilet natuurlijkquote:Op dinsdag 2 december 2014 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk!!![]()
Maar goed, mannen- of vrouwentoilet?
Als je suggesties hebt hoor ik ze graag.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat werkt ook niet omdat je dan je voeten afknelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |