Gelukt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef sig000 het volgende:
Poe poe wat een gedoe.
Nu nog een OP verzinnen.
kheb de hele nacht niet geslapenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is kut. Wel in bed gelegen of rond lopen spoken tussen WC en bank ofzo?
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon keurig naar bed gegaan, liggen draaien, woelen, weer eruit, warme douche genomen
uiteindelijk maar alle leden die nog niet betaald hebben aangemaand, een mens moet toch wat!
Zo maar weer proberen te slapen, die oogjes moeten toch moe zijn
Het moet maar zo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maakte me al zorgen dat je gisteravond niet gemeld had dat je ging slapen.
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:51 schreef just me het volgende:
misschien toch vannacht ¤ 25.000,-- binnengehaald, dat red ik niet elke nacht
Tis wel een schot voor open doelquote:Op dinsdag 2 december 2014 06:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben nog niet wakker genoeg om hier een goede grap over te kunnen maken.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar van af was, die leden admin ....
Slapen op koffie ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:01 schreef just me het volgende:
[..]
Tis wel een schot voor open doel
ik ga koffie nemen en dan eventjes de oogjes dicht
[..]dit blijf ik doen, ik ben gestopt het het secretariaat
Ah ok, begint aan kopje 3quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:17 schreef just me het volgende:
Nou ja, als niets helpt dan helpt iets misschien dat bij normale mensen niet helpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Verkeerd gedachtquote:Op maandag 1 december 2014 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je! Toch niemand die het opvalt nu je met je andere ava post.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:47 schreef sacha het volgende:
taart gebakken met AapNice, maar moet ie niet naar school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[Aapmodus aan] school is stom, ze zijn zo domquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice, maar moet ie niet naar school?
Donkerblauw, tegen 40+'ers die zich nog kinderlijker gedragen dan 20-'ers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
Hoef ik ig niet meer te vragen waarom je zo'n apart kleurtje hebt, want dat weet ik ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |