ja graag seizoen 3quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef Copycat het volgende:
Ze slaan een modderfiguur!
Of is ook dat een protest tegen de exit van Isabella?
Anyhood, net de laatste afl. van Peaky Blinders gekeken. Kom maar op met het derde seizoen.
Ik dacht wel even het laaste van Thomas te hebben gezien.quote:
dat was even spannend jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht wel even het laaste van Thomas te hebben gezien.
oohwquote:
Echt rijden! wooohoooo, dat is cool!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Suprise af. En hij kan echt rijden.
Nu het gedicht nog.
quote:
Na het zien van de trailer meer dan benieuwd, dit doet met denken aan Shogunquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Godsamme nou! Wat een boos halfje.
Volgende week of zo start Marco Polo. Benieuwd naar.
Ik ben niet verder gekomen dan dat ze na een heel seizoen in die fuck gevangenis nog steeds in die fuck gevangenis zaten. En dat hele seizoen keek ik eigenlijk alleen omdat ik Darryl Dixon tof vond. De rest van de karakters zag ik het liefste wreed afgeslacht door zombies.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
Vanavond nog even de laatste van The Walking Dead doorgespoeld. Ik stop ermee, het boeit gewoon voor geen meter meer.
Dat seizoen nekte mij eigenlijk ook al hoor, man toen heb ik al gespoeld zo nu en dan, zo traag allemaal.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet verder gekomen dan dat ze na een heel seizoen in die fuck gevangenis nog steeds in die fuck gevangenis zaten. En dat hele seizoen keek ik eigenlijk alleen omdat ik Darryl Dixon tof vond. De rest van de karakters zag ik het liefste wreed afgeslacht door zombies.
anjin sanquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Na het zien van de trailer meer dan benieuwd, dit doet met denken aan Shogun
Shogun! Dat is jeugdsentiment!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:23 schreef Jian het volgende:
Na het zien van de trailer meer dan benieuwd, dit doet met denken aan Shogun
haiquote:
Ik heb hem een jaar of 4 geleden nog eens gezien, ik dacht nog wellicht valt het nu tegen, maar nee hoor nog steeds helemaal topquote:
Ik moet bekennen dat ik me er nog weinig concreet van kan herinneren. Maar het sfeertje staat me nog goed bij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
Ik heb hem een jaar of 4 geleden nog eens gezien, ik dacht nog wellicht valt het nu tegen, maar nee hoor nog steeds helemaal top
UTO / [COS #5368] Zzzzz...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus ik moet normaal doen?????, als een domme kutmuts mij beledigt dat ik Schültenbrau drink????
Dat mens moet normaal doen, AH Basic is 6 cent duurder, dus ik drink bier met klasse en niet van die goedkope prut!!!
klopt tand des tijds goed doorstaan en dat zegt wat voor een serie uit die tijdquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb hem een jaar of 4 geleden nog eens gezien, ik dacht nog wellicht valt het nu tegen, maar nee hoor nog steeds helemaal top
gezellig ja...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg ineens de hele tyfus-mongolen-bende van de Sc (tyfusmongaool mag, want Cc, mag dat ook) over me heen?
Kom ik een keer gezellig in de SC en dan krijg je dit....
nee dit meen je nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg ineens de hele tyfus-mongolen-bende van de Sc (tyfusmongaool mag, want Cc, mag dat ook) over me heen?
Ik heb hem voor het eerst gezien op video toen ik een jaar of 15 was geloof ik en toen was ik er erg van onder de indruk weet ik nog en toen dus zoals ik al zei een jaar of 4 geleden nog eens en ik vond hem nog steeds geweldig. En ik proef uit die trailer van Marco Polo in elk geval een beetje dat sfeertje dus ik ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt tand des tijds goed doorstaan en dat zegt wat voor een serie uit die tijd
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hou gewoon je bek LS en ga lekker pitten, dan kan je morgen waarschijnlijk nog gewoon posten ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kijk ook even in COS, daar begon hij.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Persoonlijke aanvallen genote en verwijderd. Ik laat het verder aan de FA hoe en wat. Maar het is wel klaar hier nu.
mijn moeder was fan van die show dus ik heb hem meerdere keren gezien. Dus ik ga marco polo zeker checken n aanbevelequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb hem voor het eerst gezien op video toen ik een jaar of 15 was geloof ik en toen was ik er erg van onder de indruk weet ik nog en toen dus zoals ik al zei een jaar of 4 geleden nog eens en ik vond hem nog steeds geweldig. En ik proef uit die trailer van Marco Polo in elk geval een beetje dat sfeertje dus ik ben zeer benieuwd.
Niet dat ik weet, wel die film Mongol natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Copycat het volgende:
Bestaat er eigenlijk een goede serie over Dzjengis Khan?
Ken ik niet. Aanrader?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:45 schreef Jian het volgende:
Niet dat ik weet, wel die film Mongol natuurlijk.
ik dacht dat er een in de maak was.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef Copycat het volgende:
Bestaat er eigenlijk een goede serie over Dzjengis Khan?
Ik vond het een hele aparte film. Wel van genotenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken ik niet. Aanrader?
De geschiedenis van Dzjengis Khan is wel de moeite waard, vind ik.
Het is gewoon, ja uh... ik kan het emotioneel nog niet helemaal aan.quote:
ga even ergens anders heen wil je?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is gewoon, ja uh... ik kan het emotioneel nog niet helemaal aan.
Ik kom in het wespennest en ... ja . uhhhh mensen schelden me hier uit...
Tja, uhhh dan ga ik terugschelden... pfffffffffffff
Maar ik dacht meer aan een deal....
Dat LS met de SC weer door één deur kon.....
Blitzkriegen met Dzjengisquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken ik niet. Aanrader?
De geschiedenis van Dzjengis Khan is wel de moeite waard, vind ik.
ja en je begon natuurlijk niet uit het niets te schelden in de cos..quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is gewoon, ja uh... ik kan het emotioneel nog niet helemaal aan.
Ik kom in het wespennest en ... ja . uhhhh mensen schelden me hier uit...
Tja, uhhh dan ga ik terugschelden... pfffffffffffff
Maar ik dacht meer aan een deal....
Dat LS met de SC weer door één deur kon.....
Ik kan dat echt nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen woord voor mijn gedicht geschreven he?
begin met bestequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
En ondertussen heb ik nog geen woord voor mijn gedicht geschreven he?
Kom eens met een link, waar ik begon met schelden, voordat iemand mij aanviel....quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en je begon natuurlijk niet uit het niets te schelden in de cos..
Ik kan het wel, maar ik moet er eerst 'in' zitten. En daar gaat het mis.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan dat echt nietaltijd van die clichézinnen
Nee, want in de COS is dit off-topic en dat mag daar niet.quote:
Ja, als je eenmaal bezig bentquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik moet er eerst 'in' zitten. En daar gaat het mis.
ga lekker door ja. Zorg er maar voor dat je bans steeds langer duren. We zullen je missenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Users zijn vaak hypocriet
Een grote bek
Maar met een weerwoord zie je ze niet
Ze beginnen iets te roepen
En dan komt die lek
Ze zijn te dom om te poepen
En zetten zichzelf voor gek.
Dat deed je mooi.quote:
Huh???quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga lekker door ja. Zorg er maar voor dat je bans steeds langer duren. We zullen je missen
Binnenkort feestje bij Liesje?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:59 schreef isax het volgende:
Dat je met je 34 jaar al een hele dame bent
feestjequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerder dit jaar jarig wasMaar anders dus binnenkort feestje
Lies is al jarig geweest. Samen met Joeziquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eerder dit jaar jarig wasMaar anders dus binnenkort feestje
Die post van je is weg of geëdit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom eens met een link, waar ik begon met schelden, voordat iemand mij aanviel....
liesje and joezi sitting in a treequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lies is al jarig geweest. Samen met Joezi
Daar kan ik nog steeds niks mee. Mijn brein wil daar gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zeg ik natuurlijk voormalig ChoBrain.....
waren dat dgk tijdperk users?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan zeg ik natuurlijk voormalig ChoBrain.....
Lampie, choco en braindead...quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:17 schreef isax het volgende:
[..]
waren dat dgk tijdperk users?
of die twee van bb tijdperk die getrouwt zijn ezno
ik probeer die gast sowieso best wel te verdringenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan me uitstekend voorstellen dat je het verdrongen hebt.
Ah, een zogenaamde uitvreterquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
ik heel links, hij heel rechts.
het gaat gewoon niet samen
nou ja ik wilde je niet beledigen hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
Isa.![]()
Ik ben 35.
Maar wel klaar met het cadeautje en gedicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |