SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Wilco zenderkamer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Jah.quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef AnneLo het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig vanavond.![]()
Toen zat ze jankend op de bankquote:Op maandag 1 december 2014 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, heel beddengate was best boeiend hoor.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef danilel het volgende:
[..]
een grote leegte....MAAR, morgen weer make-up les
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen![]()
![]()
Lekker met je hernia in een doorgezakt bed op het randje liggen.
Morgen de dokter maar weer bellen voor medicinale wiet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik hoop jeukpoederquote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Volgens mij was dat de camouflage cremequote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
trollen hebben niks meer te trollenquote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef AnneLo het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig vanavond.![]()
![]()
ja maar welke? En waarquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de camouflage creme![]()
Kun je me het morgen mooi vertellen, als je het niet erg vindt heb ik morgen niet zo veel zin in make-up les.quote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen![]()
![]()
Ja, echt opvallend hèquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
trollen hebben niks meer te trollen
Die zullen Isa nu ook wel missen.![]()
![]()
![]()
![]()
1 puisten aanstippenquote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
6 nog een keer puisten aanstippen
7 weer andere poederOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de camouflage creme
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik had eigenlijk gehoopt op een filmpje..... Moet morgenvroeg werken...ach ja, als ze samen met lau en lot opstaat, red ik het misschienquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Kun je me het morgen mooi vertellen, als je het niet erg vindt heb ik morgen niet zo veel zin in make-up les.![]()
Joey met zijn kleine zusje nog aan het praten, is Laura B maar naar bed gegaan?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Die komen wel terug als iemand anders populair dreigt te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
trollen hebben niks meer te trollen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dank, dank, nu weet ik het weerquote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
1 puisten aanstippen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
6 nog een keer puisten aanstippen
7 weer andere poeder![]()
Sla je slag Gnoomi ,..... maak werk van Joey
*en nu word ik weer van 1 afgeknald*
My age is very
Inappropriate