SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL nieuwe kandidaten en nominatie:SPOILER: POLL nieuwe kandidaten/NominatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
Wilco zenderkamer.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Jah.quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef AnneLo het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig vanavond.![]()
Toen zat ze jankend op de bankquote:Op maandag 1 december 2014 23:38 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, heel beddengate was best boeiend hoor.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Op maandag 1 december 2014 23:36 schreef danilel het volgende:
[..]
een grote leegte....MAAR, morgen weer make-up les
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen![]()
![]()
Lekker met je hernia in een doorgezakt bed op het randje liggen.
Morgen de dokter maar weer bellen voor medicinale wiet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ik hoop jeukpoederquote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgenAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Volgens mij was dat de camouflage cremequote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
trollen hebben niks meer te trollenquote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef AnneLo het volgende:
![]()
ja maar welke? En waarquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de camouflage creme![]()
Kun je me het morgen mooi vertellen, als je het niet erg vindt heb ik morgen niet zo veel zin in make-up les.quote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen![]()
![]()
Ja, echt opvallend hèquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
trollen hebben niks meer te trollen
Die zullen Isa nu ook wel missen.![]()
![]()
![]()
![]()
1 puisten aanstippenquote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Weer 1,5 uur?
Ben vergeten wat tussen laag 5 en laag 7 kwam, ff opletten morgen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
6 nog een keer puisten aanstippen
7 weer andere poederOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de camouflage creme
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik had eigenlijk gehoopt op een filmpje..... Moet morgenvroeg werken...ach ja, als ze samen met lau en lot opstaat, red ik het misschienquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Kun je me het morgen mooi vertellen, als je het niet erg vindt heb ik morgen niet zo veel zin in make-up les.![]()
Joey met zijn kleine zusje nog aan het praten, is Laura B maar naar bed gegaan?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Die komen wel terug als iemand anders populair dreigt te wordenquote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef danilel het volgende:
[..]
trollen hebben niks meer te trollen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
dank, dank, nu weet ik het weerquote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
1 puisten aanstippen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
7 weer andere poeder![]()
Sla je slag Gnoomi ,..... maak werk van Joey
*en nu word ik weer van 1 afgeknald*
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi vond Patricia vet knap voor haar leeftijd.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik mis haar toch wel ondanks al het naieve en theatrale gedoe.. Gepassioneerdheid en fijne energie had ze wel.quote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ja, echt opvallend hè
Die zullen Isa nu ook wel missen.![]()
![]()
![]()
![]()
7 lagen zooi op je hoofd smeren is natuurlijk ook goed voor je huid.
Haalt ze het er 's avonds wel af?T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ik ben heel nieuwsgierig wat er in 2015 gaat gebeuren, Isa had de plannen gehoord, en wil na 31 december daarom niet meer kijken.![]()
en nico ook niet begreep ik, ook hoorde ik collie vanavond daarover snerenquote:Op maandag 1 december 2014 23:47 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig wat er in 2015 gaat gebeuren, Isa had de plannen gehoord, en wil na 31 december daarom niet meer kijken.![]()
Als dit het zootje is waar we op zeker tot maart naar moeten kijken, dan zal het bij heel veel mensen oninteressant worden.quote:Op maandag 1 december 2014 23:47 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig wat er in 2015 gaat gebeuren, Isa had de plannen gehoord, en wil na 31 december daarom niet meer kijken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
eenschquote:Op maandag 1 december 2014 23:46 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ik mis haar toch wel ondanks al het naieve en theatrale gedoe.. Gepassioneerdheid en fijne energie had ze wel.
Ach nu is het enkel leedvermaak...![]()
Niet meer kijken?quote:Op maandag 1 december 2014 23:47 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig wat er in 2015 gaat gebeuren, Isa had de plannen gehoord, en wil na 31 december daarom niet meer kijken.
ze heeft niet eens gekeken ,ze zat er in
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik vond haar echt één van de leukere samen met Gio, Nico en Joey. Al moet ik zeggen dat ik Nico steeds minder leuk ga vinden, vindt haar zo emotieloos.quote:Op maandag 1 december 2014 23:46 schreef voederbak het volgende:
[..]
Ik mis haar toch wel ondanks al het naieve en theatrale gedoe.. Gepassioneerdheid en fijne energie had ze wel.![]()
Volgens Kutje B was Wilco zichzelf aan het goochelen op internet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
uitleg= matennaaierquote:Op maandag 1 december 2014 23:49 schreef Cheszy het volgende:
Willie was zich weer aan het googlen op internet![]()
Ze wil de komende maand gaan kijken maar daarna niet meer.quote:Op maandag 1 december 2014 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet meer kijken?
ze heeft niet eens gekeken ,ze zat er in![]()
![]()
ik eerlijk gezegt nietquote:Op maandag 1 december 2014 23:47 schreef AnneLo het volgende:
Ik ben heel nieuwsgierig wat er in 2015 gaat gebeuren, Isa had de plannen gehoord, en wil na 31 december daarom niet meer kijken.
stop met die handel na 31-12
ik voel namelijk geregeld iets knappen in m'n hoofd achter m'n r-oog
en daar zijn die tokkies de schuld vanIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Kijk toch eens wat ze voor isa hebben terug gekregen voor schaap.. Utopia 2.0quote:Op maandag 1 december 2014 23:49 schreef danilel het volgende:
[..]
eensch
Ach nu is het enkel leedvermaak...![]()
![]()
Opvullen denkt Joeyquote:Op maandag 1 december 2014 23:49 schreef Kijkertje het volgende:
Wat een leeg vat is Naomi [ afbeelding ]![]()
![]()
Schuipjes houden allemaal 'n wake?quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef AnneLo het volgende:
![]()
Kutje B is zo'n wijf waar je de hele avond verplicht naast moet zitten, anders is het niet gezellig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik stop ook per 31 december, en lees hier wel wat er gebeurt. Als het me dan wel wat lijkt, kan ik altijd nog weer streams nemen. Maar dan moet er wel een heel ander soort mensen in komen dan de groene kamer en de laatsten die er in gekomen zijn.quote:Op maandag 1 december 2014 23:50 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ik eerlijk gezegt niet
stop met die handel na 31-12
ik voel namelijk geregeld iets knappen in m'n hoofd achter m'n r-oog
en daar zijn die tokkies de schuld van![]()
mehehehehe... Dieptriest dit.....patricia had tenminste voor wat reuring kunnen zorgenquote:Op maandag 1 december 2014 23:51 schreef voederbak het volgende:
[..]
Kijk toch eens wat ze voor isa hebben terug gekregen voor schaap.. Utopia 2.0![]()
8 5 minuutjes op 180C in de oven..... voor 'n perfecte afdichtingquote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
1 puisten aanstippen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
![]()
Ja, het is echt een dom schaap.quote:Op maandag 1 december 2014 23:51 schreef voederbak het volgende:
[..]
Kijk toch eens wat ze voor isa hebben terug gekregen voor schaap.. Utopia 2.0![]()
![]()
kleef en dicht voor eindbewerkingquote:Op maandag 1 december 2014 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
8 5 minuutjes op 180C in de oven..... voor 'n perfecte afdichting![]()
Klinkt kinderachtig maar ik hoop echt het schip te zien zinken de komende maand.. markt minder, streamers minder, kijkcijfers minder. laat ze de prijs maar betalen voor het verpesten van het concept![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 23:50 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Toch Joey claimen, stel je voor die andere meid lacht naar hem.
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lot is de matriach en krijgt na dit programma klusjes als 'dames in de dop', 'meisjes in de jungle', 'fort bouyard' enz. Flink zakcentje.Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
Huh? Wat? Ik was even ingedut...quote:Op maandag 1 december 2014 23:56 schreef Punkman het volgende:
Gebeurd er nu helemaal niks meer daar ?
Saaie streams ...![]()
Lol, QWERTY op je voorhoofd staan nu ?quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Huh? Wat? Ik was even ingedut...![]()
![]()
Van DGK 2.0 Zitten we nu in DGK 3.0
Daarom vreet dat VARKEN zich ook zo vol.
Ze denkt een vrouwelijke Jaap te kunnen zijn.
Maar dan heeft ze wel een probleem.
Jaap was menselijk, en DAT VARKEN is een vies vuil smerig wijf...
pfffff. heb ik spelfouten gemaakt?
Ben zo bezopen als een loopse ringworm. En deze post duurde een half uur, want ik zag steeds typefouten.
Ik moest even terugscrollen, waar ik op reageerde....
Ohhhhh, ja, wat ik wilde zeggen w\as eigenlijk, dat je niemand mag vergelijken met Jaap...![]()
Denk het niet. Al wat ze krijgt is kutopmerkingen in de kroeg en op straat, en een toekomst vol teleurstellingen en ontevredenheid.quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef Prospera het volgende:
Lot is de matriach en krijgt na dit programma klusjes als 'dames in de dop', 'meisjes in de jungle', 'fort bouyard' enz. Flink zakcentje.![]()
Nee, ik had gelukkig de muts van mijn tijgerpakje op.quote:Op maandag 1 december 2014 23:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, QWERTY op je voorhoofd staan nu ?![]()
Precies, dat roept ze over zichzelf af. Kort gezegd, een verrot karakter.quote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Denk het niet. Al wat ze krijgt is kutopmerkingen in de kroeg en op straat, en een toekomst vol teleurstellingen en ontevredenheid.![]()
Goed verhaal, lekker kortquote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben zo bezopen als een loopse ringworm. En deze post duurde een half uur, want ik zag steeds typefouten.
Ohhhhh, ja, wat ik wilde zeggen w\as eigenlijk, dat je niemand mag vergelijken met Jaap...![]()
Loopse ringworm
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Volgens mij ligt ze wel in bed.quote:Op maandag 1 december 2014 23:59 schreef zodeju het volgende:
Waar is Nicoline, die ligt nog niet in haar bed dacht ik.![]()
Hoelaat stuurt ze Joey naar bed?quote:Op maandag 1 december 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Kutje B is zo'n wijf waar je de hele avond verplicht naast moet zitten, anders is het niet gezellig.![]()
LauB gaat nog spijt krijgen van haar stem op Naomi
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 1 december 2014 23:59 schreef zodeju het volgende:
Waar is Nicoline, die ligt nog niet in haar bed dacht ik.(op 4)
![]()
Hopelijk is ze haar kist aan het pakken en verlaat ze het tranendal vannacht nog.quote:Op maandag 1 december 2014 23:59 schreef zodeju het volgende:
Waar is Nicoline, die ligt nog niet in haar bed dacht ik.![]()
ik denk dat ze elkaar allemaal zwart gaan maken en dan schijnheilig leuk met elkaar doen, omdat ze willen winnen... degene waarvan ze denken dat die buiten beter liggen worden het meest zwartgemaakt op chris na, omdat ze denken dat hij te kort erin is om te winnenquote:Op maandag 1 december 2014 23:55 schreef voederbak het volgende:
Klinkt kinderachtig maar ik hoop echt het schip te zien zinken de komende maand.. markt minder, streamers minder, kijkcijfers minder. laat ze de prijs maar betalen voor het verpesten van het concept![]()
Denk het wel gezien Amanda's verleden in DGK. En hoppa daar duikt vanavond Amanda op in fort Bouyard.quote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Denk het niet. Al wat ze krijgt is kutopmerkingen in de kroeg en op straat, en een toekomst vol teleurstellingen en ontevredenheid.Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
Zeker weten, wat een enge plakker die stookneus.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
LauB gaat nog spijt krijgen van haar stem op Naomi![]()
![]()
Er staat een backslash in een woordquote:Op maandag 1 december 2014 23:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ohhhhh, ja, wat ik wilde zeggen w\as eigenlijk, dat je niemand mag vergelijken met Jaap...
Leipe shit ouwe![]()
Maar dat was al bekend. Dat ze voor Joey zou gaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
LauB gaat nog spijt krijgen van haar stem op Naomi
Die wil ook NSB-Piemel in haar NSB-kut.
Soort zoekt soort.![]()
LauraB kan dan weer in de dwangbuis naar Costa Rica.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat was al bekend. Dat ze voor Joey zou gaan.
Die wil ook NSB-Piemel in haar NSB-kut.
Soort zoekt soort.![]()
Op de vraag wat nietszeggend Kutje B het meest mist; diepgang.
Alles komt goed.
Laat gaan.
Morgen weer een dag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als ik haar ernaast zie zitten nu voel ik me al ongemakkelijk, volgens mij gaat ze niet eens plassen uit angst voor haar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Op de vraag wat nietszeggende Kutje B het meest mist; diepgang.
Alles komt goed.
Laat gaan.
Morgen weer een dag.
En roken hoeft ook opeens niet meer.![]()
![]()
KutjeB wil meer idealisme gaan uitstralen en ze meent het ook nog
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gnoom lacht eromquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef puzziepie het volgende:
KutjeB wil meer idealisme gaan uitstralen en ze meent het ook nog![]()
![]()
Ahhh ik snap em : ff de kans geven voor Joop en Gnoomquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef Kloon7 het volgende:
LauraB, zenderkamer en paar uur laten zitten daar graag.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En buiten stoort zich aan het asociale gedrag van daarbinnen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef lorrie03 het volgende:
laub stoort zich aan het asociale gedrag buiten![]()
![]()
Zij is de baasquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:04 schreef puzziepie het volgende:
KutjeB wil meer idealisme gaan uitstralen en ze meent het ook nog
Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
Oh waar ze altijd staat te roken bedoelt zequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
Naomi wil ze discipline gaan bijbrengen
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef zodeju het volgende:
Hou het voor gezien vandaag. morgen nieuwe kansen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh waar ze altijd staat te roken bedoelt ze![]()
![]()
Oh, in een leren pakje hoop ik.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:06 schreef Kijkertje het volgende:
Naomi wil ze discipline gaan bijbrengen![]()
Sexy lingerie mag van mij ook...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh, in een leren pakje hoop ik.![]()
![]()
![]()
Gnoomi heeft ook idealen .... bij haar thuis gaat alles gedisciplineerd,meteen bordje opruimen en zo
Het kind heeft geen flikker gedaan, alles was te veel of niet nodig of geen zin
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
'Lekker doorgaan, lekker knallen'
Kan het nóg leger?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa zat tenminste een hoop leven en positiviteit in al ging het alle kanten op.. vind het echt triest dit![]()
wanneer werd die boos dan? net?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:08 schreef Cheszy het volgende:
Oh, Ivan werd boos omdat de laptop uit z'n handen getrokken werdTEAM TAFEL![]()
Oeps ...quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oei Punkman, daar zijn ze al met de roe.![]()
![]()
Joey tegen Lot: Leuk dat je er nog bent
Kutje B: Ja, ik ben ook blij dat je er nog bentOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja wasvanochtend. Vanes en Nicoline trokken hem zo uit zijn handen, Hij zei dat hij hem nodig had en bezig was. Waarop alle twee hem uit lachte,quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:08 schreef Cheszy het volgende:
Oh, Ivan werd boos omdat de laptop uit z'n handen getrokken werd![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oei Punkman, daar zijn ze al met de roe.![]()
![]()
Super oprecht is KutjeBquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Joey tegen Lot: Leuk dat je er nog bent
Kutje B: Ja, ik ben ook blij dat je er nog bent
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ieks.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beter deze...... [ link | afbeelding ]![]()
Auw ....quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee eerder vandaag, maar heb er niks van mee gekregen, Joey vertelde dat net (helaas niet door wie)quote:![]()
Kijk dat is nou discipline bijbrengen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
Heeft dat soms met die ruzie tussen hem en Nicole te maken ?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:12 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Nee eerder vandaag, maar heb er niks van mee gekregen, Joey vertelde dat net (helaas niet door wie)![]()
ah, meer!!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die moeder lijkt ook wel een lijk, geen wonder dat ze Patricia knap vond. Ze is veenlijken gewend.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:11 schreef danilel het volgende:
Moedr en oma nomie zijn ook heldere wichten.... Een screenshot maken met je foon van een tablet...![]()
![]()
[ link | afbeelding ]FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:14 schreef lorrie03 het volgende:
Ben je net thuis, heb je meteen de hakkelaar over de vloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
lelijke slijmjurk van een Joey.. glibber en matennaaier is het. Vandaag weer met dat gedoe over geld. Eerst vol haten op Isa en toen het een storm in een glas water bleek kwam ie pas naar Isa zelf om te slijmen en "had meneer allemaal vage verhalen gehoord" van anderen uiteraard.![]()
![]()
En daarom is nu zulke grote vriendinnen met Lot, Lau en Vanes.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:05 schreef lorrie03 het volgende:
![]()
![]()
I know , en ik hoop er op ,....quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:14 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
Joey zei dat hij het leuk vond dat ze er nog was, KutjeB ook meteen dat zeggen maar stiekem denkt ze:
[ afbeelding ]
Kijk daar komen de opmerkingen al dat ze Naomi zeker pillen slikt.
Even de mood killen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Joop over de Theo Maassen herdenking
hij bedoelt Theo van Gogh lijkt mij
want gelukkig leeft Theo Maassen nog
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi wil Hans Teeuwen uitnodigen
Schattig.quote:Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
*ouch* moet pijnlijk voor je zijn zo te horenquote:Op maandag 1 december 2014 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
1 puisten aanstippen
2 concealer
3 vloeibare make up
4 poeder
5 andere poeder
![]()
Ik keek net even waar de single van Yes-r en stuiterbig stond,maar die staat nu op 63,was vorige week nog nr 12.
Ik hoop dat ze snel de I tunes lijst uit flikkert!!!![]()
Goh, Pukkel B nog supergezellig op de bank?
Zeker bang dat Joey anders teveel gaat ' bonden' met Naomi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oh, in een leren pakje hoop ik.![]()
![]()
Auw !quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Punkman, hier nog een voor jou!![]()
Het gaat over haar neus.quote:
'Heb ik zo'n grote neus?
Sonny had gezegd: Het blijft een gok hè.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Punkman, hier nog een voor jou!![]()
![]()
Over haar pukkels heeft ie het wijselijk nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:28 schreef lorrie03 het volgende:
joey:
een bescheiden neusje, hij zet alleen een beetje laat in![]()
![]()
Serieusquote:
Echt
Rot op joh
Ik moet je eerlijk zeggenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ach pukkels verdwijnen die gok nietquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Over haar pukkels heeft ie het wijselijk niet![]()
Als ze wel van plan is om tot de 31-ste te kijken kan ze dat zo prima formuleren...quote:Op maandag 1 december 2014 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet meer kijken?
ze heeft niet eens gekeken ,ze zat er in![]()
KutjeB wijkt geen cm.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:12 schreef truushangmat het volgende:
Poedertrutje wacht tot steukneus naar bed gaat, zodat ze kan beginnen met haar avances.![]()
en wat is je punt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ze wel van plan is om tot de 31-ste te kijken kan ze dat zo prima formuleren...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi wil een spray tent.
Totaal niet geforceerd ookquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:15 schreef truushangmat het volgende:
Gezellig komt wel heel vaak voor in de zinnen van steukert![]()
![]()
Top, wie heeft er nog wat vintage blikken Zyklon-B voor die tent?quote:FHRITP
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:25 schreef Flow3r het volgende:
Goh, Pukkel B nog supergezellig op de bank?
Zeker bang dat Joey anders teveel gaat ' bonden' met Naomi![]()
![]()
Naomi: Woon je echt op jezelf of op kamers?
Kutje B: Ik heb een huis
Naomi: O echt? Super chill
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee hoor LauB helemaal niet![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Waar haal je die nou vandaan?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
is deze al voorbij gekomen... Marije als de kippen erbij![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Top, wie heeft er nog wat vintage blikken Zyklon-B voor die tent?gelukkig liggen de meeste moral fags inmiddels op bed
![]()
Ze heeft een abortus ondergaan, toen had ze zich bedacht dat ze met hem toch liever geen kind wilde.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:34 schreef Raskolnikow het volgende:
Oh mijn god, LauB had al kinderen in de planning.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die Naomi heeft dus van het begin af aan streams gekeken begreep ik....weer zo'n muts die nog te beroerd is om werk te zoeken .......past er goed tussen dus.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.![]()
Ze belden allemaal bij haar aan en kwamen allemaal binnen, super gezellig.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef Kloon7 het volgende:
Leuke buurt, mooi huis, echt supergezellig was het bij LauraB.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
zo gezellig dat ze in de psychiatrische hulpverlening terecht kwam..quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef Kloon7 het volgende:
Leuke buurt, mooi huis, echt supergezellig was het bij LauraB.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef Powervrouw het volgende:
Die Naomi heeft dus van het begin af aan streams gekeken begreep ik....weer zo'n muts die nog te beroerd is om werk te zoeken .......past er goed tussen dus.![]()
![]()
Ze verwart "buurtgenoten" met de artsen die langs haar bed kwamen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze belden allemaal bij haar aan en kwamen allemaal binnen, super gezellig.![]()
![]()
Ik vind het echt serieus een eer dat hier ik mag zijn. Dat meen ik serieus. Het is gewoon een eer hoor.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
KutjeB gaat nog flippen , die voelt zich nu al half in de zeik genomen omdat Joey haar uitlacht
maar ze gaat wel in haar eigen bed slapen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
KutjeB wordt al pissig, ze trekt haar niet.
Joey zeikt haar ook af met o.a. haar neus en dat trekt ze al helemaal niet.![]()
![]()
![]()
Wij hier noemen zo'n tent "De Vreetschuur"quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef Paco55 het volgende:
Door het hele land verschijnen afbeeldingen van LauB langs de rijksweg.
[ afbeelding ]![]()
![]()
En maar sneren uitdelen, ze heeft echt haar eigen ruiten ingegooid.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:40 schreef puzziepie het volgende:
KutjeB gaat nog flippen , die voelt zich nu al half in de zeik genomen omdat Joey haar uitlacht
maar ze gaat wel in haar eigen bed slapen![]()
![]()
Ik houw der vanquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:41 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
En maar sneren uitdelen, ze heeft echt haar eigen ruiten ingegooid.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wat een ongegeneerd smerig wijf is het tochquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De Fles zoekt weer 'genegenheid'.![]()
![]()
Dat zit morgenochtend gewoon op de kussensloop.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De 8 lagen dekking blijven zitten.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Boeie, 't is een lekker dingquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De 8 lagen dekking blijven zitten.![]()
![]()
Ze denkt vast: Ach Fles wast iedere dag gewoon ff m'n kussensloop, scheelt mij weerquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De 8 lagen dekking blijven zitten.
'n washandje![]()
![]()
Met de juiste feeder kan daar heus wel een Lotje van gemaakt worden.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ja, vind je? Ik kan er niet warm van worden eerlijk gezegd, zo'n gemaakt popje.quote:FHRITP
Ik krijg er ook geen strakke plasser van. Doe mij Anita Klaver maar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, vind je? Ik kan er niet warm van worden eerlijk gezegd, zo'n gemaakt popje.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
WHUT ???quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen strakke plasser van. Doe mij Anita Klaver maar.![]()
![]()
Zij is net zozeer fotografe als Billie kunstenares was...het zijn m.i. stuk voor stuk mensen die meer contact hebben met DWI en UWV als met opdrachtgevers.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:36 schreef Powervrouw het volgende:
Die Naomi heeft dus van het begin af aan streams gekeken begreep ik....weer zo'n muts die nog te beroerd is om werk te zoeken .......past er goed tussen dus.![]()
Als jij goed gelezen had zag je ook dat ik mijn antwoord al lang had gekregenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die kun je vatten als je je eigen opmerking terug leestMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ga je nou klagen omdat je vraag te vaak beantwoord wordt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij goed gelezen had zag je ook dat ik mijn antwoord al lang had gekregen![]()
Zou dat moeten betekenen dat ik niet mag reageren?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij goed gelezen had zag je ook dat ik mijn antwoord al lang had gekregen![]()
Maar als het je een fijn gevoel geeft om terroristje uit te hangen, vooral doen, veel plezier![]()
![]()
Dat wijf heeft een enorm bord voor haar kop.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
't hele paleis op de Dam staat voor d'r smoelwerkquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:03 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat wijf heeft een enorm bord voor haar kop.![]()
![]()
En ze is het steriel schoppen niet waard.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't hele paleis op de Dam staat voor d'r smoelwerkWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Tja als ze voor ze erin kwam goed naar dat badgevalletje met lotje en joey, op de streams had gekeken had ze dat kunnen weten, joey heeft niet zoveel vlees in de kuip (broek) hangenquote:![]()
![]()
Doodsverwensingen zijn niet lief.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij nu eens in een "death-hole" zou zakken. Ach, dan maakt het het wel gemoedelijker.![]()
Denk dat je dan kan gaan rennen voor sjon klaverquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik krijg er ook geen strakke plasser van. Doe mij Anita Klaver maar.![]()
![]()
![]()
Verdiep je eerst eens in een death-hole, voordat je je eeuwige persoonlijke aanvallen op mijwil ventileren.quote:
Je bent en blijft een zielig persoon.
Altijd komen met one-liners zonder onderbouwing.
En houd je eens on-topic, in plaats van users persoonlijk aan te vallen.![]()
Even checken, wie wordt er weer persoonlijk? Oh ja, LS!quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in een death-hole, voordat je je eeuwige persoonlijke aanvallen op mijwil ventileren.
Je bent en blijft een zielig persoon.
Altijd komen met one-liners zonder onderbouwing.
En houd je eens on-topic, in plaats van users persoonlijk aan te vallen.
Google wil we vrij weinig vertellen over death holes, overigens.![]()
Met de hooivork erachteraanquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk dat je dan kan gaan rennen voor sjon klaver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo'n renner.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:19 schreef bamby het volgende:
[..]
Denk dat je dan kan gaan rennen voor sjon klaver
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Ik gok op sinkhole.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Even checken, wie wordt er weer persoonlijk? Oh ja, LS!
Google wil we vrij weinig vertellen over death holes, overigens.FHRITP
Dat jij in je instituut nu nog op internet mag zitten, zou toch moeten duiden dat in de zorg werkelijk iets mis is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Google wil we vrij weinig vertellen over death holes, overigens.
Het is bijna 1:30
Hoe ben jij aan je verzorgers ontsnapt?![]()
een death hole is als grond verdwijnt, zo poef grond weg en een kilometer diep gat. kom je bijna nooit levend uit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Google wil we vrij weinig vertellen over death holes, overigens.![]()
ik snap dat je aan het rouwe bent om het vertrek van isa maar ga lekker slapen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij in je instituut nu nog op internet mag zitten, zou toch moeten duiden dat in de zorg werkelijk iets mis is.
Een sink hole dus.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
een death hole is als grond verdwijnt, zo poef grond weg en een kilometer diep gat. kom je bijna nooit levend uit.
En daar ga je behoorlijk dood aan.![]()
Ik kan heel hard rennenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat jij in je instituut nu nog op internet mag zitten, zou toch moeten duiden dat in de zorg werkelijk iets mis is.
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hahaha ik zie boer John al rennen, met de hooivork in zijn handen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig blijft er gewoon doorgeneukt worden in Utopia.![]()
![]()
Weer zo'n naïef persoontje.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik snap dat je aan het rouwe bent om het vertrek van isa maar ga lekker slapen.
Die alleen maar op de COS komt om Isabella te bashen, en niet leest wat ik over haar schrijf, als ze moest vertrekken.
Moedeloos word je van die users... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
ga zo door.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weer zo'n naïef persoontje.
Die alleen maar op de COS komt om Isabella te bashen, en niet leest wat ik over haar schrijf, als ze moest vertrekken.
Moedeloos word je van die users... PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
in ieder geval niet isabellaquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wie er aant neuken zijn![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wie er aant neuken zijn
Neukneus B en Joey.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wie is Neukneus B?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neukneus B en Joey.![]()
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Joey en laurab, en ze zocht nog wel diepgang zal ze bij hem ook niet vindenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wie er aant neuken zijn![]()
![]()
Oh het is ook maar theorie. Ik vind haar aantrekkelijk qua type.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Joey en laurab, en ze zocht nog wel diepgang zal ze bij hem ook niet vinden![]()
![]()
![]()
T'is maar net of je van gewauwel houdtquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, doet ie niet verkeerd dan. Even afgaand op die foto
Niks mis met een beetje slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
T'is maar net of je van gewauwel houdt
[ Bericht 0% gewijzigd door hugecooll op 02-12-2014 01:47:12 ]![]()
en 264x p/d het woordje Superrrr wilt horenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:39 schreef Zeyina het volgende:
[..]
T'is maar net of je van gewauwel houdt![]()
Ze zoeken nog kandidaten he, in Utopiaquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nis mis met een beetje slap ouwehoeren
Doe dat gezellig in de sc.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nis mis met een beetje slap ouwehoerenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zal nog even opsommen Wat Isa heeft gedaan...
- koeien
- nr1 met duet
- nr met eigen liedje
- organisatie Markt
- organisatie LidL
- Als enige stoppen met roken
Tegen:
- kraaltjes
en uhhhh (niet afbetaalde investering)
Chabli
En ze had ook nog....
uhhhhhhhhhhhhhh
uhhhhhhhhhhhhhhhh
Owja, RatMark die haar finacieel beschermde....![]()
Snap ik leuk en vrolijk typ lijkt ze mequote:Op dinsdag 2 december 2014 01:38 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Oh het is ook maar theorie. Ik vind haar aantrekkelijk qua type.![]()
![]()
Vrolijk en een op het eerste gezicht lekker lijf voor een vrouw van haar leeftijd. Ja aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:43 schreef bamby het volgende:
[..]
Snap ik leuk en vrolijk typ lijkt ze meWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Afvallen ook nog, en na elke tegenslag weer opkrabbelen en doorgaan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
- koeien
- nr1 met duet
- nr met eigen liedje
- organisatie Markt
- organisatie LidL
Tegen:
- kraaltjes
Chabli
En ze had ook nog....
uhhhhhhhhhhhhhh
uhhhhhhhhhhhhhhhh
Owja, RatMark die haar finacieel beschermde....
![]()
![]()
Ach ies nu ook al het pincet meegenomenquote:Op dinsdag 2 december 2014 01:42 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ze zijn gereedschap niet vinden![]()
![]()
![]()
wat boeit het als iemand dat niet lukt?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:49 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Afvallen ook nog, en na elke tegenslag weer opkrabbelen en doorgaan.
![]()
Wie hoor jij zeggen dat dat boeit.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:50 schreef isax het volgende:
[..]
wat boeit het als iemand dat niet lukt?
Hoort gewoon bij dingen die ze gedaan heeft.![]()
Zelf een vrouw, dus daar let ik niet zo op.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:47 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Vrolijk en een op het eerste gezicht lekker lijf voor een vrouw van haar leeftijd. Ja aantrekkelijk.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Ach ies nu ook al het pincet meegenomen![]()
plus voor lot dan (cos point of view)quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:52 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Wie hoor jij zeggen dat dat boeit.
Hoort gewoon bij dingen die ze gedaan heeft.
- aangekomen
- meeste gegeten![]()
Cos point of view ...moet ik nu geloven dat jij zo'n debiel bent dat je niet begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:59 schreef isax het volgende:
[..]
plus voor lot dan (cos point of view)
- aangekomen
- meeste gegeten
Dag isax![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 2 december 2014 02:04 schreef bamby het volgende:
Ga nog maar wat filmpjes kijken, was weer even leuk op wat drempels na in de cos, truste voor later![]()
![]()
Welke facebook?quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:06 schreef Goldencharly het volgende:
Op facebook staan er al foto's van Isa thuis met langlauf Marije![]()
![]()
thanxquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:10 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)72078&type=1&theater![]()
![]()
Raar om der thuis te zien,maar ja we moeten maar door met die grafloods maar baal nog steeds dat die bolle niet over het hek getieft isquote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:12 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Raar om der thuis te zien,maar ja we moeten maar door met die grafloods maar baal nog steeds dat die bolle niet over het hek getieft is![]()
Ja had haar ook liever zien vertrekken.![]()
Deze site momenteel niet beschikbaarquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:10 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)72078&type=1&theater![]()
![]()
![]()
Ik kom er ook niet op...dacht dat het aan mij lag..quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze site momenteel niet beschikbaar![]()
![]()
Al met al dus best verdienstelijk in vergelijking met bijna alle andere kandidaten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
- koeien
- nr1 met duet
- nr met eigen liedje
- organisatie Markt
- organisatie LidL
Tegen:
- kraaltjes
Chabli
En ze had ook nog....
uhhhhhhhhhhhhhh
uhhhhhhhhhhhhhhhh
Owja, RatMark die haar finacieel beschermde....
In ieder geval heeft zij nog wat gepresteerd. Dat zij een nummer 1 hit had boeit me niet (hypedingetje), dat ze aan de slag ging om zelf te schrijven en dat ze is gestopt met roken dwingt meer respect af. Zij nam op een waardige manier afscheid, ook van die mensen die een dolk in haar rug hebben gestoken. Daar reken ik Laura B en Collinda niet toe.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL![]()
Isa's afscheid was zeker waardig. Ik had alles verwacht van huilbuien tot getetter. Maar een rustig glaasje, een lach en een traan, een woord voor iedereen, heel goed gedaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Al met al dus best verdienstelijk in vergelijking met bijna alle andere kandidaten.
In ieder geval heeft zij nog wat gepresteerd. Dat zij een nummer 1 hit had boeit me niet (hypedingetje), dat ze aan de slag ging om zelf te schrijven en dat ze is gestopt met roken dwingt meer respect af. Zij nam op een waardige manier afscheid, ook van die mensen die een dolk in haar rug hebben gestoken. Daar reken ik Laura B en Collinda niet toe.![]()
![]()
Inderdaad, ze deed het heel netjes. En dan die paupers zich weer zo asociaal gedragen bij het hek. Ik denk ook dat als Lot weg had gemoeten, dat het een heel ander afscheid was geweest, met veel sneren naar bepaalde bewoners.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:27 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Isa's afscheid was zeker waardig. Ik had alles verwacht van huilbuien tot getetter. Maar een rustig glaasje, een lach en een traan, een woord voor iedereen, heel goed gedaan![]()
Ik denk dat Laura vooral pissig was geweest dan, maar dat zullen we nooit weten. Ook wel mooi om Gio, Lot een knuffel te zien geven, op de achtergrond, terwijl Isa haar spullen bij elkaar zocht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deed het heel netjes. En dan die paupers zich weer zo asociaal gedragen bij het hek. Ik denk ook dat als Lot weg had gemoeten, dat het een heel ander afscheid was geweest, met veel sneren naar bepaalde bewoners.![]()
Isa heeft het geweldig gedaan. Binnen de mogelijkheden van het programma ongeveer het maximale denk ik. En ondanks dat ik sommige redactionele beslissingen niet begrijp zijn zijn die dingen ook alleen mogelijk geweest met medewerking van de programmamakers. Dus al met al een hele goede samenwerking waar beide partijen tevreden over mogen zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Al met al dus best verdienstelijk in vergelijking met bijna alle andere kandidaten.
In ieder geval heeft zij nog wat gepresteerd. Dat zij een nummer 1 hit had boeit me niet (hypedingetje), dat ze aan de slag ging om zelf te schrijven en dat ze is gestopt met roken dwingt meer respect af. Zij nam op een waardige manier afscheid, ook van die mensen die een dolk in haar rug hebben gestoken. Daar reken ik Laura B en Collinda niet toe.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Wat flauw dat iedereen nu zo massaal op Lotje gaat
.
Zij is ook pas 20 ofzo.Alles wordt tussen de regels bepaald.![]()
Wat was er bij het hek dan? Ik heb niks gemerkt.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:43 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Inderdaad, ze deed het heel netjes. En dan die paupers zich weer zo asociaal gedragen bij het hek. Ik denk ook dat als Lot weg had gemoeten, dat het een heel ander afscheid was geweest, met veel sneren naar bepaalde bewoners.![]()
En dan al zo verrotquote:Op dinsdag 2 december 2014 03:01 schreef Prospera het volgende:
Wat flauw dat iedereen nu zo massaal op Lotje gaat
.
Zij is ook pas 20 ofzo.![]()
![]()
In en in rot en de TT wordt een pro Lot vermoed ik zoquote:----------------------------
Forum Opties Forumhop: Hop naar: