SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattig!quote:Op maandag 1 december 2014 22:23 schreef Unlabeled het volgende:
Als je moest kiezen he... zou je dan liever voor een schattige vrouw gaan of eentje die sex appeal heeft (innerlijk buiten beschouwing gelaten).
Deze post druipt van jouw wijsheden abiquote:Op maandag 1 december 2014 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat enorm belangrijk is, is dat zij degelijke werpheupen heeft. Mijn superieure genen moeten natuurlijk wel een goede moederschip hebben. Bedoel, je wil natuurlijk niet hebben dat de plancta er niet uit wil en door de gynacoloog eruit moet getrokken worden.
Kim Kardashian zit aan het uiteinde van mijn spectrum. Tegenover bevindt deze mevrouw zich:
[ afbeelding ]
Nope, nooit gemaakt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
Borte ken jij een goed recept voor cakepops?
Dude. Pls.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
Enige die ik hier aantrekkelijk vind is stimo, haar uiterlijk pff
Is gwn zo..quote:
Zit alsnog een paar procent tussen. Jij nog steeds grotere slet.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef mrstylo het volgende:
Borte![]()
Die van jou naar beneden afronden en die van mij naar boven
quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat trouwens veelal echt extreem schattig is bij een vrouw deze tijd van het jaar... een leuke muts op het hoofd![]()
DM haar dan.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso.quote:Op maandag 1 december 2014 23:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zit alsnog een paar procent tussen. Jij nog steeds grotere slet.
Stimo mag jou het minst volgens mij. Nu heb je niet alleen je kans bij haar, maar ook bij de rest van de chicks verpest.quote:Op maandag 1 december 2014 23:06 schreef Montelly het volgende:
Idk, stimoquote:Op maandag 1 december 2014 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo mag jou het minst volgens mij. Nu heb je niet alleen je kans bij haar, maar ook bij de rest van de chicks verpest.
Nee, maar om even serieus te zijn dan...quote:Op maandag 1 december 2014 23:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Deze post druipt van jouw wijsheden abi
I couldn't agree more...
Stimo is mijn guilty pleasure.quote:Op maandag 1 december 2014 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
Montelly, ik kan jouw smaak qua vrouwen normaal gesproken wel waarderen. Probeer je Stimo te imponeren of is het serieus bedoeld? Je praat over haar alsof ze een 10/10 chubby goddess is.
Goed punt.quote:Op maandag 1 december 2014 23:26 schreef zarGon het volgende:
Dat vind ik stiekem ook het fijne aan FOK!, doordat je de persoon achter de posts niet kunt zien, maar eerst kennismaakt met zijn innerlijk, handel je minder bekrompen omdat je niet kunt beoordelen op het uiterlijk.
Vervelende aspect is vaak alleen maar stoer doen op internetquote:Op maandag 1 december 2014 23:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Goed punt.
Hoewel ik er hierdoor vooral achterkom hoe vervelend sommige mensen zijn.
Dus in het echt ben je best aardig?quote:Op maandag 1 december 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vervelende aspect is vaak alleen maar stoer doen op internet
Ja! Heel aardig.quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je best aardig?
Ik ben op FOK! bijna nooit serieus geweest(buiten mijn Cheesecake saga), dus en nu....?quote:Op maandag 1 december 2014 23:26 schreef zarGon het volgende:
Dat vind ik stiekem ook het fijne aan FOK!, doordat je de persoon achter de posts niet kunt zien, maar eerst kennismaakt met zijn innerlijk, handel je minder bekrompen omdat je niet kunt beoordelen op het uiterlijk.
Jou heb ik op de cam gezien, wees blij dat ik nog met je praat.quote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! bijna nooit serieus geweest(buiten mijn Cheesecake saga), dus en nu....?
Dit...quote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben op FOK! bijna nooit serieus geweest(buiten mijn Cheesecake saga), dus en nu....?
Ik zie dat als een complimentquote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jou heb ik op de cam gezien, wees blij dat ik nog met je praat.
Deuce, elke FOK!ker heeft wel ergens een gebrek... Wat is er mis met jou?quote:Op maandag 1 december 2014 23:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus in het echt ben je best aardig?
quote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs als de dingen die je zegt niet altijd serieus bedoeld zijn zal er waarschijnlijk toch een deel van je persoonlijkheid doorschemeren.quote:
Hij valt op chicks met dicks en woont in Limburgquote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deuce, elke FOK!ker heeft wel ergens een gebrek... Wat is er mis met jou?
Te veel om op te noemen, vriend.quote:Op maandag 1 december 2014 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deuce, elke FOK!ker heeft wel ergens een gebrek... Wat is er mis met jou?
Ik dacht dat dat juist mijn pluspunten waren.quote:Op maandag 1 december 2014 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij valt op chicks met dicks en woont in Limburg
Is sowieso een pluspunt. Minder concurrentiequote:Op maandag 1 december 2014 23:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist mijn pluspunten waren.
Trustenquote:
Zou je denken. De vraag is wellicht wat kleiner, maar het aanbod is nog veel kleiner.quote:Op maandag 1 december 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is sowieso een pluspunt. Minder concurrentie
Snap ik. Al heb ik zelf wel voorkeur voor tegels. Laminaat is kut.quote:Op maandag 1 december 2014 23:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou je denken. De vraag is wellicht wat kleiner, maar het aanbod is nog veel kleiner.
Maar ik val gewoon op vrouwen hoor. Maakt me alleen niet uit wat er 'daaronder' zit.
Een van de twee is inderdaat kut.quote:Op maandag 1 december 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik. Al heb ik zelf wel voorkeur voor tegels. Laminaat is kut.
en als ze nou laminaat en tegels heeft?quote:Op maandag 1 december 2014 23:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Snap ik. Al heb ik zelf wel voorkeur voor tegels. Laminaat is kut.
Biologisch onmogelijk.quote:Op maandag 1 december 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en als ze nou laminaat en tegels heeft?
Dan liever een tapijtjequote:Op maandag 1 december 2014 23:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en als ze nou laminaat en tegels heeft?
Tapijt is wat ouderwets, dan liever een landingsbaan. Kun je je tuig meteen kwijt in haar hangar.quote:
Een soort rode lo....laat maar ik stop hiermeequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tapijt is wat ouderwets, dan liever een landingsbaan. Kun je je tuig meteen kwijt in haar hangar.
Ik had "mrstylo" heel anders verwacht trouwens. Komt door je username geloof ikquote:Op maandag 1 december 2014 23:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt voor je mooi stukje proza.quote:Op maandag 1 december 2014 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, maar om even serieus te zijn dan...
Een vrouw wordt mooier als je haar eenmaal leuk vindt. Dan ben je plotseling niet zo veeleisend meer en verandert elke stoere jongen in een makke schaap. Zelf heb ik het idee dat wanneer mensen die slechts naar het uiterlijk kijken en op basis daarvan al lang en breed een mening hebben klaarstaan en vervolgacties gebasseerd op die mening nemen nogal teleurgesteld zullen raken... Teleurgesteld omdat ze toffe mensen uit hun handen laten glippen (mensen die niet voldoen aan de door hun gestelde verwachtingspatroon op het gebied van uiterlijk) en teleurgesteld omdat de personen die ze tegenkomen eigenlijk ergens toch wel hol van binnen zullen zijn (goede match op het gebied van uiterlijk, slecht op de zaken die juist van belang zijn op de langere termijn).
Ik ben tot nu toe eerst gevallen voor het innerlijk, echter speelde het uiterlijk natuurlijk ook een rol mee. Ik vond de persoon zelf tof, zeg maar. Dat vind ik stiekem ook het fijne aan FOK!, doordat je de persoon achter de posts niet kunt zien, maar eerst kennismaakt met zijn innerlijk, handel je minder bekrompen omdat je niet kunt beoordelen op het uiterlijk.
Of zo. Ik wilde een punt maken, maar ik ben 'm ergens midden mijn proza kwijt geraakt. Dus.
TL;DR: Trabzonspor heeft zijn derde overwinning op rij behaald en loopt nog 'slechts' 5 punten achter.
Ik was door de WK hierheen gekomen. Ik maakte alleen een account aan om iemand te helpenquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:46 schreef Landysh het volgende:
Meisje dat ik van een ander forum ken tipte mij over een topic over Turken en Mongolen of zo waardoor ik een profiel aanmaakte. Daarvoor las ik regelmatig mee in cul.
En dat zegt een model? Met uren aan photoshopquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
Ik kan niet slapen.
Ik kwam dit net tegen op insta, moest lachen.
[ afbeelding ]
godverdomme, wat erger ik mij aan de B van beyoncequote:Op dinsdag 2 december 2014 00:47 schreef Landysh het volgende:
Ik kan niet slapen.
Ik kwam dit net tegen op insta, moest lachen.
[ afbeelding ]
Onzin. Onzekerheid is het gevolg van het niet kunnen accepteren of niet met het zekere weet kunnen omgaan met je waarnemingen. Hier ga je niet van nadenken, maar eerder wanhopig op de situatie reageren. Een zekere mens weet wat het hem te doen staat en hij accepteert dat.quote:Op maandag 1 december 2014 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mensen die geen greintje onzekerheid bezitten daar zit een steekje bij los, het laat je tenminste nadenken over jezelf en de dingen die je doet
Huh, waarom?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
godverdomme, wat erger ik mij aan de B van beyonce
Iedereen is wel een onzeker. Dat is normaal.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Onzin. Onzekerheid is het gevolg van het niet kunnen accepteren of niet met het zekere weet kunnen omgaan met je waarnemingen. Hier ga je niet van nadenken, maar eerder wanhopig op de situatie reageren. Een zekere mens weet wat het hem te doen staat en hij accepteert dat.
Hoe dik is mijn dossier?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had "mrstylo" heel anders verwacht trouwens. Komt door je username geloof ik
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Bedankt voor je mooi stukje proza.
Geldt ook voor de andere heren die mijn vragen hebben beantwoord. Morgen ff jullie posts uitprinten en in jullie persoonlijke dossier bewaren![]()
Het is alleen niet gezond voor je.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen is wel een onzeker. Dat is normaal.
Iedereen doet wel eens dingen die niet gezond zijn. Dat is normaal.quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:57 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is alleen niet gezond voor je.
Huhquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
godverdomme, wat erger ik mij aan de B van beyonce
Mathemaat niet. Hij in een wonderkind. Wunderbaarrquote:Op dinsdag 2 december 2014 00:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen doet wel eens dingen die niet gezond zijn. Dat is normaal.
Ik ook. Gewoon met mate.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Ik vind beetje onzekerheid bij een vrouw altijd best sexy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |