Game on!quote:
zelfs de lammetjes zijn stil.quote:
Kan alsnog in eerste persoon enkelvoud...quote:
Ja man....vlotte 40 plussers dit dat. Pittige kapsels krijg je er gratis bij.quote:Op maandag 1 december 2014 22:33 schreef cafca het volgende:
Jee, jullie zijn snel! Ik wilde net Hold you back (hou je bek) van status quo plaatsen
Back, maar dan anders.quote:Op maandag 1 december 2014 22:36 schreef MadMaster het volgende:
Kan alsnog in eerste persoon enkelvoud...
Back of my handquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Back, maar dan anders.
Wat waren ze nog jong.![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Back, maar dan anders.
Wat waren ze nog jong.![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Audio-kwaliteit is niet echt best.
zang ook nietquote:Op woensdag 3 december 2014 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is ook niet al te best...
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fijn....kan ik een nummer posten wat ik heel leuk vind.
quote:
quote:
quote:
quote:
Streets -> Streetquote:
quote:
Af en toe wat andere paden bewandelen hè?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hé....het vosje maakt weer eens een uitstapje. Leuk!![]()
Een uitstekende mashup past hier wel bij...quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Af en toe wat andere paden bewandelen hè?
Sinatra en wandelen, dit keer niet in de regenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een uitstekende mashup past hier wel bij...
Sinatras's way met Broodquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sinatra en wandelen, dit keer niet in de regen
wordt wakker dit is de bakkerquote:
Goed idee om wakker te worden met Ian Dury.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Goed idee om wakker te worden met Ian Dury.
De keuzes met Love zijn oneindig, dus ik ga voor make en passend bij jouw state of mind een paar minuten geleden.quote:
Omdat de kwaadheid al weer voorbij is een vrolijk tegenhanger binnen het thema madness ( inkoppertje eigenlijk)quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De keuzes met Love zijn oneindig, dus ik ga voor make en passend bij jouw state of mind een paar minuten geleden.![]()
Just call...quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat de kwaadheid al weer voorbij is een vrolijk tegenhanger binnen het thema madness ( inkoppertje eigenlijk)
quote:
Meisjes...quote:Op maandag 8 december 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Girls never know what they wanna be
That's why they start a family
Leuke meisjes....quote:Op maandag 8 december 2014 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Meisjes...
Sailor - Girls Girls Girls 1976:
Ze maken mij kapot, meneer...quote:
Jongen ontmoet meisje....quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Ze maken mij kapot, meneer...
raymond van het groenewoud - meisjes:
Waarom is er geen fiedeejoo van Laugh & Walk Away van The Shirts...?quote:
Had ik ook al eens over geklaagd. Kan er alleen 1 vinden op metacafé.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Waarom is er geen fiedeejoo van Laugh & Walk Away van The Shirts...?![]()
Denk die fiedeejoo er maar bij dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |