Die was gewoon teleurgesteld ..quote:
Niemand anders doet het.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Waarom geef je jezelf steeds een naamTT?
Hij is nogal dol op zichzelfquote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Fylax is een beetje aandachtsgeil.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fylax is een beetje aandachtsgeil.
Fielax welquote:
quote:
Kolerequote:Op maandag 1 december 2014 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fylax is een beetje aandachtsgeil.
Oh oké, ze leken me behoorlijk hoog ja, en volgens mij landen ze soms ook nog lager dan de hoogte waarop ze begonnen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
@Johannes, de hoogste hindernissen zijn 152 (idioot hoog voor een dergelijk parcours), die in de GP springen zijn hoger.
Is het beetje sterke?quote:
Ja, ze zijn heel hoog. En het is echt een race, dus het gaat ook nog eens snel.quote:Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh oké, ze leken me behoorlijk hoog ja, en volgens mij landen ze soms ook nog lager dan de hoogte waarop ze begonnen.
Op zich wel spectaculair om te zien, maar de plaatselijke Partij voor de dieren zal het wel niet leuk vinden.
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.
P. oepdrol, opdat wij nooit vergeten. 1-12-2014 - 1-12-2014. God hebbe zijn ziel.
Snap ik ook wel, anti dierenmishandeling!quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn heel hoog. En het is echt een race, dus het gaat ook nog eens snel.
Er verongelukken ieder jaar wel één of meerdere paarden bij die race (en dan bedoel ik niet een natuurlijke dood) en dat is iets wat mij enorm tegenstaat.
Oh?quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, anti dierenmishandeling!
Zelfs mods op FOK! schijnen het niet zo nauw te nemen met de verzorging van hun dieren (in dit geval vissen).
Rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.
P. oepdrol, opdat wij nooit vergeten. 1-12-2014 - 1-12-2014. God hebbe zijn ziel.
ja, die kut Uccie, kan echt nooit iets een keer een beetje vlot oppakken.quote:
Als jij uit 68 bent, heb je dan nog wel tanden?quote:
Het gaat om een voormalig VBL moderator.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om een voormalig VBL moderator.
Toen hij vissen had gekocht had hij eerst geen reiniging in zijn aquarium aangebracht, dat heeft hij op het nippertje rechtgezet, maar alsnog waren de leefomstandigheden dermate treurig dat de vis die hij Johannes had genoemd geen uitweg meer zag en uit de aquarium is gesprongen.
Dit zijn de vissen in beeld.
Ik ben niet uit '68.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij uit 68 bent, heb je dan nog wel tanden?
Zijn werk leeft voortquote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook nog opmerken dat Johannes Vermeer eigenlijk al lang is overleden.
Oh jee, vijf goudvissen in een plantenbakje. Nee, dat gaat 'm niet worden idd.quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om een voormalig VBL moderator.
Toen hij vissen had gekocht had hij eerst geen reiniging in zijn aquarium aangebracht, dat heeft hij op het nippertje rechtgezet, maar alsnog waren de leefomstandigheden dermate treurig dat de vis die hij Johannes had genoemd geen uitweg meer zag en uit de aquarium is gesprongen.
Dit zijn de vissen in beeld.
Aww...nou als hij het overleefd, zal ik Pino het kuiken Johannes als doopnaam erbij geven.quote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook nog opmerken dat Johannes Vermeer eigenlijk al lang is overleden.
U gaat door voor de... ja... geen ideequote:Op maandag 1 december 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dode goudvis in een zakje. Gok ik.
Toch jammer, dat als er dan toch een Goor moet overlijden, het de goudvis is...quote:
Topkunstenaar die Johannes, ik geniet altijd van zijn werk!quote:
RIPquote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jee, vijf goudvissen in een plantenbakje. Nee, dat gaat 'm niet worden idd.
Never forgetquote:
Wat dacht je van gewoon dubbele namen? Dus Pino Johannes.quote:Op maandag 1 december 2014 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aww...nou als hij het overleefd, zal ik Pino het kuiken Johannes als doopnaam erbij geven.
Om de vis te eren.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch jammer, dat als er dan toch een Goor moet overlijden, het de goudvis is...
Met of zonder streepje ertussen?quote:Op maandag 1 december 2014 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topkunstenaar die Johannes, ik geniet altijd van zijn werk!
[..]
RIP
Good night sweet fish, and flights of angels sing thee to thy rest.
[..]
Never forget
[..]
Wat dacht je van gewoon dubbele namen? Dus Pino Johannes.
Uit ervaring weet ik dat doopnamen nooit worden uitgesproken.
quote:Op maandag 1 december 2014 19:48 schreef Toto69 het volgende:
[..], heb toen wel wat mensen laten denken dat Gordon dood was
ONZ / R.I.P. Goor
Dat wel, maar de traditie is dat de naam met een P begint.quote:Op maandag 1 december 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe anders maar een laag streepje!
johannes_pino vind ik ook wel mooi
quote:Op maandag 1 december 2014 19:49 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Haha dat was een ninjaedit van een viezz guude grap
Ik ben 12, wat is deze?quote:
Pjohannesquote:Op maandag 1 december 2014 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wel, maar de traditie is dat de naam met een P begint.
En die wil ik nog even niet doorbreken.
Pohannesquote:
Ik ook met Tijgetje, ik kon dat niet zelf, heeft mijn oudtante gedaanquote:Op maandag 1 december 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik moest wel even huilen toen ik mijn Cupcake dood moest maken.
Kusje op je zuurquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik moest wel even huilen toen ik mijn Cupcake dood moest maken.
Gaat dit over vissen?quote:Op maandag 1 december 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook met Tijgetje, ik kon dat niet zelf, heeft mijn oudtante gedaan
Nare dingen zijn datquote:Op maandag 1 december 2014 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ook met Tijgetje, ik kon dat niet zelf, heeft mijn oudtante gedaan
Wij allemaal.quote:Op maandag 1 december 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij naar radio49 luisterde tijdens mijn radioshow
De goedgelovigheid van de jeugdquote:Op maandag 1 december 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat hij naar radio49 luisterde tijdens mijn radioshow
Je bent zelf reclame.,quote:Op maandag 1 december 2014 19:58 schreef Tanden68 het volgende:
Hebben jullie nou reclame in dit station gepompt?
De paashaasquote:
Ja, Cupcake was mijn kogelvisjequote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit over vissen?
RIP
Mij, ik wil rijk wordenquote:Op maandag 1 december 2014 19:59 schreef Fylax het volgende:
Maar van wie moet die reclame eigenlijk?
Nou doeii...blijf je er dan ook?quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga dit afzetten. Kan het niet horen.
Sorryquote:
Okequote:Op maandag 1 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry. Ik houd er gewoon niet zo van en dan is een hele show best kut voor mij
.
die lied.quote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Tanden68 het volgende:
Oh ik hoor al 10 minuten een loop van die Schumacher lied.
Dan zou ik even opnieuw intunenquote:Op maandag 1 december 2014 20:14 schreef Tanden68 het volgende:
Oh ik hoor al 10 minuten een loop van die Schumacher lied.
In de Bijlmer?quote:
Schatjonquote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
I'm the motherfucker who named you Sue.
Horkiequote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
Hey horkiequote:Op maandag 1 december 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
LV, ja nu weten we het wel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef LompeHork het volgende:
Ik doe... oh laat maar dat mag ik niet meer zeggen.
Ik ben nu toch wel schiewnierigquote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef LompeHork het volgende:
LV toch?quote:Op maandag 1 december 2014 20:21 schreef LompeHork het volgende:
Dat is geheel wederzijds, mijn lompe vlegelquote:
Overkomt de besten....de verkeerde zender aanzetten.quote:Op maandag 1 december 2014 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan heb je de goede zender aangezet
quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Overkomt de besten....de verkeerde zender aanzetten.
Dat schijnt he?quote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je de beste bentquote:
Het is mij nog nooit gebeurdquote:Op maandag 1 december 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze zit natuurlijk niet op de juiste hoogte om de knopjes te zienquote:
ja nou, linkjes zitten naast elkaar enzulks.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja nou, linkjes zitten naast elkaar enzulks.
En het duurde even (25min) voor ik doorhad dat ik andere muziek hoorde dan de rest.
Oh, ik versprak mij ook in de eerste uitzending hier, toen ik het radiostation opnoemdequote:
nee maar jij had vast geen twee linkjes om te luisteren naast elkaarquote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd. Ben ik nu de slechtste
?
quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze zit natuurlijk niet op de juiste hoogte om de knopjes te zien
Whahahaha, mutserij ten top! I love it!quote:Op maandag 1 december 2014 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja nou, linkjes zitten naast elkaar enzulks.
En het duurde even (25min) voor ik doorhad dat ik andere muziek hoorde dan de rest.
Jawel, maar wij negeren dat gewoonquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik versprak mij ook in de eerste uitzending hier, toen ik het radiostation opnoemdeMaar volgens mij heeft niemand het gehoord
Jawel. Maar beide waren van Gutter FMquote:Op maandag 1 december 2014 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
nee maar jij had vast geen twee linkjes om te luisteren naast elkaar
quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een gruwelijk kermis/schoolfeest gevoel krijg ik nu
Zal ik nu een slechte zuurstok-grap maken?quote:Op maandag 1 december 2014 20:32 schreef YokiKater het volgende:
Wat een gruwelijk kermis/schoolfeest gevoel krijg ik nu
Go for it!quote:Op maandag 1 december 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal ik nu een slechte zuurstok-grap maken?
Neuh dan maak jij er een sig vanquote:
Arme Cnor.quote:Op maandag 1 december 2014 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beter dan de huidige Corrie kan het haast niet worden.
Jaquote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
Deze is ook wel een inname rijbewijs waard!
quote:Op maandag 1 december 2014 20:38 schreef YokiKater het volgende:
Deze is ook wel een inname rijbewijs waard!
Die van mij kan op papier geloof maar 210.quote:Op maandag 1 december 2014 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon 280 over de Afsluitdijk of zo.
Gewoon een been uit de deur en een beetje bij steppenquote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij kan op papier geloof maar 210.
1 keer met een begrensde BMW 328i, die kwam niet verder dan 250, daarna met een Sierra Cosworth 350 PK, die deed 280.quote:Op maandag 1 december 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die van mij kan op papier geloof maar 210.
denken dat ik dan de vloer raakquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon een been uit de deur en een beetje bij steppen
Denken dat ik weet wat dat laatste isquote:Op maandag 1 december 2014 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
1 keer met een begrensde BMW 328i, die kwam niet verder dan 250, daarna met een Sierra Cosworth 350 PK, die deed 280.
quote:
Echt te domquote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie nog die sukkels in Rotterdam, oh die auto hoor je niet, ook gevaarlijk.
Ja als je ervoor gaat staan wel ja
Ik moest zo lachenquote:
Ik zag hetquote:
quote:Op maandag 1 december 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Denken dat ik weet wat dat laatste is
Ik zat net iemand van een gele auto af te praten, maar dat is een oldtimer en die moet echt niet geelquote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn vorige auto, nog jammer dat ik hem niet meer heb![]()
[ afbeelding ]
hoe kan dat zo hard?quote:
Knap bakkie!quote:Op maandag 1 december 2014 20:43 schreef Fokker89 het volgende:
Mijn vorige auto, nog jammer dat ik hem niet meer heb![]()
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 1 december 2014 20:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 liter turbo + de nodige tuning.
Geen enkele auto moet geel.quote:Op maandag 1 december 2014 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat net iemand van een gele auto af te praten, maar dat is een oldtimer en die moet echt niet geel
Ik zou er ook niet voor kiezen neequote:
En dan jou sig eronderquote:
Zoveel downforce zal je nooit nodig hebben idd.quote:Op maandag 1 december 2014 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind die taartschep echt verschrikkelijk
quote:Op maandag 1 december 2014 20:51 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
Zoveel downforce zal je nooit nodig hebben idd.
Ik ben er al uit en gestopt hoorquote:Op maandag 1 december 2014 20:58 schreef YokiKater het volgende:
Awwwww.. Fokker heeft een knuffel nodig dames!
oooOOOO maar van jou welquote:Op maandag 1 december 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, dan houd ik m'n knuffels bij me.
En dan zon onderbroekquote:Op maandag 1 december 2014 21:20 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een tattoo'tje van Eeyore op de binnenkant van m'n pols.
quote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan zon onderbroek[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 1 december 2014 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan zon onderbroek[ afbeelding ]
Dan maar zonderquote:Op maandag 1 december 2014 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar zonder onderbroek is ook goed
Ja, een antieke Belgische fiets is wel ergquote:Op maandag 1 december 2014 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is nu mijn vervoersmiddel. ben er toch wel hard op achteruit gegaan in 2 jaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, een antieke Belgische fiets is wel erg![]()
O hoi
Net als de kalkoenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen...even die kerstliedjes zo de nek omdraaien
"Nee papa ik wil niet bij een vriendje spelen"quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:50 schreef robdriessen het volgende:
Even zorgen dat kint morgen bij een vriendje gaat spelen. Thuis worden er leveringen verwacht van Intertoys, bol.com en Bart Smit.
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelderquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
"Nee papa ik wil niet bij een vriendje spelen"
Wat doe je dan?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelder
Mijn kerst, wat doe jequote:Op dinsdag 2 december 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen...even die kerstliedjes zo de nek omdraaien
Wait whut?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Opsluiten bij de andere kinderen in kally's kelder
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:50 schreef robdriessen het volgende:
Even zorgen dat kint morgen bij een vriendje gaat spelen. Thuis worden er leveringen verwacht van Intertoys, bol.com en Bart Smit.
Het laatste.quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:38 schreef Samzz het volgende:
Hmmm, ik kan mobiel het rooster niet zien, kan dat? Of ligt dat aan mijn telefoon?
Dat laatste, gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |