Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
R.I.P.![]()
Je geeft hem toch wel een waardig afscheid door hem in de plee te mikken er overheen te plassen en dan door te trekken?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
R.I.P.![]()
Je geeft hem toch wel een waardig afscheid door hem in de plee te mikken er overheen te plassen en dan door te trekken?
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Sterkte TS. Altijd moeilijk, zo'n beeske dat niet meer leeft.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.
Was ie net zo irritant als de echte Goor...?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.
Nou, ik heb hem net nog even vast gehad maar veel deed hij niet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was ie net zo irritant als de echte Goor...?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem net nog even vast gehad maar veel deed hij niet...
Geer is vies dik, die vreet zichzelf helemaal vol. Verder zwom 'ie een beetje bovenin het water, alsof hij probeerde Goor terug te halen.quote:
Ach, de arme ziel. Die gaat nu door een rouwproces. Hou even in de gaten of hij geen therapie nodig zal hebben. Fysio of zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geer is vies dik, die vreet zichzelf helemaal vol. Verder zwom 'ie een beetje bovenin het water, alsof hij probeerde Goor terug te halen.
Ik woon (gelukkig) niet bij m'n opa en oma, dus ik kan dat gekke beest niet in de gaten houden verder. Misschien ligt 'ie vannacht wel dood in de kom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach, de arme ziel. Die gaat nu door een rouwproces. Hou even in de gaten of hij geen therapie nodig zal hebben. Fysio of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |