Die was gewoon teleurgesteld ..quote:
Niemand anders doet het.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Waarom geef je jezelf steeds een naamTT?
Hij is nogal dol op zichzelfquote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Daarom.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Fylax is een beetje aandachtsgeil.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 1 december 2014 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fylax is een beetje aandachtsgeil.
Fielax welquote:
quote:
Kolerequote:Op maandag 1 december 2014 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fylax is een beetje aandachtsgeil.
Oh oké, ze leken me behoorlijk hoog ja, en volgens mij landen ze soms ook nog lager dan de hoogte waarop ze begonnen.quote:Op maandag 1 december 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
@Johannes, de hoogste hindernissen zijn 152 (idioot hoog voor een dergelijk parcours), die in de GP springen zijn hoger.
Is het beetje sterke?quote:
Ja, ze zijn heel hoog. En het is echt een race, dus het gaat ook nog eens snel.quote:Op maandag 1 december 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh oké, ze leken me behoorlijk hoog ja, en volgens mij landen ze soms ook nog lager dan de hoogte waarop ze begonnen.
Op zich wel spectaculair om te zien, maar de plaatselijke Partij voor de dieren zal het wel niet leuk vinden.
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.
P. oepdrol, opdat wij nooit vergeten. 1-12-2014 - 1-12-2014. God hebbe zijn ziel.
Snap ik ook wel, anti dierenmishandeling!quote:Op maandag 1 december 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn heel hoog. En het is echt een race, dus het gaat ook nog eens snel.
Er verongelukken ieder jaar wel één of meerdere paarden bij die race (en dan bedoel ik niet een natuurlijke dood) en dat is iets wat mij enorm tegenstaat.
Oh?quote:Op maandag 1 december 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, anti dierenmishandeling!
Zelfs mods op FOK! schijnen het niet zo nauw te nemen met de verzorging van hun dieren (in dit geval vissen).
Rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 1 december 2014 19:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij keek me nog even diep in m'n ogen... met van die puppy oogjes. Vragend. "Spoel me alsjeblieft niet door..." Toen ik op de doortrek knop drukte koos hij toch maar het hazenpad. Hij vloog me aan. Vlatsj! Zo ineens een bruine hond vol in m'n bakkes. Ik schrok me een hoedje. Toen ik bekomen was van de schrik sloeg ik hem zo vol tegen de muur. Vervolgens greep ik hem bij zijn balletjes en smeet ik hem terug de wc pot in. Ik spoelde hem toen toch maar door.
P. oepdrol, opdat wij nooit vergeten. 1-12-2014 - 1-12-2014. God hebbe zijn ziel.
ja, die kut Uccie, kan echt nooit iets een keer een beetje vlot oppakken.quote:
Als jij uit 68 bent, heb je dan nog wel tanden?quote:
Het gaat om een voormalig VBL moderator.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om een voormalig VBL moderator.
Toen hij vissen had gekocht had hij eerst geen reiniging in zijn aquarium aangebracht, dat heeft hij op het nippertje rechtgezet, maar alsnog waren de leefomstandigheden dermate treurig dat de vis die hij Johannes had genoemd geen uitweg meer zag en uit de aquarium is gesprongen.
Dit zijn de vissen in beeld.
Ik ben niet uit '68.quote:Op maandag 1 december 2014 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Als jij uit 68 bent, heb je dan nog wel tanden?
Zijn werk leeft voortquote:Op maandag 1 december 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook nog opmerken dat Johannes Vermeer eigenlijk al lang is overleden.
Oh jee, vijf goudvissen in een plantenbakje. Nee, dat gaat 'm niet worden idd.quote:Op maandag 1 december 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat om een voormalig VBL moderator.
Toen hij vissen had gekocht had hij eerst geen reiniging in zijn aquarium aangebracht, dat heeft hij op het nippertje rechtgezet, maar alsnog waren de leefomstandigheden dermate treurig dat de vis die hij Johannes had genoemd geen uitweg meer zag en uit de aquarium is gesprongen.
Dit zijn de vissen in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |