Op zondag 30 november 2014 21:22 schreef Caland het volgende: Waar gaat het ook over, 1200 man die met een treintje door Nederland moeten. Een burgemeester die doodsbang is om een paar busjes zijn dorp in te laten rijden.
Ja, idd, met 24 bussen door de avondspits naar een moeilijk af te sluiten locatie rijden en daar met een mogelijk tekort aan agenten de supporters gescheiden zien te houden, terwijl er nog een stuk of 2 km moet worden overbrugt. Wat kan er nou mis gaan?
Ja, idd, met 24 bussen door de avondspits naar een moeilijk af te sluiten locatie rijden en daar met een mogelijk tekort aan agenten de supporters gescheiden zien te houden, terwijl er nog een stuk of 2 km moet worden overbrugt. Wat kan er nou mis gaan?
Je vergeet erbij te vermelden dat de helft ex-TBS zijn.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Maar hoe moeilijk is het om een datum te prikken. Ze zouden vandaag al meer weten, maar nee hoor.. Dat wordt nu pas morgen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Dan is het meer dan een maand geleden, dat PSV een thuiswedstrijd speelde. Gebeurt volgens mij ook niet vaak.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Tijdens het reguliere seizoen (winterstop ook uitgezonderd) niet.. Wijsneus
tis duidelijk te merken dat we ons vervelen met al die PSV-loze dagen
Zeik niet joh, donderdag en vrijdag nog gespeeld. Al was dat meer comedy capers.
zeiken
Op maandag 1 december 2014 21:45 schreef L3gend het volgende: Waarom kan psv-feyenoord gewoon niet naar januari, nu schuif je het probleem naar Roda KNVB
januari, ja laten we het 2 maanden uitstellen Zullen we m gewoon in augustus doen als we toch bezig zijn
januari, ja laten we het 2 maanden uitstellen Zullen we m gewoon in augustus doen als we toch bezig zijn
Doe het dan net voor kerst dan of speel dan op 8 of 9 december (psv & feyenoord spelen 6 en 11 december) en zorg dat ze dan net aan die 48 uur voldoen.
Eind mei, en alleen als het dan nog nodig is...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich|Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Gewoon oprotten met die beloften in betaald voetbal
Nee. Ze moeten alleen stoppen met het inzetten van A-selectiespelers, zoals Ajax bijna op wekelijkse basis doet en PSV dus gister ook. Dat gaat nergens over.
Nee. Ze moeten alleen stoppen met het inzetten van A-selectiespelers, zoals Ajax bijna op wekelijkse basis doet en PSV dus gister ook. Dat gaat nergens over.
Het blijven reserve elftallen, als je die instroom en uitstroom stopt gaat het zijn doel voorbij. Dat het de competitie verpest/vervalst is duidelijk.
Hoe ga je dan om met A-selectiespelers die terugkomen van blessures en ritme op moeten doen? En spelers van de A-selectie die een aantal weken niet mee hebben gedaan in het eerste? Ook dat - naast het zijn van de brug tussen de jeugd en het eerste - is een belangrijke functie voor het tweede elftal.
Hoe ga je dan om met A-selectiespelers die terugkomen van blessures en ritme op moeten doen? En spelers van de A-selectie die een aantal weken niet mee hebben gedaan in het eerste? Ook dat - naast het zijn van de brug tussen de jeugd en het eerste - is een belangrijke functie voor het tweede elftal.
Dan organiseer je maar vriendschappelijke potjes. Als Messi terugkomt van een blessure mag hij ook geen wedstrijdritme op doen bij Barca B.
Gewoon PSV/Ajax/Twente weer in die beloftencompetities stoppen? Waarom zouden ze clubs in de JL lastig moeten vallen als ze voor spek en bonen meedoen?
Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende: Gewoon PSV/Ajax/Twente weer in die beloftencompetities stoppen? Waarom zouden ze clubs in de JL lastig moeten vallen als ze voor spek en bonen meedoen?
Die beloftencompetitie vervalt toch door die tweede divisie.
En ik hoop dat ze dan wel kunnen degraderen zodat ze nog ergens voor spelen.
Op woensdag 3 december 2014 09:35 schreef Ajacied422 het volgende: Gewoon PSV/Ajax/Twente weer in die beloftencompetities stoppen? Waarom zouden ze clubs in de JL lastig moeten vallen als ze voor spek en bonen meedoen?
zonder de vier ploegen van het experiment was de JL allang omgevallen. Met 16 ploegjes was die divisie helemaal niet levensvatbaar meer geweest.
Dan organiseer je maar vriendschappelijke potjes. Als Messi terugkomt van een blessure mag hij ook geen wedstrijdritme op doen bij Barca B.
Iets minder streng dan dit zou wel mogen. Het beloftenteam moet werken met een vaste selectie, maar per wedstrijd maximaal drie dispensatiespelers uit de 1e selectie ofzo.
Jong PSV trad dinsdagavond met liefst acht spelers uit het eerste elftal in de Jupiler League aan tegen De Graafschap. Dat mocht omdat PSV afgelopen weekeinde niet in actie kwam en zodoende verschenen Remko Pasveer, Joshua Brenet, Menno Koch, Nicolas Isimat-Mirin, Jorrit Hendrix, Abel Tamata, Rai Vloet en Florian Jozefzoon aan het startsignaal.
Toch was ook Vreman kritisch richting de beloftenteams in de Jupiler League, net als zijn collega Maurice Steijn. De oefenmeester van VVV-Venlo zei maandag na de 4-0 nederlaag tegen Jong Ajax dat het beter is om de Amsterdamse beloften op vrijdag te treffen. Dit in verband met de midweekse deelname aan de Champions League. “Als ze de ene week dit doen en dan weer met A-spelers komen, is dat nooit bevorderlijk voor de competitie”, erkent Vreman.
“Dan zullen clubs ook niet positief reageren op de beloftenteams van Jong PSV, Jong Ajax en Jong FC Twente. Als het iedere keer zo gaat en andere clubs laten daardoor punten liggen, dan is het competitievervalsing”, besloot Vreman in gesprek met Omroep Gelderland.
Boehoe!
Koch heeft geen minuut meegedaan. Vloet is een paar minuten ingevallen. En dat zijn meteen A selectie spelers? Laat staan dat Brenet en Tamata gewoon niveau JL zijn. Hendrix en Jozefzoon zijn eigenlijk de enige 2 die regelmatig bij de A selectie spelen.
Koch heeft geen minuut meegedaan. Vloet is een paar minuten ingevallen. En dat zijn meteen A selectie spelers? Laat staan dat Brenet en Tamata gewoon niveau JL zijn. Hendrix en Jozefzoon zijn eigenlijk de enige 2 die regelmatig bij de A selectie spelen.
Op woensdag 3 december 2014 13:04 schreef Dj_Day-V het volgende: Isimat- Mirin - 92 minuten Vloet - 37 minuten Tamata - 173 minuten Koch - 0 minuten Pasveer - 0 minuten Daarnaast zijn Brenet en Hendrix 20 en 19 jaar.
Waarom zouden die niet mee mogen doen? Op Pasveer na dan.
Natuurlijk mogen ze mee doen maar het is natuurlijk wel een beetje zuur dat als je tegen zo'n "jong" elftal op vrijdag speelt het van mindere kwaliteit is dan op maandag of dinsdag
Natuurlijk mogen ze mee doen maar het is natuurlijk wel een beetje zuur dat als je tegen zo'n "jong" elftal op vrijdag speelt het van mindere kwaliteit is dan op maandag of dinsdag
Zuur? Je reinste competitie vervalsing. Vooral bij jong Ajax wisselen de teams gigantische van sterkte. Dat elftal wat tegen VVV speelde is gewoon eredivisie waardig.
Zuur? Je reinste competitie vervalsing. Vooral bij jong Ajax wisselen de teams gigantische van sterkte. Dat elftal wat tegen VVV speelde is gewoon eredivisie waardig.
dat bedoel ik toch, maar ze hebben er wel mee ingestemd.
za 6-12 20.45 FC Dordrecht - PSV do 11-12 19.00 PSV - Dinamo Moskou zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente wo 17-12 20.45 PSV - Feyenoord za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles
Brenet en Tamata hebben natuurlijk wel dik 20 en 40 wedstrijden in de Eredivisie erop zitten. Vloet en Koch is gewoon zeiken aangezien dat volwaardige Jong PSV spelers zijn die ruiken aan het eerste.
Op woensdag 3 december 2014 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende: za 6-12 20.45 FC Dordrecht - PSV do 11-12 19.00 PSV - Dinamo Moskou zo 14-12 14.30 PSV - FC Twente wo 17-12 20.45 PSV - Feyenoord za 20-12 19.45 PSV - Go Ahead Eagles
omdat de clubs dan nog minder inkomsten hadden en anders wilde helemaal niemand het meer uitzenden. En je had niks meer gehad als er weer twee om waren gevallen. Ofhad je 13 of 14 ploegjes ook prima gevonden?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef HL_Dog43 het volgende: We hebben nog nooit verloren in Dordrecht... zul je zien dat we vanavond wel verliezen.
Dat je je nog in durft te dekken voor Dordrecht uit, walgelijk.
Op zaterdag 6 december 2014 16:39 schreef HL_Dog43 het volgende: We hebben nog nooit verloren in Dordrecht... zul je zien dat we vanavond wel verliezen.
Dat zou werkelijk waar schandalig zijn. Maar helaas heeft het verleden bewezen dat het niet uit te sluiten is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
PSV speelt goed eigenlijk, Willems, Narsingh, Wijnaldum, Arias sterk. Depay helaas uit vorm (die penalty ) en De Jong heeft zoals altijd een paar kansen nodig om hem te maken. Verdedigend stond het niet dramatisch, Als het zo door gaat kan het nog gemakkelijk een ruime overwinning worden De 2-1 vlak voor rust is ook wel lekker natuurlijk.
Op zaterdag 6 december 2014 21:41 schreef StijnDa het volgende: PSV speelt goed eigenlijk, Willems, Narsingh, Wijnaldum, Arias sterk. Depay helaas uit vorm (die penalty ) en De Jong heeft zoals altijd een paar kansen nodig om hem te maken. Verdedigend stond het niet dramatisch, Als het zo door gaat kan het nog gemakkelijk een ruime overwinning worden De 2-1 vlak voor rust is ook wel lekker natuurlijk.
Goed is teveel eer. Dordt kan er werkelijk geen ruk van, vandaar dat PSV zoveel kansen krijgt. Zit Willems tegen een schorsing aan met zijn gele kaarten? Want als dat gaat gebeuren tegen bijv. Feijenoord, dan heb je een groot probleem.
Goed is teveel eer. Dordt kan er werkelijk geen ruk van, vandaar dat PSV zoveel kansen krijgt. Zit Willems tegen een schorsing aan met zijn gele kaarten? Want als dat gaat gebeuren tegen bijv. Feijenoord, dan heb je een groot probleem.
Continue drang naar voren, veel kansen creëren, dan kan de tegenstander wel matig zijn maar dan is het veldspel goed in orde m.i. Die schorsing van Willems zal er wel een keer aan komen lijkt me ja. 2e helft professioneel uitgespeeld, had wel wat ruimer gekund dan 3-1. (maar goed, paal. lat, doellijn)
Willems moet wel opletten tegen Twente. Als hij daar geel krijgt is het zijn vijfde en is hij er niet bij tegen Feyenoord. Eigenlijk is het in aanvallend opzicht onze belangrijkste speler, die kan je zeker niet missen.
Benieuwd wat er vanavond over het gedrag van Depay wordt gezegd. Vond gisteren bij SV dat Sjek op zoek was naar een antwoord wat hij uiteindelijk niet kreeg.
Op maandag 8 december 2014 17:09 schreef Lange_Lans het volgende: Benieuwd wat er vanavond over het gedrag van Depay wordt gezegd. Vond gisteren bij SV dat Sjek op zoek was naar een antwoord wat hij uiteindelijk niet kreeg.
Maakt dat wat uit dan, komt toch bijna nooit wat zinnigs uit in zulke programma's.
Maakt dat wat uit dan, komt toch bijna nooit wat zinnigs uit in zulke programma's.
Dit wat betreft VItv. Het is wel te raden wat ze vanavond gaan zeggen, want dat wil het publiek graag horen. Alles voor de kijkcijfers. Gisteren werd er bij SV realistisch op gereageerd. Onderwerp was ook vrij snel van tafel daarna.
De snor zal wel zeiken over het feit dat Memphis zich een groot voetballer waant, en dat hij zich dan ook maar zo moet gedragen. En dat Memphis zijn gelijk moet halen dmv voetbal, en niet door zijn negatieve onvolwassen gedrag. Gijp zal zijn schouders ophalen, en zeggen dat PSV zich moet schamen omdat ze met zoveel kansen, slechts 3 keer scoren. En dat Dordrecht er helemaal niks van kan.
Ik ben het weer met je eens. Ik heb ook een hele periode niet meer gekeken omdat het altijd hetzelfde was. Ben sinds kort weer aan het kijken maar het is nog steeds compleet hetzelfde.
Op maandag 8 december 2014 18:24 schreef tja77 het volgende: De snor zal wel zeiken over het feit dat Memphis zich een groot voetballer waant, en dat hij zich dan ook maar zo moet gedragen. En dat Memphis zijn gelijk moet halen dmv voetbal, en niet door zijn negatieve onvolwassen gedrag. Gijp zal zijn schouders ophalen, en zeggen dat PSV zich moet schamen omdat ze met zoveel kansen, slechts 3 keer scoren. En dat Dordrecht er helemaal niks van kan.
Depay kan zich dan wel een vedette voelen, zo speelt hij al 10 wedstrijden niet meer..... Krijgt hij de kans om te scoren, lobt hij een pingel om stoer te doen... Leuk als het 5-0 voor PSV had gestaan, maar nu totaal onnodig en overbodig.
Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef de_boswachter het volgende: Depay kan zich dan wel een vedette voelen, zo speelt hij al 10 wedstrijden niet meer..... Krijgt hij de kans om te scoren, lobt hij een pingel om stoer te doen... Leuk als het 5-0 voor PSV had gestaan, maar nu totaal onnodig en overbodig.
Meh. Was het ook wel weer met Kenneth (kankerneger) Perez eens. Als je het bij 4-0 doet is het eigenlijk veel treuriger.
Op dinsdag 9 december 2014 14:54 schreef de_boswachter het volgende: Depay kan zich dan wel een vedette voelen, zo speelt hij al 10 wedstrijden niet meer..... Krijgt hij de kans om te scoren, lobt hij een pingel om stoer te doen... Leuk als het 5-0 voor PSV had gestaan, maar nu totaal onnodig en overbodig.
Als de opkomst net zo is als vorig jaar, heb je heel rij 22 voor jezelf...
er worden nu zo'n 25.000 toeschouwers verwacht dus het zal iets drukker zijn
Conclusie: PSV verneukt veel te veel kansen. 40 schoten en maar 14 op doel
Denk ook dat dat komt omdat: PSV veel jonge ambitieuze voetballers heeft, die graag voor eigen succes gaan. Spelers die zich willen bewijzen. Veel scoringsdrang hebben, maar niet een echte kill mentaliteit. En toch een gebrek aan discipline, mede dankzij de coach niet echt echt een overwicht lijkt te hebben.
Tsja, zo'n wedstrijd verliezen na het missen van zoveel kansen moet toch wel een mentale tik opleveren. Wordt tijd dat die ballen er weer wat makkelijker ingaan en de efficiëntie omhoog gaat. Anders wordt dat weer zo'n dingetje dat tussen de oren gaat zitten.
Die twee corners die niet eens de eerste paal bereikten waren echt lachwekkend. Die jongen kan er heel weinig van. In de winterstop maar afscheid van nemen.
Kwart wedstrijd gespeeld, niet echt een graadmeter. Maar ik vind Ritzmaier gewoon te licht. Guardado speelde weer goed. Maher en Memphis weer niet goed. Wijnaldum was meteen gevaarlijk en had moeten scoren. Brenet? Waarom probeer je het überhaupt nog?
Vies vuil stel tyftushonden zeg. Niets geleerd van de afgelopen jaren, lekker 6 man uit je basis wisselen. Genante vertoning. En je dan maar afvragen waarom er niemand op die EL potjes afkomt, ondanks lage prijzen. Daar gaan je eurocoëfficiënten.
Kutclub
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef De_Pel het volgende: Vies vuil stel tyftushonden zeg. Niets geleerd van de afgelopen jaren, lekker 6 man uit je basis wisselen. Genante vertoning. En je dan maar afvragen waarom er niemand op die EL potjes afkomt, ondanks lage prijzen. Daar gaan je eurocoëfficiënten.
Kutclub
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe moeilijk is het om een corner voor de goal te krijgen zeg
Op donderdag 11 december 2014 22:46 schreef De_Pel het volgende: Vies vuil stel tyftushonden zeg. Niets geleerd van de afgelopen jaren, lekker 6 man uit je basis wisselen. Genante vertoning. En je dan maar afvragen waarom er niemand op die EL potjes afkomt, ondanks lage prijzen. Daar gaan je eurocoëfficiënten.
Kutclub
SPOILER
Desalniettemin terecht wel. Ik vind het oprecht een aanfluiting dat een club als PSV gewoon wéér een B-elftal opstelt "omdat de competitie...".
Njah, begrijpelijk wel als je 4 redelijk zware wedstrijden in 10 dagen te spelen hebt. Maar de basisapelers die er wel in stonden presteerden ook niet allemaal naar behoren. Dat scheelt ook een hoop natuurlijk
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Desalniettemin terecht wel. Ik vind het oprecht een aanfluiting dat een club als PSV gewoon wéér een B-elftal opstelt "omdat de competitie...".
Normaal wel terecht, maar je speelt nu echt nergens meer voor. Of je nu wint of verliest, je wordt tweede. Dan speel je nog voor die winstpremie, die met 2 ton toch al geen fluit voorstelt. Dan liever sparen voor de jackpot die CL/kampioenschap heet: 27 miljoen.
Kutclub
SPOILER
"Supporters" van andere clubs die zich druk maken om de eurocoëfficiënten, en dan bij PSV komen mauwen. PSV is juist de club met de langste reeks europees voetbal van alle Nederlandse clubs. Feijenoord levert al jaren wanprestaties europees gezien, en wint een paar keer. En dan hier komen schuimbekken.
We kunnen anders zelf ook elk Europees punt gebruiken, je ziet aan Ajax hoe fijn het is om in pot 3 te zitten. Nu zullen we niet direct in pot 2 komen mochten we volgend jaar de CL ingaan maar een hogere plek op de Europese ranglijst is zeer welkom
Op vrijdag 12 december 2014 11:01 schreef rubbereend het volgende: We kunnen anders zelf ook elk Europees punt gebruiken, je ziet aan Ajax hoe fijn het is om in pot 3 te zitten. Nu zullen we niet direct in pot 2 komen mochten we volgend jaar de CL ingaan maar een hogere plek op de Europese ranglijst is zeer welkom
Ik denk dat PSV onder Ajax gaat komen na dit seizoen, vallen nogal wat punten weg.
Ook dat bleek gisteren weer. Hij is nog jong, maar ik trek inmiddels wel de conclusie dat hij zijn plafond bereikt heeft en dat dat plafond geen PSV-niveau is.
Ook dat bleek gisteren weer. Hij is nog jong, maar ik trek inmiddels wel de conclusie dat hij zijn plafond bereikt heeft en dat dat plafond geen PSV-niveau is.
lijkt me duidelijk, een modale Eredivisieclub lijkt me meer zijn plek
Ik heb het niet gezien hoor maar Luuk krijgt wel de tijd en hij niet.
Ik heb het niet gezien hoor maar Luuk krijgt wel de tijd en hij niet.
Volgens mij heeft hij vorig jaar aardig wat tijd gehad
Olympiakos (*) Zenit (*) Sporting Lissabon (*) Athletic de Bilbao (*) Red Bull Salzburg Inter Milaan Everton Feyenoord Dinamo Moskou Fiorentina Besiktas Club Brugge Borussia Monchengladbach Napoli Legia Warschau Dinamo Kiev
Doe maar Club Brugge
Dat was wat de meeste mensen zeiden in de Facebook groep, echter is er dan weer André "high horse" Klok die mensen die dat zeggen allemaal mongolen vindt
Dat was wat de meeste mensen zeiden in de Facebook groep, echter is er dan weer André "high horse" Klok die mensen die dat zeggen allemaal mongolen vindt
ik zit dan ook op FOK! en niet op FaceBoek
Wise old Klokkie bedoel je?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Kutclub
SPOILER
Degene die de TT van dit topic heeft verzonnen heeft toch wel een verdomd goede voorspellende gave moet ik zeggen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Prima eerste helft, weinig weggegeven en zelf ook gewoon eens direct toegeslagen. Goede actie van Narsingh daar bij de 2-0. Willems weer met een assist bij de 1-0
Op zondag 14 december 2014 15:19 schreef tompsv18 het volgende: Prima eerste helft, weinig weggegeven en zelf ook gewoon eens direct toegeslagen. Goede actie van Narsingh daar bij de 2-0. Willems weer met een assist bij de 1-0
Ben benieuwd naar woensdag. Als Feyenoord niet wint van PSV, is hun rol in de titelstrijd wel uitgespeeld. Hopelijk brengt PSV die genadeslag woensdag toe.
Maar ook zonder Toornstra gaat Feyenoord deze pot winnen. Met Manu en Boetius voorin gaan de zwakke backs van PSV het heel moeilijk krijgen.
quote:
Groot verlies voor Feyenoord, echter niet getreurd we kebben voldoende alternatieven. PSV gaat woensdag ten onder. AZ is vandaag gewoon goed weggekomen, shit happens
quote:
En daarom begin in een schijt hekel aan PSV supporters te krijgen een beetje blij zijn dat er een speler geblesseerd is. Nou gun t die droeftoeters dat Guardodo zijn poot breekt na PSV Feyenoord zodat ze niet kunnen janken dat de beste speler er niet bij was. Met of zonder Toornstra de punten gaan mee Manu links,Boetius rechts en klaar tot woensdag
Ze kunnen dromen wat ze willen met manu en die baby met zijn beugel op de flanken maar dat gaat fredje niet doen. Die angsthaas durft dat echt niet vanaf het begin.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende: PSV moet wel rekening houden met Vermeer. Die is toch wel heel aardig aan het keepen en PSV heeft nogal wat kansjes nodig.
Ik denk dat we eerder rekening moeten houden met Zoet, die kan zomaar een balletje mis pakken.
Op zondag 14 december 2014 21:15 schreef Buitendam het volgende: PSV moet wel rekening houden met Vermeer. Die is toch wel heel aardig aan het keepen en PSV heeft nogal wat kansjes nodig.
Hoe moet je daar rekening mee houden dan? Extra hard schieten?
Je weet wat je kunt verwachten woensdag; een fel Feyenoord die, als het even voetballend niet wil, waarschijnlijk elke bal de 16 inpompt. Dat is hetgeen waar ik het meeste bang voor ben, verdedigend blijken we als PSV zijnde dan toch niet zo stabiel, vooral de backs worden door dat soort wanhoopsvoetbal vaak overlopen.
Desondanks heb je imo gewoon een beter team, denk/hoop zelf een 3/4-1.
Wel dubbel gevoelen bij Jetro trouwens. Veel mensen hier (en ook op VZ) zien hem in de toekomst bij een topclub, maar ik heb zelf altijd het idee dat die mensen alleen de samenvatting om 7 uur zien. Dan zie je alleen zijn trucjes, voorzetten en assists. Maar niet de keren dat het achterin billenknijpen is en nét goed gaat.
[ Bericht 15% gewijzigd door WaikikiWim op 14-12-2014 22:36:51 ]
De verdediging van PSV krijgt vaak kritiek (al dan niet terecht). Maar samen met die van Feijenoord, is het de minst gepasseerde verdediging. Laatste tegendoelpunt in de competitie in een thuiswedstrijd is bijna 4 maanden geleden. Feijenoord scoort alles behalve makkelijk.
Tuurlijk gaat het geen makkie worden, maar Feijenoord is in aanvallend opzicht echt geen Real Madrid of iets wat daar ook maar enigzins bij in de buurt komt. Hun spits is geen eens een spits. Puur op kwaliteit moet PSV dit kunnen winnen. Feijenoord MOET winnen om nog kans te hebben op het kampioenschap. Kortom, laat ze maar komen. Met Arias en Willems counteren we ze finaal weg.
Op zondag 14 december 2014 22:39 schreef tja77 het volgende: De verdediging van PSV krijgt vaak kritiek (al dan niet terecht). Maar samen met die van Feijenoord, is het de minst gepasseerde verdediging. Laatste tegendoelpunt in de competitie in een thuiswedstrijd is bijna 4 maanden geleden. Feijenoord scoort alles behalve makkelijk.
Tuurlijk gaat het geen makkie worden, maar Feijenoord is in aanvallend opzicht echt geen Real Madrid of iets wat daar ook maar enigzins bij in de buurt komt. Hun spits is geen eens een spits. Puur op kwaliteit moet PSV dit kunnen winnen. Feijenoord MOET winnen om nog kans te hebben op het kampioenschap. Kortom, laat ze maar komen. Met Arias en Willems counteren we ze finaal weg.
Laat ze maar komen kun je op verschillende manieren interpreteren. Je hoort me niet zeggen dat PSV zich in moet graven, en op de counter moet gokken. Maar met Willems en Arias, en Narsingh, Wijnaldum en Depay heb je wel degelijk een goede counter in huis.
Ik snap echt niet waarom dat een probleem is. Solide defensie en de tegenstander kapot spelen. We hebben in de Eredivisie meerdere coaches die lijken te denken dat voetbal een jurysport is waarin het daadwerkelijke resultaat voor spek en bonen telt. Kijk naar Bosz die met een miljoenenselectie nauwelijks teams als Heracles voorblijft en Rutten die trots meldt dat de beste helft van Feyenoord dit seizoen er eentje was waarin je twee goals om je oren krijgt in eigen huis en zelf niet scoort.
Nee. Gewoon opdonderen. PSV speelt absoluut geen antivoetbal, het is leuk om naar te kijken en het heeft resultaat.
Ik snap echt niet waarom dat een probleem is. Solide defensie en de tegenstander kapot spelen. We hebben in de Eredivisie meerdere coaches die lijken te denken dat voetbal een jurysport is waarin het daadwerkelijke resultaat voor spek en bonen telt. Kijk naar Bosz die met een miljoenenselectie nauwelijks teams als Heracles voorblijft en Rutten die trots meldt dat de beste helft van Feyenoord dit seizoen er eentje was waarin je twee goals om je oren krijgt in eigen huis en zelf niet scoort.
Nee. Gewoon opdonderen. PSV speelt absoluut geen antivoetbal, het is leuk om naar te kijken en het heeft resultaat.
ik heb geprobeerd om echt geen vleugje sarcasme erin te brengen en nog krijg ik zo'n reacties
Dat zou me verbazen, dus nee. Ik denk het niet. Hij vertrekt vrijwel zeker na het seizoen.
Oke, denk dat hij wel genoeg interesse trekt van buitenlandse topclubs, is nu gewoon met afstand de beste speler in de Eredivisie dus was benieuwd hoe jullie dat zagen.
Oke, denk dat hij wel genoeg interesse trekt van buitenlandse topclubs, is nu gewoon met afstand de beste speler in de Eredivisie dus was benieuwd hoe jullie dat zagen.
Valt wel een beetje mee de laatste tijd toch of tegen eigenlijk sinds zijn blessure al zal er nog interesse genoeg zijn.
Juist na zijn blessure is het allemaal wat minder met Memphis. Denk dat op dit moment Wijnaldum zich beter in de kijker speelt. Maar zowel Wijnaldum als Memphis zullen op zijn vroegst na dit seizoen vertrekken.
Als je de boet de wedstrijd uit speelt is Feyenoord heel minder
De Boet? Is 1 van de minderen daar, jammer dat Toornstra niet meedoet, duel met Willems had ik wel leuk gevonden en zonder hem zal het voor Feyenoord toch een stuk moeilijker worden.
Kan me ook niet voorstellen dat dit woensdag fout gaat. Hoeveel scoren wij gemiddeld in een thuiswedstrijd? Bij 2 ben je er al, want tja die spits kan wel heel bijdehand gaan doen met zijn dubbele naam, maar Kazim Kazim komt niet verder dan 1.
Op maandag 15 december 2014 09:28 schreef BeamofLight het volgende: Kan me ook niet voorstellen dat dit woensdag fout gaat. Hoeveel scoren wij gemiddeld in een thuiswedstrijd? Bij 2 ben je er al, want tja die spits kan wel heel bijdehand gaan doen met zijn dubbele naam, maar Kazim Kazim komt niet verder dan 1.
Die Kazim moet je gewoon een beetje uitdagen, dan gaat ie zich zo misdragen. Wat een irritante vent is dat zeg. Zou leuk zijn als hij er met rood vanaf gaat.
Die Kazim moet je gewoon een beetje uitdagen, dan gaat ie zich zo misdragen. Wat een irritante vent is dat zeg. Zou leuk zijn als hij er met rood vanaf gaat.
Dit ja. Die gast heeft een veel te groot ego. Past meer bij ajax.
Die Kazim viel me ook al op ja, in de zin van dat ie veel gemeen heeft met El Hamdaoui. Vervelende types
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op maandag 15 december 2014 13:34 schreef Bos81 het volgende: Lastig inderdaad, maar dat het moeilijk zou worden stond eigenlijk al van te voren vast..