Ja ik zat in ponden te rekenenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:48 schreef Memento-Mori het volgende:
1,22euro per stift 39+19.50=58,50/2=29,25 per set. Ik heb twee sets besteld in ieder geval (desnoods reservestiften en verkoop ik ze los ofzo als niemand een set wil) het is inc bewaaretui trouwens ook
Wow dat scheelt nogal idd..quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Had ik gezien, heb daarom ipv paypal direct met cc betaald en dan Is t wel gewoon 58,50euro
PayPal kwam uit op 63,95
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Kleurplaat uit Lotus Designs:
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
Wat heb je mooie kleuren bij elkaar gekozen! Heb het even opgeslagen ter inspiratiequote:Op dinsdag 2 december 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
Mooi!!quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft dat boek enkel bedrukte pagina's btw??
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Bedankt!
[..]Al die boeken van Creative Haven hebben dat. En een handig perforatierandje om een vel gemakkelijk uit het boek te halen.
Ja zijn echt superfijn die boekenquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ideaal voor mijn nieuwe promarkers dus
graag gedaan! Nu wachten op de leveringquote:Op dinsdag 2 december 2014 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wow dat scheelt nogal idd.
Maareh: thanx he!![]()
ben ik ook eindelijk 'om'
Hopen dat ze een beetje vlot zijnquote:Op dinsdag 2 december 2014 19:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
graag gedaan! Nu wachten op de levering
Mooi zeg!quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
7 tot 9 dagen ongeveer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 19:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hopen dat ze een beetje vlot zijn
Roze papier? En hij is weer prachtig natuurlijk!quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:04 schreef Spuuglokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gekleurd met:
[ link | afbeelding ]
Hmm...quote:Op dinsdag 2 december 2014 20:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
Paarsbeestje nee morgen, omdat ik de bestelling veranderd had.
Ik heb trouwens ook nog wat promarkers dubbel liggen.
Ik ken het niet, wat is het?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yeah, iemand op FOK! die dat kent
Filofax (1990) - IMDbquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yeah, iemand op FOK! die dat kent
Dus eigenlijk gewoon zo'n agenda die je elk jaar opnieuw kan vullen. Zie:quote:
Jaaa had inmiddels zelf al ff gegoogledquote:Op woensdag 3 december 2014 08:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon zo'n agenda die je elk jaar opnieuw kan vullen. Zie:
http://www.filofax.nl/sto(...)6&SIZEID=1&DSIZEID=1
Die heb je vast wel eens gezien. Je kan ze heel goedkoop maar ook enorm duur krijgen.
Ik niet, maar ik vind mijzelf ook niet creatief hoor. Het is meer dat ik mij dan toch niet aan het voorbeeld ga houden haha.quote:Op woensdag 3 december 2014 10:16 schreef Little_Dolls het volgende:
Is er trouwens nog iemand die dat kleurboek met voorbeelden wel zou willen, of ben ik de enige die niet zo super creatief is?
Maar de meeste meiden doen er ook nog allemaal tabbladen in. Ik heb er meer in zitten dan alleen mijn agendaquote:Op woensdag 3 december 2014 08:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon zo'n agenda die je elk jaar opnieuw kan vullen. Zie:
http://www.filofax.nl/sto(...)6&SIZEID=1&DSIZEID=1
Die heb je vast wel eens gezien. Je kan ze heel goedkoop maar ook enorm duur krijgen.
heel gaaf!quote:Op woensdag 3 december 2014 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:
Tijd om ook een paar kleurplaten te delen, alledrie uit Tesselation Patterns van creative haven. gekleurd met stabilo 68
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw die kleurenquote:Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi gb!!
[ afbeelding ]
Uit het Enige echt boek nr 3
gaaf, lijkt ook wel op glas in loodquote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mooi Bubs en g-b!![]()
Ik heb er ook weer 1!
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi gb!!
[ afbeelding ]
Ja heb het ook, maar ook dat in het ene Creative Haven boek het erger is dan in het andere Creative Haven boek.quote:Op woensdag 3 december 2014 14:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb even een vraagje. Hebben meer mensen last van erg vloeien in de boeken van Creative Haven?
Ik heb het meer dan in andere boeken.
Waar is die uit?quote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mooi Bubs en g-b!![]()
Ik heb er ook weer 1!
[ afbeelding ]
Ok dan is het niet mijn foutquote:Op woensdag 3 december 2014 14:30 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ja heb het ook, maar ook dat in het ene Creative Haven boek het erger is dan in het andere Creative Haven boek.
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De postbode was er eindelijk![]()
De doos
[ afbeelding ]
En de inhoud
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar
[ afbeelding ]
En voor Whoop de Pastels en Lights
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 12:52 schreef gothic-blackie het volgende:
Tijd om ook een paar kleurplaten te delen, alledrie uit Tesselation Patterns van creative haven. gekleurd met stabilo 68
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 13:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mooi gb!!
[ afbeelding ]
Wat mooi weer allemaal.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mooi Bubs en g-b!![]()
Ik heb er ook weer 1!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Biancavia het volgende:
Deze net afgekregen. Mijn gele stabilo lijkt alleen wel bijna uitgedroogd.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2014 17:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
De postbode was er eindelijk![]()
De doos
[ afbeelding ]
En de inhoud
[ afbeelding ]
Alles bij elkaar
[ afbeelding ]
En voor Whoop de Pastels en Lights
[ afbeelding ]
Nee joh! Meteen alles bestellenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Denk je dat als ik de setjes van 6 bestel voorlopig genoeg heb?
Is die plaat van vandaag met promarkers of spectrum noirs?
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! Meteen alles bestellen
In principe hoef ik er maar twee koopzondagen voor te werkenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! Meteen alles bestellen
gaaf!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets zoek ik ook nog, wat heb je besteld?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn eerste kleurgerelateerde kerstcadeau is al gekocht Zo'n schootkussending.
Ook tofquote:Op woensdag 3 december 2014 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Heb de zelfde vanavond gedaan
[ afbeelding ]
Jep. 2 uurtjes werkquote:Op woensdag 3 december 2014 22:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook tof![]()
Lekker handzaam formaatje om te kleuren he!
Wat kan jij mooi kleuren met Stabilo'squote:Op woensdag 3 december 2014 20:20 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]
Mn moeder heeft het gekocht, heb het nog niet gezien. Ik denk dat het deze is bij de kwantum.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:03 schreef Skoap het volgende:
[..]
zoiets zoek ik ook nog, wat heb je besteld?
Dat is de standaard prijsquote:Op donderdag 4 december 2014 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik wil het kleuren ook gaan oppakken. Het lijkt me heerlijk ontspannend
.
Is dit een beetje een leuke aanbieding?
http://buschvanderworp.nl(...)112blender-4385.html
Stom wel van de zelfde mensen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat is de standaard prijs
http://www.promarkers.nl/index.php/sets/promarker-9-19-detail
Je kunt het altijd proberen hequote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Stom wel van de zelfde mensen.
*kuch* markers kopen *kuch*quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Weer een visje van Creative Haven.
Vind vooral de lijsten in dit boek leuk.
Begin verder wel gefrustreerd te worden van mijn Stabilo's (die ook leeg beginnen te raken)
[ afbeelding ]
Zat te twijfelen om het wit nog in te kleuren maar heb geen leuke kleuren die er verder bij passen.
Ja dat zou ik graag doenquote:
Ja maar ze strepen niet! En sommige kan je bijvullen hequote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel mooi hoor Sarabi!
Sunnt ook die raken op hoor
Ja dat is waarquote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar ze strepen niet! En sommige kan je bijvullen he
Pastel green, pastel blue, lavender en pastel yellow.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Mn moeder heeft het gekocht, heb het nog niet gezien. Ik denk dat het deze is bij de kwantum.
Cygne welk kleurtje is dat in die onderste plaat? Die is echt![]()
Hele week nog niet gekleurd, vanavond onder expeditie robinson maar eens doen.
oh die is leuk zeg! thnx!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Mn moeder heeft het gekocht, heb het nog niet gezien. Ik denk dat het deze is bij de kwantum.
Cygne welk kleurtje is dat in die onderste plaat? Die is echt![]()
Hele week nog niet gekleurd, vanavond onder expeditie robinson maar eens doen.
Hou er wel rekening mee dat pro-markers wel iets uitlopen op standaard papier...quote:Op donderdag 4 december 2014 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik wil het kleuren ook gaan oppakken. Het lijkt me heerlijk ontspannend
.
Is dit een beetje een leuke aanbieding?
http://buschvanderworp.nl(...)112blender-4385.html
mooi!!!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:55 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond eindelijk afgemaakt... alleen helemaal niet tevreden over dat grote paarse stuk... ik had de binnenkant ook wit moeten laten! Of op z'n minst een kleurtje met meer contrast...
Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef Skoap het volgende:
Hmm ok.. die is helaas wat te groot om te kopieren.. even bedenken wat ik daar nog op kan verzinnenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:03 schreef Whoopdidoo het volgende:
Sunny promarkers drukken zelfs door op 160 grams. Dus ook in de mandala boeken. Vind het ook wel jammer maar lang leve de printer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |