abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:31:43 #51
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147221289
Ik krijg bijna het idee dat vriendinlief iets heeft gezegd van "ik kom alleen bij je wonen/ik blijf alleen bij je als je betaalt".
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:38:07 #52
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147221463
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat vriendinlief iets heeft gezegd van "ik kom alleen bij je wonen/ik blijf alleen bij je als je betaalt".
Nee dat niet, ze vindt het wel een grote stap.

Heb zelf in m'n studententijd samengewoond met m'n toenmalige ex dus ik weet ongeveer wat ik kan verwachten.

ik had meer zo iets van ze slaap nu ook al geregeld enkele dagen bij mij en daardoor zijn die 40 euro nog niet nodig.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:40:57 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147221528
Oh, dan is die uitwonenden beurs ook niet nodig toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147221604
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:
Doe nou eens ff niet zo volwassen. Die jongen heeft het al moelijk genoeg :D :'( :D
  dinsdag 2 december 2014 @ 16:43:51 #55
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147221606
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:40 schreef Leandra het volgende:
Precies, die 280 euro per maand gewoon lekker laten voor wat het is.
pi_147221610
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 16:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nee dat niet, ze vindt het wel een grote stap.

Heb zelf in m'n studententijd samengewoond met m'n toenmalige ex dus ik weet ongeveer wat ik kan verwachten.

ik had meer zo iets van ze slaap nu ook al geregeld enkele dagen bij mij en daardoor zijn die 40 euro nog niet nodig.
Wat jij hebt of vindt is totaal niet relevant.
pi_147222986
Nou ja, zolang ze er niet achter komen geen probleem met de VVE natuurlijk, maar met zoveel roddelende oudjes en een conciėrge, geef ik het weinig kans.

En dan kan de VVE die GBA inschrijving, gebruiken om je desnoods via de rechter tot betalen te dwingen.

Dus ik denk niet dat er aan te ontkomen valt.

Hooguit kun je proberen te voeren, dat je vriendin minder dan 3 nachten bij jouw woont en de andere dagen in een studentenpand oid en dat jij daarom niet van mening bent, de 40¤ te betalen. Het blijft maar een civiele zaak natuurlijk.

Waarom kunnen we in WGR nooit beperken, tot de wettelijke feiten?
.
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:39:15 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147223051
Het is gewoon ronduit triest om wel te willen inschrijven om een uitwonenden beurs te kunnen vangen, maar die extra VVE-kosten van ¤ 40 per maand vervolgens niet te willen betalen.
Die zijn onder andere voor watergebruik, ik neem aan dat ze ook gewoon onder de douche staat en de WC doortrekt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 2 december 2014 @ 17:44:15 #59
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147223189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:37 schreef Fer het volgende:

Hooguit kun je proberen te voeren, dat je vriendin minder dan 3 nachten bij jouw woont en de andere dagen in een studentenpand oid en dat jij daarom niet van mening bent, de 40¤ te betalen.
Dat werkt natuurlijk niet als je tussen de oudjes woont die alles en iedereen in de gaten houden, zoals je zelf ook al aangeeft. En dan moet ze ook nog eens een studentenhuis hebben waar ze 'woont'.
pi_147223318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:44 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Dat werkt natuurlijk niet als je tussen de oudjes woont die alles en iedereen in de gaten houden, zoals je zelf ook al aangeeft. En dan moet ze ook nog eens een studentenhuis hebben waar ze 'woont'.
Aanvoeren dat de oudjes dement zijn en alle dagen door elkaar halen :) :)
.
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:47:07 #61
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147225031
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:37 schreef Fer het volgende:
Nou ja, zolang ze er niet achter komen geen probleem met de VVE natuurlijk, maar met zoveel roddelende oudjes en een conciėrge, geef ik het weinig kans.

En dan kan de VVE die GBA inschrijving, gebruiken om je desnoods via de rechter tot betalen te dwingen.

Dus ik denk niet dat er aan te ontkomen valt.

Hooguit kun je proberen te voeren, dat je vriendin minder dan 3 nachten bij jouw woont en de andere dagen in een studentenpand oid en dat jij daarom niet van mening bent, de 40¤ te betalen. Het blijft maar een civiele zaak natuurlijk.

Waarom kunnen we in WGR nooit beperken, tot de wettelijke feiten?
Thnx

Vond t nogal om wat meteen met de 40 euro te beginnen terwijl we eigenlijk nog proberen en willen aankijken hoe deze nieuwe stap zal gaan.
Weet ook niet of we meteen die GBA gaan doen.
Maar goed de rest lijkt te vinden dat het diefstal is...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:47:48 #62
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147225059
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:47 schreef nils7 het volgende:

[..]

Thnx

Vond t nogal om meteen met de 40 euro te beginnen terwijl we eigenlijk nog proberen.
Weet ook niet of we meteen die GBA gaan doen.
Maar goed de rest lijkt te vinden dat het diefstal is...
Het is fraude, niks meer niks minder.

Proberen samen te wonen heb ik overigens nog nooit van gehoord. Je gaat samenwonen of of je gaat niet samenwonen. Als het goed gaat, prima. Als het fout gaat, dan schrijft ze zich weer uit. Simpel.
pi_147225144
Voor 40 euro zo sneu willen doen, ik snap dat niet.
pi_147225185
ik snap dat ook niet
nederlandse kneuzenkermis met elk dubbeltje omdraaien
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  dinsdag 2 december 2014 @ 18:52:31 #65
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147225218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef mergbot het volgende:
ik snap dat ook niet
Dit is beyond gierig, de gemiddelde Nederlander zal bij het lezen last hebben van plaatsvervangende schaamte :')
pi_147225756
Moet je niet ook meer gemeentelijke belastingen gaan betalen?
pi_147226133
Waar vindt men dit soort huizen waar men zo in de watten gelegd wordt voor die paar meier in de maand? Kan iedereen daar wonen, ja?

Overhandig linkje van zo'n huis op Funda a.u.b.
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:22:14 #68
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147226230
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 17:39 schreef Leandra het volgende:
Het is gewoon ronduit triest om wel te willen inschrijven om een uitwonenden beurs te kunnen vangen, maar die extra VVE-kosten van ¤ 40 per maand vervolgens niet te willen betalen.
Die zijn onder andere voor watergebruik, ik neem aan dat ze ook gewoon onder de douche staat en de WC doortrekt?
Precies
pi_147227597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 18:51 schreef mergbot het volgende:
ik snap dat ook niet
Dit heeft niets met de zuinoge kneuzenkermis van Nederland te maken hoor. Zuinig is prima. De boel belazeren en de kosten op een ander afwentelen is gewoon vies }:|
  dinsdag 2 december 2014 @ 19:59:57 #70
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147227607
Typisch Fok! vragen of het op die manier kan en dan meteen als gierig bestempeld worden of als frauduleus gezien.

Ik vind het gewoon zonde om voor iets meteen de volle roefel te betalen waarbij het niet meteen nodig is. Dat beetje water wat ze meer verbruikt? De concierge zal ze niet gebruiken, we koken gewoon zelf etcetera
Ipv dat ze, zoals nu, 3 dagen blijft slapen in de week zullen het er 7 worden.
En ja wij willen dat eerst proberen in onze relatie zeker omdat zij het een grote stap vind en eventueel een stapje terug doen ook nog als mogelijkheid zien (dus van 7 weer terug naar 3 a 4).
Dan vind ik het onnodig om daarvoor onnodig kosten maken, we verwachten gewoon dat het goed gaat maar na enkele maanden kunnen we het ook pas officieel maken met GBA etc. dus het is niet de bedoeling om onder de kosten ui te blijven komen.
Wilde gewoon weten wat mn opties zijn niet meer en niet minder en wordt meteen afgeslacht alsof ik triest ben.

En van alle antwoorden die ik heb gelezen zijn er maar enkelen nuttig. Thnx in ieder geval.

Vind de mensen die mij hier triest of frauduleus noemen erg hypocriet, vast zeker betalen voor elke film die ze downloaden? Of al jullie MS Office is zeker wel legaal verkregen?

Ik wil gewoon eerst uitproberen of alles goed werkt qua samen leven en dan pas alles officieel maken met GBA en andere kosten.
Als uitproberen al frauduleus is...

Alhoewel ik betwijfel hoe dit weer uit pakt :')

[ Bericht 9% gewijzigd door nils7 op 02-12-2014 20:06:01 ]
N/A
pi_147227790
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef nils7 het volgende:
Typisch Fok! vragen of het op die manier kan en dan meteen als gierig bestempeld worden of als frauduleus gezien.
Ja gek he, als je letterlijk vraagt of je de boel onbestraft kan belazeren :D :'( :D

quote:
Ik vind het gewoon zonde om voor iets meteen de volle roefel te betalen waarbij het niet meteen nodig is. Dat beetje water wat ze meer verbruikt?
Dat vind ik altijd van de trein. Dat ding rijdt toch. Die 60 kg van mij zal daar weinig invloed op hebben...

PS: wat is een volle roefel? :?

quote:
De concierge zal ze niet gebruiken, we koken gewoon zelf etcetera
Hij haar misschien wel :9

quote:
Ipv dat ze, zoals nu, 3 dagen blijft slapen in de week zullen het er 7 worden.
En ja wij willen dat eerst proberen in onze relatie zeker omdat zij het een grote stap vind en eventueel een stapje terug doen ook nog als mogelijkheid zien (dus van 7 weer terug naar 3 a 4).
Dan vind ik het onnodig om daarvoor onnodig kosten maken,
Vooral geen onnodige kosten maken; ben het helemaal met je eens. Ow wacht....

quote:
we verwachten gewoon dat het goed gaat maar na enkele maanden kunnen we het ook pas officieel maken met GBA etc.
Verrassing: kan morgenochtend al :Y En als het niet bevalt, maak je het overmorgen weer ongedaan. Kei-handig!

quote:
dus het is niet de bedoeling om onder de kosten ui te blijven komen.
Nee, alleen in de proefperiode van enkele maanden. Wel vast graag de uitwonende stufie, want anders wordt het erg duur.

Nee, hartstikke helder hoor ^O^

quote:
Wilde gewoon weten wat mn opties zijn niet meer en niet minder en wordt meteen afgeslacht alsof ik triest ben.
Niet alsof hoor :)

quote:
Alhoewel ik betwijfel hoe dit weer uit pakt :')
Het weer... ik vermoed dat het kouder wordt. Jij?
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:07:44 #72
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147227872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 19:59 schreef nils7 het volgende:
Het is fraude als ze bij je woont en ze staat op een ander adres in het GBA ingeschreven.
quote:
Ik vind het gewoon zonde om voor iets meteen de volle roefel te betalen waarbij het niet meteen nodig is.
40 euro, veer-tig eu-ro! :') Raar inderdaad, dat je als sneu en gierig wordt bestempeld.
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:09:21 #73
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_147227934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:05 schreef Queller het volgende:

Het weer... ik vermoed dat het kouder wordt. Jij?
Zal inderdaad wel koud worden bij TS, tenzij verwarming bij de kosten inbegrepen zit natuurlijk. Je denkt toch niet dat ie de volle roefel gaat betalen terwijl hij ook gratis een trui aan kan trekken?
  dinsdag 2 december 2014 @ 20:12:54 #74
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_147228070
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Zal inderdaad wel koud worden bij TS, tenzij verwarming bij de kosten inbegrepen zit natuurlijk. Je denkt toch niet dat ie de volle roefel gaat betalen terwijl hij ook gratis een trui aan kan trekken?
Trui? Je bent gek joh ik zit hier gewoon lekker met mn jas aan!

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Het is fraude als ze bij je woont en ze staat op een ander adres in het GBA ingeschreven.

[..]

40 euro, veer-tig eu-ro! :') Raar inderdaad, dat je als sneu en gierig wordt bestempeld.
Leg jij maar eens het verschil uit tussen wonen en een poos logeren ;)
N/A
pi_147228156
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 december 2014 20:07 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat zal het leven zwaar worden voor die jongen. Toeslagpartner, gemeentelijke belastingen voor een meerpersoonshuishouden. Nee, het leven van een roefel is zo makkelijk nog niet -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')