Ik duim!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:31 schreef Mula het volgende:
De ercp gaat niet door.![]()
Mijn leverwaarden zijn gehalveerd dus ze denken dat de stent uit zichzelf is goedgeschoten.
Ze gaan mn leverwaarden in de gaten houden en ik mag in overleg met de dietiste eten weer gaan opbouwen.
Zou er dan ein-de-lijk een keer iets positiefs gaan gebeuren?
quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:17 schreef Mula het volgende:
Ik ben weer thuis. Vrijdag terug naar ziekenhuis voor 1e chemo.
Ik knapte van de nutridrink enorm op, hopelijk werkt het voor jou ook zo goed.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:46 schreef Mula het volgende:
Ik eet langzaamaan weer wat en krijg nutridrink erbij om aan te sterken. Drinken gaat goed. Pijn onder mn ribben is weg. Wel heel veel last van mn lijf als ik beweeg maar daar mag ik paracetamol/ibuprofen voor.
Ben wel compleet gesloopt.
Ik heb dit na alle behandelingen gedaan, maar het kan ook al eerder.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:41 schreef JK het volgende:
Ik dacht HBO.. en films kijken. Maar ik snap 'm.Maar kwam het ziekenhuis er zelf mee? Kreeg jij al last tijdens de bestralingen of aan het einde? Ik lees dat er 10 centra in NL zijn, maar wat zijn ze lastig te vinden op Google. Ik denk wel dat mijn vrouw dan zelf er heen moet, ik ben anders echt door al mijn vrije dagen heen. Had nog even geteld hoeveel uren ik vorig jaar kwijt was, in totaal iets van 19 vrije dagen op het werk moeten opnemen excl. zorgverlof. Dus dan zouden het 27 vrije dagen zijn geweest -> met andere woorden; nauwelijks tijd voor waar vrije dagen echt voor zijn.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:30 schreef nipeng het volgende:
Ik kan berichten als haar man.
Dank jullie wel voor de lieve kaarten.
Ik heb ze aan Mthld voorgelezen. De familie was ontroerd.
Dinsdag heeft Mthld gekozen voor palliatieve sedatie. Gisteren, donderdag, is ze (heel vredig) overleden.
De strijd is voorbij.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:30 schreef nipeng het volgende:
Dinsdag heeft Mthld gekozen voor palliatieve sedatie. Gisteren, donderdag, is ze (heel vredig) overleden.
De strijd is voorbij.
Damn man, wat vreselijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:30 schreef nipeng het volgende:
De strijd is voorbij.
Jezus Christusquote:Op vrijdag 16 januari 2015 10:30 schreef nipeng het volgende:
De strijd is voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |