Bij mij was het ook open, door de bestraling. Is van binnenuit genezen en bijna geen litteken te zien nu. Duurde inderdaad wel lang.quote:Op woensdag 31 december 2014 00:47 schreef automatic_ het volgende:
Bij mijn moeder duurde het ook lang voordat wonden dichtgingen. Zij heeft toen vette gaasjes gekregen, omdat ze alles opnieuw open trok met de normale gaasjes.
Dat lijkt me toch raar in zo'n korte tijd, zonder galblaas?quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:54 schreef Mula het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Mijn nieuwe jaar is niet goed begonnen. Het lijkt erop dat ik wéér galstenen heb.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee! Toen mijn (chronisch ontstoken) galblaas verwijderd werd waren de stenen die op de echo gezien waren al weg. Daarna heb ik 3 jaar geen last gehad. In october is een galsteen doorgedrukt en in november is ook wat doorgedrukt. Daarvan was niet helemaal zeker of het luchtbellen of galstenen waren, maar ik heb een uur voor de ingreep de laatste aanval gehad en toen een maand niet. Dus lijkt me een galsteen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:14 schreef computergirl het volgende:
Zijn de stenen ook echt aangetroffen ( nu aan een kettinkje om je nek)?
Er zit meer in die regio dat verdomde zeer kan doen, zoals een zweer bij eerste stuk van de darm
Ik ben een paar dagen voor kerst met omeprazol gestopt, omdat ik er heel veel maagproblemen van kreeg. En tijdens een ercp bleek mijn maag lichtelijk geirriteerd, dus dat kon ook nog een beginnende maagzweer zijn. Zal je zien dat ik gewoon alles tegelijk heb.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:07 schreef computergirl het volgende:
Als het een zweer is dan geven maagzuurremmers en/of maalox etc. verlichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |