Officieel gezien niet nee, maar uitleg heb ik wel gegeven waarom ik op hem gestemd hebquote:Op donderdag 4 december 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sitting_Elfling is geen R&P mod trouwens.
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling. Want hij is geen R&P mod.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Officieel gezien niet nee, maar uitleg heb ik wel gegeven waarom ik op hem gestemd heb
Maar modden in d&a door hemzelf was ook niet de bedoeling en -toch- deed ie het!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling. Want hij is geen R&P mod.
Dat was me allang al duidelijk mobloquote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals: dat is dus geen geldige stem, want hij is geen R&P mod.
ditquote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wil ik eigenlijk ook even benadrukken. De rest van de verkiezing boeit me niet zo.
Gewoon doenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil best een lijst invullen, maar dan krijg je natuurlijk meteen gemiespel over vriendjespolitiek en selectief modden.
Alhoewel, die krijg ik zonder ook wel
Doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil best een lijst invullen, maar dan krijg je natuurlijk meteen gemiespel over vriendjespolitiek en selectief modden.
En ditquote:Op donderdag 4 december 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat er verdacht veel mensen commentaar leveren in verhouding met het aantal ingevulde lijsten....
Gewoon met je kloon stemmen en dan zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor je alter-ego.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet genoeg namen om in te vullenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat er verdacht veel mensen commentaar leveren in verhouding met het aantal ingevulde lijsten....
Klonenkermisquote:Op donderdag 4 december 2014 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon met je kloon stemmen en dan zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor je alter-ego.
Daarna met deze nick de keuzes van je kloon helemaal affikken in dit bespreektopic en we hebben een topshow.[ afbeelding ]
Ik zou het zelf eerder als "het goede voorbeeld" geven zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maakt toch niet uit, ik heb ook lang niet elke categorie ingevuld.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet genoeg namen om in te vullen
Nee, stuur gew een DM naar die gene.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Gewas het volgende:
Mag ik ook een lijstje invullen met maar 1 nominatie (liefste mod)?
Vul gewoon in wat je kunt/wil invullen. Zolang je je nominaties niet gaat verpreiden over meerdere posts. Je hoeft heus niet overal een antwoord op te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Gewas het volgende:
Mag ik ook een lijstje invullen met maar 1 nominatie (liefste mod)?
Ingevuld (voor zo ver mogelijk).quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vul gewoon in wat je kunt/wil invullen. Zolang je je nominaties niet gaat verpreiden over meerdere posts. Je hoeft heus niet overal een antwoord op te hebben.
Je mag zeker je stem niet meer veranderen/aanpassen?quote:
Jawel, aanvullen kan t/m 31 december 23.59 uur.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag zeker je stem niet meer veranderen/aanpassen?![]()
Was dat hele verliefd op de gymleraartopic vergeten tot je slotje van vandaag.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
Jawel, aanvullen kan t/m 31 december 23.59 uur.
Ik heb het slotje van je post eraf gehaald, je kunt 'm nu aanpassen.
Laat het slotje nog maar even staan btw. Even nadenken welk topic ik zou moeten vervangen.quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
Hmja, ik had het tweemaal gewijzigd; laatste keer vergeten weg te halen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Laat het slotje nog maar even staan btw. Even nadenken welk topic ik zou moeten vervangen.
Geef wel een seintje als ik eruit ben.
Hier is niet echt nuttig.. Maar spamactie lijkt me wel een goed planquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Misschien nog even een paar keer spammen hier en daar?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:21 schreef stbabylon het volgende:
Misschien nog even een paar keer spammen hier en daar?
Ik heb het idee dat het sneller wordt opgepakt door andere users als een user (i.p.v. een mod) spamt. Ik heb het hiervoor in een aantal topics gespamd, maar dat leverde minder op dan ik had gehoopt. Zouden jullie het kunnen spammen (zonder overlast te bezorgen natuurlijk)?quote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier is niet echt nuttig.. Maar spamactie lijkt me wel een goed plan
Bij deze in enkele reeksen waar ik wel eens langkom/kwam gedaanquote:Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
Ik heb het idee dat het sneller wordt opgepakt door andere users als een user (i.p.v. een mod) spamt. Ik heb het hiervoor in een aantal topics gespamd, maar dat leverde minder op dan ik had gehoopt. Zouden jullie het kunnen spammen (zonder overlast te bezorgen natuurlijk)?
Top! Thanks!quote:Op woensdag 17 december 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij deze in enkele reeksen waar ik wel eens langkom/kwam gedaan
Bedoel je dit topic? :quote:Op woensdag 17 december 2014 11:18 schreef K44S het volgende:
De slechtste R&P-troll: De topic over die dame die haar vriend niet naar de kamassutra beurs wou laten gaan.
Ik heb het gisteren verpakt in een relevante "normale" posting in de hoop dat het ook onder de aandacht zou komen van users buiten de SC's.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
Ik heb het idee dat het sneller wordt opgepakt door andere users als een user (i.p.v. een mod) spamt. Ik heb het hiervoor in een aantal topics gespamd, maar dat leverde minder op dan ik had gehoopt. Zouden jullie het kunnen spammen (zonder overlast te bezorgen natuurlijk)?
Jup, wat was dat een zielig en lang verhaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bedoel je dit topic? :
Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
[..]
Ik heb het gisteren verpakt in een relevante "normale" posting in de hoop dat ook onder de aandacht zou komen van users buiten de SC's.
Linkjequote:Op woensdag 17 december 2014 11:50 schreef K44S het volgende:
[..]
Jup, wat was dat een zielig en lang verhaal.
Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.quote:
Owquote:Op woensdag 17 december 2014 11:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Topicreeks: Zonder je vriendin naar kamasutrabeurs.
In het begin had ik er nog enig begrip voor.. maar naar mate het commentaar..... begon ik me gruwelijk aan de user te irriteren en ben ik gestopt met het lezen/volgen er van.
Je kunt je post nu aanpassen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Yiwei het volgende:
Ik wil de lijst nog bijwerken, kan iemand de slot eraf halen
Je kunt je post weer wijzigen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:12 schreef Yiwei het volgende:
Kan iemand het slotje van mijn post weer eraf halen om te posten.
Die 2 posts kun je inderdaad buiten beschouwing laten; is al in de lijst verwerkt. Dank je welquote:Op dinsdag 30 december 2014 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt je post weer wijzigen.
Zijn deze posts nu overbodig?
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |