Officieel gezien niet nee, maar uitleg heb ik wel gegeven waarom ik op hem gestemd hebquote:Op donderdag 4 december 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sitting_Elfling is geen R&P mod trouwens.
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling. Want hij is geen R&P mod.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Officieel gezien niet nee, maar uitleg heb ik wel gegeven waarom ik op hem gestemd heb
Maar modden in d&a door hemzelf was ook niet de bedoeling en -toch- deed ie het!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus niet de bedoeling. Want hij is geen R&P mod.
Dat was me allang al duidelijk mobloquote:Op donderdag 4 december 2014 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals: dat is dus geen geldige stem, want hij is geen R&P mod.
ditquote:Op donderdag 4 december 2014 12:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit wil ik eigenlijk ook even benadrukken. De rest van de verkiezing boeit me niet zo.
Gewoon doenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil best een lijst invullen, maar dan krijg je natuurlijk meteen gemiespel over vriendjespolitiek en selectief modden.
Alhoewel, die krijg ik zonder ook wel
Doen!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil best een lijst invullen, maar dan krijg je natuurlijk meteen gemiespel over vriendjespolitiek en selectief modden.
En ditquote:Op donderdag 4 december 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat er verdacht veel mensen commentaar leveren in verhouding met het aantal ingevulde lijsten....
Gewoon met je kloon stemmen en dan zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor je alter-ego.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weet niet genoeg namen om in te vullenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat er verdacht veel mensen commentaar leveren in verhouding met het aantal ingevulde lijsten....
Klonenkermisquote:Op donderdag 4 december 2014 13:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon met je kloon stemmen en dan zeggen dat je niet verantwoordelijk bent voor je alter-ego.
Daarna met deze nick de keuzes van je kloon helemaal affikken in dit bespreektopic en we hebben een topshow.[ afbeelding ]
Ik zou het zelf eerder als "het goede voorbeeld" geven zien.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maakt toch niet uit, ik heb ook lang niet elke categorie ingevuld.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik weet niet genoeg namen om in te vullen
Nee, stuur gew een DM naar die gene.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Gewas het volgende:
Mag ik ook een lijstje invullen met maar 1 nominatie (liefste mod)?
Vul gewoon in wat je kunt/wil invullen. Zolang je je nominaties niet gaat verpreiden over meerdere posts. Je hoeft heus niet overal een antwoord op te hebben.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:56 schreef Gewas het volgende:
Mag ik ook een lijstje invullen met maar 1 nominatie (liefste mod)?
Ingevuld (voor zo ver mogelijk).quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vul gewoon in wat je kunt/wil invullen. Zolang je je nominaties niet gaat verpreiden over meerdere posts. Je hoeft heus niet overal een antwoord op te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |