Ik ga hem morgen kopen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zonder twijfel de slechtste racegame die ik ooit heb gespeeld. Althans, de beta dan.
Die was niet slecht. Goed mee vermaakt.quote:
Duzend procent. A2 racer was vele malen beter. De engine van de game is gewoon verschrikkelijk. Als het spel gratis zou zijn zou ik het nog niet spelen.quote:
Waar baseer je jouw oordeel eigenlijk op?quote:Op maandag 1 december 2014 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Duzend procent. A2 racer was vele malen beter. De engine van de game is gewoon verschrikkelijk. Als het spel gratis zou zijn zou ik het nog niet spelen.
De laatste versie van de beta, zoals ik al eerder zei. Nu is de beta natuurlijk anders dan het uiteindelijke spel maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier nog een degelijke game van maken. Ik heb in mijn game-carrière nauwelijks een racegame/serie overgeslagen en dit is zonder twijfel de slechtste die ik ooit ben tegen gekomen.quote:Op maandag 1 december 2014 14:54 schreef RiKe het volgende:
[..]
Waar baseer je jouw oordeel eigenlijk op?
quote:Op maandag 1 december 2014 13:14 schreef Enchanter het volgende:
Wat is een beetje goede betaalbare headset ?
Alleen zo'n oortje of een echte headset?quote:
Headsetquote:Op maandag 1 december 2014 14:59 schreef budvar het volgende:
[..]
Alleen zo'n oortje of een echte headset?
Heb zelf een turtlebeach p11 was volgens mij 40 of 45 eu bij bol, kan ik echt uren op hebben zonder last.quote:
Als signs point to 'no'.quote:
Valt de headset helemaal over je oor over heen? Ik lees ook erg goede reviews alleen weet ik niet of deze ook comfortabel zit als je brildragend bent.quote:Op maandag 1 december 2014 15:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Heb zelf een turtlebeach p11 was volgens mij 40 of 45 eu bij bol, kan ik echt uren op hebben zonder last.
Je bent eigenlijk de eerste die ik er negatief over zie schrijven..quote:Op maandag 1 december 2014 14:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De laatste versie van de beta, zoals ik al eerder zei. Nu is de beta natuurlijk anders dan het uiteindelijke spel maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier nog een degelijke game van maken. Ik heb in mijn game-carrière nauwelijks een racegame/serie overgeslagen en dit is zonder twijfel de slechtste die ik ooit ben tegen gekomen.
Heb toen die uitkwam hier juist alleen maar negatieve reacties gezien.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk de eerste die ik er negatief over zie schrijven..
Ook wat ik er van zie is juist dat het me wel een vermakelijke game lijkt.
Wat is er zo slecht aan de engine?
Hoe kan dat nou, die game komt morgen uit?quote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb toen die uitkwam hier juist alleen maar negatieve reacties gezien.
Vreemd, zeer veel reacties waren ERG negatief na de beta. Vrijwel unaniem.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ik heb ook een brilquote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Valt de headset helemaal over je oor over heen? Ik lees ook erg goede reviews alleen weet ik niet of deze ook comfortabel zit als je brildragend bent.
"We're not going to stop you from progressing [if you don't spend money], but it'll be more time."quote:Op maandag 1 december 2014 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
The Crew heeft ook belachelijk veel micro-transactions, lijkt wel een F2P game...
Toen de bèta uitkwam bedoel ik.quote:Op maandag 1 december 2014 15:09 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, die game komt morgen uit?
Ahhhh, dank voor de uitleg. Nu weet ik wat er gisteren gebeurdequote:Op maandag 1 december 2014 13:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Veel missies kan je "laten doen" door de dieren in het spel. Gooi bij een post die je moet veroveren een paar hompen vlees neer en schiet een olifant of neushoorn die in de buurt staat een pijl in zijn reet en je zal zien wat er gebeurt. Kan ook zeer vermakelijk zijn. Kan niet met alle missies maar bij veel wel.
Farcry is hoe dan ook geweldig, ik vermaak me er prima mee.
Gewoon dat sony-wireless gold ding voor 9 tientjes ofzo. Veel tevreden gebruikers hierquote:Op maandag 1 december 2014 14:45 schreef Black-Hole het volgende:
Wie kan mij helpen aan een goede headset voor de PS4 die:
- grote schelpen heeft en dus zeer comfortabel zit aangezien ik brildragend ben
- gesloten is
- aansluiting via mini-jack / controller
Budget ligt zo rond de ¤ 100,- Simpel stereo geluid is prima. Heb al veel headsets gezien maar daarvan zijn of de schelpen te klein of is de aansluiting via USB en dat wil ik liever niet.
Mjah, het verschil zit natuurlijk in hoeveel tijd het kost om op de normale manier te upgraden, vergeleken met games waarin die micro-transaction shit NIET zit.quote:Op maandag 1 december 2014 15:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
"We're not going to stop you from progressing [if you don't spend money], but it'll be more time."
Aldus de developer, niks aan de hand lijkt me.
Dat heb je met heel veel games tegenwoordig alleen hoor je daar niemand over.
Leuk dat je in games zoals GTAV wel een sloot geld kan betalen, maar ook bijbehorende level moet zijn om de toffe gear te kunnen gebruiken. Er zijn niet echt shortcuts dus, je kan niet OP worden door veel te betalen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, het verschil zit natuurlijk in hoeveel tijd het kost om op de normale manier te upgraden, vergeleken met games waarin die micro-transaction shit NIET zit.
Bij Forza 5 had je trouwens ook veel kritiek erop, waarna ze het hebben aangepast zodat het in-game sneller gaat.
Thanks, ga ik ook even naar kijkenquote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Gewoon dat sony-wireless gold ding voor 9 tientjes ofzo. Veel tevreden gebruikers hier
http://www.budgetgaming.n(...)+%282014%29_PS4.html
Virtual 7.1 dit dat alles.
Grinden dus, zo lang dat je liever geld uitgeeft dan grind.quote:Op maandag 1 december 2014 15:12 schreef RiKe het volgende:
[..]
"We're not going to stop you from progressing [if you don't spend money], but it'll be more time."
Aldus de developer, niks aan de hand lijkt me.
Dat heb je met heel veel games tegenwoordig alleen hoor je daar niemand over.
No-brainer... Zeer tevreden over! Nadeel kan mogelijk zijn dat je wel met een interne batterij te maken hebt. Wel regelmatig laden dus. Weet niet hoe intensief je hem wil gaan gebruiker, alleen voor coop of altijd als je aan het gamen bent?quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Thanks, ga ik ook even naar kijken
Wat je dus ook hebt in GTA Onlinequote:Op maandag 1 december 2014 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Grinden dus, zo lang dat je liever geld uitgeeft dan grind.
Je hebt het in zoveel games inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef RiKe het volgende:
[..]
Wat je dus ook hebt in GTA Online
Bizar lang gamen en dan nog heel veel moeten unlocken.
Ik heb de MP van GTA nog niet aangeraakt, mede omdat ik eerst de SP wil spelen, mede omdat het online toch nog niet goed schijnt te werken, maar ik kreeg er zo'n code bij voor 2x 500.000$, maar nog niet gebruikt want ik wil het gewoon lekker zelf vrijspelen en verdienen...quote:Op maandag 1 december 2014 15:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Leuk dat je in games zoals GTAV wel een sloot geld kan betalen, maar ook bijbehorende level moet zijn om de toffe gear te kunnen gebruiken. Er zijn niet echt shortcuts dus, je kan niet OP worden door veel te betalen.
Als ik het goed heb begrepen is het gebouwd op de engine van WatchDogs (wat eerst een racegame zou worden?). Het lijkt enigszins op het rijden bij GTA5, waar ik me overigens prima mee heb vermaakt. Daar is het echter een klein onderdeel van het volledige spel. Als volwaardige racegame komt het gewoon te kort. Ik mis het directe contact met mijn auto, het voelt niet alsof ik de auto zelf helemaal bestuur. Natuurlijk is het een arcade racer, maar het mist gewoon het gevoel zoals je krijgt bij games als NFS.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Al heb je nog zo veel geld, het levelen (en items/wapens unlocken, die zijn level gebonden) duur belachelijk lang!quote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de MP van GTA nog niet aangeraakt, mede omdat ik eerst de SP wil spelen, mede omdat het online toch nog niet goed schijnt te werken, maar ik kreeg er zo'n code bij voor 2x 500.000$, maar nog niet gebruikt want ik wil het gewoon lekker zelf vrijspelen en verdienen...
Ik zou bij BF4 enzo ook nooit zo'n shortcut kopen. Gewoon zelf alles unlocken.
Dat laatste waarschijnlijk, anders loopt mijn vrouw de hele tijd mee te genietenquote:Op maandag 1 december 2014 15:18 schreef jackson het volgende:
[..]
No-brainer... Zeer tevreden over! Nadeel kan mogelijk zijn dat je wel met een interne batterij te maken hebt. Wel regelmatig laden dus. Weet niet hoe intensief je hem wil gaan gebruiker, alleen voor coop of altijd als je aan het gamen bent?
Ahh, dan moet het kunnen. Laden doe ik via mijn TV en dat bevalt echt prima, gewoon even in een USB poortje prakken en klaar.quote:Op maandag 1 december 2014 15:26 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat laatste waarschijnlijk, anders loopt mijn vrouw de hele tijd mee te genietenMaar goed de PS4 zal echt niet elke avond aanstaan dus dat je hem af en toe moet opladen is dan niet zo'n ramp.
Die vijf ton is wel nice voor online, ik heb er gelijk een huis van gekocht met een garage voor 10 auto's en wat guns. Ben nu voor een buzzard aan het sparen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de MP van GTA nog niet aangeraakt, mede omdat ik eerst de SP wil spelen, mede omdat het online toch nog niet goed schijnt te werken, maar ik kreeg er zo'n code bij voor 2x 500.000$, maar nog niet gebruikt want ik wil het gewoon lekker zelf vrijspelen en verdienen...
Ik zou bij BF4 enzo ook nooit zo'n shortcut kopen. Gewoon zelf alles unlocken.
Oh, das lang zatquote:Op maandag 1 december 2014 15:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, dan moet het kunnen. Laden doe ik via mijn TV en dat bevalt echt prima, gewoon even in een USB poortje prakken en klaar.
-edit- Mijn ervaring is dat hij een uurtje of 6-8 meegaat.
davilex gamesquote:
In de SP steel ik gewoon de auto's. Let er niet echt op welke ik dan pak. Het liefst eentje die er een beetje mooi en snel uitziet, maar vaak heb je geen keus.quote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Al heb je nog zo veel geld, het levelen (en items/wapens unlocken, die zijn level gebonden) duur belachelijk lang!
Geld verdienen duurt ook lang, dus als je een casual gamer bent en af en toe een avondje speelt, dan kan je zomaar een maand bezig zijn om 1 wat duurdere auto aan te kunnen schaffen.
Die kosten al snel zo'n $400.000 en je verdient zo'n $10.000 gemiddeld per missie.
Moet je wel elke keer je body armor en munitie af halen wat ook prijzig is, net als kleding.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen eerlijk gezegd. Ik ben na 26 uur spelen level 34 en heb meer dan een miljoen binnen gehaald. Op deze manier raak je er ook niet snel op uitgekeken en het blijft ook leuk omdat je continu nieuwe shit vrij blijft spelen. Daarbij is een auto van vier ton ook nergens voor nodig... in je tutorial missie kan je al een toffe auto jatten die je personal vehicle is de eerste tijd.quote:Op maandag 1 december 2014 15:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
Al heb je nog zo veel geld, het levelen (en items/wapens unlocken, die zijn level gebonden) duur belachelijk lang!
Geld verdienen duurt ook lang, dus als je een casual gamer bent en af en toe een avondje speelt, dan kan je zomaar een maand bezig zijn om 1 wat duurdere auto aan te kunnen schaffen.
Die kosten al snel zo'n $400.000 en je verdient zo'n $10.000 gemiddeld per missie.
Moet je wel elke keer je body armor en munitie af halen wat ook prijzig is, net als kleding.
Is het zoals ik dacht gewoon zo'n kraskaart ?quote:Op maandag 1 december 2014 15:55 schreef RRuben het volgende:
Voor de mensen die het zich afvroegen of je plus voor 40eu ook in de intertoys winkel kan halen: ja
Ja, in hoes.quote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is het zoals ik dacht gewoon zo'n kraskaart ?
Ah oke dan wacht ik het nog wel even af.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als signs point to 'no'.
Beta zeer slecht ontvangen, en Ubisoft wil geen review-exemplaren versturen naar reviewers.
http://n4g.com/news/16315(...)-reviews-of-the-crew
Nu zullen er heus wel weer mensen zijn die zich er prima mee zullen vermaken en alle tekortkomingen op de koop toenemen, maar persoonlijk zou ik het eerst even afwachten, ipv dag 1 kopen. Je weet nu toch al dat online waarschijnlijk wel weer compleet kut zal zijn de eerste paar weken, en volgens mij draait deze game toch voor een groot gedeelte om de MP.
quote:Op maandag 1 december 2014 17:18 schreef Badr_Harry het volgende:
Iemand nog tips voor een gamestoel?
Wat is een goede stoel om lang in te gamen en waar kan ik ze het beste halen?
jaquote:Op maandag 1 december 2014 16:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is het zoals ik dacht gewoon zo'n kraskaart ?
Het auto rijden lijkt op het zitten in een kartonnen doos terwijl je vriendje hem over het tapijt duwt. En dan klinkt het nog goed. Maar ik heb eigenlijk nog niks positiefs over de game gelezen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
heb eigenlijk geen tijd voor de games die ik nu heb, laat staan nog 3 erbijquote:Op maandag 1 december 2014 18:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
Welke 3 games halen jullie bij de media markt?
edit) ik lees nu dat ze prijzen van praktisch alle games omhoog hebben gegooid... dan stikken ze er maar lekker in de paupers.
Zit te twijfelen om Far Cry 4, DA:I en LBP 3 te halen. Iets meer dan 40 euro per stuk met die actie. Maar misschien koop ik ze over een paar weken ook wel op Marktplaats of zo. Heb AC: Unity en GTA V nog niet eens kunnen spelenquote:Op maandag 1 december 2014 18:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
edit) ik lees nu dat ze prijzen van praktisch alle games omhoog hebben gegooid... dan stikken ze er maar lekker in de paupers.
je voert de kortingscode niet inquote:Op maandag 1 december 2014 19:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
iemand ze al online besteld? Bij mij staat er nog steeds 168 euro als prijs als ik ze selecteer.
Wat doe ik verkeerd?
Ik heb gta,farcry en shadow of mordor.maar de prijzen zijn niet omhoog gegaan.heb vorige week (toen deze actie bekend werd)de games al in de winkelwagen gedaan en de prijs is gewoon hetzelfde.quote:Op maandag 1 december 2014 18:44 schreef I.C.O.N. het volgende:
Luxe probleemquote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef Dagger87 het volgende:
Net Dragon Age, Far Cry 4 en Shadow of Mordor gehaald. Nu weet ik niet met welke ik moet beginnen.
Ik heb de normale PS4 wireless headset, ben brildragend en heb nergens last vast.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Valt de headset helemaal over je oor over heen? Ik lees ook erg goede reviews alleen weet ik niet of deze ook comfortabel zit als je brildragend bent.
Draad is nooit lang genoegquote:Op maandag 1 december 2014 15:15 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ah, dan zit het wel goedNu alleen nog even kijken of de draad lang genoeg is.
Ik heb SOM weggelegd voor DA:Iquote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef Dagger87 het volgende:
Net Dragon Age, Far Cry 4 en Shadow of Mordor gehaald. Nu weet ik niet met welke ik moet beginnen.
zelfde drie.....alleen moet ik tot morgen wachten aangezien ze bij MM rijswijk niet meer hadden en ik dus net via internet besteld hebquote:Op maandag 1 december 2014 19:41 schreef Dagger87 het volgende:
hoe lang zijn jouw armen? De jack zit in de controllerquote:
Top, heb hem inmiddels besteldquote:Op maandag 1 december 2014 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb de normale PS4 wireless headset, ben brildragend en heb nergens last vast.
Deze
Ze zeggen namelijk dat het flink verbetert is kwa gameplay etc..quote:Op maandag 1 december 2014 22:03 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel, voegt wmb niets toe. Als je 40-50 goede auto's hebt is t prima. Van die gt6 toestanden met 800 auto's heeft niemand wat aan. Vooral niet als ze maar half af zijn.
Heb de crew een halfuur gespeeld. Toen stond de gameplay en het verhaal me al tegen
dat zou ik ook zeggen als de beta zo slecht werd ontvangen. Ik zou hem zelf niet zo snel kopen voor er reviews zijnquote:Op maandag 1 december 2014 22:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ze zeggen namelijk dat het flink verbetert is kwa gameplay etc..
Veel variatie in auto's is wel fijn vind ik persoonlijk
Ook heel vet dat customisen
Klopt inderdaad. Wilde ook in de winkel halen in Rijswijk. SoM was daar 69 euro, op de site 49. Had het idd ook door. Uiteindelijk hadden ze 2 van de 3 spellen die ik wilde niet dus toch op internet besteld. Maar let idd opquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:17 schreef lel86 het volgende:
Mensen die van plan zijn gebruik te maken van de mm actie in de winkel zelf.let op de prijzen.in Heerlen waren de prijzen hoger dan op de site.ze hebben het wel aangepast uiteindelijk.
Ik ga denk ik wachten totdat de serie compleet is, zelfde met de borderlands game. Telltalequote:
Telltale games zien er grafisch nooit goed uit, daar gaat het ook niet om.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Ziet die GoT game er onwijs crappy uit of ligt dat aan mij? Ben niet echt een gfx-fapper maar dit gaat wel ver
Gisteren was ie nog 40,- bij de Intertoysquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Waar kon je ook alweer goedkoop een Playstation plus kaart voor een jaar krijgen?
Op de website van Intertoys is hij gewoon 50 Euro.
Had ik hem direct voor gekocht.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Gisteren was ie nog 40,- bij de Intertoys
idd, het draait allemaal om de houterige gesprekkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 09:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Telltale games zien er grafisch nooit goed uit, daar gaat het ook niet om.
Het zijn cellshaded graphics, net als bijvoorbeeld Borderlands. Dat is gewoon de art-style.quote:Op dinsdag 2 december 2014 09:30 schreef Catch22- het volgende:
Ziet die GoT game er onwijs crappy uit of ligt dat aan mij? Ben niet echt een gfx-fapper maar dit gaat wel ver
Het zijn gewoon interactieve films. Je moet er van houden. Jij vind het misschien niets, maar ik vind hélemaal mooiquote:Op dinsdag 2 december 2014 10:48 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
idd, het draait allemaal om de houterige gesprekken
Zit ook te wachten op de reviewsquote:Op dinsdag 2 december 2014 08:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat zou ik ook zeggen als de beta zo slecht werd ontvangen. Ik zou hem zelf niet zo snel kopen voor er reviews zijn
Ik vind TWD een heel stuk soepeler lopen tov de ps3 versie. Veel minder laggy en vrijwel geen laadtijden, een genot.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:25 schreef Aurelius het volgende:
Hebben ze inmiddels al een nieuwe engine ontwikkeld? Want die brakke die ze tot nu toe gebruiken haalt je af en toe echt uit het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |