Ja, da's ook zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bent te weinig in het topic DO2.
Veel overlap, Real Estate terecht zo hoogquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef ranja het volgende:
Nou heb ik best veel muziek gekocht bij Plato dit jaar, maar dat blijkt uit hun jaarlijst niet echt... slects 1½ overlap
http://www.platomania.eu/(...)ign=jaarlijstjes2014
Hij ligt me eigenlijk wat beter dan de vorige Andy Stott, maar ik moet er wel zin in hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:25 schreef DO2 het volgende:
Zal de nieuwe Andy Stott eens een draaibeurt geven... Hoor er hier niemand over. Valt ie zo tegen?
-
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:56 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou nou, wat geagiteerd. Heb je iets te verbergen fso0www. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Temples is sowieso meer van 2013 (of zelfs 2012). Meer dan de helft van de nummers was allang voor de albumrelease beschikbaar. Vond het meer een singlesverzamelaar dan een homogene plaat daardoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veel overlap, Real Estate terecht zo hoogAlbum van Temples vond ik niet veel aan.
Ik dubbel er ook maar 5 met hen, terwijl ik toch weer ruim boven de 50 albums uit 2014 heb. Waarbij zij Courtney Barnett overigens wel meetellen voor dit jaar, zie ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef ranja het volgende:
Nou heb ik best veel muziek gekocht bij Plato dit jaar, maar dat blijkt uit hun jaarlijst niet echt... slects 1½ overlap
http://www.platomania.eu/(...)ign=jaarlijstjes2014
dat is mijn ½quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef methodmich het volgende:
Waarbij zij Courtney Barnett overigens wel meetellen voor dit jaar, zie ik.
Courtney zou ik ook graag meetellen, maar ja, de helft van die plaat is zelfs uit 2012. Beetje apart allemaalquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik dubbel er ook maar 5 met hen, terwijl ik toch weer ruim boven de 50 albums uit 2014 heb. Waarbij zij Courtney Barnett overigens wel meetellen voor dit jaar, zie ik.
Zit trouwens nu weer naar Failure van The Posies te luisteren. Gisteren de reissue aangeschaft, leuke uitgave. Blijft een fijn plaatje.
Misschien tellen ze het als volledig nieuw omdat het een gecombineerde EP is. Maar ja, dat is inderdaad wel apart.quote:Op zondag 7 december 2014 00:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Courtney zou ik ook graag meetellen, maar ja, de helft van die plaat is zelfs uit 2012. Beetje apart allemaal
Da's een prachtig intieme plaat inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2014 15:12 schreef DO2 het volgende:
Zo, kolere, wat moet ik nog veel luisteren, zeg. De nieuwe van Grouper, bijvoorbeeld.
Nog zo'n album dat - tot vandaag - compleet langs me heen is gegaan. Maar zo hartverscheurend mooi,.
Nieuwe Rice is de oude Rice, maar dan de helft minder goed. Nog wel een nipte voldoende af en toe, maar absoluut geen "klassiekers" zoals O en 9 dat waren. Maar goed, oordeel zelfquote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Kerftminister het volgende:
Verdomme moet die ook nog luisteren ja, net als de nieuwe Rice
hquote:Op zondag 7 december 2014 20:26 schreef Moody het volgende:
Heb even gemist wat de opinie over de nieuwe Decemberists was. Hij begint lekker, ik ga nog even door
Middenstuk is geweldig metquote:Op zondag 7 december 2014 21:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Openingsnummer is prachtig, daarna kakt-ie in wordt het minder spannend. Ik luister gestaag door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |