abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147307705
Ook hier gaat voor mij Fog Lake er met de hoofdprijs vandoor:

vrijdag 5 december 2014 @ 14:36:29 #152
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_147307951
Warpaint

Mantar - Death by Burning

Objekt - Flatland

Daniel Lohues - D (is eigenlijk een heel oud Drents tegeltje, die hangt in het Drents Museum :) )

Maar mijn favoriet is denk ik Laser Tits van Apollo Zapp :D
Robert Moog died for our synths
pi_147308186
Eindelijk staan de Czars op Spotify _O_ _O_

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator vrijdag 5 december 2014 @ 15:19:35 #154
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_147309556
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 december 2014 14:22 schreef Norrage het volgende:

[..]

Welke is dat? Lijkt erg op die van Magnus. Ook een mooie ^O^

[ afbeelding ]
Hee ja, jatwerk zeg :P

Cover is van dit album: https://soundcloud.com/pipeandgun/armand-margjeka-hummingbird-1
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_147312457
quote:
The Libertines Sign to Virgin EMI, Plan First Album Since 2004

Earlier this summer, the Libertines reunited to play their first live shows in four years. Today, the band announced they've signed a record deal with Virgin EMI, and hope to release a new studio album next year—their third, and first since 2004's self-titled LP. They signed the deal in Thailand, where Pete Doherty is currently going to rehab. Above and below, check out photos from the signing.

"I don’t know what to say, I’m so happy," Doherty said in a press release. "It was a beautiful day." His bandmate, Carl Barât, added: "After everything we have been through The Albion sails on course again, I couldn't be more excited."

http://pitchfork.com/news(...)st-album-since-2004/
Dit kan alleen maar een ongelooflijk gedrocht worden.
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:08:34 #157
159761 Arn0
Abbey Road
pi_147313299
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 december 2014 17:33 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Dit kan alleen maar een ongelooflijk gedrocht worden.
Waarom? Pete is terug clean, Babyshambles was nog wel goed en The Libertines zelf waren altijd prima en zo lang geleden is het ook niet. Ik ben ook geen fan van reünies maar dit kan nog wel een leuke plaat worden. Al weet je het nooit nee.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:10:34 #158
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_147313348
*O* http://3voor12.vpro.nl/lokaal/drenthe.html *O*

Eindelijk ook hier een eigen 3voor12 afdeling :D
  vrijdag 5 december 2014 @ 18:52:03 #159
13973 ranja
image means nothing
pi_147314310
Nog maar een lijstje...
http://www.theskinny.co.u(...)4_the_runnersup_were

hier dubbel ik wel 3 mee :P
pi_147314734
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 18:08 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Waarom? Pete is terug clean, Babyshambles was nog wel goed en The Libertines zelf waren altijd prima en zo lang geleden is het ook niet. Ik ben ook geen fan van reünies maar dit kan nog wel een leuke plaat worden. Al weet je het nooit nee.
The Libertines waren wel oké, maar ik vond/vind ze enorm overhyped. Het rammelende blijft wel leuk, en overstijgt daarmee enigszins de gigantische poel van britpopbands uit de jaren nul, maar al bij de tweede plaat was de rek er wel uit, wat mij betreft. Ook nu ik 't weer terugluister, het voelt gewoon als een kunstje: Barat en Doherty rammelen wat nonchalant door elkaar heen en Doherty neuzelt wat nonchalant zijn teksten er overheen. Ik vind het echt klinken als een volstrekt ongeïnspireerde imitatie van The Velvet Underground. Lou Reed vertelde verhalen, creëerde personages, Doherty is vooral self-indulgent en warrig.

En het vervolg was natuurlijk absoluut gaapwaardig. De songwriting van de Babyshambles is echt pure middelmaat, en wat Carl Barat na The Libertines heeft uitgebracht - solo en als Dirty Pretty Things - was zowaar nog tammer. Als die eerste twee platen van The Libertines dus de mannen op hun hoogtepunt waren, wat ik al vind meevallen, en al hun vervolgplaten het herhalen van een trucje waren, dan ben ik extreem sceptisch over die aankomende plaat, ja. The Libertines zijn een leuk tijdsdocument, maar die hele britpop revival movement moet gewoon onder het stof blijven.
pi_147315153
Het kan ook zijn dat ik deels met m'n eigen puberteit afreken. Ik ben nogal hard over bands als Oasis en The Libertines, terwijl ik die veel luisterde tussen mijn 14e en 17e. Alleen Maxïmo Park ben ik nog mild over. Misschien zet ik me dus wel kinderachtig af tegen mijn vroegere muzieksmaak, ik wil m'n intenties best wel in twijfel trekken in deze.
  vrijdag 5 december 2014 @ 19:42:03 #162
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_147315711
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

The Libertines waren wel oké, maar ik vond/vind ze enorm overhyped. Het rammelende blijft wel leuk, en overstijgt daarmee enigszins de gigantische poel van britpopbands uit de jaren nul, maar al bij de tweede plaat was de rek er wel uit, wat mij betreft. Ook nu ik 't weer terugluister, het voelt gewoon als een kunstje: Barat en Doherty rammelen wat nonchalant door elkaar heen en Doherty neuzelt wat nonchalant zijn teksten er overheen. Ik vind het echt klinken als een volstrekt ongeïnspireerde imitatie van The Velvet Underground. Lou Reed vertelde verhalen, creëerde personages, Doherty is vooral self-indulgent en warrig.

En het vervolg was natuurlijk absoluut gaapwaardig. De songwriting van de Babyshambles is echt pure middelmaat, en wat Carl Barat na The Libertines heeft uitgebracht - solo en als Dirty Pretty Things - was zowaar nog tammer. Als die eerste twee platen van The Libertines dus de mannen op hun hoogtepunt waren, wat ik al vind meevallen, en al hun vervolgplaten het herhalen van een trucje waren, dan ben ik extreem sceptisch over die aankomende plaat, ja. The Libertines zijn een leuk tijdsdocument, maar die hele britpop revival movement moet gewoon onder het stof blijven.
Kinderachtig of niet, ik ben het er wel helemaal mee eens. Overgehypte zesjesband :{
  vrijdag 5 december 2014 @ 21:59:36 #163
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_147320607

Deze cover is ook zo mooi O+
  vrijdag 5 december 2014 @ 22:07:12 #164
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_147320962
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 december 2014 19:10 schreef Maxerazzi het volgende:

[..]

Die gespeelde nonchalance vind ik net zo super aan The Libertines, en in tegenstelling tot de meeste britpopbands staat er weinig slechte nrs op hun albums.

Tuurlijk zijn ze overhyped, maar dat maakt ze niet beter/slechter.
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:14:41 #166
13973 ranja
image means nothing
pi_147332283
Nou heb ik best veel muziek gekocht bij Plato dit jaar, maar dat blijkt uit hun jaarlijst niet echt... slects 1½ overlap :{
http://www.platomania.eu/(...)ign=jaarlijstjes2014
pi_147332318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef ranja het volgende:
Nou heb ik best veel muziek gekocht bij Plato dit jaar, maar dat blijkt uit hun jaarlijst niet echt... slects 1½ overlap :{
http://www.platomania.eu/(...)ign=jaarlijstjes2014
Jij hebt sowieso een van de vreemdste muzieksmaken van Nederland :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:16:33 #168
13973 ranja
image means nothing
pi_147332332
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jij hebt sowieso een van de vreemdste muzieksmaken van Nederland :D
te pop voor de indiërs en te indie voor de poppers :7
pi_147332403
Jij zweeft er echt tussenin ja. Je combineert tienerpop met obscure vrouwen-garagerock, _O-
pi_147332447
Owen Pallett gisteren in het Muziekgebouw aan het IJ was echt ontzettend leuk! Wat een talent en wat een frisse en kleurrijke, eigenzinnige, intelligente en melodieuze liedjes. This is the dream of Win and Regine en I am not afraid waren voor mij de hoogtepunten. Dit optreden voor KEXP geeft wel een aardige indruk.

[ Bericht 8% gewijzigd door naamdrager op 06-12-2014 14:35:00 ]
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_147332502
Ik ben bij LGW gillend weggelopen bij die saaie cliche-show van Owen Pallett :X
Smaken verschillen ;)
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:25:46 #172
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_147332521
Zal de nieuwe Andy Stott eens een draaibeurt geven... Hoor er hier niemand over. Valt ie zo tegen?

-

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:26:34 #173
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_147332532
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:24 schreef Norrage het volgende:
Ik ben bij LGW gillend weggelopen bij die saaie cliche-show van Owen Pallett :X
Smaken verschillen ;)
Ik vond het (als voorprogramma voor Arcade Fire) wel oké, maar was het na een nummertje of drie wel weer zat. Wel origineel, kan ik wel waarderen.
pi_147333212
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:25 schreef DO2 het volgende:
Zal de nieuwe Andy Stott eens een draaibeurt geven... Hoor er hier niemand over. Valt ie zo tegen?

-

Er is over gepraat, leuke plaat.
What Would Goku Do
pi_147333313
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:25 schreef DO2 het volgende:

-

Je bent te weinig in het topic DO2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')