Als een getraumatiseerd zusje van Fever Rayquote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar klinkt het naar?Die Quietus lijst heeft zoveel obscure shit, dat ga ik niet allemaal luisteren
Ik ken die nieuwe plaat niet. Ik heb het over het live optreden.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wire?
Is die nieuwe plaat serieus goed? Want live was het niet zo...
Naar Bjork die zichzelf probeert te bevredigen met een goedendag.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar klinkt het naar?Die Quietus lijst heeft zoveel obscure shit, dat ga ik niet allemaal luisteren
Posts lezen is hier vrij ingewikkeldquote:Op donderdag 4 december 2014 13:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik ken die nieuwe plaat niet. Ik heb het over het live optreden.
Herman van Veen zo hoog ja?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Gehenna het volgende:
Mijn top20 live concerten van dit jaar:
1. Loop (Roadburn)
2. Slint (Tivoli)
3. Magma (Roadburn)
4. Comus (Roadburn)
5. Triptykon (Roadburn)
6. Current 93 (Incubate)
7. Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra (Incubate)
8. Peter Pan Speedrock (Zwarte Cross)
9. Goblin (Roadburn)
10. Sol Invictus (Incubate)
11. Koning der Dieren (Incubate)
12. Herman van Veen (Carré)
13. Ben Prestage (Zwarte Cross)
14. The Gathering (Doornroosje)
15. Ulver (013)
16. Fratsen (Metropool)
17. John Coffey (Bevrijdingsfestival Zwolle)
18. DeWolff (Bevrijdingsfestival Zwolle)
19. Windhand (Roadburn)
20. Cult of Dom Keller (Roadburn)
Zoiets denk ik(Vergeet vast iets tof..
)
Color Decay is echt heel goed ja. Typische Norrage muziek ook, hint hint.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:27 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik ben blij verrast dat je 'm kent. Color Decay is echt een van mijn favoriete nummers van dit jaar. Op zich niets origineels of zo, maar ik vind de stem van de zanger erg prettig en het is gewoon zo'n ontzettend zonnig feel good nummer. Die bijna van enthousiasme overslaande trompetten op het eind.
Wat is typische Norrage muziek?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Color Decay is echt heel goed ja. Typische Norrage muziek ook, hint hint.
Ik vind die man geweldigquote:
Bezwerende blaasintrumenten, viooltje, goed tempo, geen clichés, stem-tegen-soul-aanzittende-sound, klopt het?quote:
Ik kan daar toch niet zo goed tegen. Gister hoorde ik toevallig een nummer van hem op Radio M.quote:
Deze beschrijving...klopt gewoon.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:14 schreef DO2 het volgende:
[..]
Naar Bjork die zichzelf probeert te bevredigen met een goedendag.
Live doet hij ook altijd (in mijn ogen) hele slechte kitsch als Roll over Beethoven en Kom van dat dak af en zo. Niet om aan te horen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kan daar toch niet zo goed tegen. Gister hoorde ik toevallig een nummer van hem op Radio M.
Verkeerde kriebels bij zo'n rijmpje.
ik ga niet tot op het booooooooooh
[..]
ik leef weer, als een jonge goooooooooooooooh
Over U2 gesproken: erg tof dat ze naar de Ziggo Dome komen en niet zo groot mogelijk een stadionconcert organiseren.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Zocalo het volgende:
Niet dat ik er naar toe wil, maar als je een kaartje voor U2 in de Red Zone kan je net zo goed een weekend weg (voor 280 euro)
Staplaatsen eromheen zijn ¤65, dat is dan wel weer vrij normaal (maar nog steeds prijzig..)quote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Zocalo het volgende:
Niet dat ik er naar toe wil, maar als je een kaartje voor U2 in de Red Zone kan je net zo goed een weekend weg (voor 280 euro)
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bezwerende blaasintrumenten, viooltje, goed tempo, geen clichés, stem-tegen-soul-aanzittende-sound, klopt het?Dat is dit namelijk ongeveer.
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:58 schreef DO2 het volgende:
Anti Body doet iig alvast mee voor nummer van het jaar, hoor.
Alsof een jonge Muhammad Ali je tegen de grond beukt met een bosje bloemen.
Vrij tegenvallend jaar qua muziek vond ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:40 schreef Tchock het volgende:
Ik heb echt bizar weinig "goede" muziek geluisterd dit jaar. Nog nooit gehad dat ik zo weinig uit de jaarlijstjes kende. En daar ga ik dan weer van balen, maar ja, geen tijd om het nu allemaal in te halen.
Er was niks mis met die liveshow hoor; gewoon degelijk. Zolang je maar niet de sound van de eerste drie platen verwacht.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wire?
Is die nieuwe plaat serieus goed? Want live was het niet zo...
Ok mijn officieuze lijstje:quote:Op donderdag 4 december 2014 18:44 schreef Xrenity het volgende:
Beste optredens die ik heb gezien in 2014:
1. Arcade Fire (Sportpaleis)
2. Darkside (Pitch)
3. James Holden (Rewire/Paard v Troje)
4. Death From Above 1979 (Melkweg)
5. Todd Terje (Pitch)
6. Moderat (Paradiso)
7. Caribou (Pitch)
8. Darkside (Melkweg)
9. Timber Timbre (People's Place)
10. Woodkid (Stadsschouwburg)
Forum Opties | |