Maar 2 geweestquote:Op woensdag 3 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was jullie beste concert van het jaar?
Vanessa Paradis in Paradiso, gevolgd door Chrvches op BKS en Blood Red Shoes in TivoliVredenburg. Misschien ook nog Minor Alps in Ekko en zeker Hooverphonic in Tivoli nog noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chvrches vond ik een van de minste dingen die dag.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:18 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanessa Paradis in Paradiso, gevolgd door Chrvches op BKS en Blood Red Shoes in TivoliVredenburg. Misschien ook nog Minor Alps in Ekko en zeker Hooverphonic in Tivoli nog noemen.
Had ze op tv gezien op Pinkpop maar dat was zeer goed hoor.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mastodon een keer live gezien, echt gigantisch kut.
De keer dat ik ze zag was in 2011 denk ik, maar toen haalden ze het allebei qua zang gewoon niet. Zaten er continu naast en als ze er niet naast zaten klonk het nergens naar.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Had ze op tv gezien op Pinkpop maar dat was zeer goed hoor.
Dik 3 jaar geleden, zijn stuk beter geworden als ik de verhalen moet geloven, drummer heeft ook erg op zn zang zitten trainen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De keer dat ik ze zag was in 2011 denk ik, maar toen haalden ze het allebei qua zang gewoon niet. Zaten er continu naast en als ze er niet naast zaten klonk het nergens naar.
Top 3 was, Kapok, Darkside en Bill Callahan dit jaar denk ikquote:Op woensdag 3 december 2014 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had nog niet door dat we het over beste concerten van het jaar haddenquote:
Haha.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat we het over beste concerten van het jaar hadden
Kut, ik ook nietquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat we het over beste concerten van het jaar hadden
Stond op #1 bij de jaarlijst van The Quietusquote:
Waar klinkt het naar?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Stond op #1 bij de jaarlijst van The Quietus
Ik vond 'm ook wel aardig, maar werd er niet zo door weggeblazen als hun lijst deed vermoeden
Wire?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |