Fuck de haters broeder.quote:Op maandag 1 december 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
lompehork valt me tegen dat jij dit zomaar toelaat
ik dacht dat we vrienden waren
heb je money deel met niemand
haters overal
Dan kan wel zijn, maar door dat getreuzel van jullie schiet dat ook niet op.quote:Op maandag 1 december 2014 21:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]omg
Ik heb al interesse in iemand anders
quote:Op maandag 1 december 2014 21:05 schreef Klokov het volgende:
Smegmanus, deze is voor jou
[ afbeelding ]
Ze hebben al met elkaar gepraat hoorquote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan kan wel zijn, maar door dat getreuzel van jullie schiet dat ook niet op.
Maak er eens echt werk van, zoals het nu gaat is Dima nog eerder ontmaagd dan dat jullie elkaar in de armen sluiten.
Kloptquote:Op maandag 1 december 2014 21:18 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zeker niemand die wij kennen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 december 2014 21:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is het No1uknow? Echt een leuke jongen, aanrader #nohomo
quote:Op maandag 1 december 2014 21:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan kan wel zijn, maar door dat getreuzel van jullie schiet dat ook niet op.
Maak er eens echt werk van, zoals het nu gaat is Dima nog eerder ontmaagd dan dat jullie elkaar in de armen sluiten.
http://www.lmgtfy.com/?q=beavemberquote:Op maandag 1 december 2014 19:10 schreef JaqenHghar het volgende:
Beavember?
Gaan we allemaal massaal biertjes brouwen?
Is Dima ontmaagd?quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt
Adventure Time
[..]delen?
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
wanneer heeft Dima geneukt dan?quote:Op maandag 1 december 2014 21:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt
Adventure Time
[..]delen?
[..]
Volgens mij heb je iets gemist
I.t.t. al die kasthomo's hier meen ik het wanneer ik no homo zeg.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
I.t.t. al die kasthomo's hier meen ik het wanneer ik no homo zeg.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 1 december 2014 21:36 schreef Champy het volgende:
Ze zijn naar de film geweest, Interstellar om precies te zijn
Hebben ze gezegd. En ze heeft zijn onderarmpje vastgehoudenquote:
Ja, en no1uknow leegt zijn buks voor het eerst in G.R.S. in 2174, hetzelfde jaar waarin Dima overgrootvader wordt.quote:Op maandag 1 december 2014 21:39 schreef Champy het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd. En ze heeft zijn onderarmpje vastgehouden
Ik kan mij herinneren dat No1 al eens een smurf heeft geknald.quote:Op maandag 1 december 2014 21:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, en no1uknow leegt zijn buks voor het eerst in G.R.S. in 2174, hetzelfde jaar waarin Dima overgrootvader wordt.
Ben zelf al meerdere van mijn vrienden verloren aan een overdosis.quote:Op maandag 1 december 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
Is Whey eigenlijk gezond? of kan de hoeveelheid eiwitten ook "gevaarlijk" zijn voor je lichaam?
Ja goed, maar van teveel water drinken ga je ook dood.quote:Op maandag 1 december 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben zelf al meerdere van mijn vrienden verloren aan een overdosis.
Gelukkig duurt een uur daar 7 jaar hier, dus is nog best snelquote:Op maandag 1 december 2014 21:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ja, en no1uknow leegt zijn buks voor het eerst in G.R.S. in 2174, hetzelfde jaar waarin Dima overgrootvader wordt.
Daar ben ik anders nog niemand aan verlorenquote:Op maandag 1 december 2014 21:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja goed, maar van teveel water drinken ga je ook dood.
Dat is geen argument he.quote:Op maandag 1 december 2014 22:00 schreef Klokov het volgende:
[..]
Daar ben ik anders nog niemand aan verloren
quote:Op maandag 1 december 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen argument he.
Maar goed, dat komt omdat mensen over het algemeen een stuk verslavingsgevoeliger zijn voor zaken als whey dan voor water. Er zijn denk ik vrijwel geen mensen die 4 a 5 liter water per dag drinken.
Ja, en zo zijn er ook mensen die roken als een malle zonder "problemen"..quote:Op maandag 1 december 2014 22:03 schreef Klokov het volgende:
Ik drink zonder problemen 4-5 liter water op een dag. Alleen niet structureel
Wat is de grap?quote:Op maandag 1 december 2014 22:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
whey afkickgroep
AWG
"hallo ik ben theunderdog en ik ben verslaafd aan wheypoeder"
*groep doet klap klap klap, schouderklopjes, bemoedigende woorden, trots, tranen*
Wilde net hetzelfde zeggen ja, zou wel homo voor hem worden (nohomo)quote:Op maandag 1 december 2014 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben geen homo maar zou hem wel pijpen
nohomo
ik kan stoppen wanneer ik wilquote:Op maandag 1 december 2014 22:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
whey afkickgroep
AWG
*groep doet klap klap klap, schouderklopjes, bemoedigende woorden, trots, tranen*
Sterkte man!quote:Op maandag 1 december 2014 21:57 schreef Klokov het volgende:
Ben zelf al meerdere van mijn vrienden verloren aan een overdosis.
allemaal kasten van homo's hier. get it? kasten...bodybuilding...gym kasten...quote:Op maandag 1 december 2014 21:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
I.t.t. al die kasthomo's hier meen ik het wanneer ik no homo zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moge![]()
jezus wat een veurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 02-12-2014 08:02:16 ]
quote:Op maandag 1 december 2014 22:21 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]![]()
whey afkickgroep
AWG
quote:Op dinsdag 2 december 2014 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]Ik vind het wel wat hebben als vrouwen gewoon duidelijk en direct zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
deze is wel HEUL direct hoor af en toequote:Op dinsdag 2 december 2014 09:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben als vrouwen gewoon duidelijk en direct zijn.
truequote:Op dinsdag 2 december 2014 10:04 schreef Questular het volgende:
Ze denkt als een kerel, zouden meer vrouwen moeten doen
Of ze zit momenteel op schoot bij die arts.quote:Op dinsdag 2 december 2014 10:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
true
maak ook maar een geintje, maar C_C is nog niet wakker om te happen geloof ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |