haha. ze is bijna bodybuild gespierd die v.d. yoga.... srsquote:Op maandag 1 december 2014 10:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet achter die yogagriet aangaat, te weinig massa voor je?
quote:Op maandag 1 december 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus die plofkop komt door de creatine?
quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme een ban opgelopen ook nog. Gelukkig onderuit kunnen lullen.
Anyway. Ik heb dus een keer een oefenlesje yoga gedaan via werk, ben moeilijk hard in slaap gevallen tijdens de ontspannings/ademhalingsoefeningen. Werd wakker van m'n eigen snurk, want was verkouden.
Pics.quote:Op maandag 1 december 2014 11:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. ze is bijna bodybuild gespierd die v.d. yoga.... srs
[..]
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Anyway. Ik heb dus een keer een oefenlesje yoga gedaan via werk, ben moeilijk hard in slaap gevallen tijdens de ontspannings/ademhalingsoefeningen. Werd wakker van m'n eigen snurk, want was verkouden.
Gadver, dit is mij dus nog nooit geluktquote:Op maandag 1 december 2014 11:14 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:
quote:Deze kogel gaat naar de maan en terug, dankzij BODY&FITSHOP extra vlug!
quote:Met de vlam in me arm gooi ik door het hele land
Op de website staat ze niet?quote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zie dm
geen geintjes he op d'r facebook
Nee, nee. Ik ben echt wel integerquote:Op maandag 1 december 2014 11:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zie dm
geen geintjes he op d'r facebook
Niet eens tieten hoeven op te sturenquote:Op maandag 1 december 2014 11:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gadver, dit is mij dus nog nooit gelukt
Positieve discriminatie omdat vrouw
Die tieten van jou moeten wel magisch zijn...quote:Op maandag 1 december 2014 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens tieten hoeven op te sturen. Die bewaar ik voor als ik weer een psycho achter me aan krijg en doodwens.
Eeh: ja. Ik vond de term wel grappig.quote:Maareh, is beavember wat ik denk dat het is? Jaren 70 poesjes?
Werkt bij mij nog niet.quote:Op maandag 1 december 2014 11:59 schreef RaymondK het volgende:
je gaat straks weer een ty fus harde geluid uit je mobiel krijgen!
belangrijke mensen eerst natuurlijkquote:
Ook niks gehad, telefoon staat wel ingesteldquote:Op maandag 1 december 2014 12:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
belangrijke mensen eerst natuurlijk
haha
zo'n base station kan niet alle aangemelde clients in 1x berichten denk
heb je wel je telefoon ingesteld?
quote:Op maandag 1 december 2014 12:13 schreef stinkie het volgende:
Wil ik net gaan pissen op gym, zit er zo'n bejaarde met de deur open te schijten. Ging bijna over mijn nek, meteen omgedraaid en weggegaan. Zelfs tijdens squaten steeds kleine keelkotsjes. Rook die meur verdomme zelfs in de zaal een beetje.
Inb4 SAp zou opsnuiven
geniaalquote:Op maandag 1 december 2014 12:49 schreef Champy het volgende:
Hey Raymond, als je je nog eens verveelt op je werk:http://www.dumpert.nl/med(...)ektrische_trein.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |